Ik hoop dat Barca degradeert.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef fetX het volgende:
Genot. Dat maakt het weekend Barca nóg mooier. @:zipportal
Uhm, dat zegt hij toch zelden? Vorige week was ook gewoon erg goed, dat lag niet alleen aan Sparta.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Arne moet net even iets minder vaak zeggen dat het beste voetbal van het seizoen wordt gespeeld. Het was maar Sparta.
AZ uit over 2 weken wordt een hele belangrijke. Wordt tijd dat Feyenoord ook dat soort potjes goed voetbal laat zien.
Hij heeft het wel vaker gezegd. Maar goed, Cambuur dat zal Feyenoord heus wel winnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Uhm, dat zegt hij toch zelden? Vorige week was ook gewoon erg goed, dat lag niet alleen aan Sparta.
Volgende week Cambuur oprollen en dan wordt het inderdaad interessant.
Je kan toch je beste voetbal van het seizoen spelen en dat toch gewoon benoemen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaker gezegd. Maar goed, Cambuur dat zal Feyenoord heus wel winnen.
Valt me alleen wel op dat je in dit soort potjes toch net wat individuele klasse tekort komt.
Zo is het. Sterker nog; we hebben eigenlijk te weinig.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan toch je beste voetbal van het seizoen spelen en dat toch gewoon benoemen? Ik zie het probleem niet zo.
We hebben echt nog nergens punten onverdiend gekregen.
linssen moet kapoetquote:Op zondag 13 februari 2022 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan hij niet in de spits, dit is koeler en beter afgewerkt dan dat ik Linssen ooit heb zien doen.
Donder gewoon op klaasquote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
linssen moet kapoet
en ik bedoel dat echt letterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |