Dat vind ik echt fijn om te horen. Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen moet ik zeggen. Maar wat ik vaak doe, en het helpt echt, is tussen de regels lezen. De soep wordt vaak niet zo heet gedronken als hij wordt opgediend nl. Soms komen woorden harder aan dat door de zender eigenlijk is bedoeld. Het is de sport om die analyse vooraf te kunnen maken om irritaties te voorkomen. Ik kan dat makkelijker dan anderen, eerlijk is eerlijk, mede ingegeven door mijn achtergrond (klassieke scholing).
Stukje cachet:
Kennis spreekt, maar wijsheid luistert.²
Maar even voor de duidelijkheid, soep drink je niet, dat eet je.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt fijn om te horen. Dank je.²
Zit wat in. Klets net een kommetje soep tegen mijn huig aan. Harrira om precies te zijn. Klassiek geschoold is klassiek eten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Maar even voor de duidelijkheid, soep drink je niet, dat eet je.
Het is misschien inherent aan het getrouwd zijn met een feministe maar we zouden het toch leuk vinden als je van haar weer zelf zou mogen reageren ipv de door haar gedicteerde epistelsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:41 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou ben ik toevallig getrouwd met een feministe uit de jaren 80, dus ik heb haar even je post voorgelegd.
Ze schaamt zich niet dood voor de huidige generatie vrouwen die aan de bel trekken. In tegendeel, ze is er trots op. Ze vindt dat ze zelf vroeger misschien nóg vaker aan de bel had moeten trekken. Ze vindt jouw post nogal vunzig, met je zeikwijvencultuur, en je publiciteitsmomentje. En dat
[..]
vindt ze een schandalige opmerking. Altijd maar weer: "Die wijven moeten niet zeiken, die moeten maar tegen een stootje kunnen en niet het slachtoffer uithangen." Ook in de jaren 80 werd dat tegen vrouwen gezegd. Met hetzelfde platte en denigrerende toontje dat jij gebruikt.
Maar dan is ze onmiddellijk weer vergevingsgezind, want ze denkt dat jij zelf wel nooit in een seksueel bedreigende situatie zult hebben verkeerd. Dus niet begrijpt waar je het over hebt.
@OllieA is vaak erg uitgesproken, en dat mag gerust, maar nooit geweten dat dit de reden er achter was man. Ik hou er voortaan rekening mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is misschien inherent aan het getrouwd zijn met een feministe maar we zouden toch leuk vinden als je van haar weer zelf zou mogen reageren ipv de door haar gedicteerde epistels
Een publiciteitsmomentje zonder publiciteit? Juist ja, wat een slap kutverhaal weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moest wel lachen om het NOS journaal. "Het is niet bekend hoe het met de slachtoffers gaat." Dat het gedrag van Overmars niet kan is nog geen excuus voor die enorme zeikwijvencultuur. Niks toen, niet terugappen dat ie normaal moet doen, jaren door laten gaan, 'verstijfd' geweest zijn bij seksueel contact en als er dan een metoo publiciteitsmomentje is naar een vertrouwenspersoon lopen en dan geprezen worden om hoe moedig je bent en je als ernstig slachtoffer laten wegzetten.
Een feministe uit de jaren 70 of 80 zou zich doodschamen. Wat een weke truttigheid. Ja, ik doe aan victim blaming en niet om de dader vrij te pleiten maar omdat de slachtoffers eigenaar zijn van hun eigen slachtofferschap en ook blaam verdienen.
Het is wel weer vrij opmerkelijk dat je zíjn gedrag weer op zo'n manier weet te buigen dat je niet zozeer hem maar de vrouwen daarin zaken aanrekent. Zij zijn van laag allooi omdat hij dickpics stuurt?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar ik me eigenlijk nog het meeste over verbaas is de verbazing van potentaat Marc Overmars. Hij snapte de ophef niet zo, of iets van gelijke strekking. Dat betekent dus dat hij in een wereld leeft waar hij er steeds mee weg kwam. Of sterker nog, succes mee had. Dat moeten toch vrouwen van lagere allooi zijn die daar voor vallen.
Ja, ik ga denk ik een stuk verder dan jij. Marc zit zo ontzettend fout dat het te vanzelfsprekend voor mij is om het elke keer te benoemen. Vrouwen die vallen voor een toolpicture moeten van lagere allooi zijn. Gelukkig ga ik van het goede uit en schat ik dat maar een hele kleine groep.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:17 schreef Poem_ het volgende:
Het is wel weer vrij opmerkelijk dat je zíjn gedrag weer op zo'n manier weet te buigen dat je niet zozeer hem maar de vrouwen daarin zaken aanrekent. Zij zijn van laag allooi omdat hij dickpics stuurt?![]()
Hoezo generaliseren. “Ze willen”? Alsof de vrouw één uniforme groep is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
klopt helemaal. Profiteren als het kan maar klagen als het ff tegenzit. Ze willen hetzelfde loon, dezelfde positie maar voor zichzelf opkomen ho maar tenzij er een paar schapen over de dam zijn. Dan lekker anoniem lekken. Goed voorbeeld.
Het zou niet verkeerd zijn om die dames (en heren?) die hiervan geprofiteerd hebben en een promotie hebben gekregen opnieuw inhoudelijk te beoordelen op kwaliteit
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:36 schreef Mondkapje het volgende:
En waarom schrikken we zo van dickpics? Omdat het geslachtsdeel van de man steeds meer verhuld wordt in lange slobberige zwembroeken, in films zien we ze niet, alleen sporadisch in een onderbroekreclame.
Hang bij bedrijven foto's van de lullen van alle mannen in de gang, en dan is het versturen van dickpics gauw verleden tijd.
Nee, hang hem in de gang waar je werkt. Kunnen al je vrouwelijke collega's die mooie van jou bewonderen. Dan schrikken ze minder als je hem opstuurt, want je wilt zéker niet shockeren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Kijk eens in je DM. Speciaal voor jou gemaakt, omdat ik jou zo'n leukerd vindt xx
Bij de meeste bedrijven hangen die al. Op de directie verdieping en gewoon met kleding aan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:36 schreef Mondkapje het volgende:
En waarom schrikken we zo van dickpics? Omdat het geslachtsdeel van de man steeds meer verhuld wordt in lange slobberige zwembroeken, in films zien we ze niet, alleen sporadisch in een onderbroekreclame.
Hang bij bedrijven foto's van de lullen van alle mannen in de gang, en dan is het versturen van dickpics gauw verleden tijd.
Dat zou wel grappig zijn, in het kader van gelijkheid dan ook de poezen van de dames. Kun je nog een leuk kantoor spel spelen, raden wie wie is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:36 schreef Mondkapje het volgende:
Nu zou je dat wel kunnen doen. Vorig jaar niet. Dan werd jij weggestuurd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Nee, hang hem in de gang waar je werkt. Kunnen al je vrouwelijke collega's die mooie van jou bewonderen. Dan schrikken ze minder als je hem opstuurt, want je wilt zéker niet shockeren.
Nou ja, nee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn, in het kader van gelijkheid dan ook de poezen van de dames. Kun je nog een leuk kantoor spel spelen, raden wie wie is.
Altijd de vrouwen, nu jullie eens een keer. Mogen de vrouwen raden wie wie is. Lijkt me een leuk spelletje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, nee.
Die van de 23 jarige secretaresse of pz-medewerkster is prima. Maar die van de 60+onploftemol hangt er ook.
'what has been seen....'
Ik hoef de zwans van de directeur ook niet te zien hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:56 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Altijd de vrouwen, nu jullie eens een keer. Mogen de vrouwen raden wie wie is.
ah je bent niet geïnteresseerd in mijn dickpick. Dat is dus jammer voor jou, niet voor mijquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:42 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Nee, hang hem in de gang waar je werkt. Kunnen al je vrouwelijke collega's die mooie van jou bewonderen. Dan schrikken ze minder als je hem opstuurt, want je wilt zéker niet shockeren.
Als je als vrouw bobbels of borstkassen wilt zien is er gelegenheid genoeg. Ga schaatsen kijken, of kickboksen voor bovenlijf. En op tv ook genoeg series waar de mannenbillen en zelfs piemels ook niet worden geschuwd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:54 schreef Mondkapje het volgende:
Ik zag laatst een oude Shakespeare-verfliming uit de jaren zeventig, waarin mannen ronddansten in heel nauwgesloten balletkleding die niets aan de verbeelding overliet.
Waar zie je dat nog tegenwoordig?
Denk je dat er ooit nog strakke badmode voor mannen in de mode komt? Ik vrees het niet namelijk, geen weg terug van de lange slobberbroeken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je als vrouw bobbels of borstkassen wilt zien is er gelegenheid genoeg. Ga schaatsen kijken, of kickboksen voor bovenlijf. En op tv ook genoeg series waar de mannenbillen en zelfs piemels ook niet worden geschuwd.
Waarom lopen vrouwen altijd met een bovenstukje? Dat is toch ook raar, er zit wat meer weefsel dan bij een man, maar verder is het allemaal hetzelfde hoor.
Of accepteren we gewoon een andere moraal bij mannen als bij vrouwen?
Er zijn landen waar je met een slobberbroek het zwembad niet eens in mag. Ga eens in België op vakantie, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:03 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Denk je dat er ooit nog strakke badmode voor mannen in de mode komt? Ik vrees het niet namelijk, geen weg terug van de lange slobberbroeken.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat vrouwen zo schrikken van dickpicks omdat ze preuts zijn geworden? En dat dat komt omdat er in het dagelijks leven te weinig mannenpiemels en strakke broekjes voorbij komen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:11 schreef Mondkapje het volgende:
Voetballers zelfde laken een pak, soms zie je alleen nog een streepje knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |