Eensquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een vrij ijzersterke reactie van EtH.
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij je teen dubbelklapt tegen een kast of deurpost met je ranzige Roddelpraat.
Mag ik hopen anders gaan alle interviews met spelers ook maar over 1 ding en dat is niet de gespeelde wedstrijden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat VDS na wedstrijd wel media te woord gaat staan
Ditquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel een vrij ijzersterke reactie van EtH.
Bron AD:quote:
Niet meer dan normaal toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bron AD:
,,Ik was totaal verbijsterd. Het leed dat hen is aangedaan is heel erg. Daar heb ik het moeilijk mee. Ik trek me dan vaak terug, ik ben wat stiller dan normaal. Ik moet energie uitstralen naar mijn elftal, maar in de dagen na het nieuws is dat moeilijk. Natuurlijk leef ik met hem mee, maar vooral ook met de vrouwen. Ik voel me zelf niet verraden. Ik ken ook de feiten niet. Dat is allemaal privacy. Er zal een goed intern onderzoek moeten worden gedaan. Natuurlijk zijn er stappen genomen, dus er zal aanleiding voor zijn geweest. Marc heeft voor zichzelf een conclusie getrokken.’’
Ja tuurlijk, maar de manier waarop hij het uitsprak vond ik ook wel krachtigquote:
Voordeel is dat we nu niemand hebben om hem te verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:21 schreef tim020hoorn het volgende:
Wordt wel snel onhoudbaar die Antony
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef XDo het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu niemand hebben om hem te verkopen.
Dat zal je leren naar die zooi te kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
Van Jong Ajax op een feestje.
'bekende voetballer'.
Verhaal van niks ook.
Maar Roddelpraat heeft weer wat klikjes.
Kunnen we Overmars niet achter de schermen aanhouden. Dat hij een clownsmasker op doet om de verkoop te regelen. Kon die altijd primaquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef XDo het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu niemand hebben om hem te verkopen.
Je zou hem gewoon kunnen inhuren als freelancer om de onderhandelingen te doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kunnen we Overmars niet achter de schermen aanhouden. Dat hij een clownsmasker op doet om de verkoop te regelen. Kon die altijd prima
Wat doen die sponsoren verkeerd dan? Geen enkele sponsor heeft zich toch teruggetrokken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef Wotte het volgende:
Ik erger me overigens wel aan die sponsoren van Ajax. Ik ben wel benieuwd hoeveel panden op de wallen in het verleden zijn gefinancierd met leningen van de ABN of diens voorgangers. Misschien dat dat eens een onafhankelijk onderzoek waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |