abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2022 @ 23:24:08 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203577300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Jij bent een bijzondere user.
Dat vind ik echt fijn om te horen. Dank je.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203577343
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik kan er ook slecht tegen moet ik zeggen. Maar wat ik vaak doe, en het helpt echt, is tussen de regels lezen. De soep wordt vaak niet zo heet gedronken als hij wordt opgediend nl. Soms komen woorden harder aan dat door de zender eigenlijk is bedoeld. Het is de sport om die analyse vooraf te kunnen maken om irritaties te voorkomen. Ik kan dat makkelijker dan anderen, eerlijk is eerlijk, mede ingegeven door mijn achtergrond (klassieke scholing).

Stukje cachet:

Kennis spreekt, maar wijsheid luistert.

quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat vind ik echt fijn om te horen. Dank je.

Maar even voor de duidelijkheid, soep drink je niet, dat eet je. ;)
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 23:41:47 #28
13462 BansheeBoy
pi_203577446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
[..]
Maar even voor de duidelijkheid, soep drink je niet, dat eet je. ;)
Zit wat in. Klets net een kommetje soep tegen mijn huig aan. Harrira om precies te zijn. Klassiek geschoold is klassiek eten. :Y

Jason.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 23:48:21 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203577494
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 22:41 schreef OllieA het volgende:

[..]
Nou ben ik toevallig getrouwd met een feministe uit de jaren 80, dus ik heb haar even je post voorgelegd.

Ze schaamt zich niet dood voor de huidige generatie vrouwen die aan de bel trekken. In tegendeel, ze is er trots op. Ze vindt dat ze zelf vroeger misschien nóg vaker aan de bel had moeten trekken. Ze vindt jouw post nogal vunzig, met je zeikwijvencultuur, en je publiciteitsmomentje. En dat
[..]
vindt ze een schandalige opmerking. Altijd maar weer: "Die wijven moeten niet zeiken, die moeten maar tegen een stootje kunnen en niet het slachtoffer uithangen." Ook in de jaren 80 werd dat tegen vrouwen gezegd. Met hetzelfde platte en denigrerende toontje dat jij gebruikt.
Maar dan is ze onmiddellijk weer vergevingsgezind, want ze denkt dat jij zelf wel nooit in een seksueel bedreigende situatie zult hebben verkeerd. Dus niet begrijpt waar je het over hebt.
Het is misschien inherent aan het getrouwd zijn met een feministe maar we zouden het toch leuk vinden als je van haar weer zelf zou mogen reageren ipv de door haar gedicteerde epistels

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 09-02-2022 02:46:59 ]
  dinsdag 8 februari 2022 @ 23:52:03 #30
13462 BansheeBoy
pi_203577512
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:48 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is misschien inherent aan het getrouwd zijn met een feministe maar we zouden toch leuk vinden als je van haar weer zelf zou mogen reageren ipv de door haar gedicteerde epistels
@OllieA is vaak erg uitgesproken, en dat mag gerust, maar nooit geweten dat dit de reden er achter was man. Ik hou er voortaan rekening mee.

Zelf vind ik erg uitgesproken zijn vooral getuigen van een beperkt gezichtsveld. Ga de wijde wereld in, verrijk je zelf. Schrijf een gedicht, pluk wat madeliefjes, dartel door de jeugdherberg, maak een pot kruidenthee, breng goulash bij de buren. Het helpt echt.

woensdag 9 februari 2022 @ 01:17:38 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203577735
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moest wel lachen om het NOS journaal. "Het is niet bekend hoe het met de slachtoffers gaat." Dat het gedrag van Overmars niet kan is nog geen excuus voor die enorme zeikwijvencultuur. Niks toen, niet terugappen dat ie normaal moet doen, jaren door laten gaan, 'verstijfd' geweest zijn bij seksueel contact en als er dan een metoo publiciteitsmomentje is naar een vertrouwenspersoon lopen en dan geprezen worden om hoe moedig je bent en je als ernstig slachtoffer laten wegzetten.

Een feministe uit de jaren 70 of 80 zou zich doodschamen. Wat een weke truttigheid. Ja, ik doe aan victim blaming en niet om de dader vrij te pleiten maar omdat de slachtoffers eigenaar zijn van hun eigen slachtofferschap en ook blaam verdienen.
Een publiciteitsmomentje zonder publiciteit? Juist ja, wat een slap kutverhaal weer.

quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar ik me eigenlijk nog het meeste over verbaas is de verbazing van potentaat Marc Overmars. Hij snapte de ophef niet zo, of iets van gelijke strekking. Dat betekent dus dat hij in een wereld leeft waar hij er steeds mee weg kwam. Of sterker nog, succes mee had. Dat moeten toch vrouwen van lagere allooi zijn die daar voor vallen.
Het is wel weer vrij opmerkelijk dat je zíjn gedrag weer op zo'n manier weet te buigen dat je niet zozeer hem maar de vrouwen daarin zaken aanrekent. Zij zijn van laag allooi omdat hij dickpics stuurt? :')
pi_203578547
Onderzoek uit Canada zou uitwijzen dat 90% van de dickpic-verstuurders het zou doen omdat ze hoopten op seks, en tien procent zou uit zijn op een shockerend effect. Ik geloof daar niks van, als je het vraagt wordt natúúrlijk gezegd dat het een poging is om een seksuele afspraak te krijgen, en slechts 10% geeft toe dat het ze opwindt om de vrouw te shockeren.

En waarom worden overal 'onafhankelijke' onderzoeksbureaus ingeschakeld? Hoe weet je of die opkomen voor de vrouwen? Of die alle appjes zullen lezen of al heel gauw concluderen: niks aan de hand? Als daar mannen bij zitten die zelf dit gedrag hebben, hoef je niet veel van het onafhankelijke onderzoeksbureau te verwachten. Veel van die onderzoeksbureaus zullen alleen uit mannen bestaan, dan zijn ze al helemaal niet onafhankelijk meer.
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:30:18 #33
13462 BansheeBoy
pi_203578554
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 01:17 schreef Poem_ het volgende:
Het is wel weer vrij opmerkelijk dat je zíjn gedrag weer op zo'n manier weet te buigen dat je niet zozeer hem maar de vrouwen daarin zaken aanrekent. Zij zijn van laag allooi omdat hij dickpics stuurt? :')

Ja, ik ga denk ik een stuk verder dan jij. Marc zit zo ontzettend fout dat het te vanzelfsprekend voor mij is om het elke keer te benoemen. Vrouwen die vallen voor een toolpicture moeten van lagere allooi zijn. Gelukkig ga ik van het goede uit en schat ik dat maar een hele kleine groep.

Jason.

pi_203578617
En waarom schrikken we zo van dickpics? Omdat het geslachtsdeel van de man steeds meer verhuld wordt in lange slobberige zwembroeken, in films zien we ze niet, alleen sporadisch in een onderbroekreclame.
Hang bij bedrijven foto's van de lullen van alle mannen in de gang, en dan is het versturen van dickpics gauw verleden tijd.
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:41:08 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203578682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
klopt helemaal. Profiteren als het kan maar klagen als het ff tegenzit. Ze willen hetzelfde loon, dezelfde positie maar voor zichzelf opkomen ho maar tenzij er een paar schapen over de dam zijn. Dan lekker anoniem lekken. Goed voorbeeld.
Het zou niet verkeerd zijn om die dames (en heren?) die hiervan geprofiteerd hebben en een promotie hebben gekregen opnieuw inhoudelijk te beoordelen op kwaliteit
Hoezo generaliseren. “Ze willen”? Alsof de vrouw één uniforme groep is. _O-

Er zullen mogelijk wel situaties bij hebben gezeten waarin de vrouw ook (een beetje) aanleiding gaf voor dit soort gedrag, maar stel je voor dat er ook vrouwen bijzaten die vrijwel uit het niets dit soort berichten kregen. Van een directeur in een bedrijf met een machocultuur. Als je dan net begonnen bent aan je droombaan, is het enorm lastig om dat aan te kaarten.

Dat snap je toch zelf ook wel?
pi_203578690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:36 schreef Mondkapje het volgende:
En waarom schrikken we zo van dickpics? Omdat het geslachtsdeel van de man steeds meer verhuld wordt in lange slobberige zwembroeken, in films zien we ze niet, alleen sporadisch in een onderbroekreclame.
Hang bij bedrijven foto's van de lullen van alle mannen in de gang, en dan is het versturen van dickpics gauw verleden tijd.
Dat zal het zijn.
Kijk eens in je DM. Speciaal voor jou gemaakt, omdat ik jou zo'n leukerd vindt xx
pi_203578699
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dat zal het zijn.
Kijk eens in je DM. Speciaal voor jou gemaakt, omdat ik jou zo'n leukerd vindt xx
Nee, hang hem in de gang waar je werkt. Kunnen al je vrouwelijke collega's die mooie van jou bewonderen. Dan schrikken ze minder als je hem opstuurt, want je wilt zéker niet shockeren.
pi_203578807
quote:
Bij de meeste bedrijven hangen die al. Op de directie verdieping en gewoon met kleding aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:52:06 #39
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203578827
quote:
Dat zou wel grappig zijn, in het kader van gelijkheid dan ook de poezen van de dames. Kun je nog een leuk kantoor spel spelen, raden wie wie is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203578829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nee, hang hem in de gang waar je werkt. Kunnen al je vrouwelijke collega's die mooie van jou bewonderen. Dan schrikken ze minder als je hem opstuurt, want je wilt zéker niet shockeren.
Nu zou je dat wel kunnen doen. Vorig jaar niet. Dan werd jij weggestuurd.
1947-2016
pi_203578864
Ik zag laatst een oude Shakespeare-verfliming uit de jaren zeventig, waarin mannen ronddansten in heel nauwgesloten balletkleding die niets aan de verbeelding overliet.
Waar zie je dat nog tegenwoordig?
pi_203578868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:52 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat zou wel grappig zijn, in het kader van gelijkheid dan ook de poezen van de dames. Kun je nog een leuk kantoor spel spelen, raden wie wie is.
Nou ja, nee.

Die van de 23 jarige secretaresse of pz-medewerkster is prima. Maar die van de 60+onploftemol hangt er ook.

'what has been seen....'
1947-2016
pi_203578896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nou ja, nee.

Die van de 23 jarige secretaresse of pz-medewerkster is prima. Maar die van de 60+onploftemol hangt er ook.

'what has been seen....'
Altijd de vrouwen, nu jullie eens een keer. Mogen de vrouwen raden wie wie is. Lijkt me een leuk spelletje.
pi_203578912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:56 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Altijd de vrouwen, nu jullie eens een keer. Mogen de vrouwen raden wie wie is.
Ik hoef de zwans van de directeur ook niet te zien hoor.
1947-2016
pi_203578924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
ah je bent niet geïnteresseerd in mijn dickpick. Dat is dus jammer voor jou, niet voor mij
pi_203578954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:54 schreef Mondkapje het volgende:
Ik zag laatst een oude Shakespeare-verfliming uit de jaren zeventig, waarin mannen ronddansten in heel nauwgesloten balletkleding die niets aan de verbeelding overliet.
Waar zie je dat nog tegenwoordig?
Als je als vrouw bobbels of borstkassen wilt zien is er gelegenheid genoeg. Ga schaatsen kijken, of kickboksen voor bovenlijf. En op tv ook genoeg series waar de mannenbillen en zelfs piemels ook niet worden geschuwd.

Waarom lopen vrouwen altijd met een bovenstukje? Dat is toch ook raar, er zit wat meer weefsel dan bij een man, maar verder is het allemaal hetzelfde hoor.

Of accepteren we gewoon een andere moraal bij mannen als bij vrouwen?
pi_203578973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als je als vrouw bobbels of borstkassen wilt zien is er gelegenheid genoeg. Ga schaatsen kijken, of kickboksen voor bovenlijf. En op tv ook genoeg series waar de mannenbillen en zelfs piemels ook niet worden geschuwd.

Waarom lopen vrouwen altijd met een bovenstukje? Dat is toch ook raar, er zit wat meer weefsel dan bij een man, maar verder is het allemaal hetzelfde hoor.

Of accepteren we gewoon een andere moraal bij mannen als bij vrouwen?
Denk je dat er ooit nog strakke badmode voor mannen in de mode komt? Ik vrees het niet namelijk, geen weg terug van de lange slobberbroeken.
pi_203579018
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:03 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Denk je dat er ooit nog strakke badmode voor mannen in de mode komt? Ik vrees het niet namelijk, geen weg terug van de lange slobberbroeken.
Er zijn landen waar je met een slobberbroek het zwembad niet eens in mag. Ga eens in België op vakantie, zou ik zeggen.

Maar dat is ook niet het punt. Plekken genoeg waar je mannen in strakke broeken kunt zien als je dat wilt.
pi_203579051
Voetballers zelfde laken een pak, soms zie je alleen nog een streepje knie.
pi_203579448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:11 schreef Mondkapje het volgende:
Voetballers zelfde laken een pak, soms zie je alleen nog een streepje knie.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat vrouwen zo schrikken van dickpicks omdat ze preuts zijn geworden? En dat dat komt omdat er in het dagelijks leven te weinig mannenpiemels en strakke broekjes voorbij komen?

Nou, ben benieuwd of de slachtoffers blij zijn met deze lezing, mevrouw 'het ligt nooit aan de vrouwen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')