SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Mayonaisequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een aardappel? Met wat erbij?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, nu zijn er twee in de SC die op je kop uit zijn
Met dubbelspionnen loopt het vaak ook niet goed af!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben bi-snacksueel. Patat, friet: I swing both ways
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Duurde lang, wilde al bijna 'Friet van Ygriet' maken
dubbel dippen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Zeg buurman, die frikandelletjes hè.. “
Of bidden tot Solquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee !! Die kunnen we ruilen voor de zon toch
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
snap overigens helemaal waarom ze daarboven patat zeggen... In friet zit een 'r'... Is niet te doen voor ze, krijg je zo'n vastgelopen grasmaaier-geluid.
Je bent zelf mooi dus ruilen we jou voor de zonquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee !! Die kunnen we ruilen voor de zon toch
Oh damn dat had je bijna bijna bijna mijn allereerste ooit ooit gerapporteerde post opgeleverdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Duurde lang, wilde al bijna 'Friet van Ygriet' maken
nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi dus ruilen we jou voor de zon![]()
Waar dan vervolgens niks mee gedaan zou wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh damn dat had je bijna bijna bijna mijn allereerste ooit ooit gerapporteerde post opgeleverd
nou en, is niet alsof je moet werkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Maar dan ben in om 4 uur vanachter sws wakker
Klaar met werken en smak.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je nooit meer afgewerkt en smek zegt
je klinkt bijna jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou en, is niet alsof je moet werken
Gerontofielquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke stijl toch net een oude ex van me.
Hoge paardenstaartquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke stijl toch net een oude ex van me.
Wat heeft Siswet hiermee van doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Maar dan ben in om 4 uur vanachter sws wakker
Nee dat is kutte.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou en, is niet alsof je moet werken
Ja jammer voor jou, die heb je net voor de zon in het noorden gerolenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaar met werken en smak.
Zo, waar blijft mijn mooie vrouw?
Of da ge trek het in sushiquote:
Autocorrectquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft Siswet hiermee van doen?
Jè, ge kunt wel van alles zegge, moar ik verstoa d'r ginne fuk vanquote:
Je brakke zinsopbouw suggereert een ‘oude ex’quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik ben te oud voor haar, ja dat klopt.
Ja ik ben er al !!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
meteen weer goesting om te sloaaan...
Heel de tijd maar dat 'kurwa dit, kurwa dat'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan al die buitenlandse taal op straat...
Inb4 cancelled door Sylvana
Precies... soms kijk ik met wat weemoed naar oude ansichtkaarten...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de tijd maar dat 'kurwa dit, kurwa dat'
Staan die in je woonkamer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies... soms kijk ik met wat weemoed naar oude ansichtkaarten...
Ons dorp wonen geen buutnlandersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan al die buitenlandse taal op straat...
Mijn nieuwe buurman is een buitenlander.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ons dorp wonen geen buutnlanders
Hangen in mijn studeerkamer... oude ansichten van Brabantsche dorpenquote:
Racistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Buda-gympen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben zo tevreden over de schoenen waar ik dagelijks op loop dat ik de laatste twee paar heb gekocht
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben zo tevreden over de schoenen waar ik dagelijks op loop dat ik de laatste twee paar heb gekocht
We moeten cosmopolieten zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is Nederland. Praat Nederlands.
We moeten helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We moeten cosmopolieten zijn
Met of zonder wimpel?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Momentje, even mijn Nederlandse vlag ophangen.
Maar we mogen niet meer vliegen dus kunnen we ook niet meer ultra woke sensitief zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We moeten cosmopolieten zijn
wat betekent dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In jouw geval moet je ‘Mi tin hamber’ of ‘Mi ke kome’ onthouden
EttovandePvvquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is Nederland. Praat Nederlands.
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wel in een ander kleurtje?
zolang je maar niet naast je schoenen gaat lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon weer lekkere chauvinistische horken wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar we mogen niet meer vliegen dus kunnen we ook niet meer ultra woke sensitief zijn
Nee, ze zijn redelijk hysterischquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Donker groen met donkerblauw denk ik….
Ik ga nu naast vier schoenen tegelijk lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
zolang je maar niet naast je schoenen gaat lopen
Als cosmopoliet mag je je co2 belasting afkopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar we mogen niet meer vliegen dus kunnen we ook niet meer ultra woke sensitief zijn
Stuur het naar dat ding van US.quote:
Ugh een staatsgezindequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zonder, koningshuis boeit me minder
Oh fieuwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als cosmopoliet mag je je co2 belasting afkopen
Waar moeten we chauvinistisch op zijn dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon weer lekkere chauvinistische horken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |