Dat klopt, maar over het algemeen zijn dat ook niet de meesterbreinen achter goede prestaties.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Maar jij hebt een aangeboren afkeer tegen schreeuwende Duitse biatlonbegeleiders.
Diggins Godinquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met onderstaande dame, doet ze nog mee? Ik weet nog dat ik toen net op FOK! was en er heel veel gifjes van haar waren
[ afbeelding ]
Tja, in WLR zijn ze nu allemaal de Ronde van Antalya of all people aan het volgen omdat Bas Tietemakreel achter het peloton aan het zwemmen is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ja. Deco weer, verrassend.
Vriend Wolfgang (@:heywoodu @:wimderon) werd ook als een onbetrouwbare Rus weggezet door walgelijke vlaggetjesvulture.
Staat dit volledige fragment ook op D+?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vriend Wolfgang (@:heywoodu @:wimderon) werd ook als een onbetrouwbare Rus weggezet door walgelijke vlaggetjesvulture.
Hoe kan dat? Jij bent WLR.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, in WLR zijn ze nu allemaal de Ronde van Antalya of all people aan het volgen omdat Bas Tietemakreel achter het peloton aan het zwemmen is.
https://twitter.com/dplus_sportSE/status/1490608308910182403quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat dit volledige fragment ook op D+?
Morgen gaan we de orde herstellen en halen we het échte vlaggetje uit de kast voor Henok, Metkel en Bini.quote:
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen gaan we de orde herstellen en halen we het échte vlaggetje uit de kast voor Henok, Metkel en Bini.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O.a. ja, sommige mensen zijn echt te dom om hun eigen veters te strikken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je doelt o.a. op PutjePiek2000?
Iemand beweerde ook dat het geen zin heeft voor sprinters om doping te gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dit een hint?Laat de familie Mitri maar schuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dit was ook door een WLR-user. We staan er niet best op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat Nederlanders vaak worden geklopt door onsympathieke figuren lees ik net.
Als de Amerikanen het zeggen moet het wel heel ver gaan wil het niet waar zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Mogen WE straks eindelijk weer in enige vrijheid leven, komt ome Putin binnenrollen.
Ik vertrouw blind op onze Yanks.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als de Amerikanen het zeggen moet het wel heel ver gaan wil het niet waar zijn.
Hoezo nou weer 'weer'. Wat heb ik jou misdaan dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit zou onder Trump nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Mogen WE straks eindelijk weer in enige vrijheid leven, komt ome Putin binnenrollen.
Maar oh wat waren de mensen blij dat WE van hem af waren en dat we de seniel Biden ervoor terug kregen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit zou onder Trump nooit gebeuren.
Haal ik nu Kuli bashers door elkaar? Sorry dan, zal het aanpassen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoezo nou weer 'weer'. Wat heb ik jou misdaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |