SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Met het oogquote:
Had er nog nooit van gehoord...heb met stomme verbazing zitten kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
Breastfeeding my boyfriend is ook wel een aanrader.
En hoe smaakte het vandaag? "Ja,lekker zoet."quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord...heb met stomme verbazing zitten kijken.
Tijl is ook een goede presentator.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef rinardo het volgende:
De verraders is echt tof, vorig jaar en dit jaar, heel spannend en daarin zie je ook echt, dat wat ik hier telkens zeg, in dit soort spellen is verraad , liegen, konkelen , roddelen gewoon een must . staan 2 seisoenen op videoland. en doen bekende NL in mee.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben ook woorden moeten spellen.
Vandaar dat Leroy zo stil is........quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben ook woorden moeten spellen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Krambo het volgende:
Iets met spelling denk ik. Maakt het ook logischer dat Leroy niet gewonnen heeft
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat Leroy zo stil is........![]()
Beetje van het niveauquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is leroy weer de een kreeg makkelijkere woorden dan anderen. Daar is zijn excuus alweer
Appeltaard.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje van het niveau
Leroy: Appeltaart
Salar: Przewalskipaard
Leroy had het fout, Salar goed
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje van het niveau
Het gaat nooit eerlijk als hij niet gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is leroy weer de een kreeg makkelijkere woorden dan anderen. Daar is zijn excuus alweer
Net als Michel vorig jaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat nooit eerlijk als hij niet gewonnen heeft.![]()
Dat scheelt hem denkwerk.....quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat leroy iederere zin die hij zegt een paar keer herhaald
Denk Tobias wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Wie in het huis zou het hoogste IQ hebben?
Om zeker te zijn dat hij gehoord wordt..quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias of Kristofquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tobios of Kristoff denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Nouch staat onder de douch(e)quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom niet Peter en Nouchine op de stream, die gingen samen praten buiten
Dat is het enige modelletje wat hij kan scheren, zo'n nazi kapseltje.quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nouch staat onder de douch(e)
Ik denk Kristoff en misschien wel Salarquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Ik ook.quote:
Dat jokt ze een beetje, volgens mij is ze als de dood voor Nawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor daar is het gesprek, nouchine dat het niet naar haar is maar wel naar anderen. Ze mag mensen in de gouden kamer hoor. Nouchine vind het erg dat er splitsing is. En peter dat het heftig is. En twee kampen. Hij is echt gevaarlijk die hele peter. Dat hebben ze toch wel in de gaten. Het is niet dat ze bij haar influisteren dat ze bij groen moet blijven.
Hanna speelt ontzettend dom, maar ondertussen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Die hebben beide een afgeronde hbo opleiding.
Ow ze zijn er weer! Gelijk deze treurwilg in beeldquote:
Sterker nog,zwaar opgedrongen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine je liegt dat je barst, je wordt wel van alles ingefluisterd door Nawel en Leroy.
Rodin.quote:
Die is stemmen aan het tellen en snode plannen verzinnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is er met julio aan de hand. Zo zielig op zijn bedje zitten
Of toneelstukje aan het opvoeren ivm verjaardag dochterquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die is stemmen aan het tellen en snode plannen verzinnen
Ik denk echt dat ze totaal niet weet waar ze staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine je liegt dat je barst, je wordt wel van alles ingefluisterd door Nawel en Leroy.
Wat zegt u dat mooi.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze totaal niet weet waar ze staat.
Ook al zegt ze bij haar gevoel te blijven.
Het is gewoon een flipperkast, maar dan de speelbal
die heeft levenservaring niet zo zeer een hoog IQquote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
Julio voelt dat het door zijn vingers glipt heb ik het idee.
Ze zijn niet aan het roddelen, het is meer het bespreken van het gedrag van Nouchinequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja nouchine, en zo weer roddel de roddel
Ik bedoel zodra ze klaar zijn met dit gesprekquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn niet aan het roddelen, het is meer het bespreken van het gedrag van Nouchine
Je zou toch denken dat BB iedereen in huis een algemene waarschuwing heeft gegeven, zonder Leroy te "verraden"quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
Peter weet niet waarom Leroy het moeilijk heeft.
Nee, dat lijkt me inderdaad niet ter zake doende voor het begrip IQ.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal maar niets over in god geloven zeggen dan
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje van het niveau
En die toon ook. Vieze glijerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:21 schreef Blackprinces het volgende:
Oh julio is de enige die hem een lonpe boer mag noemen?
LEROY JE BENT EEN LOMPE BOER!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Dat maken we zelf wel uit of we hem lompe boer noemen, trol Julio!
Leroy zei in het begin dat hij 113 had.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik schat in dat Tobias daar de hoogste IQ heeft 116 en daarna Kristof 108 gevolgd door Julio 106. Salar, is sluw oftewel boerenslimheid. Grace, idem dito en net onder de honderd scoren ze! Vera is een twijfel geval zo rond de 103 scoort ze; denk ik dus gemiddeld. Peter en Nouchine en Hanne iets erboven 107 en Leroy 89.. Zoiets denk ik en ik zit er volgens mij niet ver naast.
Waarom niet? Die zit echt zwaar onder de plak bij Nawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt dat Grace heeft gevraagd of nouchine bij hun in de kamer komt slapen maar dat durft ze niet.
Ja en als derde salar....kps zei Julioquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel vraagt we zijn toch nog steeds op dezelfde he. Ja zeggen Julio en Leroy dus op K en .... Ik denk P
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leroy zei in het begin dat hij 113 had.
En Nawel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik schat in dat Tobias daar de hoogste IQ heeft 116 en daarna Kristof 108 gevolgd door Julio 106. Salar, is sluw oftewel boerenslimheid. Grace, idem dito en net onder de honderd scoren ze! Vera is een twijfel geval zo rond de 103 scoort ze; denk ik dus gemiddeld. Peter en Nouchine en Hanne iets erboven 107 en Leroy 89.. Zoiets denk ik en ik zit er volgens mij niet ver naast.
Dat is nog van een test uit de kleutertijd volgens mij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen als Nawel en Leroy hebben zo deur wie ze kunnen bespelen en beinvloeden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt dat Grace heeft gevraagd of nouchine bij hun in de kamer komt slapen maar dat durft ze niet.
Zeker weten, vandaar dat hij zijn pen terug wilde.....quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Ebinas het volgende:
laatst hadden Nawel En leroy het over pen en papier.
Ze schrijven dus idd briefjes naar elkaar.
Leroy bedankt Nawel zojuist daarvoor
Tobias is een middenmoter, en Nouch zit echt wel onder de 100quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ze hebben bij de tweedeling ook gewoon een hele groep immuun gemaakt, dus het kan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sorry maar als je een beetje logisch na had gedacht, zou je moeten denken bij dat spel, waarom gooien ze er nu nog immuniteitspin erin terwijl er al 3 zijn.
Hij vind een briefje waarop staat "Lees" en daarna bedankt hij Nawelquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Dat briefjes aan elkaar schrijven vind ik not done. Daar moet BB echt iets aan gaan doen.
Leroy heeft die meegenomen uit de gameroom, gewoon de pin afpakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Dat briefjes aan elkaar schrijven vind ik not done. Daar moet BB echt iets aan gaan doen.
Dat kan hij zeggen, maar het is niet zo!quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou, neequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
IQ is een momentopname. Als de opdrachten je liggen scoor je hoog de volgende keer kan je weer lager scoren.
Gaat niet gebeuren bij deze BB.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy heeft die meegenomen uit de gameroom, gewoon de pin afpakken.
Hij zegt ook dat ie eerlijk en oprecht isquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij het zelf maar geloofd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine dus niet op Kristof, denk dat ze dan op vera en peter gaat
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:30 schreef Ebinas het volgende:
Nouche: ik hoop niet dat ik in mijn eigen zak heb geschoten
Julio is een glibber, die iedereen het gevoel geeft een maat te zijn, maar is eerder een matennaaierquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:33 schreef Ebinas het volgende:
Kristoff vergist zich in Julio helaas.
Hij denkt er een goede band mee te hebben en dat hij niet op hem stemt.
5 min. geleden zeggen Julio, Nawel en Leroy nog op hem te stemmen
Ik kan dit enkel beamenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met minder intelligente mensen, maar wel als ze denken het wel te zijn
Jij post het.quote:
NEE op peterquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine had toch wel op Kristof gestemd als minst betrouwbaar?
Hij voelt nattigheidquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof is vandaag wel heel erg bezig met het stemmen. Weer dat ze moet kijken met wie ze de beste connectie heeft en dat ze tactisch kan stemmen eventueel. Nouchine vraagt stem je met je hart of je verstand. Hij zegt allebei. Jammer dat hij zo bezig is. Dit verweet hij Dimitri van de week elke keer.
Hij is van gedachten veranderd hier over vertelde hij na het vertrek van Dimi. Het zal nu wel tactisch gespeeld moeten gaan worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof is vandaag wel heel erg bezig met het stemmen. Weer dat ze moet kijken met wie ze de beste connectie heeft en dat ze tactisch kan stemmen eventueel. Nouchine vraagt stem je met je hart of je verstand. Hij zegt allebei. Jammer dat hij zo bezig is. Dit verweet hij Dimitri van de week elke keer.
Als het hemzelf betreft, de gevarenzone, wordt het toch anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Mij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IQ is mooi, maar EQ zegt mij meer
zaadjes planten proberen te redden wat er te redden valt denkt iequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom noemt kristof ook vera en salar als kandidaten die op de bank komen. Nouchine zegt Vera nee toch.
Voor mij telt alleen uiterlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vandaag nominaties dus logischquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
peter heeft dat goed door...die mag Julio voor geen meterquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Julio is een glibber, die iedereen het gevoel geeft een maat te zijn, maar is eerder een matennaaier
Allebei belangrijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En terecht. Hij ziet de bui al hangen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef C.A.I het volgende:
[..]
zaadjes planten proberen te redden wat er te redden valt denkt ie
Ik geloof dat niets aan Nawel niet doordacht is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
zou Nawel bewust dergelijke smerige uitspraken doen??
had de stream aan staan met werk
en ze zei iets over kristof waarvan ik dacht
wat heeft ze gezegd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Daar heb je in het donker niets aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen uiterlijk.
Jawel, eerste week met Sercan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
Zegt Nouchine nu dat Kristof op het bord stond.
Die heeft toch nooit op het bord gestaan.
dat Kristof al een waarschuwing heeft gehad en dat hij toch doorgingquote:
En ze is daar heel goed in.Zelfs de kleinste dingen zoals een ander iets laten doen zoals eten halen/maken.En dan kijkt ze er heel tevreden bij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof dat niets aan Nawel niet doordacht is.
Alles is bedacht zodat het maar naar toekomt.
De poll wie het meest waardevol voor het huis is stond ze onderaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef C.A.I het volgende:
[..]
zaadjes planten proberen te redden wat er te redden valt denkt ie
Vergeet niet dat Julio het heel slim speeltquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een slechte mensenkennis heeft Kristof nu wat julio betreft. Salar heeft het dus wel goed in de gaten
ik hoorde het haar zeggen en dacht vies vies viesquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze is daar heel goed in.Zelfs de kleinste dingen zoals een ander iets laten doen zoals eten halen/maken.En dan kijkt ze er heel tevreden bij.
Dat is waar.Kitty had ook een hoog IQ.quote:
Teveel afvallen met Nouch erbij kan ook niet hequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Ebinas het volgende:
Goed zo Salar, open Kristof zijn ogen voor wat betreft Julio
Oh hij zwakt het al af
beetje zoals Nous het ook niet zietquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef Ebinas het volgende:
Kristof gaat veels te veel van zijn eigen instelling uit.
Hij zit de smerigheid van anderen niet
Kitty had helemaal niets wat meezatquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar.Kitty had ook een hoog IQ.
Ow ja.....das waarquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Teveel afvallen met Nouch erbij kan ook niet he
ik denk inderdaad dat Kristof het met Salar samen moet spelenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:44 schreef Ebinas het volgende:
Dan hoop ik dat Salar en Kristoff nog een momentje samen hierover praten
Sommige mensen willen graag het goede in de mensen zien en zien daardoor de slechte dingen niet. Heb daar zelf ook een handje van. ik wil er niet van uit gaan dat mensen in- en in slecht zijn. Tot ik de ware aard van iemand zie en dan is het bij mij ook meteen einde verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef Ebinas het volgende:
Kristof gaat veels te veel van zijn eigen instelling uit.
Hij zit de smerigheid van anderen niet
heel herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommige mensen willen graag het goede in de mensen zien en zien daardoor de slechte dingen niet. Heb daar zelf ook een handje van. ik wil er niet van uit gaan dat mensen in- en in slecht zijn. Tot ik de ware aard van iemand zie en dan is het bij mij ook meteen einde verhaal
wat doen die mensen tochquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doen die mensen toch
die mais kun je gewoon koud eten![]()
Mooie instelling, denk idd dat Kristoff dat ook heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommige mensen willen graag het goede in de mensen zien en zien daardoor de slechte dingen niet. Heb daar zelf ook een handje van. ik wil er niet van uit gaan dat mensen in- en in slecht zijn. Tot ik de ware aard van iemand zie en dan is het bij mij ook meteen einde verhaal
Te laat. Als ze er op komt is ze weg zaterdag.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:47 schreef C.A.I het volgende:
Vera is sinds Dimi het meest open gebloeid alleen ze laten dit maar amper zien in de uitzending dit vind ik jammer want ze verdiend beter het liefste personage in het huis en dat is haar valkuil ik wil de kwade versie van Vera wel eens zien 1x gezien in de badkamer dan schijten de mannen in hun broek want ze kan best vel zijn dus we kunnen wat dat betreft nog wel veel van vera verwachten zeker als ze zich kwaad gaat maken hopen dat ze die tijd krijgt wan t dat lieve moet minder worden ze is en blijft een toppertje
dit denk ik niet maar we zullen zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Te laat. Als ze er op komt is ze weg zaterdag.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is mssn een mooie instelling, maar daardoor wordt je/ik wel vaak genaaid of gebruikt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mooie instelling, denk idd dat Kristoff dat ook heeft.
Ze is totaal niet populair en een beetje een passant in het huis, en die kunnen er wel uit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:49 schreef C.A.I het volgende:
[..]
dit denk ik niet maar we zullen zien
soms is het de kunst je niet te laten verleiden om dergelijk gedrag te vertonen..quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:47 schreef C.A.I het volgende:
Vera is sinds Dimi het meest open gebloeid alleen ze laten dit maar amper zien in de uitzending dit vind ik jammer want ze verdiend beter het liefste personage in het huis en dat is haar valkuil ik wil de kwade versie van Vera wel eens zien 1x gezien in de badkamer dan schijten de mannen in hun broek want ze kan best vel zijn dus we kunnen wat dat betreft nog wel veel van vera verwachten zeker als ze zich kwaad gaat maken hopen dat ze die tijd krijgt wan t dat lieve moet minder worden ze is en blijft een toppertje
denk het niet hahaquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
populariteit neemt toe hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is totaal niet populair en een beetje een passant in het huis, en die kunnen er wel uit.
Zo leek het wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB vindt dat Julio te veel eet denk ik![]()
Helaas welquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet de waarheid
balk splinterquote:
Nawel voelt zich onaantastbaar, het wordt tijd dat ze eens goed op haar bek gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Die heeft dekking van BB.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Nawel voelt zich onaantastbaar, het wordt tijd dat ze eens goed op haar bek gaat
nou zou heel prettig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Nawel voelt zich onaantastbaar, het wordt tijd dat ze eens goed op haar bek gaat
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
mooi weet ik dus dat die gaat zaterdag
Dat wel, maar als je dan snel het besef heb. Is het hard, maar houd je de schade voor jezelf beperkt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is mssn een mooie instelling, maar daardoor wordt je/ik wel vaak genaaid of gebruikt.
hangt er natuurlijk wel vanaf tegenover wie ze staatquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
dat weet je toch helemaal niet, of ze populair is of niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is totaal niet populair en een beetje een passant in het huis, en die kunnen er wel uit.
Nouche kan zich weer uitlevenquote:
Volgens de polls valt dit wel mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
dat weet je toch helemaal niet, of ze populair is of niet.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Adat231 het volgende:
ik denk peter kristoff en vera of julio genomineerd en de nederlander vertrekt
Er komen nooit 3 Belgen op de schopstoel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Nawel Peter kristof
die hebben de meeste kans
we shall seequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Nawel Peter kristof
die hebben de meeste kans
wat staat er dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komen nooit 3 Belgen op de schopstoel.
Kickt ie op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Ebinas het volgende:
Dat ge-maat van Tobi vink een beetje storend.
Hij zegt het te glijend
Is gewoon licht wat er op valt/schijntquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
Grappig effect dat licht op z'n hoofd, of er zit gewoon weinig haar daar.
[ afbeelding ]
Dan heb je geen streams gekeken, de vermoedelijke bankzitters zijn nawel , peter/kristof tot nu toe.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Adat231 het volgende:
ik denk peter kristoff en vera of julio genomineerd en de nederlander vertrekt
Die heeft een lekkere bos haar....quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
Grappig effect dat licht op z'n hoofd, of er zit gewoon weinig haar daar.
[ afbeelding ]
Ik was het net eventjes vergeten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
dan had BB die pin maar niet aan Leroy moeten geven
haha ook goed ieder zijn mening. straks niet weer janken he dat nawell weer wordt vootgetrokken en big brother liegt als ze er niet op staatquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan heb je geen streams gekeken, de vermoedelijke bankzitters zijn nawel , peter/kristof tot nu toe.
zijn ware aard komt steeds meer naar boven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:00 schreef Ebinas het volgende:
Dat ge-maat van Tobi vink een beetje storend.
Hij zegt het te glijend
dat is puur gebasseerd op wat ze de afgelopen dagen op de stream hebben gehoordquote:
er is er geen 1 die zo hard draait als Hannequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne nu weer anders praten, dat ze toch wel wist dat Leroy de pin zou pakken. Ook als die munten er niet waren.
Ja, het brokkelt af.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn ware aard komt steeds meer naar boven.
Bij groen is derde naam Salar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan heb je geen streams gekeken, de vermoedelijke bankzitters zijn nawel , peter/kristof tot nu toe.
Ach ja,mijn moeder had dat ook wel,een soort van conflict vermijdend gedrag.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is er geen 1 die zo hard draait als Hanne
ken het welquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,mijn moeder had dat ook wel,een soort van conflict vermijdend gedrag.
Denk het ook, al zie ik dat effect niet bij de anderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is gewoon licht wat er op valt/schijnt
komt door zijn haarlakquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het ook, al zie ik dat effect niet bij de anderen.
[ afbeelding ]
en jij geloofd alles wat ze zeggen? bv peter heeft deze week aan 2 personen hele andere stemkeuzes doorgegevenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is puur gebasseerd op wat ze de afgelopen dagen op de stream hebben gehoord
vele hebben al gezegd op wie ze gaan stemmen
Omdat Julio kaal is, en Nouchine wat verder van af staat en kleiner isquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter stemt op Kristof en Nawelquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en jij geloofd alles wat ze zeggen? bv peter heeft deze week aan 2 personen hele andere stemkeuzes doorgegeven
Ik wacht nog op steen-papier-schaar en legostenen en dan heb ik bingo!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef Ireth het volgende:
Ik schakel van een lege keuken naar de andere stream, krijg leroy in beeld en het eerste wat ik hoor is "3 pinnen"
misschien heeft hij gel of wax in zijn haar?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leroy is toch ook het beste wat je kan overkomen......quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Oh kristof was niet eerlijk, en leroy wel
Mooi, jij doet de verslaglegging in Cosquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef Ireth het volgende:
Ik schakel van een lege keuken naar de andere stream, krijg leroy in beeld en het eerste wat ik hoor is "3 pinnen"
Ze lezen wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |