Die mods zijn soms net ambtenaren.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mods zijn soms net ambtenaren.
dud0r had de lapo,maar te lui om een nieuw deel te openen.quote:
Ah zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dud0r had de lapo,maar te lui om een nieuw deel te openen.
of te druk met t modschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dud0r had de lapo,maar te lui om een nieuw deel te openen.
ik krijg last van mijn nek van je uiquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik wil je eitjes zien!
…ze smelten de paashaas…
🖤quote:
Hoezo? Probeer je em na te doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik krijg last van mijn nek van je ui
Kitkat paaseitjes wel lekker maar er zitten maar 10 inquote:
Nu zitten er 10 in jou?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kitkat paaseitjes wel lekker maar er zitten maar 10 in
Nu zitten er 10 in jou?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kitkat paaseitjes wel lekker maar er zitten maar 10 in
Pics!quote:
Nou en? Even vragen of je dwangbuis af mag voor de foto?quote:
Zie je toch.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik daar nu niks van geloven
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou en? Even vragen of je dwangbuis af mag voor de foto?
Hier is het niet direct echt kutter dan normaal?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hikt??
zo sloom is niet meer normaal
Dikke stront gaat nog sneller door een smalle trechter dan FOK! over het interweb gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hikt??
zo sloom is niet meer normaal
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke stront gaat nog sneller door een smalle trechter dan FOK! over het interweb gaat
Ik heb het vermoede dat de dag dat FOK! eindelijk eens een beetje fatsoenlijk werkt de dag is dat de aarde vergaatquote:
Ik zou er haast een paintje van gaan maken!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het vermoede dat de dag dat FOK! eindelijk eens een beetje fatsoenlijk werkt de dag is dat de aarde vergaat
Doequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er haast een paintje van gaan maken!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal er een paintje van gaan maken!
Doe maar niet, zo meteen gaat danny nog denken dat hij goed bezig isquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er haast een paintje van gaan maken!
Ik was gisteren toevallig al bezig met plaatjes van God en Jezus te zoeken voor een paintje!quote:
Kan ook wel aangepast worden naar iets met dat FOK! snel werkt en dat ze nu de boel naar de klote moeten helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
Anderen mogen ook gewoon weer meepainten hoor!
Ik heb trouwens nog teringflauwe ideeën zat, maar geschikte plaatjes er voor vinden is wel een dingetje.
Bijvoorbeeld tong80 als God: "Jezus Christus, wat is de eeuwigheid toch saai!" En dan die knakker er naast: "Laat mij er buiten, pa!"
Of met de Heilige Geest in duifvorm er bij: "Jezus, duivenmelken is echt een sneue hobby! Tyf op met die vliegende rat" en zijn Zoon dan: "Sorry, pa!"
Er zijn wel wat plaatjes te vinden, maar niet echt ideaal voor een paintje.
Of een tong80-haan in Ajax-kostuum: "ff kukelen", vanwege het haantjesgedrag daar.
Is wel te doen, maar beetje veel werk om een beetje leuk te maken.
Lijkt zo, was er gisteren nog alleen wel minder onlinequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mevrouw liefbaardas lang geleden !
of het lijkt zo
Lang verhaal !quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee, tizzurdan?
Heel druk dagje gehad, maar verder gaat alles prima!
Aaah okequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt zo, was er gisteren nog alleen wel minder online
Onder andere:quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lang verhaal !
Aah das mooi , waar ben je zo druk mee geweest
Nee heb ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder andere:
[ afbeelding ]
Maar heb je ook een TL;DR versie van je verhaal?
[ afbeelding ]
Hahaha nee!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, smeer je vingers dan maar in voor het lange typwerk!
Precies hoe lang leef je al onder een dak met mevrouw ToTquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss tonen we interesse in je leven, krijgen we dit!![]()
Dat zal iets van 4,5 jaar zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies hoe lang leef je al onder een dak met mevrouw ToT
Ja ik moet hier zo een wortelknager z'n nest in slingeren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Bijna alweer 20:00 tijd gaat snel
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss tonen we interesse in je leven, krijgen we dit!![]()
Nou ja kan het wel in het kort zeggen, depressie speelt weer op sinds een aantal weken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]No worries!
Maar hopelijk niks ernstigs?
Hoe is met Mini-ToT en het slapen enz?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet hier zo een wortelknager z'n nest in slingeren.
Weet je ook hoe dat komt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ja kan het wel in het kort zeggen, depressie speelt weer op sinds een aantal weken.
Dan wonen jullie ook niet veel langer bij elkaar dan ik en muis. Wij wonen in april 4 jaar samenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal iets van 4,5 jaar zijn.
Wel onder 2 verschillende daken, want we zijn een keer verhuisd.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ja kan het wel in het kort zeggen, depressie speelt weer op sinds een aantal weken.
En dat komt nu ineens weer terug/ naar boven?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heeft deels met het verleden te maken, waar ik ook al behandelingen voor gehad heb
Ja dat klopt, en ik heb hele ongezonde copingmechanismen dus daar ook veel last van. Heb wel wat begeleiding maar lang niet genoeg. Maar ik wil ook niet weer naar een 24/7 setting ben al blij met mijn eigen huisje dus en met marley natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhh godver! Dat is kut!
Heb er ook het grootste deel van mijn leven last van gehad en nog steeds ligt het op de loer.
Mensen denken er veel te vaak veel te luchtig over, en dat onbegrip maakt het alleen maar erger.
Ja heel lastigquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat komt nu ineens weer terug/ naar boven?
Hartstikke goed!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe is met Mini-ToT en het slapen enz?
Als MrsL even opschuift is er nog wel plaats onder mijn vleugeltje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en ik heb hele ongezonde copingmechanismen dus daar ook veel last van. Heb wel wat begeleiding maar lang niet genoeg. Maar ik wil ook niet weer naar een 24/7 setting ben al blij met mijn eigen huisje dus en met marley natuurlijk
Er word vaak te luchtig over gedacht, en autisme er bij is zeker geen pretje.
zoek het positieve moontjequote:
Aawhquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als MrsL even opschuift is er nog wel plaats onder mijn vleugeltje.
Bij mij komt het ook door mijn verleden. Lang geleden ook wat behandelingen voor gehad die eerst niet aansloegen, maar de boodschappen die je meekrijgt heb je op de lange duur wel wat aan, als je ze maar blijft herhalen in bepaalde situaties.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heeft deels met het verleden te maken, waar ik ook al behandelingen voor gehad heb
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek het positieve moontje
dat kun je
je bent een super sterke dame
en een ontzettende lieverd
kijk wat voor jou helpt om positief te blijven of te worden
Nou het is alsof ik het iedere keer weer moet herhalen want ik vergeet iedere keer die dingen. Oh dat zei je ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij komt het ook door mijn verleden. Lang geleden ook wat behandelingen voor gehad die eerst niet aansloegen, maar de boodschappen die je meekrijgt heb je op de lange duur wel wat aan, als je ze maar blijft herhalen in bepaalde situaties.
Misschien vanaf schrijven of proberen je gedachten om te zetten naar iets leuks, door muziek of een serie te gaan kijken..quote:
Ja ze kwam iets van een jaartje voor Mini-ToT's geboorte bij me wonen, maar daarvoor is ze ook 2x bij me op vakantie geweest en ik 1x bij haar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wonen jullie ook niet veel langer bij elkaar dan ik en muis. Wij wonen in april 4 jaar samen
Ja ik zoek heel veel afleidingquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien vanaf schrijven of proberen je gedachten om te zetten naar iets leuks, door muziek of een serie te gaan kijken..
Laat je ook niet gek maken je bent een toffe meid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou het is alsof ik het iedere keer weer moet herhalen want ik vergeet iedere keer die dingen. Oh dat zei je ook
Dankje SUPERbadeendjequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je ook niet gek maken je bent een toffe meid.
niet jezelf daarover op je kop gevenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou het is alsof ik het iedere keer weer moet herhalen want ik vergeet iedere keer die dingen. Oh dat zei je ook
Goede begeleiding kan echt wel helpen. Ik heb eerst echt een waardeloze gehad, en daarna een veel prettigere, positievere.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat klopt, en ik heb hele ongezonde copingmechanismen dus daar ook veel last van. Heb wel wat begeleiding maar lang niet genoeg. Maar ik wil ook niet weer naar een 24/7 setting ben al blij met mijn eigen huisje dus en met marley natuurlijk
Er word vaak te luchtig over gedacht, en autisme er bij is zeker geen pretje.
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet jezelf daarover op je kop geven
je hebt meer herhaling nodig
dat is geen schande
je hoofd is waarschijnlijk te chaotisch waardoor het maar niet wil blijven hangen
Je bent wel mijn vriendinnetje hier hoor.quote:
Ik heb nu ook wel redelijke goede begeleiding hele lieve en begripvolle.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Goede begeleiding kan echt wel helpen. Ik heb eerst echt een waardeloze gehad, en daarna een veel prettigere, positievere.
Fijn dat hij stappen maakt in zijn ontwikkelingquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke goed!
Hij ontwikkelt zich erg goed, wil nu ook actief weten hoe sommige dingen heten ( "DIE!!!" En dan moet je zeggen hoe datgene heet waar hij naar wijst) en hij heeft al wat volzinnetjes gezegd.
Er is nog wel een enorm lange weg te gaan, maar we zijn enorm goed op weg!
Qua slapen; hij slaapt in principe de hele nacht door, maar SOMS is hij om 5.00 al wakker, meestal om 7.00 en soms wat later.
En jij mijn vriendjequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent wel mijn vriendinnetje hier hoor.
Het is ook een manier van hoe je naar het leven kunt kijken: geen extreem hoge verwachtingen van anderen, maar net name van jezelf. Niet te veel hooi op je vork nemen, niet te veel anderen moeten pleasen, jezelf niet te veel willen bewijzen, probeer blij te zijn met de dingen die je al wel goed voor elkaar hebt, dingen die je niet hebt of die niet lukken in het juiste perspectief zien (maak ze niet belangrijker dan ze feitelijk zijn) enz enz enz.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er wat zinnigs of opbeurends op wist te zeggen, maar zit er zelf ook weer in...misschien dat het scheelt dat jij en ik niet alleen zijn in onze gevoelens, en dat ik je begrijp en dat het niet zo makkelijk als in "anders ga je wat leuks doen voor jezelf" o.i.d....want niks is leuk en niks is leuker dan gewoon de hele dag i bed liggen en slaoen...quote:
goed zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ooken dat is gewoon kudt.. maar het is niet anders en er is ook weer veel gebeurd in korte tijd de verhuizing etc. Ineens weg moeten uit de 24/7 begeleiding setting waar ik wel wat dingetjes geleerd had.
Nou ja ik ben beter af in mijn eigen huisje
Ja, zulk soort dingen onthou ik dus totaal niet. Ook al wil ik dat heel graagquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ook een manier van hoe je naar het leven kunt kijken: geen extreem hoge verwachtingen van anderen, maar net name van jezelf. Niet te veel hooi op je vork nemen, niet te veel anderen moeten pleasen, jezelf niet te veel willen bewijzen, probeer blij te zijn met de dingen die je al wel goed voor elkaar hebt, dingen die je niet hebt of die niet lukken in het juiste perspectief zien (maak ze niet belangrijker dan ze feitelijk zijn) enz enz enz.
Dankjewel en ook een knuffel voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er wat zinnigs of opbeurends op wist te zeggen, maar zit er zelf ook weer in...misschien dat het scheelt dat jij en ik niet alleen zijn in onze gevoelens, en dat ik je begrijp en dat het niet zo makkelijk als in "anders ga je wat leuks doen voor jezelf" o.i.d....want niks is leuk en niks is leuker dan gewoon de hele dag i bed liggen en slaoen...
In ieder geval een knuffel!🖤
Komt wel goed greysie, ik ga er voor!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed zo
zoek het in het positieve
kijk waar je verder kunt
Wie niet aan zichzelf denkt kan niet aan andere denken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, zulk soort dingen onthou ik dus totaal niet. Ook al wil ik dat heel graag![]()
En ja anderen pleasen, ik ben er zoveel voor anderen of naja voor anderen vooral voor familie.
ook voor jouw Foshiequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er wat zinnigs of opbeurends op wist te zeggen, maar zit er zelf ook weer in...misschien dat het scheelt dat jij en ik niet alleen zijn in onze gevoelens, en dat ik je begrijp en dat het niet zo makkelijk als in "anders ga je wat leuks doen voor jezelf" o.i.d....want niks is leuk en niks is leuker dan gewoon de hele dag i bed liggen en slaoen...
Ook naar dat jij er ook weer in zitquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee dat is waarquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie niet aan zichzelf denkt kan niet aan andere denken.
je bent een topperquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Komt wel goed greysie, ik ga er voor!
En degenen die je probeert te pleasen, waarderen die het ook? Krijg je er ook iets voor terug? Heb je iets aan hen? Of is het nooit goed genoeg?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, zulk soort dingen onthou ik dus totaal niet. Ook al wil ik dat heel graag![]()
En ja anderen pleasen, ik ben er zoveel voor anderen of naja voor anderen vooral voor familie.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een topper![]()
en knap dat je er zo tegen vecht
You go girl![]()
![]()
Ik denk dat iedereen wel het in meer of mindere maten heeft meegemaakt. Even aan jezelf denken is niet altijd egoïstisch.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ook naar dat jij er ook weer in zit
Nou krijg er op zich wel wat voor terug, maar soms lijkt het nooit genoeg en das wel lastig. Ik merk dat ik niet goed tegen kritiek kan, en als ik dan een klein beetje kritiek krijg dan ja gaat het eigenlijk al misquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En degenen die je probeert te pleasen, waarderen die het ook? Krijg je er ook iets voor terug? Heb je iets aan hen? Of is het nooit goed genoeg?
Als je door schade en schande wijs wordt, leer je in de loop der (ZEER fucking lange) tijd wel af mensen continu te willen pleasen.
Dat denk ik ook, vervelend genoegquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel het in meer of mindere maten heeft meegemaakt. Even aan jezelf denken is niet altijd egoïstisch.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
weet je
ik vind het super dat jij moon en jij Fo het beiden durven te zeggen hier
![]()
![]()
Ja het is een terugkerend iets, zit gewoon in me ben ik bang, en moet ermee leren dealen, het gaat iig beter dan afgelopen zomer, toen was het kantje boord of ik het vol ging houden hier op aarde, dus er zit al wat progress inquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ook naar dat jij er ook weer in zit
Dat vind ik ook, tis heel herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
weet je
![]()
![]()
ik neem aan dat jij kritiek heel erg op jezelf betrektquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou krijg er op zich wel wat voor terug, maar soms lijkt het nooit genoeg en das wel lastig. Ik merk dat ik niet goed tegen kritiek kan, en als ik dan een klein beetje kritiek krijg dan ja gaat het eigenlijk al mis
Dat herken ik wel, bij mij is het ook terugkerend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja het is een terugkerend iets, zit gewoon in me ben ik bang, en moet ermee leren dealen, het gaat iig beter dan afgelopen zomer, toen was het kantje boord of ik het vol ging houden hier op aarde, dus er zit al wat progress in![]()
We have to stay strong hè?![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, tis heel herkenbaar
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
weet je
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]hier durf ik het wel, door mensen als jullie hier op VIV
![]()
Ja dat is wel iets dat ik doe. Maar wss door autisme interpreteer ik het verkeerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij kritiek heel erg op jezelf betrekt
dat je het dan ziet als een falen van jezelf
terwijl degene die het zegt het waarschijnlijk helemaal niet zo bedoeld
Hier zitten ook toffe mensen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]hier durf ik het wel, door mensen als jullie hier op VIV
![]()
Hele toffe mensenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zitten ook toffe mensen.
Heel herkenbaar: als 99 mensen zeggen dat je het geweldig doet en eentje zit te bitchen, dan telt de mening van die ene persoon veel zwaarder dan die van die 99 anderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou krijg er op zich wel wat voor terug, maar soms lijkt het nooit genoeg en das wel lastig. Ik merk dat ik niet goed tegen kritiek kan, en als ik dan een klein beetje kritiek krijg dan ja gaat het eigenlijk al mis
kan ook door je andere dingen komen moonquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets dat ik doe. Maar wss door autisme interpreteer ik het verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja dat zeker !quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zitten ook toffe mensen.
Wow dankjewelquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel herkenbaar: als 99 mensen zeggen dat je het geweldig doet en eentje zit te bitchen, dan telt de mening van die ene persoon veel zwaarder dan die van die 99 anderen.
En idd @ nooit goed genoeg. Vroeg of laat zul je keuzes moeten laten of je je leven door dat soort personen moet laten leiden.
Ongeacht hoe belangrijk iemand voor je is; als die persoon nooit tevreden is, kost diegene jou meer energie dan het oplevert en dan zou je je moeten afvragen of het allemaal wel nut heeft of terecht is dat je zoveel tijd en energie in die persoon steekt.
Jouw leven is van jou, en van niemand anders!
Jij moet tevreden over je leven zijn en over wat je doet. Een eventuele partner moet uiteraard ook nog wel met jou door één deur kunnen gaan, dus daar zul je je tot op zekere hoogte wel iets aan moeten aanpassen, maar verder heeft niemand ook maar IETS over jouw leven te vinden, zelfs je ouders, broers of zussen niet!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook door je andere dingen komen moon
ik herken het heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]voor mij maakt dat niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja is haar leven en ik kan niet voor haar bepalen dat ik haar issues hier deel
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee dat is zo idd!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij maakt dat niet uit
maar ja is haar leven en ik kan niet voor haar bepalen dat ik haar issues hier deel
ik zou toch graag eens naar Finland Zweden Denemarken of Noorwegen gaan in de winterquote:
Ja ik ook!!! Wil wel een keer naar Helsinkiquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou toch graag eens naar Finland Zweden Denemarken of Noorwegen gaan in de winter
wel in de winter danquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook!!! Wil wel een keer naar Helsinki
Eén voor alle, alle voor Moonlight.quote:
Een vriend van mij woont in Finland maar die zegt dat ik beter in zomer kan komen want de winter is geen zak aan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook!!! Wil wel een keer naar Helsinki
Jawel man, beetje in een houten huisje zitten met open haard en luisteren naar blackmetal, en zo nu en dan lekker crossen opde sneeuwscooterquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in Finland maar die zegt dat ik beter in zomer kan komen want de winter is geen zak aan.
Zou het helpen als men het meer als adviezen bracht i.p.v. kritiek?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
en het noorderlicht kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jawel man, beetje in een houten huisje zitten met open haard en luisteren naar blackmetal, en zo nu en dan lekker crossen opde sneeuwscooteren 'savonds luisteren naar het gehuil van de wolven
hahaha
Welcome to my life, tot een aantal jaren geleden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wow dankjewel![]()
Je hebt helemaal gelijk, maar soms of eigenlijk altijd zoek ik die bevestiging van dast dit leven van mij is, en niet van iemand anders. Maar ik zie het soms gewoon niet
Kritiek is ook advies, ligt eraan hoe de kritiek gegeven wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou het helpen als men het meer als adviezen bracht i.p.v. kritiek?
Dat denk ik wel ja, of het anders brengt, maar ik weet niet of iedereen daar rekening mee kan houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou het helpen als men het meer als adviezen bracht i.p.v. kritiek?
Oehhh Ja!!quote:
lijkt me echtquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oehhh Ja!!Dat wilde ik ooit zien op de Shetland Islands...maar nog niet van gekomen
Je hebt ook ongevraagd advies en soms moeten mensen hun meningen gewoon voor zich houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kritiek is ook advies, ligt eraan hoe de kritiek gegeven wordt.
soms is het verwerken van kritiek to much en zie je alleen het negatievequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kritiek is ook advies, ligt eraan hoe de kritiek gegeven wordt.
Juist, als het echt ontzettend rot uit de strot komt, kun je er vaak niks positiefs mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is het verwerken van kritiek to much en zie je alleen het negatieve
dan betrek je het dus altijd direct op jezelf
hengel zequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
evon ergens seizoen 1 vandaan hengelen
Als je kritiek goed geeft is het juist opbouwend, helaas kunnen de meeste mensen dat niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is het verwerken van kritiek to much en zie je alleen het negatieve
dan betrek je het dus altijd direct op jezelf
nee kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist, als het echt ontzettend rot uit de strot komt, kun je er vaak niks positiefs mee.
dan is het feedbackquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kritiek goed geeft is het juist opbouwend, helaas kunnen de meeste mensen dat niet.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Welcome to my life, tot een aantal jaren geleden.
Op een gegeven moment is het een kwestie van er onderdoor gaan voor een ander, of het heft in eigen handen nemen en voor jezelf leven!
Seizoen 1 staat er op en Seizoen 2 komt 18 maart onlinequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
waddefuck hee.
netflix heeft dus top boy toegevoegd, als nieuw seizoen terwijl het gewoon seizoen 3 was en hebben ze seizoen 2 onder topboy summerhouse gezet en seizoen 1 verwijderd
nu heb ik dus seizoen 3 gezien terwijl er nog 2 seizoenen voorzitten
booswoest [ afbeelding ]
Het woord kritiek klinkt sowieso al negatief, en advies klinkt positief, dus als je toch opbouwend bezig wil zijn zeg dan gewoon tegen iemand dat je ze advies kunt geven en dat ze verder kijken wat ze ermee doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je kritiek goed geeft is het juist opbouwend, helaas kunnen de meeste mensen dat niet.
Preaching to the choir, gurrrrrl, mmhmmm!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee klopt
maar als je brein in normale stand is kun je dat makkelijker naast je neer leggen
en als je brein in de depri stand is lukt dat vaak niet
neeneequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Seizoen 1 staat er op en Seizoen 2 komt 18 maart online![]()
Tja, noem het zoals je wilt. Bij mij gaat het er niet om wat er tegen mij gezegd wordt maar wel hoe het gezegd wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het feedback![]()
kritiek is per definitie negatief
Dan geeft netflix dat verkeerd aan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neenee
topboy seizoen 1 is dus seizoen 3, en 18 maart komt seizoen 4.
topboy summerhouse is seizoen 2 en seizoen 1 staat er niet op!
https://www.whats-on-netf(...)om-netflix-globally/
Zijzoen?quote:
En soms moeten mensen ook gewoon hun bek houden en hun "goedbedoelde" kritiek lekker in hun reet douwen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, noem het zoals je wilt. Bij mij gaat het er niet om wat er tegen mij gezegd wordt maar wel hoe het gezegd wordt.
ja stom he. ze hebben beetje stom gedaan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan geeft netflix dat verkeerd aan?Wat raar dan zeg
dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het woord kritiek klinkt sowieso al negatief, en advies klinkt positief, dus als je toch opbouwend bezig wil zijn zeg dan gewoon tegen iemand dat je ze advies kunt geven en dat ze verder kijken wat ze ermee doen.
Maar zoals ik ook al zei, alleen omdat iemand het anders doet dan je gewend bent betekent niet dat het fout is en dat je er wat over moet zeggen.
Volgens mij kan je dat via de site wel doorgevenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja stom he. ze hebben beetje stom gedaan!
Ja maar als je iemand die al depressief is ontzettend gaat zitten affikken van dat-ie alles fout doet, ben je ook niet echt constructief bezig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
je mag een eigen manier hebben of eigen gevoel
dat een ander het anders ziet betekend niet dat het fout is
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En soms moeten mensen ook gewoon hun bek houden en hun "goedbedoelde" kritiek lekker in hun reet douwen.
nou is dus bewust gedaan dus he.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat via de site wel doorgeven
maar dat had ik liever even eerder gewetenquote:When Netflix revived the show they notably did not add the new season to the current show's page despite technically being the third season.
Instead, Netflix renamed the first two seasons as Top Boy: Summerhouse with Channel 4 branding and gave the new season its own title entirely as just Top Boy.
Ja zei ik eerder ook alquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
je mag een eigen manier hebben of eigen gevoel
dat een ander het anders ziet betekend niet dat het fout is
Ahzo..quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou is dus bewust gedaan dus he.
[..]
maar dat had ik liever even eerder geweten
Hoe lang hou jij handstand vol?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo..![]()
Dan maar op een andere manier de serie kijken
Seizoen, jijzoen, zijzoen, wijzoenquote:
jaaaaquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En soms moeten mensen ook gewoon hun bek houden en hun "goedbedoelde" kritiek lekker in hun reet douwen.
Echt, sommige mensen zijn ook een tsunami van "goedbedoelde" kritiek, vaak over de allerkleinste dingen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alleen op kritiek zit je niet echt te wachten als je al diep, DIEP in de put zit.quote:
Handstand?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe lang hou jij handstand vol?
Klopt daarmee kom je de put niet uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen op kritiek zit je niet echt te wachten als je al diep, DIEP in de put zit.
Dan heb je juist iemand nodig die je er uit kan helpen, met adviezen komt waar je wat aan hebt, die je kan laten zien hoe je verder moet in het leven. Je verder naar beneden trappen heeft redelijk weinig zin als je al op de bodem van de put zit.
De gieter stond vroeger bij mijn ouders ook achter het gordijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, sommige mensen zijn ook een tsunami van "goedbedoelde" kritiek, vaak over de allerkleinste dingen!
"Zo'n cover over je auto heen? Alleen bejaarden doen dat! En ook nog een watergietertje voor de planten achter je gordijn? Dat is ÉCHT iets voor senioren! En je zit thuis? Waar heb je last van dan? Oh ik had PRECIES dezelfde problemen en voor mij was het het beste om gewoon weer terug aan het werk te gaan, dus moet jij ook gewoon weer gaan werken!" enz enz enz.
Onbegrip is dan vaak juist het allerergste.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt daarmee kom je de put niet uit
Oh god ja...van die mensen die weleens een dipje hebben en denken dat dat dan hetzelfde is al een full blown depressiequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, sommige mensen zijn ook een tsunami van "goedbedoelde" kritiek, vaak over de allerkleinste dingen!
"Zo'n cover over je auto heen? Alleen bejaarden doen dat! En ook nog een watergietertje voor de planten achter je gordijn? Dat is ÉCHT iets voor senioren! En je zit thuis? Waar heb je last van dan? Oh ik had PRECIES dezelfde problemen en voor mij was het het beste om gewoon weer terug aan het werk te gaan, dus moet jij ook gewoon weer gaan werken!" enz enz enz.
Ja mijn reactie was: "Wat is vandaag de dag dan een hippe en trendy plek voor je gieter? Ik heb ruimtegebrek in de keuken, de voorraadkast is ook vol, dus wat is nou een modieuze plek voor mijn gieter?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De gieter stond vroeger bij mijn ouders ook achter het gordijn.
Ja nou in dit specifieke geval was het ook iemand die diep in de shit zat, maar hij verdrong zijn problemen veel te veel en stomtoevallig heeft hij onlangs, na een jaar of 10 hem volledig geblokkeerd te zijn geweest door mij TÓCH een manier gevonden om met mij in contact te komen: hij had enorm spijt hoe hij het toen met mij aangepakt had, zijn leven was 1 grote tyfusbende geworden en hij wilde weten hoe het nu met mij ging.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh god ja...van die mensen die weleens een dipje hebben en denken dat dat dan hetzelfde is al een full blown depressieaardig tot 1000 moeten tellen soms
Ben m nu aan het luisteren, dankjewelquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:02 schreef B00STER het volgende:
@:Moonlight
Ik zit nooit om woorden verlegen. Maar soms, zoals nu, kan ik uitsluitend reageren met muziek.
Stay Strong!
Ook apart...ja...ik vind zelf dat ik nooit adviezen of hoe je het ook wil noemen kan geven aan anderen die in een depressie zitten, niet omdat ik geen inlevingsvermogen heb, maar juist omdat ik weet hoe het is, en dat al het geouwehoer erover in de wereld niet gaat helpen bij iemand die echt diep zit...het enige wat je kan doen is laten weten dat je er bent wanneer nodig en that's it vind ik..quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou in dit specifieke geval was het ook iemand die diep in de shit zat, maar hij verdrong zijn problemen veel te veel en stomtoevallig heeft hij onlangs, na een jaar of 10 hem volledig geblokkeerd te zijn geweest door mij TÓCH een manier gevonden om met mij in contact te komen: hij had enorm spijt hoe hij het toen met mij aangepakt had, zijn leven was 1 grote tyfusbende geworden en hij wilde weten hoe het nu met mij ging.
Ff de boel wat uitgepraat en verder hoef ik geen contact meer.
Juist!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook apart...ja...ik vind zelf dat ik nooit adviezen of hoe je het ook wil noemen kan geven aan anderen die in een depressie zitten, niet omdat ik geen inlevingsvermogen heb, maar juist omdat ik weet hoe het is, en dat al het geouwehoer erover in de wereld niet gaat helpen bij iemand die echt diep zit...het enige wat je kan doen is laten weten dat je er bent wanneer nodig en that's it vind ik..
Nigga please!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!
En dan komen sommigen echt met van die standaard one-liners!
"Er is helemaal niets mis met jou", "Je bent heus niets minder waard dan een ander", "Je hebt gewoon 2 armen en 2 benen en bent dus net als ieder ander" enz enz enz.
Nigga whut?
Mooi nummer!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:02 schreef B00STER het volgende:
@:Moonlight
Ik zit nooit om woorden verlegen. Maar soms, zoals nu, kan ik uitsluitend reageren met muziek.
Stay Strong!
Auwquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
hier word net een nigga z'n vinger afgeknipt met een snoeischaartje
Zo lang het vingerkootje maar niet in je pozza beland is het geen probleem toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
hier word net een nigga z'n vinger afgeknipt met een snoeischaartje
ik hou daar wel van jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:04 schreef ToT het volgende:
En als mensen te veel aan je kop zitten te zeiken:
Take care lieverd!!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
Ik ga marley uitlaten en naar bed, het is op voor vandaag.
Bedankt voor jullie liefde. Zonder jullie was het even niet gelukt vanavond
Daar heb je ons toch voor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je ons toch voor.![]()
Wandelze en slaap lekker.
lekker slipe en knuffel voor marleyquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
This is The Wayquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Kop op he meid!
De zon komt morgen gewoon weer op, op ieder potje past een dekseltje, hakuna matata, use the force, Luke, There can be only one!
Zal ik doen schakeltjenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker slipe en knuffel voor marley
[ afbeelding ]
Dankjewel ToTTie!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Kop op he meid!
De zon komt morgen gewoon weer op, op ieder potje past een dekseltje, hakuna matata, use the force, Luke, There can be only one!
quote:
En de toeter vd General lee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Kop op he meid!
lekker de wind de spinnewebben uit je hoofd laten waaienquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
Trusten meisquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de toeter vd General lee.
Hey kerel.quote:
stamp met je voetenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Wat fijn dat je er bent!
Ben je voor het eerst hier,
of ben je al bekend?
Ligt eraan wie je het vraagt, volgens Foshi nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Wat fijn dat je er bent!
Ben je voor het eerst hier,
of ben je al bekend?
Tja, vrouwen...quote:
Gelukkgquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]grapje mopje
![]()
hoest met vriendinlief?
Fijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
GelukkgGoed! Die is weer helemaal hersteld gelukkig. Geen idee wat het was, maar het is weer weg.
Jazeker mevrouw Greys. Met u ook? hahaquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
met u ook alles goed meneer B00ster?
ja hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jazeker mevrouw Greys. Met u ook? haha
Jij er ook weer, de club is bijna kompleet.quote:
Ik vond het vandaag nog best warm eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoor
mag wel wat lekkerder weer worden
Je weet dat het donker is omdat het avond is he?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoor
mag wel wat lekkerder weer worden
Hij gaat hardquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jullie zijn zo fanatiek hier
Ohquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat hard
hij gaat lekker
en we doen het allemaal![]()
![]()
he donkerderquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet dat het donker is omdat het avond is he?
Hier mag iemand anders op antwoorden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jullie zijn zo fanatiek hier
ALLAHU AKHBAR!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier mag iemand anders op antwoorden.
Dat dus ..."who are you to decide "...mensen moeten zich wat meer met zichzelf bemoeien en anderen gewoon (in hun waarde) laten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
En even over de kritiek / adviezen, waar ik eerder over las. Ik heb een project waarin ik korte teksten voorzie van muziek en laat inspreken door voice actors. Deze lijkt me wel van toepassing.
Nee nee zo makkelijk kom je hier niet van af...quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier mag iemand anders op antwoorden.
Ik hoor mn naam???quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je het vraagt, volgens Foshi niet
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat dus ..."who are you to decide "...mensen moeten zich wat meer met zichzelf bemoeien en anderen gewoon (in hun waarde) laten.
Waar woon jij in godsnaam?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
he donkerder
hier schijnt de zon![]()
![]()
Ach, op een goed feest lult ook iedereen door elkaar heen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee nee zo makkelijk kom je hier niet van af...
Truequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, op een goed feest lult ook iedereen door elkaar heen.
Ja als ik het voor het zeggen had zou het zo zijn...ik wil een revolutiequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goh wat zou dat een uitkomst zijn in deze wereld
Inderdaad. In net Nederlands 'hou gewoon je bek'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat dus ..."who are you to decide "...mensen moeten zich wat meer met zichzelf bemoeien en anderen gewoon (in hun waarde) laten.
Zei ik eerder toch ook al hierquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad. In net Nederlands 'hou gewoon je bek'.
btw. Foshi
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
btw. Foshi
En BOOSTERquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
btw. Foshi
Oh en dan mag ik het niet meer zeggen of zo? Nou ben je ineens eigenaar van de Dikke van Dale?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zei ik eerder toch ook al hier
Oh op die manier, ja je weet hoe ik daarover denkquote:
Nee, nevermindquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh en dan mag ik het niet meer zeggen of zo? Nou ben je ineens eigenaar van de Dikke van Dale?
Nee dat ben ik alweer vergeten. Ik onthou alleen de boeiende dingen die je zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja je weet hoe ik daarover denk
Heb je nog wel genoeg ruimte daarvoor? Het is ZOveelquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat ben ik alweer vergeten. Ik onthou alleen de boeiende dingen die je zegt.
Ik had eigenlijk verwacht 'ik lig onder de zonnebank'quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in Gelderland
tis hier ook donker![]()
![]()
Nou vooruit, deze krijg jequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je nog wel genoeg ruimte daarvoor? Het is ZOveel
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht 'ik lig onder de zonnebank'
Ik heb er nog nooit een van binnen gezien, of van onderen, hoe noem je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zonnebank is slechttttttttttttt
Ik heb het wel af en toe gedaan, met marginaal effect!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zonnebank is slechttttttttttttt
Ik wou het niet zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht 'ik lig onder de zonnebank'
vroegahhhhh hadden we zo'n dingquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het wel af en toe gedaan, met marginaal effect!Uiteindelijk opgegeven!
Ja same here! Hahaha, ben 1x in mn leven echt bruin geweest maar kon daarvoor naar het ziekenhuis voor 2e graad brandwonden en een zonnesteekquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het wel af en toe gedaan, met marginaal effect!Uiteindelijk opgegeven!
Waar is dat kaartje voor. Nooit eerder zo'n telefoon gezienquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Cool, één vd eerste auto dial televoons. 1964[ afbeelding ]
Ponskaart.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar is dat kaartje voor. Nooit eerder zo'n telefoon gezien
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroegahhhhh hadden we zo'n ding
dan ging ik er wel onder
viel ik in slaap
resultaat een tomaat
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhhh
dat zou wel wat voor Nawel zijn of niet @:B00ster
( van Big Brother)
wij hadden ook zon hemelquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Oepsie!
Ik heb er 2 gehad; een extreem ouderwetse zonnehemel en een modernere opvouwbare van Philips, maar een begeleidster die ik voor mijn psychische problemen heb gehad tijdens mijn burn-out heeft me toen overtuigd om 'm voor 6 tientjes aan haar te verkopen!Fokking vuil serpent dat het was! Ik heb aardig wat dingen over haar uit zitten kotsen aan haar leidinggevende!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja same here! Hahaha, ben 1x in mn leven echt bruin geweest maar kon daarvoor naar het ziekenhuis voor 2e graad brandwonden en een zonnesteekmaar had wel een gorgeous tan daarna
![]()
Geen SOA?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja een zonnesteek....ik VERMOED dat ik dat een keer in de Filipijnen heb opgelopen, naast een longontsteking en een urineweginfectie!
Broekie.quote:
Ja dat wijf had me bijna 35 mille gekost toen ik echt in de problemen zat!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hadden ook zon hemel
en waaaattttttttttttttttttttttttttt
dat is toch ook totaal niet ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |