quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zoek haar op Instagram en stuur een DM, heb ik laatst ook gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Die Griekse dame vind ik wel echt heel leuk. Die zou ik ook zo om haar nummer vragen
Die telefoon heb je tegenwoordig sowieso nodig om de 'ja, ik wil sex' op te nemen als bewijs.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het licht uit is, ga jij met je telefoon bijlichten op zoek naar vieze donkere lange haren?
Nee, dat merk je pas wanneer er 1 haar tegen je huig kriebelt.
Sorry poezeltjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik had een hilarische TT maar je was me voor
Janeyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoek haar op Instagram en stuur een DM, heb ik laatst ook gedaan.
Ff een dickpicje sturen voor de eerste date kan ook wonderen doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die telefoon heb je tegenwoordig sowieso nodig om de 'ja, ik wil sex' op te nemen als bewijs.
Dat is dan zeker om de teleurstelling van haar kant voor te zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
Ff een dickpicje sturen voor de eerste date kan ook wonderen doen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is dan zeker om de teleurstelling van haar kant voor te zijn?
Lekker Orthodox tochquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
De Griekse religie is belangrijk voor hem.
En geproefd !quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben elkaars slang wel degelijk gezien
The famous one eyed snake.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doelde zeker op de slangen van z'n Grindr datesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Meedoen met First Dates betekent toch niet dat je elke engnek in je DM op Insta zou willen hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, ze zoeken toch een date/de liefde.
Zoals de TT zegt: why not
Klopt. Zag dat je ze ook via het programma zelf kon benaderen, dat wist ik niet. En dan kan de kandidaat aangeven of hij/zij er behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen met First Dates betekent toch niet dat je elke engnek in je DM op Insta zou willen hebben.![]()
(Of misschien sommige kandidaten wel.)
Heb jij wel eens een dickpic in je dm gehad?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen met First Dates betekent toch niet dat je elke engnek in je DM op Insta zou willen hebben.![]()
(Of misschien sommige kandidaten wel.)
Hier hoeft @Pisces29 GEEN antwoord op te geven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:38 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een dickpic in je dm gehad?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:38 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een dickpic in je dm gehad?
Teveel. Zowel onbekenden als bekenden.quote:
Heb jij wel eens een dickpic ontvangen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier hoeft @:pisces29 GEEN antwoord op te geven.
Gays die geilen op dat blauwe mod knopje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:42 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een dickpic ontvangen?
Sinds 2014 geen mod meerquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gays die geilen op dat blauwe mod knopje.
HAAI @:DKUp
DIGquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee. @:Lenny_Leonard
Waar was je mod? DIG?
Zit je nou de liefste user uit dit topic te downplayen?quote:
UTO, later wel gevraagd voor DIG.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee. @:Lenny_Leonard
Waar was je mod? DIG?
Ik spaar niemand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je nou de liefste user uit dit topic te downplayen?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel. Zowel onbekenden als bekenden.
En dan sporadisch mannen die vragen of je Snapchat hebt omdat het daar te zien is als je screenshots maakt.
De kick. En de hoop dat je een foto stuurt. En eindigt met videobellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Nine. het volgende:
[..]![]()
Ik snap trouwens echt niet waarom er zoveel mannen zijn die denken dat vrouwen op hun ongevraagde dickpic zitten te wachten
Ik was dol op die meid, wat een fantastische deelneemster was zij zegquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als psycho Billy Bakker eens mee zou doen aan first dates VIPS
Dan ben je wel een beetje een simpelton hoor, als je daarmee denkt te scorenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
De kick. En de hoop dat je een foto stuurt. En eindigt met videobellen.
Neuh, die willen niet eens scoren, gewoon een leuke tijd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje een simpelton hoor, als je daarmee denkt te scoren
Die liep ook het hele seizoen in hetzelfde pak.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:31 schreef Poefbank het volgende:
Sergio trok nog wel eens een ander pak aan
Nouquote:
Ik meende te herinneren dat ie nog wel eens een ander pak aantrok. Maar dat is ook al wel lang geleden, ons Sergio.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die liep ook het hele seizoen in hetzelfde pak.
Gokte eerder aseksueelquote:
Ook elk vies wijf.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Edelstenen aaien, gevoelig, verbinding, Efteling, Manga, gevoelens, lichamelijk, ik ken jou.
Dat ligt wel in jouw straatje toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Edelstenen aaien, gevoelig, verbinding, Efteling, Manga, gevoelens, lichamelijk, ik ken jou.
Hohoho, waar is Disney?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
vrouwen binnen de Islam zijn verboden om met mannen van een ander geloof te trouwen/daten, hier word je binnen de familie keihard voor uitgestotenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef BMW1993 het volgende:
Mensen van alle verschillende nationaliteiten doen mee aan dit programma,maar het valt mij wel steeds meer op dat er nooit vrouwen mee doen, die een hoofddoek op hebben, worden die niet uitgenodigd of melden die zich gewoon niet aan voor dit programma ?
Als hij van reizuh houdt zekerquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat ligt wel in jouw straatje toch?
Raaizuh dan weer niet, sadquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Deze heeft geen scherm thuisquote:
Precies. Dit herken je toch?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:36 schreef Fosive het volgende:
Kent First Dates gewoon bovengemiddeld veel zweverige types, of is dat gewoon de huidige maatschappij?
(@:Coco niet "Ja" zeggen)
Bram Ladagequote:
Het linker stukje van de samenleving.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:36 schreef Fosive het volgende:
Kent First Dates gewoon bovengemiddeld veel zweverige types, of is dat gewoon de huidige maatschappij?
(@:Coco niet "Ja" zeggen)
Ze heeft alles van Sergiejooh terug gekekenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:39 schreef Joop_W het volgende:
“Ik zie je al stiekem kijken!”
Classic Sergio dit.
Wij allemaalquote:
Ik ben er in 2 minuten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:32 schreef Caland het volgende:
Present@:coco @:pisces29 @:lenny_leonard @:knetterkrankjorum
Links geleuterquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef alpeko het volgende:
Dit gesprek gaat echt compleet langs me heen. Waar gaat dit over?
Is dit het equivalent voor je slangen komen bekijken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wanneer kom jij mijn stenen instralen?
Beetje een tia mondje, maar met een piemel in d’r smiechel zie je dat toch niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja met een knuppel om die mond recht te krijgen
Ja ho maar weer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje een tia mondje, maar met een piemel in d’r smiechel zie je dat toch niet.
Tarotkaarten. Zou de Efteling die hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef DKUp het volgende:
Alternatief
Ik geloof in geesten
Tarotkaarten
Spiritueel
Ik ben er onlangs mee geconfronteerd dat dit grensoverschrijdend gedrag is, daar was ik me niet van bewust.quote:
“Een mannelijke man…”quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
hoe zou dat nou komen,
ze hebben wel allebei hetzelfde formaat voorhoofd, daar kan je een Boeing 747 op landen zeg maar.
Neequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tarotkaarten. Zou de Efteling die hebben?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit het equivalent voor je slangen komen bekijken?
Als je goed kijkt, zie je dat die zo in de afgrond gaat vallen.quote:
Eerst zeehonden kijken. Dan rozenkwarts stralen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg, doe eens niet zo vulgair jongedame, ik heb het uiteraard over de nieuwe maanstenen die ik van de maanzusjes heb gekocht
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Eerst zeehonden kijken. Dan rozenkwarts stralen.
die gorgelt wel lekker denk ik.quote:
Hoiquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
En dan zegt iemand niks en blijft het daarbij.
Arm kind.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Ah, een zeeman. In elk stadje een ander schatje: Singapore, Panama, Jakarta, Buenos Aires.
Dit soort praat kan niet….quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die gorgelt wel lekker denk ik.
Kunnen wij niet zien, want dit is slechts op tv.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
In het echt zijn deze twee veel leuker, oké
“hoi, hoe gaat het met je?”quote:
Lang geleden. Ineens skipt iedereen dit sensatiestuk.quote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100016126_eaa629b7
Gekekenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100016126_eaa629b7
Geil mokkel ditquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb liever de trommel.
[ afbeelding ]
Vond het niet enorm vriendelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Kijk, zo kan het ook, vriendelijk, maar direct afwijzen.
Thanks for sharingquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Oh zij is leuk
Ben zelf ook fan van Korea
Gegeven de situatie gaf ik een voldoendequote:
mee eensquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef Coco het volgende:
Mooie vrouw wel, echt zonde van al die troep.
Burgerlijkheid alertquote:
Lekker samen in bed stinken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zal wel goed stinken aan dat tafeltje. Onhygiënisch volk.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zal wel goed stinken aan dat tafeltje. Onhygiënisch volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |