Er komen er nog 2. Totaal 7quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:27 schreef Injetta het volgende:
Hoeveel paren komen er nu nog? Of zijn Dylon en Sonny de laatste? Ik hoop het. Nog weer 3 afleveringen voor een volgend paar trek ik niet.
Tot zo ver denk ik - het enige wat lijkt te ontbreken zijn de vrijgezellenfeesten. (die mis ik overigens totaal niet)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 02:06 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dus toch weer een slakken tempo dus...
Op een wat minder softe dweil.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:25 schreef Injetta het volgende:
Ik ben benieuwd op wat voor types Arjan valt als hij bij zo’n man als Maurice 0 aantrekkingskracht voelt.
quote:
Ja, al weet ik niet of ik iedereen, ik noemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:25 schreef roos94 het volgende:
[..]och och wat is het nut van zoveel koppels. Beter minder en dan iedereen meer screentime. Debielen
Het is wel lekker kijken tijdens het eten, hoef je niet volledig te focussen. Reclames uiteraard skippen. Dan is het allemaal wel te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 02:06 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dus toch weer een slakken tempo dus...
Per paar duurt het 4 afleveringen voordat ze zijn getrouwd. Eerst voorstellen en Carlo komt ze vertellen dat er een match is. Dan een aflevering trouwkleding kiezen en alle verwachtingen van de kandidaten en hun naasten. Eindigt steevast in met een flits op de trouwlocatie als zg. Teaser. En de derde aflevering dat stomme gedoe met Carlo op de trouwlocatie. Met als einde de eerste ontmoeting en alle reactie daarop. De vierde aflevering trouwfoto’s, nog meer reacties van de genodigden, taart snijden en feest. Eindigt altijd in de hotelkamer. Dus…. Voor het laatste paar zijn er dan vrijwel geen afleveringen meer voor waar iedereen voor kijkt: hoe gaat het met het koppel? Worden ze verliefd? Gaan ze zich ergeren, etc. Wie verzint het nou om van zo’n leuk concept zo’n voorspelbaar, traag programma te maken?quote:
Lijkt me wel wat angel!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een wat minder softe dweil.
Ik ben als Arjan. Meteen geirriteerd met "dat soort" mensen.
Zo niks voor mij
Arjan ook niet trouwens.
Ja ik ben ook al 10j single
Ik zie jullie in t volgende seizoen
Ga je meedoen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ben ook al 10j single
Ik zie jullie in t volgende seizoen
Ik kwam laatst één van de mannen van Caroline uit B&B Vol Liefde tegen. Toen begreep ik ook niet waarom ik een gezicht herkende, maar niet meteen wist wie het was.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam de broer van Joep zaterdag tegen op stapIk dacht: Waarom herken ik deze gast? O wacht.... niet meer staren nu.
Beetje jammer dat mensen zoals jij het weer verpesten.quote:
Daarom zeg ik niksquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mensen zoals jij het weer verpesten.
Dat domme vooruit kijken en het dan hier komen verpesten voor een ander. Stoer joh. Moeilijk hè spoilers gebruiken.
Erg leuk dat ik uitkeek naar vanavond en de zoveelste Videoland kijker z’n kop niet kan houden.![]()
Meerdere keren ook gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Gvd die Sander beukt ff met het uitparkeren tegen die auto achter hun aan
Beetje jammer dat 'de experts' dit niet hebben doorzien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:45 schreef SilverEyes het volgende:
Arjan kan echt beter op reis naar de GGZ dan op huwelijksreis
Ik zou echt al niet eens meer zin hebben om met zo'n jankbal weg te gaan. Hoop dat Maurice lekker zelf gaat en daar een zwoele Don Juan tegenkomt voor een steamy avontuurtje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maurice is een erg lieve man en ik gun hem veel beter dan Arjan, maar ik vind het ook een beetje een watje hoor![]()
Met z'n "in voor- en tegenspoed en als hij er toch weer voor wil gaan ga ik dat ook doen" enzo. Heb wat zelfrespect en kap het af...
Ergens kan ik me nog verstellen dat je, gezien het programma dit zegt, staat toch een camera op je smoel enz.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Maurice is een erg lieve man en ik gun hem veel beter dan Arjan, maar ik vind het ook een beetje een watje hoor![]()
Met z'n "in voor- en tegenspoed en als hij er toch weer voor wil gaan ga ik dat ook doen" enzo. Heb wat zelfrespect en kap het af...
Haha ook leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk, maar ik bespreek het via WhatsApp met m'n vriendin ipv hier op het forum
Ik kijk vooruitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef SilverEyes het volgende:
Rustig hier, niemand kijkt verder?
Haha, ik denk dat ik de enige man in dit topic ben jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:23 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Haha ook leukmijn man kijkt wel mee, maar die is veel te nuchter om lekker te roddelen hierover
Dit jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:31 schreef AgnesGru het volgende:
Het kopen van het boek was wel erg in scene gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
Ik heb ook net de aflevering vooruit gekeken, maaareh...Watskeburt? Spoiler,?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
Ik heb ook net de aflevering vooruit gekeken, maaareh...Do tell!! (In een spoiler natuurlijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Pfffff, inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had haar ook 10 jaar ouder geschat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |