SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat klinkt niet top.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, mijn zicht ging ff out.. wtf is dit nou weer ?
Heb je net een snoepje gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meteen de huisarts bellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zomaar? Of stond je te snel op?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
waarom te weinig zuurstof?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk te weinig zuurstof en te intensief staren naar het beelscherm
Hmm, even naar buiten dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga meequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, even naar buiten dan.
Ga ik ook zo doen. Gisteren de hele dag binnen geweest.
heb niks voor lunchquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Of stress dat je weer 12 dagen per week naar kantoor moet komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ergens nog om een leuke reden zoals een zwangerschap.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop toch echt dat dit de komende jaren mijn laatste bezoek is aan het erasmus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |