erg mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar toch wordt er niet ingegaan op de nuances maar bewust selectief gequote. Op deze manier is het erg weinig aan om in het Feyenoord-topic te blijven posten.
Dank je. Maar het is wel zonde, want het is wel een van de best lopende (in de zin van snelst gevulde) topics die er op Fok zijn. Alleen jammer dat de helft van de users vooral zin heeft om het eigen kliekje te steunen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent al een held als je in die topics probeert te posten.
Helemaal niet. Er wordt gewoon gevraagd om niet op de man te spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:45 schreef Scrummie het volgende:
Ah, de iedereen-moet-zich-aan-pietje-aanpassen fase.
Na John de Wolf is dat niet meer gebeurd bij Feijenoord.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Er wordt gewoon gevraagd om niet op de man te spelen.
Hallo Gurney, Dank voor je reactie. Wij gaan niet snel vrienden worden heb ik het idee, omdat onze eigen meningen over wat een goed discussie-forum zou moeten zijn nogal ver uit elkaar liggen. Ik denk dat je zelf niet goed door hebt hoe denigrerend je posts vaak overkomen ("reageer nou niet op hem, hij zoekt alleen maar aandacht") terwijl je zelf al lange tijd een van de meest postende users bent in het Feyenoordtopic en jezelf echt als een autoriteit ziet die het allemaal wel weet, én daarnaast ook nog eens heel vaak op de man speelt in plaats van de bal. Dat is nogal tegenstrijdig met elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Pietjepuk2000 , ik heb mij al langer voorgenomen niet meer op je te reageren in vbl/het Feyenoord-topic maar omdat dit het FB-topic is een uitzondering.
Je bent al vaker door users aangesproken op je gedrag in het topic, met name het niet lezen van andermans posts voordat je in een discussie gaat, je wil het niet opvangen waardoor ik ben overgegaan op je blokkeren en je gewoon niet meer benoemen wat ik de beste oplossing vind voor iedereen, het uitschelden/uitlachen ten koste van jou wat continu gebeurde bevordert de sfeer ook niet echt. Daar irriteer ik mij ook aan.
Echter wat wel gebeurt is dat ik via de citaten merk dat je heel erg aandacht aan het zoeken bent. Je komt met namen, absurde stellingen, ideeën aan die op zijn zachtst gezegd nergens op slaan, waardoor we vaak een pagina verder zijn omdat users hier op ingaan om in discussie met je te gaan (waarop je de reacties niet goed leest en je eigen punt probeert door te drammen) of ze lachen je gewoon uit. Dat is enorm storend want het derailt het topic enorm. En ja, iedereen maakt wel eens een stom punt uit emotie of dommigheid (voordat iemand mijn 'we gaan Ajax nog makkelijk inhalen'-post erbij haalt) maar het is bij jou echt continu en het slaat inhoudelijk gewoon nergens op. Als er dan een hele lange discussie uit volgt met allemaal uitlachen etc stoor ik mij aan en daar spreek ik users dan ook op aan.
Als je je niet thuis voelt in het Feyenoord-topic, komt dat denk ik vooral door je eigen gedrag. Ik lees tussen de regels door dat je de laatste tijd ook mij continu opzoekt/beledigt terwijl ik in geen maanden op je heb gereageerd, ik vrees dat je in dat geval zelf ook het een en ander aan het uitlokken bent. Misschien is het goed om daar naar te kijken voordat je je relaas in het FB-topic post.
Ah alweer een aanval op de man.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef Divje het volgende:
Als Gutanoth je posts waardeert zou ik het toch bij jezelf zoeken lieve Piet.
Ik denk dat je hier (onbewust) een belangrijk punt noemt waardoor er zoveel irritatie ontstaat. Je ziet het als een positief ding dat het topic snel gevuld wordt, maar het gaat de rest meer om kwaliteit dan kwantiteit. Het topic zou aangezwengeld moeten worden door nieuwtjes en updates vanuit de club of evt een vraag. Niemand heeft er een probleem mee als er 6 uur niet in het topic wordt gepost, maar het lijkt alsof jij dan vaak denkt dat je er een random gedachtenspinsel of nostalgische post in moet gooien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dank je. Maar het is wel zonde, want het is wel een van de best lopende (in de zin van snelst gevulde) topics die er op Fok zijn. Alleen jammer dat de helft van de users vooral zin heeft om het eigen kliekje te steunen.
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier (onbewust) een belangrijk punt noemt waardoor er zoveel irritatie ontstaat. Je ziet het als een positief ding dat het topic snel gevuld wordt, maar het gaat de rest meer om kwaliteit dan kwantiteit. Het topic zou aangezwengeld moeten worden door nieuwtjes en updates vanuit de club of evt een vraag. Niemand heeft er een probleem mee als er 6 uur niet in het topic wordt gepost, maar het lijkt alsof jij dan vaak denkt dat je er een random gedachtenspinsel of nostalgische post in moet gooien.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.
Daar doe ik dan over het algemeen ook niet aan mee. Maar als mensen steeds blijven zeggen dat het allemaal wel wat minder mag en je stoïcijns doorgaat zijn er users met een korter lontje die daar eerder bij uitkomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een gedachtenspinsel over Feyenoord of nostalgische post acht ik altijd nog nuttiger dan de zoveelste persoonlijke en denigrerende aanval op de man.
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja met dat laatste heb je wel een punt, de meerderheid bepaalt en ik heb niet het idee dat ik die meerderheid ga doen veranderen van mening.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar doe ik dan over het algemeen ook niet aan mee. Maar als mensen steeds blijven zeggen dat het allemaal wel wat minder mag en je stoïcijns doorgaat zijn er users met een korter lontje die daar eerder bij uitkomen.
Een goed topic wordt gemaakt door alle users die erin posten, als 90% van de users zich stoort aan 1 persoon is het dan makkelijker als die 90% zich aanpassen of die ene user waar men zich aan stoort?
Nee hoor. Ben je ook niet welkom.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
Prima dat jullie hier voor 'n keertje discussiëren over hoe in dit geval het Feyenoordtopic leuker kan zijn voor iedereen, maar hou het constructief, anders stopt de discussie.
Voor joligheden zijn jullie van harte welkom in de SC.
Mocht-ie het menen neem k het wel serieus. Ik hoop dat ik het verkeerd heb opgevat.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Niet alles even serieus nemen.
Je gezeur is soms gewoon wat vermoeiend, dat is alles.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mocht-ie het menen neem k het wel serieus. Ik hoop dat ik het verkeerd heb opgevat.
Niet eens kwaadaardig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gezeur is soms gewoon wat vermoeiend, dat is alles.
Niet als het betekent dat de moderators dan harder moeten ingrijpen, want dan moet @onlogisch straks nog iets doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me dat vooral @:onlogisch er groot voorstander van zal zijn, dat mensen niet meer belachelijk worden gemaakt na een idiote post.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet als het betekent dat de moderators dan harder moeten ingrijpen, want dan moet @:onlogisch straks nog iets doen.
Nou ja zeg Nielsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
De kans dat Haaland volgend seizoen voor een ton in de Kuip speelt is groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |