SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat klinkt niet top.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, mijn zicht ging ff out.. wtf is dit nou weer ?
Heb je net een snoepje gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meteen de huisarts bellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zomaar? Of stond je te snel op?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
waarom te weinig zuurstof?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk te weinig zuurstof en te intensief staren naar het beelscherm
Hmm, even naar buiten dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga meequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, even naar buiten dan.
Ga ik ook zo doen. Gisteren de hele dag binnen geweest.
heb niks voor lunchquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Of stress dat je weer 12 dagen per week naar kantoor moet komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ergens nog om een leuke reden zoals een zwangerschap.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch echt dat dit de komende jaren mijn laatste bezoek is aan het erasmus
Nou hoop het toch nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ergens nog om een leuke reden zoals een zwangerschap.
Een Gomglimp.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
hoop gewoon op een glimp van gommers
ben ik verdomme voor de kat ze kut geboostertquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Versoepeling op komst, horeca langer open
De horeca mag binnenkort mogelijk tot middernacht openblijven, zeggen Haagse bronnen. Nu moeten restaurants en cafés nog om 22.00 uur dicht. Het precieze tijdstip staat nog niet vast. Ook het advies om er anderhalve meter afstand te houden vervalt waarschijnlijk, evenals het advies om zoveel mogelijk thuis te werken.
Het kabinet bekijkt ook of het coronatoegangsbewijs aan het eind van de maand kan vervallen.
Dinsdag is er weer een persconferentie, dit keer alleen van minister Kuipers.
nou ja denk dat die booster voor buitenland nog wel handig isquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik verdomme voor de kat ze kut geboostert
Een snackecho is best bijzonderquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
de huisarts zei dat Erasmus meestal dit soort echo's afwijst. Moet je naar een ander ziekenhuis dus die huisarts heeft rariteit aangekruist op de verwijzing
nee homostinkbaviaansereet dat is om niet ziek te wordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn korstje niet in de wegquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackecho is best bijzonder
Voor het bitterbultje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een snackecho is best bijzonder
Lekker joh, gratis extrashot… je bent toch een Nederlander? Gratis=goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt ‘m nog steeds nodig om te reizenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat er zo'n vlaggetje op de echoquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn korstje niet in de weg
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er zo'n vlaggetje op de echo
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en geen bitterbalquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn korstje niet in de weg
Mooie typo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en been bitterbal
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en been bitterbal
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee homostinkbaviaansereet dat is om niet ziek te worden
Niet als ik naar Denemarken gaquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ‘m nog steeds nodig om te reizen
Of zo'n bremzoute Duitse vleesworst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze je straks vertellen dat je een nasibal bent en geen bitterbal
Vereeuwigd in de quote.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.
Toch gewijzigd
En hij was al ziek geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee homostinkbaviaansereet dat is om niet ziek te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |