maakt voor iedereen uitquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maakt het voor jou wat uit?
Veel succes tegen het lelijke Heracles Paul!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef Paul het volgende:
vanavond trapt FC Utrecht af met Henk VeermanGod
[ afbeelding ]
Utrecht heeft het er vaak lastig, maar met Veerman in de basis met DouvikasGod moet het goed komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel succes tegen het lelijke Heracles Paul!
4-4-2?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht heeft het er vaak lastig, maar met Veerman in de basis met DouvikasGod moet het goed komen
Niet op alfabet, niet op volgorde van rugnummers, niet op basis van de positie.quote:
Behalve de keeper staat alles op volgorde van rugnummers.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet op alfabet, niet op volgorde van rugnummers, niet op basis van de positie.
Is deze opstellingvolgorde gebaseerd op salaris?
Niet op volgorde dus!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve de keeper staat alles op volgorde van rugnummers.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fresia wordt door Frank met de grond gelijk gemaakt
Fresia heeft het zwaar de laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fresia wordt door Frank met de grond gelijk gemaakt
Je bedoelt waarom heeft Utrecht zoveel klassespelers? Omdat we rijk zijn door onze baasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heeft Utrecht 24 qua niveau inwisselbare middenvelders?
Gelukkig heeft ze nog haar vrijstelling.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fresia heeft het zwaar de laatste tijd.
Kom vechten dan klootzakquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut Utrecht
Ik hoop dat het zeer onsympathieke Heracles Heracles degradeert.
Kom vechten dan klootzakquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut Utrecht
Ik hoop dat het zeer onsympathieke Heracles Heracles degradeert.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef MC-M het volgende:
Ik gun het sympathieke PEC en Fortuna 3 punten.
Dat maakt Zwolle en Fortuna nog niet sympathiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik vind Cambuur en Groningen gewoon heel onsympathiek. Mag dat?
Vreselijk ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:03 schreef De_Kraam het volgende:
Deze degradatie ontsnappingspoging van PEC is NIET LEUK.
Heb je een punt, maat. Ik chacheer, vind PEC en Zwolle ook heel onsympathiek. Dan delen ze de punten maar met z'n allen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt Zwolle en Fortuna nog niet sympathiek.
Heb ik iets gemist? Is dit de nieuwe chanant? Of is het gewoon eeeh... teleurstellend?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heb je een punt, maat. Ik chacheer, vind PEC en Zwolle ook heel onsympathiek. Dan delen ze de punten maar met z'n allen.
Even zonder grappen, als je zo kijkt is dit toch gewoon een topelftal? Misschien op Drommel na dan.quote:
Dit is spreektaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Is dit de nieuwe chanant? Of is het gewoon eeeh... teleurstellend?
Fortuna ok, maar PEC?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:59 schreef MC-M het volgende:
Ik gun het sympathieke PEC en Fortuna 3 punten.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even zonder grappen, als je zo kijkt is dit toch gewoon een topelftal? Misschien op Drommel na dan.
Stop met deze act.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Er komt gras, koekwaus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Wat een walgelijk veld heeft Cambuur.
Die mogen van mij degraderen.
Ik heb vandaag nog een paar wedstrijden van Cambuur 'gefloten'.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mogen ze daarna weer promoveren.
Nou vooruit, dan mogen ze erin blijven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar wedstrijden van Cambuur 'gefloten'.
Het wordt wel steeds uitgesteld, net als het stadion. Liever weer een kutspeler erbij. Eigenlijk ben ik het wel met je eens want ik ben ook altijd erg kritisch op Heracles op dit aspect.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mogen ze erin blijven.
Maar dan moeten ze wel echt opschieten met dat gras hoor
Al in de nieuwe Path geweest? IK MOET DIT WETEN.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds uitgesteld, net als het stadion. Liever weer een kutspeler erbij. Eigenlijk ben ik het wel met je eens want ik ben ook altijd erg kritisch op Heracles op dit aspect.
Ik zou maandag eigenlijk (14 febquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al in de nieuwe Path geweest? IK MOET DIT WETEN.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou maandag eigenlijk (14 feb) maar dan moet mijn vriendin voetballen. Denk dat we dinsdag gaan, naar Spiderman.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al in de nieuwe Path geweest? IK MOET DIT WETEN.
Graag je review in mijn spidermantopicquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou maandag eigenlijk (14 feb) maar dan moet mijn vriendin voetballen. Denk dat we dinsdag gaan, naar Spiderman.
Uiteraard. Ik ben fan van jouw F&S topics! Vooral de films en series waar al een topic over is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je review in mijn spidermantopic
Mijn OP was VEEL beter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben fan van jouw F&S topics! Vooral de films en series waar al een topic over is.
Weet je zeker dat het niet gewoon pasta is?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee
(Ik eet chinees)
Sambal bij?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee
(Ik eet chinees)
Zag het toevallig bij de live wedstrijden ja. Verlengingen zelfs.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wisten jullie dat momenteel de finale van het WK clubs bezig is? Schaf dat toch af zeg.
Nergens te zien op tv.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zag het toevallig bij de live wedstrijden ja. Verlengingen zelfs.
Ja want pasta is toch italiaans of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon pasta is?
Kloptquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja want pasta is toch italiaans of ben ik nou gek
https://www.ad.nl/koken-e(...)erd-worden~a158ddea/quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja want pasta is toch italiaans of ben ik nou gek
Dus jij bent vrij rap.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Snelle spelers zijn langzame denkers.
Vitesse.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig. Welke wedstrijd ga je kijken?
Klopt, tegen Ajax ook schandelijk slecht. Bijzonder dat hullie daar maar 1x tegen konden scoren.quote:
Ja, ik baal nog steeds van die wedstrijd na de winterstop.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, tegen Ajax ook schandelijk slecht. Bijzonder dat hullie daar maar 1x tegen konden scoren.
En dan ook nog eens op hun eigen tering grasmat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur 5 tegengoals tegen een team dat amper een goal kan maken.
Dat heet realisme. We hebben het hier wel over het PSV van Schmidt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Alle PSV'ers in dit topic zijn zich aan het indekken.
En een Vitesse wat al weken dramatisch is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heet realisme. We hebben het hier wel over het PSV van Schmidt.
Niet indekken, gewoon debiel dat je hier niet al 2-0 of 3-0 voor staat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Alle PSV'ers in dit topic zijn zich aan het indekken.
Niet elke kans gaat erin. (xG staat op 1.48 zie ik)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet indekken, gewoon debiel dat je hier niet al 2-0 of 3-0 voor staat.
PSV is ook dramatisch. En Schmidt moet nog een paar keer wisselen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een Vitesse wat al weken dramatisch is.
PSVers weten dat. Ervaring genoeg daarmee.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke kans gaat erin. (xG staat op 1.48 zie ik)
Doe eens rustig man, denk je nou echt dat PSV met Madueke, Zahavi, Gtze, Sangar en Gakpo punten gaat verspelen tegen Vitesse dat enkele dagen geleden nog kansloos was tegen Ajax?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:22 schreef PSVCL het volgende:
is gewoon een penal, maarja... we zijn het gewend
Naar Wie is de mol?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Dit is geen leuke avond zo.tijd om te zappen.
quote:
Ja en de 2 clubs om Sparta heen staan op winst?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de 17e plek heb je ook een probleem.
quote:
Ja Fortuna op winst had ik even gemist.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en de 2 clubs om Sparta heen staan op winst?
Tegen Feyenoord wel twee keer gewonnen. Was wel onverdiend maar toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse doet het dit seizoen echt ontzettend matig in de Eredivisie tegen de topclubs terwijl ze Europees de zaakjes prima voor elkaar hadden, bijzonder.
Vorige keer pietje puk, deze keer Gurney.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord wel twee keer gewonnen. Was wel onverdiend maar toch.
We vragen het even aan de expert.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is de knotsgekste wedstrijd van dit seizoen denk ik
Ik wacht zijn oordeel even af ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
We vragen het even aan de expert.
@:tagliano
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Dit is geen leuke avond zo.tijd om te zappen.
Ja, ben er wel gerust op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht zijn oordeel even af ja.
PSV gaat lekker makker.
Zelfs ik denk dat dit wel gespeeld is.quote:
Gezien deze wedstrijd ben ik daar nu nog zuurder overquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord wel twee keer gewonnen. Was wel onverdiend maar toch.
Vreetzak.quote:
derdesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
Maar goed, Bos heeft gewonnen dus ik moest een abo cadeau doen zoals beloofd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:18 schreef Coco het volgende:
Als Bos een medaille pakt dan geef ik een fok abo cadeau!
Ik walg van de Super Bowl.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een hele pittige mening over alles wat met The Super Bowl te maken heeft en mensen die daarnaar kijken.
Sympathiek om iedereen een abbo cadeau te doenquote:
Users die abbo zeggen mogen achteraan sluiten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sympathiek om iedereen een abbo cadeau te doen
Dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:
Volgens mij zei Aletha dat het half 1 begon.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:14 schreef Salina het volgende:
Super Bowl is morgenavond toch?
Maandag maar kijken dan.
Ook leuk. Maar ik kan naar alles wel kijken, daar heb ik dan ook de PLAYER voor.quote:
Snooker genot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook leuk. Maar ik kan naar alles wel kijken, daar heb ik dan ook de PLAYER voor.
Alleen snooker trekt mij niet.
Snookerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ook leuk. Maar ik kan naar alles wel kijken, daar heb ik dan ook de PLAYER voor.
Alleen snooker trekt mij niet.
En schaken enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Snooker genot.
En dat is niet Amerikaans.
Schaken is puur genot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
En schaken enzo.
Maar daar ben ik vast te dom voor!
Daar moet je zo'n hoofd voor hebben:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
En schaken enzo.
Maar daar ben ik vast te dom voor!
Magnus is model.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar moet je zo'n hoofd voor hebben:
[ afbeelding ]
Of zo'n hoofdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar moet je zo'n hoofd voor hebben:
[ afbeelding ]
Neenquote:
Enorm vervelende meisjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:22 schreef Coco het volgende:
https://www.twitch.tv/botezlive
Die speedschaken wel eens op straat in New York City.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speedschaken, is dat schaken onder invloed van drugs?
Nee, dan word je moeder in 1 zet schaakmat gezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speedschaken, is dat schaken onder invloed van drugs?
quote:12-02-2022 @ 21:10:06
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van xxx.
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
@GGMMquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dan word je moeder in 1 zet schaakmat gezet.
wordquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dan word je moeder in 1 zet schaakmat gezet.
Oh dat verklaart het.quote:
Cambuur - PEC was best leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een saaie voetbalavond weer.
Winst Fortuna was wel een verrassing.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een saaie voetbalavond weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |