SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:57 schreef GayGuy het volgende:
Wie is er nog wakker hier? Lijkt wel alsof ik de coss voor mij alleen heb🤣🤣🤣
Ja, die zijn erquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:59 schreef Ireth het volgende:
Lees ik hier dat er weer 2 streams zijn....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ben wel wat gewendquote:
Orgie is voorbij. Nu hebben ze honger. Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Bijna een dag onderweg en nu kunnen er ineens wel 2 streams zijn.
Ervaringsdeskundige ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Orgie is voorbij. Nu hebben ze honger. Zo gaat dat.
Volgens de uitzending was het 15 graden in huisquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:02 schreef Tamaartje het volgende:
Nou wat hebben ze het koud daar... zie mensen in een tshirt en een hemdje?!
Ze klaagden ook over de warmte in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:02 schreef Tamaartje het volgende:
Nou wat hebben ze het koud daar... zie mensen in een tshirt en een hemdje?!
Ik trek even de Nouchine-kaart.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze friet (met spekjes en bechamelsaus) als avondsnack.
Begrijp er echt niks van.. ze moesten zich heel warm aankleden. Hoezo dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Volgens de uitzending was het 15 graden in huis![]()
![]()
omdat ze het dan lekker warm hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Begrijp er echt niks van.. ze moesten zich heel warm aankleden. Hoezo dan?
Om voor de TV shot net te kunnen doen dat het heel koud wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Triest 😅quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Om voor de TV shot net te kunnen doen dat het heel koud was
Dat ze iig genoeg kleren mee hebben?, of misschien is het wel kouder in de gameroomquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat is een FBO?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:07 schreef GayGuy het volgende:
Volgens mij zit de febo te vreten ergens in de F(erdinand)BO(lstraat, en zit er nu een 3jarige achtet die knoppen te knoeien🤣🤣
hoeven ze geen bechamel sausquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zit hij tenminste even niet aan zijn piemel, joh
Tuurlijk *kunnen* ze dat wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kennelijk kunnen ze niet streamen vannuit de gameroom.
Vorig jaar wel.
Vond het ook al een blamage dat feestje buiten beeld.
En als Leroy meedoet kan hij de sticker Bill Clinton krijgenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:06 schreef Whuzz het volgende:
Hanne is Donald Trump.
"Grab em by the balls!"
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:08 schreef odie22 het volgende:
vroeger hadden we nog wel eens bingokaarten in de cos, dat vond ik altijd zo leuk
Ai dit NOT hef seksuwal relaisjonsjips wif mai peenos!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
En als Leroy meedoet kan hij de sticker Bill Clinton krijgen
die ziet er uitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Hanne neemt hell-week wel heel letterlijk
Heb toch meer te doen met Tobiasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ai dit NOT hef seksuwal relaisjonsjips wif mai peenos!
dat probleem heb ik ook regelmatig, dan gebruik ik de rechtstreekse link , heb ik bij favorieten gezet, meestals werkt het dan welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:59 schreef Ireth het volgende:
Lees ik hier dat er weer 2 streams zijn....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
You just HAD to say that🤣quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Bijna een dag onderweg en nu kunnen er ineens wel 2 streams zijn.
Gemarkeerde stukje net wat anders. Iedereen kon (op volgorde van betrouwbaarheid) kiezen voor 1000 euro in de pot of de pin. Bij 5000 euro in de pot koos Leroy voor immuniteit en is het spel gestopt. De 4 die nu in de woonkamer zijn hadden al voor geld en vrijheid gekozen. De rest moet nu in de gameroom (+voorraadkamer) blijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus als ik het goed heb begrepen, hebben ze vanmiddag een jackpotspel gespeeld vanmiddag. Waarbij geld voor de pot konden winnen en evt een pin kopen.Tobias moest als meest betrouwbaar als eerste en Kristof minst betrouwbaar als laatste. De tussenliggende volgorde mochten bewoners zelf bepalen. Tobias als eerste pin 1000 en 9000 in de pot en iedere keer werd de pin duurder en het prijzengeld minder. Tobias, Peter, Nawel en Hanne hebben niet voor de pin gekozen en mochten de gameroom verlaten. Leroy koos voor de pin en omdat de andere hierdoor niet meer konden kiezen moeten zij in de gameroom blijven en moeten we de halve middag en avond naar saaie streams kijken?
je bent de t vergetenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh haha fbo is een verzekeringsmaatschapij, maar ik bedoelde FEBO🤣
en dat is dan FBTOquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB./FEBO is anti streamerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die brand ook al lekker de hele avond, ik snap er geen f*ck meer van
Ok thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gemarkeerde stukje net wat anders. Iedereen kon (op volgorde van betrouwbaarheid) kiezen voor 1000 euro in de pot of de pin. Bij 5000 euro in de pot koos Leroy voor immuniteit en is het spel gestopt. De 4 die nu in de woonkamer zijn hadden al voor geld en vrijheid gekozen. De rest moet nu in de gameroom (+voorraadkamer) blijven.
nee, nee, nee, nee, en nog eens nee !!quote:
Ze hebben hout door het koude-bad-zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die brandt ook al lekker de hele avond, ik snap er geen f*ck meer van
Te laat, ik heb net geoordeeldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
nee, nee, nee, nee, en nog eens nee !!
maar D. wat zeg je nu??quote:
Yes I can😅quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Could you BE any more GAY!?
[ afbeelding ]
is dat he t spel steen papier schere?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dan wijzig ik bij deze mijn oordeel over jouquote:
Vooruit danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar D. wat zeg je nu??
die mag gaan na
Nawel
Julio
Hanne
Nous
Leroy tel ik niet mee die had al weg moeten zijn
Zaak in de Ferdinand Bolstraat bestaat nog steeds zover ik het weet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Peter is net zo ergquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:15 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind vandaag wel echt het slechtst wat ik ooit in een RLS heb gezien. Wat een rampzalig gedoe. En dan een stream laten zien van de meest saaie personen in BB. Behalve Peter, maar die is wel weer grappig in combinatie met de gouden kamer.
Shit happensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan wijzig ik bij deze mijn oordeel over jou
Wie ben ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat he t spel steen papier schere?
Yepquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaak in de Ferdinand Bolstraat bestaat nog steeds zover ik het weet.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:18 schreef Silves het volgende:
Yep de cafe is dicht..hoi allemaal zitten jullie hier nog gezellig?
ja dat weet ik, maar dat waren toch maar een paar blokjes, die zijn toch zo opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben hout door het koude-bad-zitten.
Verdienen iedere dag weerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar dat waren toch maar een paar blokjes, die zijn toch zo op
je mist toch niksquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:19 schreef GayGuy het volgende:
Streams lopen weer eens vast hier, pfff
jij wilde nog wel dat hij bonde met Nawelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zijn duidelijk niet zijn mensen.
8 blokjes kun je wel een avondje mee brandenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
voor me gevoel zijn die paar blokjes zo op, maar het zal wel
Ik zie in dat dat er niet inzit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilde nog wel dat hij bonde met Nawel
OPa van Vera woonde niet in NLquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef C.A.I het volgende:
Vreemde zaak hele tijd geen gameroom dan in de avond beeld geen vera was er soms vandaag een dienst van vera haar opa waar ze naar toe is ze woont ver weg van bb huis en lijkt niet aanwezig te zijn nog niet beeld en geluid geen vera ik vind het verdacht wrom niet die gameroom al is het maar om de andere bewoners even te zien ook christof niet in beeld
Opa woonde in de Dominicaanse republiekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef C.A.I het volgende:
Vreemde zaak hele tijd geen gameroom dan in de avond beeld geen vera was er soms vandaag een dienst van vera haar opa waar ze naar toe is ze woont ver weg van bb huis en lijkt niet aanwezig te zijn nog niet beeld en geluid geen vera ik vind het verdacht wrom niet die gameroom al is het maar om de andere bewoners even te zien ook christof niet in beeld
Ze hadden ook nog van de vorige dagen volgens mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
voor me gevoel zijn die paar blokjes zo op, maar het zal wel
Whaaa....enige wat ik hoor is ik heb op lego gelopen ik heb 40rondjes gedraaid ik heb........en de rest heeft niks gedaan zeker....Meneer die al twee keer vrijgesteld is moet ook nog een derde keer. Bij hem gaat het alleen maar daarom....kon geen verklaring geven waarom zo vroeg. Dat was duidelijk om ikke.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
UItgewerkt, wat een waardeloze kut streams .....![]()
Dit waren de hoogtepunten van vanmiddag na de lange streamlock voor wie het gemist heeft ...![]()
De boel is ontploft - 8 februari 2022. https://streamable.com/i073nm
Leroy heeft een pin gepakt - 8 februari 2022. https://streamable.com/y43euj
Klopt maar zou wel naar nl komen had vera het over maar kon nog niet door pandemiequote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Opa woonde in de Dominicaanse republiek
Behalve dat wat er al gezegd is was Vera vanmiddag gewoon in beeld toen ze in de voorraadkamer stond. Maar om één of andere reden krijgen we van de andere groep alleen soms beelden als ze in de voorraadkamer zijn en niet vanuit de gameroom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef C.A.I het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
menschjes
lieve COsvriendjes
bis morgen
of hem op legoblokjes te laten slapen, sporten, en badderen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat denken jullie zou het helpen om Leroy weg te krijgen door morgen met Lego blokjes naar de streams te gooien?
Ik begreep dat hij daar begraven zou wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:28 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Klopt maar zou wel naar nl komen had vera het over maar kon nog niet door pandemie
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
menschjes
lieve COsvriendjes
bis morgen
als ze opnames kunnen tonen van de gameroom, zijn er camera's en kan er dus ook gestreamd worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kennelijk kunnen ze niet streamen vannuit de gameroom.
Vorig jaar wel.
Vond het ook al een blamage dat feestje buiten beeld.
Fijne nachtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
menschjes
lieve COsvriendjes
bis morgen
Vera was even te zien na de streamlock vanmiddag ...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef C.A.I het volgende:
Die speciaaltjes.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaak in de Ferdinand Bolstraat bestaat nog steeds zover ik het weet.
Tobias boft maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef Silves het volgende:
Heb me ondertussen afgevraagd, waarom Tobias met kruk, de 2 grootste zeurders en de oudere man daar zitten..
Leveren die zeker die bechamel zooi, ofzo? Dat is nu zo vaak in beeld dat het bijna "product placement" lijkt🤣quote:
Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door bechamelsausquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Leveren die zeker die bechamel zooi, ofzo? Dat is nu zo vaak in beeld dat het bijna "product placement" lijkt🤣
Lekkerste snack ooit...alleen bij de febo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Leveren die zeker die bechamel zooi, ofzo? Dat is nu zo vaak in beeld dat het bijna "product placement" lijkt🤣
slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
menschjes
lieve COsvriendjes
bis morgen
Kalfskroket en gehaktbal met ui van de Feboquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lekkerste snack ooit...alleen bij de febo.
Geen jaren daar meer geweest en ik krijg er toch trek in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kalfskroket en gehaktbal met ui van de Febo
Hier idem, net als Big M ben ik ook al zeker 8 jaar niet meer geweest en allebei zitten zequote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen jaren daar meer geweest en ik krijg er toch trek in.
Laatste keer dat ik daar was viel mij 1 ding op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
voor ieder die naar zijn mandje gaat, voor morgen gezond weer op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:51 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga mijn mandje maar eens opzoeken. Iedereen hier een fijne streamnacht gewenst
Hier heel makkelijk te bestellen via Deliveroo .....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef zodeju het volgende:
Kunnen we hem geen legodoosje sturen voor valentijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat denken jullie zou het helpen om Leroy weg te krijgen door morgen met Lego blokjes naar de streams te gooien?
Voor Corona kwam ik er iedere week minstens één keer ...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ben 1 keer in mijn leven bij de Febo geweest volgens mij.
Heb je beeld van de gameroom?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo nog even het momentje uit de gameroom monteren, even geduld .....
Ohquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, de voorraadkamer van een uurtje geleden ...
Ging vorig jaar toch ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk echt dat ze de gameroom niet live kunnen streamen .....
Dat konden ze vorig jaar echt welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vorig jaar geen probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nu je het zegt, zijn er wel eens beelden van de gameroom op de streams geweest dit jaar?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit jaar nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
nu je het zegt, zijn er wel eens beelden van de gameroom op de streams geweest dit jaar?
in 2021 welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand een datum en tijdstip heeft ga ik zoeken, maar denk het niet ....
Toch heeft ze vanmiddag dingen doorgespeeld aan Nawel, toen ze in bad zet, vertrouw haar voor geen centquote:
Deed ze dat voor info of speelt ze het spel zo bij iedereen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch heeft ze vanmiddag dingen doorgespeeld aan Nawel, toen ze in bad zet, verttouw haar voor geen cent
Ze lult alles door wat los en vast zit, goeie tactiek!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deed ze dat voor info of speelt ze het spel zo bij iedereen.
Geen idee, voor mij komt het over als: zoals de wind waait, waait mijn rokjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deed ze dat voor info of speelt ze het spel zo bij iedereen.
Volgens mij 1 van de eerste spellen met Sercan er nog bij, dat ze moesten kiezen tussen koffers of eten? Zaten sercan en noush samen??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
nu je het zegt, zijn er wel eens beelden van de gameroom op de streams geweest dit jaar?
Maar er stond geen wind of was Tobias begonnen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, voor mij komt het over als: zoals de wind waait, waait mijn rokje
Klopt, zaten ze allemaal in duo's, kiezen tussen koffer en etenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij 1 van de eerste spellen met Sercan er nog bij, dat ze moesten kiezen tussen koffers of eten? Zaten sercan en noush samen??
Nu niet meer! ben bang dat Leroy mijn tepeltjes ziet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh![]()
![]()
![]()
ik ga niet in beeld
Capu wel
en @:B00ster wilde ook wel
zijn vast nog anderen
Tobias hoort haar een beetje uit heb ik het ideequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar er stond geen wind of was Tobias begonnen?
Ik twijfel alleen of dat op streams was???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, zaten ze allemaal in duo's, kiezen tussen koffer en eten
Ja, maar weet niet of hij begonnen was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tobias hoort haar een beetje uit heb ik het idee
ja en de houdechallengequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:12 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar hadden ze die dansmarathon nog.
Godver, dat kost mij weer drie uur terugzoeken .....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klopt, zaten ze allemaal in duo's, kiezen tussen koffer en eten
Dat was alleen in de uitzending.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij 1 van de eerste spellen met Sercan er nog bij, dat ze moesten kiezen tussen koffers of eten? Zaten sercan en noush samen??
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Godver, dat kost mij weer drie uur terugzoeken .....
Niet eerst op te zoeken in de streamverslagen? Was 1 van de eerste dagen iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Godver, dat kost mij weer drie uur terugzoeken .....
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Ik zit tobias en Hanne te luisteren en volgens mij hoor ik de rest in de gameroom gillen op de achtergrond??? Zullen ze leroy aan het slachten zijn???
Waren ze niet voor zijn dochtertje aan het zingen??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Ik zit tobias en Hanne te luisteren en volgens mij hoor ik de rest in de gameroom gillen op de achtergrond??? Zullen ze leroy aan het slachten zijn???
Volgens Tobias zingen ze voor de verjaardag van de dochter van Leroy.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Eehh.... zo klonk het niet naar mijn ideequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waren ze niet voor zijn dochtertje aan het zingen??
Is ook een rare tijd, is nog geen 12uur.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh.... zo klonk het niet naar mijn idee
kind van leroy is jarigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Of er zijn 25 tarrantulla's los gelaten in de gameroomquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben daar geen klok, dus geen tijdsbesef meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook een rare tijd, is nog geen 12uur.
Tuurlijk weet hij dat, maar die moeten er ook zijn, net wat hij zegt.quote:
Ze hebben een emmerquote:
ze mogen niet naar de normale wc?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben een emmer
(Grapje, naast het keukenblok in de voorraadkamer zit een douche en een wc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nope, ze hebben de voorraadkamer en de gameroom. Meer niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze mogen niet naar de normale wc?
en nu is vera nog te zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, ze hebben de voorraadkamer en de gameroom. Meer niet.
Het zal wel allemaal op tv komen, en ze kunnen nu knippen en plakken....Misschien daarom Leroy in de game room??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, ze hebben de voorraadkamer en de gameroom. Meer niet.
We hebben alleen Hanne, Nawel, Tobias en Peterquote:
tis een schandequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal je tot morgen moeten wachten voordat je Vera weer ziet.
Zij heeft geen groepje ze stemt die ze wil.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:36 schreef Ireth het volgende:
Ow God, zeurwel weer op beeld, ik ga naar bed...
Ze zegt dat ze niet in een groep zitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:36 schreef Ireth het volgende:
Ow God, zeurwel weer op beeld, ik ga naar bed...
Dat klopt, maar de rest op groen moet wel met haar meedoen, vrijwillig opgestooktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij heeft geen groepje ze stemt die ze wil.....![]()
Pure waarheid, echt niet echt niet ik ben daar niet mee bezig. snaptequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de rest op groen moet wel met haar meedoen, vrijwillig opgestookt
Moet je bij Leroy zijn omdat hij de immuniteitspin heeft gepakt zit Vera opgesloten in de gameroom en op een af andere manier kunnen ze van daaruit geen livestreams uitzendenquote:
We verzinnen het niet he, dat is nu duidelijk. Precies dezelfde tijd dat we het hier zetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze niet in een groep zit
Ik vind het nogal meevallen....Tobias zegt geen nare dingen. En maakt niemand zwart.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:43 schreef r0ydr het volgende:
Tobias en Hanne we roddelen niet haha hoor ze
Dat zou mooi zijn, welterusten ....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het wordt niks meer op de streams. Dus ga denk ook maar naar mijn nest toe.
Hopelijk hebben ze morgenvroeg de immuniteitspin door Leroy zijn moet geramd, zodat ik hem
de rest van de week niet meer naar zijn gezeik hoef te luisteren.
Ik hoor liever Nous dan deze slaapverwekkende bendequote:Op woensdag 9 februari 2022 00:05 schreef odie22 het volgende:
wel lekker dat we noes al de hele avond niet horen
die vindt het ook te warm in het huis dus die staakt ook al tijdje de muis niet meer gezien LOLquote:
Daar hangen geen infra rood camera's.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel zombie's langs komen, regie laat niet voor niets licht branden
Schandalig DGK, ik kijk je filmpjes graag! Laat je niet opjutten, het wordt zeker gewaardeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, support is er nauwelijks en ik kom ook in een fokking negatieve vibe helaas ...
Belachelijk. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes worden heel slecht bekeken de laatste dagen, hier een overzicht waar om was gevraagd
en ik verdien hier niets aan, het kost mij 14 Euro per maand om deze filmpjes to kunnen uploaden ....
Maar zoals het nu gaat stop ik er snel mee, ik ontvang zelfs haat mails vanwege de fragmenten ....![]()
[ afbeelding ]
Jammer maar ik begrijp je helemaal.. waardeer alsnog je inzet!!! helpt me enorm als ik een dag niet heb kunnen kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes worden heel slecht bekeken de laatste dagen, hier een overzicht waar om was gevraagd
en ik verdien hier niets aan, het kost mij 14 Euro per maand om deze filmpjes to kunnen uploaden ....
Maar zoals het nu gaat stop ik er snel mee, ik ontvang zelfs haat mails vanwege de fragmenten ....![]()
[ afbeelding ]
Verdacht. Wie liggen er dan bij elkaar?quote:
Ja, en hij zit ook niet in een groepje. Doet zijn eigen ding. Ha 😜 Tobias kan het goed verkopen. Ah ja, hij heeft nog in de sales gezeten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen....Tobias zegt geen nare dingen. En maakt niemand zwart.
Of gewoon in eigen bed ....quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Verdacht. Wie liggen er dan bij elkaar?
Slaapkamers zijn dichtquote:
Wie heeft er medische klachten?quote:
Peter en Hanna?quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Verdacht. Wie liggen er dan bij elkaar?
Dat kan, maar waarom ze hun slaapzak dan niet meenemen.? Ik dacht dat de verwarming uit zou zijn deze week.quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet iemand op de bank gaan liggen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:00 schreef Frummelie het volgende:
En dan, is er.... [ link | afbeelding ]
Dit is erg; dat je haatmails ontvangt! Bedankt voor al jouw filmpjes! 😍quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben brandhout gewonnen door in bad te zitten en door al die lampen schijnt het niet koud te willen worden.. 😁quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom ze hun slaapzak dan niet meenemen.? Ik dacht dat de verwarming uit zou zijn deze week.
Edit: waarschijnlijk alleen een matje dat is blijven liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:05 schreef mario390 het volgende:
waar zollen dann alle bewohners slapen??
7 in de gameroom en 4 in de woonkamer..quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:05 schreef mario390 het volgende:
waar zollen dann alle bewohners slapen??
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:05 schreef Hunter het volgende:
Zou prinses Nawel ooit eerder gekampeerd hebben? Die is waarschijnlijk de hele dag uitgeteld vanwege vermoeidheidDie zien we niet vandaag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Maar ze kan niet naar de slaapkamerquote:
Strakjes mag ze weer, dit gaat niet lang meer duren als het goed is komen ze in de ochtend weer bij elkaar....quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar ze kan niet naar de slaapkamer
in de wohnkamer slapen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
7 in de gameroom en 4 in de woonkamer..
Ik was echt wel op die groene bank gaan liggen dan.quote:
Ja natuurlijk, ik ook.. no way op zo'n dun dingetje.... 😉quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was echt wel op die groene bank gaan liggen dan.
Misschien eerst de Streamverslagen lezen voordat je vragen gaat stellenquote:
Vera zit in de gameroom was gisterochtend gewoon op beeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef C.A.I het volgende:
Dat hebben we uitgebreid op de streams kunnen volgen. Dat heb je weer gemist.quote:
Goedemorgen majesteitquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:32 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Nog steeds alleen de woonkamer op stream dus
Wie weet bij 'n plot twist dat hij bij verlies van 'n game zijn pin in moet leveren en zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Majesteit![]()
Vandaag nominatiedag. Had zo leuk geweest als leroy genomineerd kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |