Eén vinkje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan RR ook 3 vinkjes zetten?
Racisme is geen leuke rubriek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
In F&S zijn er weer allemaal mensjes boos omdat in een fatantasyserie donkere acteurs meedoen. Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Wel benieuwd hoe die serie gaat uitpakken. De lat ligt natuurlijk torenhoog door de films.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
In F&S zijn er weer allemaal mensjes boos omdat in een fatantasyserie donkere acteurs meedoen. Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Elk topic daar is het weer raak inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
In 13 afleveringen tijd moet er iets gebeuren met Kim, Lalo en Nacho, intrigerend.quote:
Eindelijk.quote:
Wat zou dat toevoegen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit nog altijd te wachten op een cameo van Walter of Jesse.
Laten we eens een prognose opstellen. Mijn predictie: Kim: dood, Nacho: dood, Lalo: leeft.quote:
Omdat Kim niet in BB verschenen is? Die laatste twee gaan dood denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we eens een prognose opstellen. Mijn predictie: Kim: dood, Nacho: dood, Lalo: leeft.
Lalo kan ook wel een streep door denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we eens een prognose opstellen. Mijn predictie: Kim: dood, Nacho: dood, Lalo: leeft.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Kim niet in BB verschenen is? Die laatste twee gaan dood denk ik.
Die kans is groot, maar deze moet je ergens kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lalo kan ook wel een streep door denk ik.
Erg mooi dat een paar van die 'zeikvrouwen' hem nu te grazen hebben genomen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Nog wel een leuke tweet gevonden:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |