SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Met het oogquote:
Had er nog nooit van gehoord...heb met stomme verbazing zitten kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
Breastfeeding my boyfriend is ook wel een aanrader.
En hoe smaakte het vandaag? "Ja,lekker zoet."quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord...heb met stomme verbazing zitten kijken.
Tijl is ook een goede presentator.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef rinardo het volgende:
De verraders is echt tof, vorig jaar en dit jaar, heel spannend en daarin zie je ook echt, dat wat ik hier telkens zeg, in dit soort spellen is verraad , liegen, konkelen , roddelen gewoon een must . staan 2 seisoenen op videoland. en doen bekende NL in mee.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben ook woorden moeten spellen.
Vandaar dat Leroy zo stil is........quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben ook woorden moeten spellen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Krambo het volgende:
Iets met spelling denk ik. Maakt het ook logischer dat Leroy niet gewonnen heeft
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat Leroy zo stil is........![]()
Beetje van het niveauquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is leroy weer de een kreeg makkelijkere woorden dan anderen. Daar is zijn excuus alweer
Appeltaard.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje van het niveau
Leroy: Appeltaart
Salar: Przewalskipaard
Leroy had het fout, Salar goed
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Beetje van het niveau
Leroy: Appeltaart
Salar: Przewalskipaard
Leroy had het fout, Salar goed
Het gaat nooit eerlijk als hij niet gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ah daar is leroy weer de een kreeg makkelijkere woorden dan anderen. Daar is zijn excuus alweer
Net als Michel vorig jaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat nooit eerlijk als hij niet gewonnen heeft.![]()
Dat scheelt hem denkwerk.....quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat leroy iederere zin die hij zegt een paar keer herhaald
Denk Tobias wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Wie in het huis zou het hoogste IQ hebben?
Om zeker te zijn dat hij gehoord wordt..quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias of Kristofquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tobios of Kristoff denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |