Ah alweer een aanval op de man.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef Divje het volgende:
Als Gutanoth je posts waardeert zou ik het toch bij jezelf zoeken lieve Piet.
Ik denk dat je hier (onbewust) een belangrijk punt noemt waardoor er zoveel irritatie ontstaat. Je ziet het als een positief ding dat het topic snel gevuld wordt, maar het gaat de rest meer om kwaliteit dan kwantiteit. Het topic zou aangezwengeld moeten worden door nieuwtjes en updates vanuit de club of evt een vraag. Niemand heeft er een probleem mee als er 6 uur niet in het topic wordt gepost, maar het lijkt alsof jij dan vaak denkt dat je er een random gedachtenspinsel of nostalgische post in moet gooien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank je. Maar het is wel zonde, want het is wel een van de best lopende (in de zin van snelst gevulde) topics die er op Fok zijn. Alleen jammer dat de helft van de users vooral zin heeft om het eigen kliekje te steunen.
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier (onbewust) een belangrijk punt noemt waardoor er zoveel irritatie ontstaat. Je ziet het als een positief ding dat het topic snel gevuld wordt, maar het gaat de rest meer om kwaliteit dan kwantiteit. Het topic zou aangezwengeld moeten worden door nieuwtjes en updates vanuit de club of evt een vraag. Niemand heeft er een probleem mee als er 6 uur niet in het topic wordt gepost, maar het lijkt alsof jij dan vaak denkt dat je er een random gedachtenspinsel of nostalgische post in moet gooien.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.
Daar doe ik dan over het algemeen ook niet aan mee. Maar als mensen steeds blijven zeggen dat het allemaal wel wat minder mag en je stoïcijns doorgaat zijn er users met een korter lontje die daar eerder bij uitkomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja met dat laatste heb je wel een punt, de meerderheid bepaalt en ik heb niet het idee dat ik die meerderheid ga doen veranderen van mening.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar doe ik dan over het algemeen ook niet aan mee. Maar als mensen steeds blijven zeggen dat het allemaal wel wat minder mag en je stoïcijns doorgaat zijn er users met een korter lontje die daar eerder bij uitkomen.
Een goed topic wordt gemaakt door alle users die erin posten, als 90% van de users zich stoort aan 1 persoon is het dan makkelijker als die 90% zich aanpassen of die ene user waar men zich aan stoort?
Nee hoor. Ben je ook niet welkom.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
Prima dat jullie hier voor 'n keertje discussiëren over hoe in dit geval het Feyenoordtopic leuker kan zijn voor iedereen, maar hou het constructief, anders stopt de discussie.
Voor joligheden zijn jullie van harte welkom in de SC.
Mocht-ie het menen neem k het wel serieus. Ik hoop dat ik het verkeerd heb opgevat.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Niet alles even serieus nemen.
Je gezeur is soms gewoon wat vermoeiend, dat is alles.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mocht-ie het menen neem k het wel serieus. Ik hoop dat ik het verkeerd heb opgevat.
Niet eens kwaadaardig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gezeur is soms gewoon wat vermoeiend, dat is alles.
Niet als het betekent dat de moderators dan harder moeten ingrijpen, want dan moet @onlogisch straks nog iets doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me dat vooral @:onlogisch er groot voorstander van zal zijn, dat mensen niet meer belachelijk worden gemaakt na een idiote post.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet als het betekent dat de moderators dan harder moeten ingrijpen, want dan moet @:onlogisch straks nog iets doen.
Nou ja zeg Nielsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
De kans dat Haaland volgend seizoen voor een ton in de Kuip speelt is groter.
Weet ik wel maar ik dacht: Ik zeg er toch even wat van.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken. Er is geen vijandiger forum te vinden dan het fok vbl gedeelte
je zit alles weg te halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:00 schreef Sked het volgende:
En laten we er maar weer over ophouden. Ieder heeft zijn zegje kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |