SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Mayonaisequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een aardappel? Met wat erbij?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, nu zijn er twee in de SC die op je kop uit zijn
Met dubbelspionnen loopt het vaak ook niet goed af!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bi-snacksueel. Patat, friet: I swing both ways
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Duurde lang, wilde al bijna 'Friet van Ygriet' maken
dubbel dippen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Zeg buurman, die frikandelletjes hè.. “
Of bidden tot Solquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee !! Die kunnen we ruilen voor de zon toch
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
snap overigens helemaal waarom ze daarboven patat zeggen... In friet zit een 'r'... Is niet te doen voor ze, krijg je zo'n vastgelopen grasmaaier-geluid.
Je bent zelf mooi dus ruilen we jou voor de zonquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee !! Die kunnen we ruilen voor de zon toch
Oh damn dat had je bijna bijna bijna mijn allereerste ooit ooit gerapporteerde post opgeleverdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Duurde lang, wilde al bijna 'Friet van Ygriet' maken
nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi dus ruilen we jou voor de zon![]()
Waar dan vervolgens niks mee gedaan zou wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh damn dat had je bijna bijna bijna mijn allereerste ooit ooit gerapporteerde post opgeleverd
nou en, is niet alsof je moet werkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Maar dan ben in om 4 uur vanachter sws wakker
Klaar met werken en smak.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je nooit meer afgewerkt en smek zegt
je klinkt bijna jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou en, is niet alsof je moet werken
Gerontofielquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke stijl toch net een oude ex van me.
Hoge paardenstaartquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke stijl toch net een oude ex van me.
Wat heeft Siswet hiermee van doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Maar dan ben in om 4 uur vanachter sws wakker
Nee dat is kutte.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou en, is niet alsof je moet werken
Ja jammer voor jou, die heb je net voor de zon in het noorden gerolenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaar met werken en smak.
Zo, waar blijft mijn mooie vrouw?
Of da ge trek het in sushiquote:
Autocorrectquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft Siswet hiermee van doen?
Jè, ge kunt wel van alles zegge, moar ik verstoa d'r ginne fuk vanquote:
Je brakke zinsopbouw suggereert een ‘oude ex’quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik ben te oud voor haar, ja dat klopt.
Ja ik ben er al !!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
meteen weer goesting om te sloaaan...
Heel de tijd maar dat 'kurwa dit, kurwa dat'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan al die buitenlandse taal op straat...
Inb4 cancelled door Sylvana
Precies... soms kijk ik met wat weemoed naar oude ansichtkaarten...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de tijd maar dat 'kurwa dit, kurwa dat'
Staan die in je woonkamer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies... soms kijk ik met wat weemoed naar oude ansichtkaarten...
Ons dorp wonen geen buutnlandersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan al die buitenlandse taal op straat...
Mijn nieuwe buurman is een buitenlander.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ons dorp wonen geen buutnlanders
Hangen in mijn studeerkamer... oude ansichten van Brabantsche dorpenquote:
Racistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Buda-gympen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben zo tevreden over de schoenen waar ik dagelijks op loop dat ik de laatste twee paar heb gekocht
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben zo tevreden over de schoenen waar ik dagelijks op loop dat ik de laatste twee paar heb gekocht
We moeten cosmopolieten zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is Nederland. Praat Nederlands.
We moeten helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We moeten cosmopolieten zijn
Met of zonder wimpel?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Momentje, even mijn Nederlandse vlag ophangen.
Maar we mogen niet meer vliegen dus kunnen we ook niet meer ultra woke sensitief zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We moeten cosmopolieten zijn
wat betekent dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In jouw geval moet je ‘Mi tin hamber’ of ‘Mi ke kome’ onthouden
EttovandePvvquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is Nederland. Praat Nederlands.
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wel in een ander kleurtje?
zolang je maar niet naast je schoenen gaat lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon weer lekkere chauvinistische horken wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar we mogen niet meer vliegen dus kunnen we ook niet meer ultra woke sensitief zijn
Nee, ze zijn redelijk hysterischquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Donker groen met donkerblauw denk ik….
Ik ga nu naast vier schoenen tegelijk lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
zolang je maar niet naast je schoenen gaat lopen
Als cosmopoliet mag je je co2 belasting afkopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar we mogen niet meer vliegen dus kunnen we ook niet meer ultra woke sensitief zijn
Stuur het naar dat ding van US.quote:
Ugh een staatsgezindequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zonder, koningshuis boeit me minder
Oh fieuwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als cosmopoliet mag je je co2 belasting afkopen
Waar moeten we chauvinistisch op zijn dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon weer lekkere chauvinistische horken worden
Vrouwen letten daarop hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh![]()
Krijg je nooit opmerkingen dat je vaak dezelfde schoenen aan hebt?
Letten mensen daar op?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh![]()
Forum voor Etto.quote:
Kijk nu komen we ergensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum voor Etto.
En dan maak je ook je eigen land, zonder kaas, met aromat, spoezelewoepsie dinges ook mee en heel veel Nederlands. En de Paus mag ook komen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn schoenen beginnen ook het loodje te leggen en ik denk gewoon weer dezelfde te kopen.
quote:
Ja absoluut. En ook of je niet van die geheel afgetrapte dingen draagt. Of 7 dagen per week met je kazige zweet kakkes in dezelfdequote:
Ik heb ook nog veel meer schoenen. Heb in het weekend twee paar weggegooid.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:00 schreef Haags het volgende:
Ik heb 8 paar schoenen, maar ik draag echt maar 2 paar of zo. Wat moet een man met zoveel schoenen
En alle oude spullen die verder niemand meer wil hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum voor Etto.
En dan maak je ook je eigen land, zonder kaas, met aromat, spoezelewoepsie dinges ook mee en heel veel Nederlands. En de Paus mag ook komen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ja absoluut. En ook of je niet van die geheel afgetrapte dingen draagt. Of 7 dagen per week met je kazige zweet kakkes in dezelfde
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze ballie wel vol willen duwen.
Scheelt dat ik meestal geen schoenen aan heb danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ja absoluut. En ook of je niet van die geheel afgetrapte dingen draagt. Of 7 dagen per week met je kazige zweet kakkes in dezelfde
Waarom denken mensen toch altijd dat iedereen zweetvoeten heeft?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Het stinkt er ook naar vergeelde verrookte muffe boekenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En alle oude spullen die verder niemand meer wil hebben
Nee joh, die staan in gekoelde kasten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het stinkt er ook naar vergeelde verrookte muffe boeken
Meer kaas etenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch altijd dat iedereen zweetvoeten heeft?
Ik heb het juist altijd ijskoud...
Ik loop gewoon op 8 paar door elkaar zodat ze allemaal niet zo snel slijtenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn schoenen beginnen ook het loodje te leggen en ik denk gewoon weer dezelfde te kopen.
Geen idee ik ben serie kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZEG @:Ama wat vind jij daar nou allemaal van????
Nee, over een poosje weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit weekend weer naar de Veluwe? We kunnen wel een restaurant voor jullie reserveren.
Je blijft er mee bezig…quote:
Te weinig erecties door teveel antiek.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
slechte doorbloeding door overmatig roken?
Mijn lief heeft er ook veel... en gewoon stoere schoenen... hakken en zo zijn niks... zijn voeten ook niet voor gemaakt die ondingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Definieer ‘veel’
Ik probeer uit te vinden of ik een uitlating over schoenen ga doen
Ik heb ze vorig jaar uitgezocht dus nu denk ik zes paar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Definieer ‘veel’
Ik probeer uit te vinden of ik een uitlating over schoenen ga doen
Te veel in de kerk gezongen kan ook he…..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te weinig erecties door teveel antiek.
Niet enthousiast oraal te schenken door geen kaas te lusten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
smeerlap!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te veel in de kerk gezongen kan ook he…..
Hier op Fok daarentegen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL is in het echt heel aardig
Komt alleen nog maar stof uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een uitermate acceptabel aantalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar uitgezocht dus nu denk ik zes paar.
Nou doe je net of ze hier vreselijk onaardig isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL is in het echt heel aardig
zeg eh... ga je lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt alleen nog maar stof uit.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik een uitermate acceptabel aantal![]()
Bij deze sluit ik hierbij de vergadering
https://www.tubantia.nl/o(...)euwsgierig~a4005027/quote:OLDENZAAL - Chocolade en meditatie. Dat klinkt als een merkwaardige combinatie. Toch gebruikt mindfulnesscoach Nicole Gort (47) chocolade in haar mindfulness- en yogastudio Kom thuis bij jezelf aan de Wilhelminastraat.
Da's protestantsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ho ho… alleen op hele noten. Heel zedig allemaal!
Jezus waarom zo ver weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, dit is iets voor jou:
[..]
https://www.tubantia.nl/o(...)euwsgierig~a4005027/
Hakkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn lief heeft er ook veel... en gewoon stoere schoenen... hakken en zo zijn niks... zijn voeten ook niet voor gemaakt die ondingen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik een uitermate acceptabel aantal![]()
Bij deze sluit ik hierbij de vergadering
man, heb nou toch een echte oude grefo dominee gevonden... PGG Burggraaff... die preken... man man man...quote:
Omdat je maar 1.60 bent.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind ik echt to-taal niet sexy...
Fgiet klinkt lekker ja?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
snap overigens helemaal waarom ze daarboven patat zeggen... In friet zit een 'r'... Is niet te doen voor ze, krijg je zo'n vastgelopen grasmaaier-geluid.
Jawel. En het loopt zo lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind ik echt to-taal niet sexy...
Ik heb altijd het idee dat Ede ook wel redelijk oostelijk ligt, maar het is vanuit daar gewoon nog een uur en een kwartier naar het oosten rijden naar Oldenzaal, zie ik.quote:
HAHA, ja, dat noorderlingen traag zijn was al bevestigd. AHAHAHA.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik loop achter. Was aan 't lezen.
ga toch weg man, die dingen zijn moordenaars van vrouwenvoetenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. En het loopt zo lekker
quote:
had het ook alleen over jouquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou nou zo praat je toch niet over je SC-genoten
Dat geluid van scheurende enkelbandenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga toch weg man, die dingen zijn moordenaars van vrouwenvoeten
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HAHAHA NOU BERG DE SPIRITUS MAAR OP, DIT BRANDT VANZELF WEL AHAHAHAHAHAHAHAquote:
Vrouwen die altijd op platte schoenen lopen krijgen een kont en houding alsof Napoleon op de plee zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga toch weg man, die dingen zijn moordenaars van vrouwenvoeten
Nee hoor... daar zorgt de hockey wel voor dat dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd op platte schoenen lopen krijgen een kont en houding alsof Napoleon op de plee zit.
Boek ging voor, moet jij toch kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HAHA, ja, dat noorderlingen traag zijn was al bevestigd. AHAHAHA.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HAHAHA NOU BERG DE SPIRITUS MAAR OP, DIT BRANDT VANZELF WEL AHAHAHAHAHAHAHA
Dat is waar... ik zal de smelter weer uitzetten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boek ging voor, moet jij toch kunnen waarderen.
Rustig rustig Ali B.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
rawr... in d'r hockey tenue... rawr...
Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd op platte schoenen lopen krijgen een kont en houding alsof Napoleon op de plee zit.
durf je te twijfelen aan de vrouwenkennis van US???? Schande!quote:
Ik wil er vooral even beeld bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
durf je te twijfelen aan de vrouwenkennis van US???? Schande!
Samequote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil er vooral even beeld bij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
durf je te twijfelen aan de vrouwenkennis van US???? Schande!
Waar komt deze man vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
man, heb nou toch een echte oude grefo dominee gevonden... PGG Burggraaff... die preken... man man man...
Rotterdam maar naar Canada verhuisd om daar de Indianen lastig te vallenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt deze man vandaan?
Ik mag graag naar Carel ter Linden luisteren
Heb jij trouwens hakken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is alles met doodle armen leuk
[ afbeelding ]
Zo zie ik jou precies voor me...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is alles met doodle armen leuk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo zie ik jou precies voor me...
Waarom heb je een kalf als kennis?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Kennis van mij drinkt 8 flessen van 2 liter melk per week.
Carel is op zich een interessante manquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt deze man vandaan?
Ik mag graag naar Carel ter Linden luisteren
Die periode heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Kennis van mij drinkt 8 flessen van 2 liter melk per week.
Remonstranten vind ik wel fijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Carel is op zich een interessante man![]()
Zijn eigen zoektocht op latere leeftijd en dat hij daar redelijk open over is vind ik wel te prijzen.
bevalt de overschakeling naar wijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die periode heb ik ook gehad
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
bevalt de overschakeling naar wijn?
Mijn toleratie voor predikers en gelovigen is in principe nihilquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Remonstranten vind ik wel fijn
hoezo is dat een mankement?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toleratie voor predikers en gelovigen is in principe nihilDaarin maak ik niet zo veel onderscheid welke stroming je beleid. En ja, dit is een mankement van mijzelf
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je soms ook moslims hebt die niet ontploffen.
Ja dat is lamquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
is er zeker wat mis met het onstekingsmechanisme
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Carel is op zich een interessante man![]()
Zijn eigen zoektocht op latere leeftijd en dat hij daar redelijk open over is vind ik wel te prijzen.
Brothers and sisters we are gathered here today, because your thoughts and prayers didn't do shait.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn toleratie voor predikers en gelovigen is in principe nihilDaarin maak ik niet zo veel onderscheid welke stroming je beleid. En ja, dit is een mankement van mijzelf
Waarom vragen ze dan geen nieuwe bij Cor aan?quote:
Omdat ik eigenlijk vind dat iedereen gewoon lekker moet doen waar hij zelf het geluk in denkt te vinden en tegelijkertijd vind ik dat dus eigenlijk stom als je dat in geloof vindquote:
You can't believe everything you hear.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brothers and sisters we are gathered here today, because your thoughts and prayers didn't do shait.
ja maar dat mag je toch vinden?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk vind dat iedereen gewoon lekker moet doen waar hij zelf het geluk in denkt te vinden en tegelijkertijd vind ik dat dus eigenlijk stom als je dat in geloof vind
Ik vind geloven laf als je daarmee jezelf ontslaat van verantwoordelijkheid voor de loop van je leven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk vind dat iedereen gewoon lekker moet doen waar hij zelf het geluk in denkt te vinden en tegelijkertijd vind ik dat dus eigenlijk stom als je dat in geloof vind
Zeker als je iets kwijt bent is het wel fijn om het te vindenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker als je iets kwijt bent is het wel fijn om het te vinden
De luie manier om je problemen weg te stoppen ipv ze aan te pakken onder het mom van 'het is gods wil'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind geloven laf als je daarmee jezelf ontslaat van verantwoordelijkheid voor de loop van je leven.
quote:
Ik heb er vooralsnog naar mijn eigen mening te veel een oordeel over en dat strookt niet met ‘iedereen moet maar lekker doen waar ie zelf blij van wordt’.quote:
ja maar je laat ze toch ook doen waar ze zelf blij van wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er vooralsnog naar mijn eigen mening te veel een oordeel over en dat strookt niet met ‘iedereen moet maar lekker doen waar ie zelf blij van wordt’.
Ja, dat zie je echt heel veel in orthodoxe kringen.:Yquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De luie manier om je problemen weg te stoppen ipv ze aan te pakken onder het mom van 'het is gods wil'
Heerlijk simpel leven wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zie je echt heel veel in orthodoxe kringen.:Y
Ooit een moeder gesproken die haar kind was verloren. Maar daar had ze geen verdriet over want haar zoontje was door God tot Zich geroepen
Terwijl ze in feite juist lekker goddeloos leven, ze nemen nergens verantwoordelijkheid voor want het is allemaal onderdeel van gods planquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit een moeder gesproken die haar kind was verloren. Maar daar had ze geen verdriet over want haar zoontje was door God tot Zich geroepen
Die vader van dat overleden Marokkaanse jongetje was toch ook Allah aan het bedanken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie veel te vaak geloven uit gewoonte, om ergens bij te horen, om maar niet buiten de familie te vallen, omdat je een kutleven hebt, omdat het je cultuur is, omdat je een verklaring zoekt voor wat je niet kan/wil begrijpen, omdat je eenzaam bent of vul verder maar iets in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind geloven laf als je daarmee jezelf ontslaat van verantwoordelijkheid voor de loop van je leven.
Precies. Waardeloos plan. Dat moet je na 2000 jaar toch wel doorhebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze in feite juist lekker goddeloos leven, ze nemen nergens verantwoordelijkheid voor want het is allemaal onderdeel van gods plan
je bedoeld alleen maar?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie veel te vaak geloven uit gewoonte, om ergens bij te horen, om maar niet buiten de familie te vallen, omdat je een kutleven hebt, omdat het je cultuur is, omdat je een verklaring zoekt voor wat je niet kan/wil begrijpen, omdat je eenzaam bent of vul verder maar iets in.
Ik ken iemand die mocht je niet feliciteren met een zwangerschap. “God geeft en god neemt” daar hoefde ze niet voor gefeliciteerd te worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En anders zou die god eens een keer wat nieuwe scriptschrijvers mogen inhuren want het lijkt echt helemaal nergens meer op met die wereld tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Waardeloos plan. Dat moet je na 2000 jaar toch wel doorhebben.
leuk persoon zeker ook in de omgangquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken iemand die mocht je niet feliciteren met een zwangerschap. “God geeft en god neemt” daar hoefde ze niet voor gefeliciteerd te worden.
Meteen in haar buik stompen, en de groeten van Ygritte aan je Godquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken iemand die mocht je niet feliciteren met een zwangerschap. “God geeft en god neemt” daar hoefde ze niet voor gefeliciteerd te worden.
Klinkt meer als een maffia-uitspraak eigenlijkquote:
Al die redenen snap ik. Deels kan ik er begrip voor opbrengen. En mensen die echt overtuigd geloven, respecteer ik zeker. Maar alles toeschrijven aan god vind ik zo zwak en gemakkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie veel te vaak geloven uit gewoonte, om ergens bij te horen, om maar niet buiten de familie te vallen, omdat je een kutleven hebt, omdat het je cultuur is, omdat je een verklaring zoekt voor wat je niet kan/wil begrijpen, omdat je eenzaam bent of vul verder maar iets in.
Afgrijselijk. Ook in de categorie ‘we leggen heel ons leven in gods hand’ met andere woorden, ‘ik heb zelf nergens invloed op’.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk persoon zeker ook in de omgang
Pfff die varkens aten we toch wel op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
De wetenschappelijke mens is zoveel machtiger en ontzagwekkender dan God, rond 1950 moesten we nog 10.000 varkens doodmaken om aan een halve kilo insuline te komen, tegenwoordig druk je op een knopje in het lab en genetisch gemodificeerde bacteriën produceren insuline zoveel als we nodig hebben.
YOLOquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Ook in de categorie ‘we leggen heel ons leven in gods hand’ met andere woorden, ‘ik heb zelf nergens invloed op’.
Nee dat is niet God, dat is saaie Henk geweest met zijn kleine champignonpiemel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk persoon zeker ook in de omgang
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bah had die seks met God?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Islamieten kunnen ook suikerziekte krijgenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff die varkens aten we toch wel op.
Nee is haram, mag niet van godquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff die varkens aten we toch wel op.
De echt ‘overtuigers’ die ik ken zijn meestal de types ‘geloofde vroeger nergens in’ en hebben ineens een of andere Aha erlebnis gehad’. Niet te stoppen ook vaak die types. Randje borderline psycho vaak ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die redenen snap ik. Deels kan ik er begrip voor opbrengen. En mensen die echt overtuigd geloven, respecteer ik zeker. Maar alles toeschrijven aan god vind ik zo zwak en gemakkelijk
Onderdeel van het plan van de grote schepperquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Islamieten kunnen ook suikerziekte krijgen
Don't care.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Islamieten kunnen ook suikerziekte krijgen
Is om je te testenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderdeel van het plan van de grote schepper
Proficiat met het overlijden van uw vader en gecondoleerd met uw dikke buik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan mag je haar dus ook niet feliciteren met haar verjaardag of condoleren met een verlies
En een fijne vakantie wensen of een goedemorgen is ook uit den boze
Arnoud van Doorn typetjesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De echt ‘overtuigers’ die ik ken zijn meestal de types ‘geloofde vroeger nergens in’ en hebben ineens een of andere Aha erlebnis gehad’. Niet te stoppen ook vaak die types. Randje borderline psycho vaak ook.
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De echt ‘overtuigers’ die ik ken zijn meestal de types ‘geloofde vroeger nergens in’ en hebben ineens een of andere Aha erlebnis gehad’. Niet te stoppen ook vaak die types. Randje borderline psycho vaak ook.
Meteen de behandeling stopzetten, geen chemo, bestraling of pijnbestrijding meer, uw leven ligt in Gods handen, ok doei.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is om je te testen
Net als kanker
hmm nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Aanranding is ook een licht vergrijp hè?
Sommige mensen zeggen dit ook gewoon kan ik uit eigen ervaring zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is om je te testen
Net als kanker
Even aan je vriendin vragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme dit is goed nieuws!
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-overtredingen.html
quote:Voor snelheidsovertredingen geldt dat agenten de drempelwaardes zodanig willen verhogen, dat alleen extreme hardrijders nog beboet worden.
mja nou ja wij vinden het achterlijk maar voor ide mensen geeft het wel troostquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dit ook gewoon kan ik uit eigen ervaring zeggen
Nee want god heeft ook artsen gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de behandeling stopzetten, geen chemo, bestraling of pijnbestrijding meer, uw leven ligt in Gods handen, ok doei.
Ga je vragen of meisjes je studio willen zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohohh oké bedoel er niks mee hè?
I Knowquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dit ook gewoon kan ik uit eigen ervaring zeggen
Die vent is ook echt een manusje van alles hequote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want god heeft ook artsen gemaakt
![]()
!
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent is ook echt een manusje van alles he
Ik heb liever morfine dan troost als dat woekerende klompje op hol geslagen cellen tegen een zenuw aan begint te groeien en iedere gelovige met mij zodra het zover is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nou ja wij vinden het achterlijk maar voor ide mensen geeft het wel troost
Morgen op kantoor heeft iedereen een geil broekje aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je vragen of meisjes je studio willen zien?
Voetjes in de lucht en bacootjes naar binnen tikken terwijl die zich misselijk vreet aan afhaalchineesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog een dag rust nemen
Pff, nou, hou maar opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever morfine dan troost als dat woekerende klompje op hol geslagen cellen tegen een zenuw aan begint te groeien en iedere gelovige met mij zodra het zover is.
Je zou ook denken dat er op die rustdag van alles fout zou moeten gaan en toch weet ie het elke zondag te fixen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog een dag rust nemen
Jij bent God?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voetjes in de lucht en bacootjes naar binnen tikken terwijl die zich misselijk vreet aan afhaalchinees
*kijkt naar Bultje*quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever morfine dan troost als dat woekerende klompje op hol geslagen cellen tegen een zenuw aan begint te groeien en iedere gelovige met mij zodra het zover is.
Sssst ... niet verder vertellenquote:
Werken er niet alleen maar harige gnorken bij jou op kantoor?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen op kantoor heeft iedereen een geil broekje aan.
‘Niet klagen maar dragen’quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken er niet alleen maar harige gnorken bij jou op kantoor?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
smiley is er gelukkig al van af
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
dat weet je dus nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet druk maken, zo te horen en lezen is het onschuldig en druk maken heb je toch niets aan.
Ik heb nooit wat gehoord van de huisartsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
Maar even serieus, de eerste de beste Sem/Yesser/Osman/Stanley die flink de grens over gaat bij jouw dochter ram je neem ik aan wel gewoon flink op z’n bek toch?quote:
ja of niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er heel hard om moeten lachen.
moest je niet zelf bellen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat gehoord van de huisarts![]()
Maar hey, geen nieuws is goed nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |