SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat 'vrijheid' eigenlijk betekend in NL...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:02 schreef Vasilevski het volgende:
Van plan om op stap te gaan? Dat gaat zomaar niet meneertje. Heeft u daar wel een vergunning voor? Heeft u de gebruikersvoorwaarden wel eens gelezen?
Regelzucht en gemicromanage.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ow, dat is best veel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja joh, gedoe.
9 klasgenoten ook thuis, dat is eigenlijk gemiddeld al sinds de kerstvakantie, denk ik. Vorige week op een moment zelfs 13 thuis![]()
Ze heeft ook al bijna twee weken klachten. Niet echt ziek, maar wel constant hoofdpijn, keelpijn, hoestje, misselijk. Dus ja, wat doe je dan?![]()
Ja, dat gerommel heb ik ook. Maar zelftesten blijven negatief.
Vriendin van mijn dochter is 10 dagen geleden positief getest maar nog steeds behoorlijk ziek. Zo mild is het dus ook weer niet.![]()
![]()
Cijfertjes
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Worden ze handmatig geteld vandaag?
Duurt nog zo'n 40-45 minuutjes.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hier een superblije puber vanochtend met een positieve zelftest. Hoera! Ik hoef niet naar gym!
Die kop vol snot en hoofdpijn heeft ze er graag voor over blijkbaar.![]()
Insert [boze Sméagol]quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
VERPLICHT!quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik had liefst de hele dag gym.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
Hier een superblije puber vanochtend met een positieve zelftest. Hoera! Ik hoef niet naar gym!
Loopt dat vaccineren van kindjes (5-12) eigenlijk een beetje storm?
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Specularium het volgende:
Geen tieten posten, dat vindt Google niet leuk.
Plaats op z'n minst wat mannelijk schoon![]()
![]()
![]()
Zondag ochtend middag standaard koppijn in die periode.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
Die kop vol snot en hoofdpijn heeft ze er graag voor over blijkbaar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De brieven van onze kinderen liggen in de oudpapier container.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wie is die Google en waar heeft hij ooit gespeeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Specularium het volgende:
Geen tieten posten, dat vindt Google niet leuk.![]()
Lekker gifje hoor @Lenny_Leonard
''Hier stond een gifje''
Marc Bonten zegt dat het voor het OMT er voorlopig op zit...... Wat gaan we met het FOK! OMT doen?
@Lenny_Leonard @Zipportal![]()
Vrees dat het tegenvaltquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
Ik hoor er in mijn omgeving eigenlijk niemand over.![]()
ik zag 4% ergensJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:33 schreef Qarrad het volgende:
Herkenbaar. Mijn jongste is nu ook ineens gek op zijn zus.![]()
Hij zei laatst: "Ja, straks een pandemie meegemaakt en heb ik het zelf niet gehad. Lekker stoer verhaal voor mijn kleinkinderen later."
![]()
![]()
Blehh...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Plaats op z'n minst wat mannelijk schoon
Zuiger van het FOK!-OMT
Forum Opties Forumhop: Hop naar: