SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat klinkt niet top.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, mijn zicht ging ff out.. wtf is dit nou weer ?
Heb je net een snoepje gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meteen de huisarts bellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zomaar? Of stond je te snel op?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
waarom te weinig zuurstof?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk te weinig zuurstof en te intensief staren naar het beelscherm
Hmm, even naar buiten dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga meequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, even naar buiten dan.
Ga ik ook zo doen. Gisteren de hele dag binnen geweest.
heb niks voor lunchquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Of stress dat je weer 12 dagen per week naar kantoor moet komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ergens nog om een leuke reden zoals een zwangerschap.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch echt dat dit de komende jaren mijn laatste bezoek is aan het erasmus
Nou hoop het toch nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ergens nog om een leuke reden zoals een zwangerschap.
Een Gomglimp.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
hoop gewoon op een glimp van gommers
ben ik verdomme voor de kat ze kut geboostertquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Versoepeling op komst, horeca langer open
De horeca mag binnenkort mogelijk tot middernacht openblijven, zeggen Haagse bronnen. Nu moeten restaurants en cafés nog om 22.00 uur dicht. Het precieze tijdstip staat nog niet vast. Ook het advies om er anderhalve meter afstand te houden vervalt waarschijnlijk, evenals het advies om zoveel mogelijk thuis te werken.
Het kabinet bekijkt ook of het coronatoegangsbewijs aan het eind van de maand kan vervallen.
Dinsdag is er weer een persconferentie, dit keer alleen van minister Kuipers.
nou ja denk dat die booster voor buitenland nog wel handig isquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik verdomme voor de kat ze kut geboostert
Een snackecho is best bijzonderquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
de huisarts zei dat Erasmus meestal dit soort echo's afwijst. Moet je naar een ander ziekenhuis dus die huisarts heeft rariteit aangekruist op de verwijzing
nee homostinkbaviaansereet dat is om niet ziek te wordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn korstje niet in de wegquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackecho is best bijzonder
Voor het bitterbultje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackecho is best bijzonder
Lekker joh, gratis extrashot… je bent toch een Nederlander? Gratis=goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt ‘m nog steeds nodig om te reizenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat er zo'n vlaggetje op de echoquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn korstje niet in de weg
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er zo'n vlaggetje op de echo
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en geen bitterbalquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn korstje niet in de weg
Mooie typo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en been bitterbal
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en been bitterbal
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee homostinkbaviaansereet dat is om niet ziek te worden
Niet als ik naar Denemarken gaquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ‘m nog steeds nodig om te reizen
Of zo'n bremzoute Duitse vleesworst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en geen bitterbal
Vereeuwigd in de quote.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.
Toch gewijzigd
En hij was al ziek geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee homostinkbaviaansereet dat is om niet ziek te worden
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Salpicontransplantatie vragen.
Helaaschquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Niet als ik naar Denemarken ga
Niet gewoon naar het Snack Instituut?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet daar voor denk ik naar een UFZ- universitair frituur ziekenhuis?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gewoon naar het Snack Instituut?
Gewoon in de dichtstbijzijnde frituurpan springen en het komt vast goed allemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar is een booster nodig voor de "volledig gevaccineerd"-eis?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch
“ Reizigers uit EU- en Schengenlanden mogen naar Denemarken reizen als zij 14 dagen of langer geleden volledig gevaccineerd zijn tegen COVID-19 of als zij kunnen laten zien dat ze genezen zijn van COVID-19 in de laatste 6 maanden.”
Ik denk dat ze je retour zenden naar Moraquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mmm...quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je retour zenden naar Mora
productiefout zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je retour zenden naar Mora
De geldigheidsduur van het coronabewijs in Denemarken is 5 maanden. Dit betekent dat het coronapaspoort 5 maanden geldig is na de 1e vaccinatie. Voor eerder besmette personen betekent de wijziging dat het coronapaspoort geldig is vanaf dag 11 na een positieve PCR-test.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar is een booster nodig voor de "volledig gevaccineerd"-eis?
dus had ik nog bijna 3 maanden zonder booster naar Denemarken gekundquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch
“ Reizigers uit EU- en Schengenlanden mogen naar Denemarken reizen als zij 14 dagen of langer geleden volledig gevaccineerd zijn tegen COVID-19 of als zij kunnen laten zien dat ze genezen zijn van COVID-19 in de laatste 6 maanden.”
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoog tijd trouwens dat er gewoon weer "normale" tijden zijn voor concerten enzo. Moet vrijdag verdorie om half 5 beginnen met koken als we alles een beetje relaxed willen doen.
Mja, da's het ook allemaal net niet qua tijden.quote:
Die Denen tellen zelfs in dagen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De geldigheidsduur van het coronabewijs in Denemarken is 5 maanden. Dit betekent dat het coronapaspoort 5 maanden geldig is na de 1e vaccinatie. Voor eerder besmette personen betekent de wijziging dat het coronapaspoort geldig is vanaf dag 11 na een positieve PCR-test.
Voor reizigers die een 3e vaccin (booster) hebben gehad, is het coronabewijs nog altijd geldig (geen einddatum).
nou ja, je zou dat natuurlijk kunnen lezen als 9 maandenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Denen tellen zelfs in dagen.
A maximum of 270 days have passed since you received second injection in a vaccination course that requires two doses. If your vaccination course requires only one dose, a minimum of 14 days and a maximum of 284 days must have gone since vaccination. If you have been revaccinated, you will also be considered fully vaccinated.
Ik kan de precisie wel waarderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, je zou dat natuurlijk kunnen lezen als 9 maanden
Ik welquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef dud0r het volgende:
Heeft dat Haagse misbaksel lunchgenot al geopend
Ben niemand nodig om te mogen lunchen of slapen of wat dan ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef dud0r het volgende:
quote:Nachtclubs die dit weekend opengaan, hoeven niet te vrezen voor boetes. De politievakbonden roepen hun achterban op de voor zaterdag geplande protestactie van de nachthoreca ”zonder handhaving of sancties door te laten gaan”, meldt het AD.
Allang joh schele hondquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:37 schreef dud0r het volgende:
Omdat alle ramen dicht zittenquote:
Ja, was al 2x naar buiten gelopen, waarvan 1x een half uurtje of zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, even naar buiten dan.
Ga ik ook zo doen. Gisteren de hele dag binnen geweest.
Ja, dikke kansquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of stress dat je weer 12 dagen per week naar kantoor moet komen.
En toen ik vorig jaar opperde dat de HEMA best essentieel was vanwege de vreetafdeling, was ik stom.quote:
Waarom wordt er ineens gedaan alsof Nederland veranderd is in een stel totaalmongolen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/werk/61(...)er-naar-kantoor.html
Zo blij dat ik al thuiswerkte
Het is dan ook geen verplichting, je mag ook met je gebroken been of tweede open navel op je rug in een hoekje met LEGO gaan zitten spelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand gaat er voor zijn of haar plezier heen gok ik zo.
Afpakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef bitterbal het volgende:
K zag net een rolstoel op 2 wielen. Soort van segway ding. Zag er vet uit
Oh nice, ik ga morgen dan in een hoekje zitten met LEGO spelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook geen verplichting, je mag ook met je gebroken been of tweede open navel op je rug in een hoekje met LEGO gaan zitten spelen.
Hoezo "ineens".quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wordt er ineens gedaan alsof Nederland veranderd is in een stel totaalmongolen?
quote:Toegegeven, een acht meter lange haai die uit het dak van een rijtjeshuis steekt is een monumentaal gezicht, maar dat wil niet zeggen dat de gemeente het pand zomaar op de monumentenlijst moet zetten. Dat vindt althans eigenaar Magnus Hanson-Heine, die een eventuele monumentenstatus van zijn eigendom in de Engelse stad Oxford vindt indruisen tegen ’alles waar de haai voor staat’.
Veel mensen die compleet over de zeik gaan dat ze weer gewoon vijf dagen per week naar kantoor mogen/kunnen/moeten komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wordt er ineens gedaan alsof Nederland veranderd is in een stel totaalmongolen?
Gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat alle ramen dicht zitten
[..]
Ja, was al 2x naar buiten gelopen, waarvan 1x een half uurtje of zo
Nu gaat het wel weer
Ghehequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen die compleet over de zeik gaan dat ze weer gewoon vijf dagen per week naar kantoor mogen/kunnen/moeten komen.
Wij gaan hybride werken. Eén, hooguit twee dagen naar kantoor. We hebben zelfs een vleugel afgestoten dus we passen er niet allemaal tegelijk inquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen die compleet over de zeik gaan dat ze weer gewoon vijf dagen per week naar kantoor mogen/kunnen/moeten komen.
Je bent toch geen prius?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gaan hybride werken. Eén, hooguit twee dagen naar kantoor. We hebben zelfs een vleugel afgestoten dus we passen er niet allemaal tegelijk in
Uhuh, weer lekker de hele week onderweg terwijl ze voor het gros van de werkzaamheden waar dan ook kunnen zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook maar geloof me, over anderhalf zit iedereen weer braaf zijn contracturen zowat voltijds op kantoor, eerst een koekje geven en daarna de hele koektrommel terugvragen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gaan hybride werken. Eén, hooguit twee dagen naar kantoor. We hebben zelfs een vleugel afgestoten dus we passen er niet allemaal tegelijk in
Hoop luie flikkers ontmaskerd jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu doe je net of thuiswerken een leuke beloning was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook maar geloof me, over anderhalf zit iedereen weer braaf zijn contracturen zowat voltijds op kantoor, eerst een koekje geven en daarna de hele koektrommel terugvragen.
Mensenschuwheid gaat de nieuwe pandemie wordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop luie flikkers ontmaskerd ja![]()
Ja maar dat kan niemand wat schelenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenschuwheid gaat de nieuwe pandemie worden
Voor veel mensen wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu doe je net of thuiswerken een leuke beloning was.
Voor veel mensen bleek het ook gewoon ronduit kut te zijn, die konden totaal niet overweg met hun eigen gezin de hele dag. Zo van "Och heden, waren condooms vijf jaar geleden maar uitgevonden, spijt spijt spijt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, fuck dat. Mijn standje 69 is binnen![]()
![]()
Zozo tijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, duh, dat is ook gewoon een extra dagtaak.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor veel mensen bleek het ook gewoon ronduit kut te zijn, die konden totaal niet overweg met hun eigen gezin de hele dag. Zo van "Och heden, waren condooms vijf jaar geleden maar uitgevonden, spijt spijt spijt!"
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, fuck dat. Mijn standje 69 is binnen![]()
![]()
Die beestjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh dan komt mijn opmerking misschien anders over, die zag ik nog niet.quote:
geen wonder dat bedrijven als "de opvoedpoli" zijn ontstaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor veel mensen bleek het ook gewoon ronduit kut te zijn, die konden totaal niet overweg met hun eigen gezin de hele dag. Zo van "Och heden, waren condooms vijf jaar geleden maar uitgevonden, spijt spijt spijt!"
Het probleem zit vaak tussen de stoel en de monitor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Interessant, m'n programma denkt dat ik nog wat open heb staan (dus er kan niet verder in gewerkt worden), maar ik heb heul niks geopend.
programma eerder gecrashed?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Interessant, m'n programma denkt dat ik nog wat open heb staan (dus er kan niet verder in gewerkt worden), maar ik heb heul niks geopend.
Oke die is wel mooi ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achter op de 100 staan allemaal vogels![]()
[ afbeelding ]
ff kijken of je het in taskmanager kunt vinden, anders ff rebooten. En niet naar Los luisterenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Al in 2019 werd een klacht ingediend tegen Van Dijk. De NOS meldt dat het om Cornelia Klaster gaat. Zij was voorzitter van een PvdA-meedenkgroep over armoede. Van Dijk zou Klaster zo hard tegen zich hebben aangedrukt, dat de vrouw er blauwe plekken op haar borst aan overhield.
Allemaal partijleden, die sukkel wordt gewoon gecanceld.quote:Onder wie Ellen Geist, die zegt een zeer innige knuffel van Van Dijk te hebben gekregen. "Ik was aangeslagen. Het voelde ongemakkelijk, niet passend," vertelt ze aan de NOS.
Nope. Is tussendoor uitgelogd/afgesloten geweest, pc is ook compleet afgesloten geweest, dus er zal wel elders wat hangen.quote:
Nee, ik heb 'm bij de Duutsers neergelegd, als er zelfs wat actief blijft na twee keer uitgeschakeld te zijn geweest (blijkbaar staat het ding al sinds maandagmiddag op "geopend"), is er niet heel veel meer wat ik kan doen hier.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff kijken of je het in taskmanager kunt vinden, anders ff rebooten. En niet naar Los luisteren
Zooi in je borstzakje stoppen en genoeg kracht zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
En weer een.
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Niks ernstigs dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Het is een spatader die tegen een ander kronkelt
Waar gaat dit nu weer overquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Het is een spatader die tegen een ader kronkelt
Aah, da's prettig om te weten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Amputeren vanaf de heup.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
Ze wist niet of er wat aan te doen was. Moet k aan de huisarts vragen
welke schoenen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg nog complimenten over mijn schoenen
Wat een onzin trouwens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
Spataderen zijn voor bejaarden trouwens
Die bejaarden klompen die ze aan hadquote:
Dus het been hoeft er niet afquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Voor spataderen bestaan wel behandelingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
Ze wist niet of er wat aan te doen was. Moet k aan de huisarts vragen
oh, ik dacht mintgroene crocsquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die bejaarden klompen die ze aan had
Dit, ze worden er steeds handiger mee ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor spataderen bestaan wel behandelingen.
Bijna hetzelfde tochquote:
Ik had ook beter moeten weten.quote:
Zwaaien met de machetequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor spataderen bestaan wel behandelingen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amputeren vanaf de heup.
Spataderen zijn voor bejaarden trouwens. Dus als je binnenkort je heup breekt tijdens het serveren weet je waar het door komt.
Kan er ook niks aan doen. De grijze haren zullen dan binnenkort ook wel doorkomen. En van die haren uit een moedervlek boven je lipquote:
quote:
Mag ook nooit watquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Nee ltvdk en je mag ook niet snijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Neuh, home cinema genotquote:
En dat beest linksonder dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achter op de 100 staan allemaal vogels![]()
[ afbeelding ]
Mag ik het doen? Ik kan dat goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Nee ltvdk en je mag ook niet snijden
Ja vond dat gister bij Beau niet prettig om te kijken, is nog maar een schim van zichzelfquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen.Plus het is vandaag prima weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Dat is de vieze gnuiftapir die zo te zien de meisjeskleedkamer binnengeslopen is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat beest linksonder dan?
Ja zie net een stukje op tv.. bizar. maar ook knap dat ie het nog op kan brengen om daar te gaan zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond dat gister bij Beau niet prettig om te kijken, is nog maar een schim van zichzelf
Gaat niet perse om vandaag, maar het is wel heel veel hetzelfde gemekker. Best dat je niet wil gaan, maar je hebt zélf zo'n contract afgesloten, dus of je kiest van "ik ga niet" en daarmee is de kous af ķf je geeft het een kans.quote:
grijs word ik alquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. De grijze haren zullen dan binnenkort ook wel doorkomen. En van die haren uit een moedervlek boven je lip
misschien moet die een red bull drinken. krijgt ie vleugels van.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de vieze gnuiftapir die zo te zien de meisjeskleedkamer binnengeslopen is.
eensquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel stress. Je moet lekker in het zonnetje zitten.
hoho, die scrupu is er 1 van bij jullie, die is nie van hier.quote:
Kunnen die grijze haren lekker extra oplichten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel stress. Je moet lekker in het zonnetje zitten.
hoho, die scrup hoort niet bij ons hoor, die vuile sc sletquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoho, die scrupu is er 1 van bij jullie, die is nie van hier.
dus scrup heeft eigenlijk gewoon geen vrienden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoho, die scrup hoort niet bij ons hoor, die vuile sc slet
Dat kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus scrup heeft eigenlijk gewoon geen vrienden?
wat naar voor die jongenquote:
Is vooral zijn probleemquote:
klopt, en hij is zelf ook de oorzaak, dus ja..quote:
smurf for lifequote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen.Ik had altijd van die jankerds die de airco wel erg koud vonden, BINNENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan onderdrukte ik de neiging om te zeggen: dan moet je harder sporten, krijg je het warm vanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mja, dit is dus buiten sporten. Wist ze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had altijd van die jankerds die de airco wel erg koud vonden, BINNEN
Dan onderdrukte ik de neiging om te zeggen: dan moet je harder sporten, krijg je het warm van
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had altijd van die jankerds die de airco wel erg koud vonden, BINNEN
Dan onderdrukte ik de neiging om te zeggen: dan moet je harder sporten, krijg je het warm van
Dat bedoel ik. Binnen een jaar of 3 zal je wel je heup breken.quote:
Gras is groenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dit is dus buiten sporten. Wist ze.
Ben jij zo'n koukleum?quote:
nou zeg dudorquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Binnen een jaar of 3 zal je wel je heup breken.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gras is groen
Regen is nat
Bitterbal heeft trek in sushi
Wanneer ga je weer bestellen?quote:
Ja, ik ook, maar met sporten gaan we knallenquote:
Ik wilde frietje halen vanavond.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar met sporten gaan we knallen
Lekker, ik eet op het werk vanavondquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde frietje halen vanavond.
Als ik weer salaris hebquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer bestellen?
Ownoes, dat duurt nog 3 eeuwenquote:
ja en jullie hebben het elke dag over sushiquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes, dat duurt nog 3 eeuwen
Werk je in een fabriek of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker, ik eet op het werk vanavond![]()
Dus eigenlijk geen idee wat we krijgen
Oh sorry, zullen we het over haringkoppen en varkenspoten hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en jullie hebben het elke dag over sushi![]()
graagquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, zullen we het over haringkoppen en varkenspoten hebben?
Dat is de plaatselijke delicatessen in het dorp van US
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk je in een fabriek of zo?
Oke oke, hoe eet jij je varkenspoten het liefst ?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en jullie hebben het elke dag over sushi![]()
Dat is trouwens een duits gerecht. Mijn vader at dat graagquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke oke, hoe eet jij je varkenspoten het liefst ?
NAARLINGquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dat laatst ook op, SCHWEINEHAXE, voelde me Neanderthaler.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is trouwens een duits gerecht. Mijn vader at dat graag
Oh serieus? Ik dacht dat varkenspoten in de erwtensoep (wat ik dus nooit maak) gingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is trouwens een duits gerecht. Mijn vader at dat graag
Gewoon alles, want Kirbyquote:
Wat zei die dan? die mier is zuur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik verstond iets verkeerds en dacht dat een collega tiramisu zei.
Nu heb ik onwijs zin in tiramisu
Ja, dat verstond ik dus niet goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zei die dan? die mier is zuur.
Koekjesfabriek met veel beige mensen aan de lopende band dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik dus niet goed![]()
Iets met ieeeee aaaaa ieeeee soeeeeee ?
Werk je op de sociale werkplaats ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik dus niet goed![]()
Iets met ieeeee aaaaa ieeeee soeeeeee ?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koekjesfabriek met veel beige mensen aan de lopende band dus.
Lekker op de sociale werkplaats koekjes inpakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werk je op de sociale werkplaats ofzo
ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst ook op, SCHWEINEHAXE, voelde me Neanderthaler.
Inpakken met m'n mondquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Lekker op de sociale werkplaats koekjes inpakken![]()
![]()
kijk em genietenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ee knorretje om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
Bij de serie Wat Een Stel ging een geestelijk beperkte man zelf alle kruidnootjes opetenquote:
Oke Marc.quote:
Het smaakte naar wild modderbeest en extra geurig spek maar dan moet je dat nog van zo'n bot af zien te knauwen met alleen je voortanden.quote:
Ik vond: ieeeee aaaaa ieeeee soeeeeee, net wat leukerquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Die mier is zuur = Tiramisu
[ afbeelding ]
Superrrrrrrgeile broek dus ik zou er zes kopenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil ik deze?
https://eu.killstar.com/c(...)bula-flared-trousers
Voor jezelf?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superrrrrrrgeile broek dus ik zou er zes kopen
Dit klinkt meer als een pasgeboren baby-ambulance.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond: ieeeee aaaaa ieeeee soeeeeee, net wat leuker
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een pasgeboren baby-ambulance.
Mijn haar is inmiddels weer zo lang dat het voorzichtig aan behoorlijk sexy aan het worden is, ik denk wel dat zo'n broek me over een maandje staat, nog even doorgroeien.quote:
Rijden die alleen met zieke baby's rond?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een pasgeboren baby-ambulance.
En dan kan je meedoen aan de KISS coverband?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn haar is inmiddels weer zo lang dat het voorzichtig aan behoorlijk sexy aan het worden is, ik denk wel dat zo'n broek me over een maandje staat, nog even doorgroeien.
Van de weg af rijden danquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijden die alleen met zieke baby's rond?
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Dubbelrodelen bij de winterspelen
Wel iets voor @:haags en @:dud0r
Toedoetuupquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan kan je meedoen aan de KISS coverband?
Nee zijn van die trapwagentjes met zo'n navelstreng er nog achteraan bungelend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijden die alleen met zieke baby's rond?
quote:
Lekker verankeren voor onderwegquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Dubbelrodelen bij de winterspelen
Wel iets voor @:haags en @:dud0r
Wat lees ik hier nou weer ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
perfecte schouderbotten
[ afbeelding ]
Sinds de uitvinding van de fotografie zijn dickpics HET ding, gisteren is gebleken dat vrouwen dat over het algemeen toch niet zo geslaagd vinden, en nu zijn het schouderbotten. Okee.quote:
Denk, ergens heel plaatselijk in Brabant of zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds de uitvinding van de fotografie zijn Dickpics HET ding, gisteren is gebleken dat vrouwen dat over het algemeen toch niet zo geslaagd vinden, en nu zijn het schopuderbotten. Okee.
Toch een gemiste kans dat die dingen in het Nederlands niet pikpics genoemd worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds de uitvinding van de fotografie zijn dickpics HET ding, gisteren is gebleken dat vrouwen dat over het algemeen toch niet zo geslaagd vinden, en nu zijn het schouderbotten. Okee.
Ja mooie rechte brede schouders en bijbehorende botten als je zo'n Enrique Iglesias shirtje aan hebt, ken je dat niet?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nou weer ?
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooie rechte brede schouders en bijbehorende botten als je zo'n Enrique Iglesias shirtje aan hebt, ken je dat niet?
Is verliefdheid leeftijdsgebonden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooie rechte brede schouders en bijbehorende botten als je zo'n Enrique Iglesias shirtje aan hebt, ken je dat niet?
Je Iglesias-shirt misschien wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is verliefdheid leeftijdsgebonden?
Ik ken wel sleutelbeenderenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, na 50 jaar is verliefdheid verboden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is verliefdheid leeftijdsgebonden?
Ik heb ook wel wat doorsnee pakken voor als ik serieuze grotemensendingen moet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je Iglesias-shirt misschien wel.
Jij en doorsnee?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat doorsnee pakken voor als ik serieuze grotemensendingen moet doen.
Niet eens een bovengemiddeld gewaardeerd maatpak?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat doorsnee pakken voor als ik serieuze grotemensendingen moet doen.
Ja, dit valt wat tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens een bovengemiddeld gewaardeerd maatpak?
Ik nu ook.quote:
Geen C&A of zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens een bovengemiddeld gewaardeerd maatpak?
Doorsnee pakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens spieken wat ze hebben.quote:
Huispakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doorsnee pakken![]()
Van de Zara ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |