Kan geregeld worden, als je je nr ff aan Bakermat of zo geeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Nee, die krijg ik gelukkig nooit.
Meh.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, als je je nr ff aan Bakermat of zo geeft.
https://www.nporadio1.nl/(...)-ongevraagd-dickpicsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat is precies het motief van een man om een foto van zijn penis naar iemand te sturen?
1. Is dat een soort grap?
2. Raakt de man er zelf opgewonden van?
3. Wil hij indruk maken op de vrouw?
Dit zijn serieuze vragen. Ik begrijp dit fenomeen namelijk niet.
Ja snap wat je bedoeld, mannen die zomaar uit het niets een dickpic sturen zijn in 99% van de gevallen ook niet echt serieus te nemen. Niet dat ik die dickpic nou zo erg vind en heb dat soort mannen vaak genoeg een kans gegeven en verder uitgehoord maar het zijn inderdaad mannen die er gewoon niks van begrepen hebben en niks te bieden hebben, nee zelfs niet als het een puur op lust gebaseerde date is , want ook dan verwacht ik (naast ervaring) wel iemand waar je beetje gezellig mee kan kletsen en lachen tijdens het relaxen tussendoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Meerdere keren meegemaakt zomaar vanuit het niets een dickpick te krijgen. Dat is wat mij betreft gelijk einde contact, want ja, wat moet je daar nou mee?
Normaal verder praten zit er niet meer in dan, als je het er al over wil hebben wordt het zo’n wtf waarom verhaal. Kortom, einde gesprek is de enige optie.
Anders is het als je met geile praat bezig bent en er in tekst en beeld uitgedaagd wordt. Dan kan ik het wel waarderen, alhoewel ik graag meer zie dan enkel de vriendelijke vriend.
Precies ditquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:40 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja snap wat je bedoeld, mannen die zomaar uit het niets een dickpic sturen zijn in 99% van de gevallen ook niet echt serieus te nemen. Niet dat ik die dickpic nou zo erg vind en heb dat soort mannen vaak genoeg een kans gegeven en verder uitgehoord maar het zijn inderdaad mannen die er gewoon niks van begrepen hebben en niks te bieden hebben, nee zelfs niet als het een puur op lust gebaseerde date is , want ook dan verwacht ik (naast ervaring) wel iemand waar je beetje gezellig mee kan kletsen en lachen tijdens het relaxen tussendoor.
In de loop van een gesprek heb ik er geen problemen mee, maak vaak ook mee dat ze eerst vragen of ze een dickpic mogen sturen, als ik ook maar enigszin nieuwsgierig ben naar die persoon zal ik dat ook niet weigeren dan.
Misschien als je er niet om gevraagd had, had je hem nu wel gehadquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Rogue2.0 het volgende:
Ik vroeg een keer om een dickpic (nee, ik bedelde bijna), maar ik kreeg het niet
Hahaa! Ik vond hem leuk en was nieuwsgierig, maar hij zei "Een pussypic voor een dickpic"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:09 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Misschien als je er niet om gevraagd had, had je hem nu wel gehad
Ja, ik snap dat ook niet. Van een vreemde vind ik het nog niet zo erg. Ik heb er wel eens eentje op een datingsite ontvangen als eerste bericht. Maar als je er out of the blue eentje van een collega ontvangt sta je wel even met je mond vol tanden lijkt me. En dan de volgende dag elkaar weer treffen bij de koffie automaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:22 schreef Herkauwer het volgende:
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat dit toch zoveel gebeurt! Ik snap dat het spannend kan zijn in een chat met een partner waar je seksueel actief bent. Of zoals LanaMyst verteld als voorbereiding op een date, geil. Maar om een dickpic te versturen naar een onbekend iemand of naar iemand waar je helemaal geen seksuele chats hebt kan ik echt niet begrijpen. En dan zeker niet als het ook nog naar een collega is
Fascinerend eigenlijk hoe het menselijk brein werkt
lijkt me inderdaad lulligquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:22 schreef Herkauwer het volgende:
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat dit toch zoveel gebeurt! Ik snap dat het spannend kan zijn in een chat met een partner waar je seksueel actief bent. Of zoals LanaMyst verteld als voorbereiding op een date, geil. Maar om een dickpic te versturen naar een onbekend iemand of naar iemand waar je helemaal geen seksuele chats hebt kan ik echt niet begrijpen. En dan zeker niet als het ook nog naar een collega is
Fascinerend eigenlijk hoe het menselijk brein werkt
De kleine generaal van de Kleine Generaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben gek op Dick pics, is dan ook een van de beste trainers in voetbal aller tijden onze ouwe DickDe man mag wel wat meer gerespecteerd worden.
Ik snap Marc Overmars dan ook goed dat ie plaatjes van Dick stuurt naar de dames op kantoor. Marc zal ook een grote fan van Dick zijn. Dick is ook wel een grootheid, een gift van God. Dus snap niet dat het ongewenst kan zijn..
N.B.
I get me coat
Dan gaan ze de digitale schandpaal op met gegevens zenderquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:46 schreef DjunaK het volgende:
Vraagje: krijgen jullie weleens onverwacht dickpics en wat vind je daar dan van? Of versturen jullie ze weleens? En waarom dan?
Ja het lijkt mij ook sterk dat het werkt. Aan de andere kant als honderden mannen dit vaak doen, en nooit succes hebben, lijkt het me ook sterk dat ze het blijven doen. Dus het zal wel ooit werken toch?quote:
Ja zo heb je er ook. Sommige sturen er echt amper in hun leven en dan is het oncomfortabel voor hen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Rogue2.0 het volgende:
Ik vroeg een keer om een dickpic (nee, ik bedelde bijna), maar ik kreeg het niet
Tsja, bij @Faxie heb je datquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:16 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hahaa! Ik vond hem leuk en was nieuwsgierig, maar hij zei "Een pussypic voor een dickpic"
Ik denk dat deze ook voor vrouwen nog wel acceptabel isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 04:34 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ontvangen van een FOK!ker
Ik was het nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, bij @:Faxie heb je dat
[..]
Ik denk dat deze ook voor vrouwen nog wel acceptabel is
Geen Fokker? Dan heb je niks gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2022 06:09 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Het was niet Faxie, niet eens iemand van hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |