Voor de kijkspanning.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart dat zowel Duitsland als Rusland hun 'slechtste' loopster aan het eind hebben.
Anders hebben ze sowieso geen kans?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart dat zowel Duitsland als Rusland hun 'slechtste' loopster aan het eind hebben.
Nou ja, Carl en Sorina aan het einde is ook niet slecht, maar inderdaad, hadden ze dan in deze positie gezeten...?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders hebben ze sowieso geen kans?
Krehl, denk ik wel. Maar Stepanova zou haar er wel af kunnen knallen nog.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Leatherface het volgende:
Wie is van deze twee voorop de snelste sprinter?
Ik zie hetquote:
Ik zeg vierdes.quote:
Dan had je de eerste rit van de Tour of Oman eens moeten bekijken.quote:
Die kan samen met de Noorse coach naar de goelag, Russen willen wel een tripje sponsorenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, regisseur met de blunder van zijn leven.
Die sla ik wel eens over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je de eerste rit van de Tour of Oman eens moeten bekijken.
quote:
quote:
Gelachen.quote:
quote:
Briljantquote:
Doet het niet.quote:
Weggehaald ja. Klootzakkerij.quote:
Snelheid of afstandquote:Op zondag 13 februari 2022 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het verschil in km tussen vrouwen en mannen echt immens altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |