Die mods zijn soms net ambtenaren.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mods zijn soms net ambtenaren.
dud0r had de lapo,maar te lui om een nieuw deel te openen.quote:
Ah zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dud0r had de lapo,maar te lui om een nieuw deel te openen.
of te druk met t modschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dud0r had de lapo,maar te lui om een nieuw deel te openen.
ik krijg last van mijn nek van je uiquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik wil je eitjes zien!
…ze smelten de paashaas…
🖤quote:
Hoezo? Probeer je em na te doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik krijg last van mijn nek van je ui
Kitkat paaseitjes wel lekker maar er zitten maar 10 inquote:
Nu zitten er 10 in jou?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kitkat paaseitjes wel lekker maar er zitten maar 10 in
Nu zitten er 10 in jou?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kitkat paaseitjes wel lekker maar er zitten maar 10 in
Pics!quote:
Nou en? Even vragen of je dwangbuis af mag voor de foto?quote:
Zie je toch.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik daar nu niks van geloven
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou en? Even vragen of je dwangbuis af mag voor de foto?
Hier is het niet direct echt kutter dan normaal?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hikt??
zo sloom is niet meer normaal
Dikke stront gaat nog sneller door een smalle trechter dan FOK! over het interweb gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hikt??
zo sloom is niet meer normaal
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke stront gaat nog sneller door een smalle trechter dan FOK! over het interweb gaat
Ik heb het vermoede dat de dag dat FOK! eindelijk eens een beetje fatsoenlijk werkt de dag is dat de aarde vergaatquote:
Ik zou er haast een paintje van gaan maken!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het vermoede dat de dag dat FOK! eindelijk eens een beetje fatsoenlijk werkt de dag is dat de aarde vergaat
Doequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er haast een paintje van gaan maken!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal er een paintje van gaan maken!
Doe maar niet, zo meteen gaat danny nog denken dat hij goed bezig isquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou er haast een paintje van gaan maken!
Ik was gisteren toevallig al bezig met plaatjes van God en Jezus te zoeken voor een paintje!quote:
Kan ook wel aangepast worden naar iets met dat FOK! snel werkt en dat ze nu de boel naar de klote moeten helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
Anderen mogen ook gewoon weer meepainten hoor!
Ik heb trouwens nog teringflauwe ideeën zat, maar geschikte plaatjes er voor vinden is wel een dingetje.
Bijvoorbeeld tong80 als God: "Jezus Christus, wat is de eeuwigheid toch saai!" En dan die knakker er naast: "Laat mij er buiten, pa!"
Of met de Heilige Geest in duifvorm er bij: "Jezus, duivenmelken is echt een sneue hobby! Tyf op met die vliegende rat" en zijn Zoon dan: "Sorry, pa!"
Er zijn wel wat plaatjes te vinden, maar niet echt ideaal voor een paintje.
Of een tong80-haan in Ajax-kostuum: "ff kukelen", vanwege het haantjesgedrag daar.
Is wel te doen, maar beetje veel werk om een beetje leuk te maken.
Lijkt zo, was er gisteren nog alleen wel minder onlinequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mevrouw liefbaardas lang geleden !
of het lijkt zo
Lang verhaal !quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee, tizzurdan?
Heel druk dagje gehad, maar verder gaat alles prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |