Zeg even dat je geen dickpics wil anders is je inbox straks volquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Plaats op z'n minst wat mannelijk schoon![]()
Te laat. Al verstuurd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zeg even dat je geen dickpics wil anders is je inbox straks vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Als ik de vader was geweest van dit kind in plaats van de moeder dan had ik de melkboer in elkaar geslagen.quote:
Ben het vaak met je eens geweest, vaak ook niet, maar deze motie steun ik echt 100%.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Plaats op z'n minst wat mannelijk schoon![]()
Bedankt, vriend. Erg jammer dat het niet mag. Flodder is ALTIJD relevant. @JR-Style-93 .quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:35 schreef Oliver23 het volgende:
Lekker gifje hoor @:Lenny_Leonard
''Hier stond een gifje''
Marc Bonten zegt dat het voor het OMT er voorlopig op zit...... Wat gaan we met het FOK! OMT doen?
@:Lenny_Leonard @:Zipportal
Wappie duindorpquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
Loopt dat vaccineren van kindjes (5-12) eigenlijk een beetje storm?
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.
Inderdaad, duurt. lang.quote:
Werken als in: worden de doelstellingen bereikt die bij de invoering van het ctb door de overheid gesteld zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Definieer 'werken'.
Het onderzoek van de TU Delft toont wel aan dat het een effect heeft. Werkt het dan. of niet? De vraag of het voldoende werkt om de ermee gepaard gaande inperking van de bewegingsvrijheid te verantwoorden, en dat is een politieke vraag. Op dit moment is er eigenlijk maar één antwoord op die vraag mogelijk, maar helaas is dat nog niet helemaal tot in Den Haag doorgedrongen.
Aan de kant gezet door het OMT? Ons advies is: geen maatregelen, geen Rutte.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Persco zonder Rutte.
Dit is gespeeld.
Rutte:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Persco zonder Rutte.
Dit is gespeeld.
TR gezet. Het beleid moet eenduidig zijn. Ook dit zijn tieten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Veel te lang.
Dus voor @:AlwaysHappy en mij in tussentijd:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Veel te lang.
Dus voor @:AlwaysHappy en mij in tussentijd:
[ afbeelding ]
Ik ga de deur vast dichtlassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Natuurlijk een enorm record omdat ze nu wat meer achterstallige administratie meenemen; kan de media even los gaan met dramatische headlines.
Ik denk het niet, maar er moet wel bijgezegd worden dat ik bij god niet zou weten hoe je dat moet doen. In Duitsland is in een aantal deelstaten 2G bijvoorbeeld gemeengoed, en in Engeland niet. Maar de uitkomsten daarvan kun je weer onmogelijk met elkaar vergelijken, want daarvoor zijn er veel te veel andere storende factoren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:43 schreef Lurf het volgende:
[..]
Werken als in: worden de doelstellingen bereikt die bij de invoering van het ctb door de overheid gesteld zijn?
Het onderzoek van de TU toont m.i. niets aan. Dat is een ex ante analyse en daarmee in de basis niet meer dan een uitgesproken verwachting. Wat ik mij afvroeg is, of er ook al iets van een ex post evaluatie is waaruit blijkt dat een ctb in de praktijk daadwerkelijk verschil maakt voor de verspreiding van het virus in de samenleving en voor de zorgbelasting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |