abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:38:40 #241
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203617115
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:31 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Over de pcr test, dat het net zo goed kan zijn dat er een ander virus of bacterie is met hetzelfde stukje rna.

Jeej WOB
man man man
wat triest allemaal
ergens hoop je toch altijd dat je het niet goed hebt.. dat de leiders van dit land niet zo ziek kunnen zijn
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_203617136
twitter

Sit back and enjoy the show.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:40:03 #243
421867 greysbones
pi_203617138
ik neem toch aan dat dit soort zaken voldoende moet zijn voor een advocaat als Bart Maes om de hele boel onderuit te halen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203617173
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
man man man
wat triest allemaal
ergens hoop je toch altijd dat je het niet goed hebt.. dat de leiders van dit land niet zo ziek kunnen zijn
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.

Opgeklopte cijfers, omt invloed, worsten..

Het is exact wat we al jaren zeiden en dachten. Misschien nog wel erger. Nu de pfizer documenten nog..
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:43:31 #245
421867 greysbones
pi_203617185
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef _I het volgende:

[..]
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.

Opgeklopte cijfers, omt invloed, worsten..

Het is exact wat we al jaren zeiden en dachten. Misschien nog wel erger. Nu de pfizer documenten nog..
eng toch!
dat we dus wel zo'n verrotte regering hebben
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203617219
twitter

Goed spul
pi_203617221
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
eng toch!
dat we dus wel zo'n verrotte regering hebben
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.

Best frappant dus wel dat alles nu zo naar buiten komt. Die Ernst Kuipers zal ook wel spijt hebben.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:48:55 #248
421867 greysbones
pi_203617234
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:47 schreef _I het volgende:

[..]
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.

Best frappant dus wel dat alles nu zo naar buiten komt. Die Ernst Kuipers zal ook wel spijt hebben.
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komt
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203617306
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komt
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.

Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.

Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.

Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.

Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
pi_203617309
De shitstorm komt eigenlijk pas net op gang. Denk dat er nog heel wat boven water gaat komen.

En meneertje Kuipers gaat het nog geen jaar volhouden.
pi_203617426
twitter

Energieprijzen. Hadden we die al?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:04:26 #252
421867 greysbones
pi_203617445
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
_O- _O- _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:05:50 #253
421867 greysbones
pi_203617470
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:08:58 #254
421867 greysbones
pi_203617517
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203617539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Goed spul
Ze gaan dat onderzoeken 11-02-2022 ja?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617547
quote:
[ twitter ]
_O- niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen" |:(

Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
pi_203617561
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:

[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.

Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.

Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...

Weetje wat wel een grote grap is overigens:
Stel dit vaccin blijkt over 2 jaar een soort van AIDS te veroorzaken.

Dan komen die tribunalen wél, maar er valt ze niet meer of minder te verwijten dan nu.
En rechters zullen óók beïnvloed worden door die uitkomst, terwijl dat er niet toe zou moeten doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
_O- niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen" |:(

Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Zolang het niet gewoon fatsoenlijk wetenschappelijk / statistisch onderzoek is waarin vaccinatiestatus danwel virus besmetting wordt meegenomen is het allemaal ruis.

Geen idee waar deze signalen vandaan komen maar het is - bottem line - enorm amateuristisch, dus ben benieuwd wat de bron is voor die media items.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:23:08 #259
451005 Grems
Clown World
pi_203617666
pi_203617705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...

Weetje wat wel een grote grap is overigens:
Stel dit vaccin blijkt over 2 jaar een soort van AIDS te veroorzaken.

Dan komen die tribunalen wél, maar er valt ze niet meer of minder te verwijten dan nu.
En rechters zullen óók beïnvloed worden door die uitkomst, terwijl dat er niet toe zou moeten doen.
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen. :s)
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:27:34 #261
421867 greysbones
pi_203617712
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:

[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen. :s)
net als de duyvis nootjes
OK
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203617724
Honk Honk

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203617776
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
Honk Honk

[ twitter ]
_O- Nou, 2 minuten vrachtwagens.... 4 vrachtwagen lengtes tussen de vrachtwagens.... 80 km per 60 min... 2,6 km per 2 min..... 650 meter vrachtwagen.... lengte vrachtwagen met aanhanger.. 12 meter... 50 trucks?
pi_203617807
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:

[..]
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.

Omicron nu is minder erg dan Influenza all the fucking time.
Waarom nu dan maatregelen en toen niet?
En er zijn mensen die dus niet begrijpen dat de situatie nu niet erger is dan altijd geweest...... Hoe scheef moet je realiteitszin dan zijn?
pi_203617820
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- Nou, 2 minuten vrachtwagens.... 4 vrachtwagen lengtes tussen de vrachtwagens.... 80 km per 60 min... 2,6 km per 2 min..... 650 meter vrachtwagen.... lengte vrachtwagen met aanhanger.. 12 meter... 50 trucks?
Geef het even de tijd

We mogen blij zijn dat we niet in Frankrijk wonen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203617845
twitter
pi_203617871
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
Honk Honk

[ twitter ]
Go truckers ^O^
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203617873
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.

Omicron nu is minder erg dan Influenza all the fucking time.
Waarom nu dan maatregelen en toen niet?
En er zijn mensen die dus niet begrijpen dat de situatie nu niet erger is dan altijd geweest...... Hoe scheef moet je realiteitszin dan zijn?
Er is ook totaal geen logische basis meer.

Stockholm syndroom denk!?
pi_203617894
Dat worden toch echt een hoop politieke gevangen zeg.
Die gasten wordt hun baan ook afgepakt dus wat hebben ze nog te verliezen? .
pi_203617901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:

[..]

Deze?
twitter

Of deze
twitter
pi_203617907

Alle startpunten van de truckers richting Parijs.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203617989
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:44 schreef _I het volgende:

[..]
Deze?
[ twitter ]
Of deze
[ twitter ]
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?
pi_203618131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?
Zie idd heel veel oproepen om je te laten testen voor aids, zelfs van Harry de wegloop prins.

Toeval..
pi_203618292
Maar wat ik me afvraag he , waarom komt die info juist nu naar buiten ?
En waarom bericht de msm voor het eerst sinds de pandemie eerlijk over deze misstanden ?

Voelt een beetje als afleiding voor iets veel groters

Heeft het wellicht hiermee iets te maken ?

twitter
pi_203618429
twitter

Kuzu moet ook even zijn ei kwijt na het lezen van de vrijgegeven wob-documenten :P
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203618476
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
Maar wat ik me afvraag he , waarom komt die info juist nu naar buiten ?
En waarom bericht de msm voor het eerst sinds de pandemie eerlijk over deze misstanden ?

Voelt een beetje als afleiding voor iets veel groters

Heeft het wellicht hiermee iets te maken ?

[ twitter ]
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.

Wat betreft Oekraine en Rusland etc. maak ik me niet zo’n zorgen. Als het daar fout loopt i.c.m. met een nucleaire oorloog gaan we er allemaal aan, lijkt me niet dat er ook maar iemand is die dat wilt.
pi_203618572
Moderna CEO, Stéphane Bancel, Deleted His Twitter Account

This former Blackrock hedge fund manager started digging into death statistics from insurance companies and funeral homes:

twitter

He also started accusing Pfizer and Moderna of fraud in the vaccine clinical trials.

Then the Moderna CEO deleted his twitter account 2 days ago: https://twitter.com/sbancel

He has dumped $400M worth of MRNA stock: https://www.tradingview.com/x/nemKVfo6/

Noubar Afeyan is another Moderna cofounder who has dumped shares for $1.5B

They have a huge incentive to do another pump&dump with another risky vaccine.
pi_203618631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef unfazed het volgende:

[..]
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.

Wat betreft Oekraine en Rusland etc. maak ik me niet zo’n zorgen. Als het daar fout loopt i.c.m. met een nucleaire oorloog gaan we er allemaal aan, lijkt me niet dat er ook maar iemand is die dat wilt.
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .
pi_203618640
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:

[..]
Vast wel.

Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:58:39 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618678
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.

Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.

En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203618820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.

Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.

Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:12:27 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618835
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...
Bron?

Of vindt er volgens jou geen onderzoek plaats waar je het mee eens bent, dat is namelijk heel wat anders.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203618924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bron?

Of vindt er volgens jou geen onderzoek plaats waar je het mee eens bent, dat is namelijk heel wat anders.
Nou, kom eens met een voorbeeld van een onderzoek dat binnen deze thread heeft plaatsgevonden...
pi_203619007
quote:

[..]

Zijn meerdere onderzoeken naar gedaan. Myocarditis door de reactie van het hart op het aanmaken van het spike eiwit.
https://www.nature.com/articles/s41569-021-00662-w

-nee dus-

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 11-02-2022 20:22:15 ]
pi_203619059
twitter

Aanvullend op het stuk uit nature van vorige post
pi_203619205
twitter

_O- best humor.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:01:21 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203619614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:

[..]
Waarom zo humorloos?

Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is _O-
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..
En geen duidelijk uitzicht hoe nu verder.

Daar kan ik geen humor meer van inzien..
Schijnbaar is dat hier wel erg grappig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:09:28 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203619749
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt. :D
Denk dat het eerder te maken heeft met bijvoorbeeld veel felle kleuren snelle bewegingen, zoiets al epilepsie!
pi_203620101
twitter

Ondertussen 175km van Parijs.
pi_203620845
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .
Oh zeker. De komende 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schrap.
pi_203621039
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
_O- best humor.
The f.
pi_203621066
quote:

[..]

Nergens uit??

Symptomen zijn hetzelfde van vaccin en het virus.
pi_203621094
quote:
[ twitter ]
Die twitter draad zeker een hele mooie verzameling van de laatse BS is! LOL!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203621381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..
En geen duidelijk uitzicht hoe nu verder.

Daar kan ik geen humor meer van inzien..
Schijnbaar is dat hier wel erg grappig.
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203621431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef unfazed het volgende:
de 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schra
Denk eerder aan 5 weken, 6 maanden tops _O-
Zie oa deze bericht

twitter

Maar goed we gaan het zien
pi_203621496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
The f.
Special voor jouw dan maar

pi_203621519
  vrijdag 11 februari 2022 @ 22:11:23 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203621554
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..
Misschien beetje meegekregen dat veel reguliere prijzen behoorlijk omhoog zijn geschoten de laatste tijd.
Een leraar verdiend niet zo bijster veel.

Momenteel is geloof ik de beste baan vrachtwagen chauffeur daar is een enorm te kort aan dus zullen de lonen ook wel stuk omhoog zijn gegaan.
pi_203621670
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..
Misschien beetje meegekregen dat veel reguliere prijzen behoorlijk omhoog zijn geschoten de laatste tijd.
Een leraar verdiend niet zo bijster veel.

Momenteel is geloof ik de beste baan vrachtwagen chauffeur daar is een enorm te kort aan dus zullen de lonen ook wel stuk omhoog zijn gegaan.
70% van je laaste loonstrookje niet 'amper inkomen' is. Misschien 'je collega' geeft veel uit aan gekleurde potloden....als potloden in de laatste tijd zo erg veel duurder geworden weet ik niet.
pi_203621804
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Special voor jouw dan maar

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
'people who breathe more than 5 percent above the daily average increased risk of myocarditis' ?

Good grief - volgende is zeker dat 'fietsen slecht voor je is'. ffs.

'Cyclists have an increased risk of myocarditis!'
pi_203621818
and now for something completely different....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')