man man manquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:31 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Over de pcr test, dat het net zo goed kan zijn dat er een ander virus of bacterie is met hetzelfde stukje rna.
Jeej WOB
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
man man man
wat triest allemaal
ergens hoop je toch altijd dat je het niet goed hebt.. dat de leiders van dit land niet zo ziek kunnen zijn
eng toch!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.
Opgeklopte cijfers, omt invloed, worsten..
Het is exact wat we al jaren zeiden en dachten. Misschien nog wel erger. Nu de pfizer documenten nog..
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
eng toch!
dat we dus wel zo'n verrotte regering hebben
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:47 schreef _I het volgende:
[..]
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.
Best frappant dus wel dat alles nu zo naar buiten komt. Die Ernst Kuipers zal ook wel spijt hebben.
Vast wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komt
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Energieprijzen. Hadden we die al?
Ze gaan dat onderzoeken 11-02-2022 ja?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:
[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.
Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.
Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.
Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.
Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Zolang het niet gewoon fatsoenlijk wetenschappelijk / statistisch onderzoek is waarin vaccinatiestatus danwel virus besmetting wordt meegenomen is het allemaal ruis.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:
[..]niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen"
![]()
Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...
Weetje wat wel een grote grap is overigens:
Stel dit vaccin blijkt over 2 jaar een soort van AIDS te veroorzaken.
Dan komen die tribunalen wél, maar er valt ze niet meer of minder te verwijten dan nu.
En rechters zullen óók beïnvloed worden door die uitkomst, terwijl dat er niet toe zou moeten doen.
net als de duyvis nootjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:
[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen.
quote:
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:
[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen.
Geef het even de tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]Nou, 2 minuten vrachtwagens.... 4 vrachtwagen lengtes tussen de vrachtwagens.... 80 km per 60 min... 2,6 km per 2 min..... 650 meter vrachtwagen.... lengte vrachtwagen met aanhanger.. 12 meter... 50 trucks?
Go truckersquote:
Er is ook totaal geen logische basis meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.
Omicron nu is minder erg dan Influenza all the fucking time.
Waarom nu dan maatregelen en toen niet?
En er zijn mensen die dus niet begrijpen dat de situatie nu niet erger is dan altijd geweest...... Hoe scheef moet je realiteitszin dan zijn?
Deze?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:
[..]niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen"
![]()
Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?quote:
Zie idd heel veel oproepen om je te laten testen voor aids, zelfs van Harry de wegloop prins.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
Maar wat ik me afvraag he , waarom komt die info juist nu naar buiten ?
En waarom bericht de msm voor het eerst sinds de pandemie eerlijk over deze misstanden ?
Voelt een beetje als afleiding voor iets veel groters
Heeft het wellicht hiermee iets te maken ?
[ twitter ]
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef unfazed het volgende:
[..]
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.
Wat betreft Oekraine en Rusland etc. maak ik me niet zo’n zorgen. Als het daar fout loopt i.c.m. met een nucleaire oorloog gaan we er allemaal aan, lijkt me niet dat er ook maar iemand is die dat wilt.
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:
[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.
Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.
Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.
Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.
Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.
Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.
En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
Bron?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...
Nou, kom eens met een voorbeeld van een onderzoek dat binnen deze thread heeft plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bron?
Of vindt er volgens jou geen onderzoek plaats waar je het mee eens bent, dat is namelijk heel wat anders.
Zijn meerdere onderzoeken naar gedaan. Myocarditis door de reactie van het hart op het aanmaken van het spike eiwit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.
Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Waarom zo humorloos?
Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is
Denk dat het eerder te maken heeft met bijvoorbeeld veel felle kleuren snelle bewegingen, zoiets al epilepsie!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt.
Oh zeker. De komende 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schrap.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .
The f.quote:
Nergens uit??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die twitter draad zeker een hele mooie verzameling van de laatse BS is! LOL!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..
En geen duidelijk uitzicht hoe nu verder.
Daar kan ik geen humor meer van inzien..
Schijnbaar is dat hier wel erg grappig.
Denk eerder aan 5 weken, 6 maanden topsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef unfazed het volgende:
de 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schra
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.
70% van je laaste loonstrookje niet 'amper inkomen' is. Misschien 'je collega' geeft veel uit aan gekleurde potloden....als potloden in de laatste tijd zo erg veel duurder geworden weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..
Misschien beetje meegekregen dat veel reguliere prijzen behoorlijk omhoog zijn geschoten de laatste tijd.
Een leraar verdiend niet zo bijster veel.
Momenteel is geloof ik de beste baan vrachtwagen chauffeur daar is een enorm te kort aan dus zullen de lonen ook wel stuk omhoog zijn gegaan.
'people who breathe more than 5 percent above the daily average increased risk of myocarditis' ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Special voor jouw dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |