SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik geloof zeker dat Tobias nog populair is. Iedereen kan een paar off-days hebben, maar ik hoop voor hem dat hij zich herpakt, want anders kan het op lange termijn vervelend worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Poll met betrekking de populairiteit.
[ link | afbeelding ]
hoop dat wij als kijkers dat mogen beslissen LOL..quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Mijn gevoel zegt me dat ik thuishoor bij de laatste 6
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft afscheidsbriefjes geschreven aan Julio, Nouchine en Leroy. Kan ze nu mooi weg op zaterdag.
Hoop het ook. Zonde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh, ik geloof zeker dat Tobias nog populair is. Iedereen kan een paar off-days hebben, maar ik hoop voor hem dat hij zich herpakt, want anders kan het op lange termijn vervelend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |