Zou dit wel een goeie top 4 vindenquote:
Was het de hele tijd al, maar voor de meesten kwam dat besef wat laterquote:
Dat lied van net?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was het de hele tijd al, maar voor de meesten kwam dat besef wat later
Nog steeds jammer dat het net de finale misliep
Ik heb alle vertrouwen in Fuld Effekt jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:06 schreef Momo het volgende:
Ben bang dat Denemarken zich in het rijtje Ierland en Duitsland gaat voegen dit jaar, misschien dat het live wel meevalt. Een voordeel is dat ze wel een nummer met een risico erin hebben zitten.
Hoop dat ze de acht er doorheen kunnen jassen voor we naar Frankrijk gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:04 schreef usagi414 het volgende:
Even een uur meekijken voordat Frankrijk begint
Dat is dat "techno"-nummer he?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:06 schreef Momo het volgende:
Ben bang dat Denemarken zich in het rijtje Ierland en Duitsland gaat voegen dit jaar, misschien dat het live wel meevalt. Een voordeel is dat ze wel een nummer met een risico erin hebben zitten.
Ja, al is het meer een rave nummer, ik vind dat wel echt een gave keuze eventueel (als live klopt)quote:
Ik las op Twitter dat ze de perspoll hadden gelandslidedquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Fuld Effekt ja
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat ze de perspoll hadden gelandslided
Ik ook! Ben benieuwd hoe het live klinkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, al is het meer een rave nummer, ik vind dat wel echt een gave keuze eventueel (als live klopt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |