quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:33 schreef MC-M het volgende:
Gouden rit van Iivo Bolshunov is begonnen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
Overigens kan er geen OS voorbij gaan zonder Johann even te vernoemen.
[ afbeelding ]
Ziet hij eruit alsof ie doping had gebruikt @:Mani89?
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn ontbijtje zit er ook weer in. Ter info.
Dan heb ik hetzelfde ontbijt op als B!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Hier net een ontbijtje gesmeerd, een boterham met kaas en één met hagelslag. Zo mijn eigen lunch maar even pakken.
Chocolaatjes al op?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Hier net een ontbijtje gesmeerd, een boterham met kaas en één met hagelslag. Zo mijn eigen lunch maar even pakken.
Daar gaat dagelijks wat van naar binnen ja en volgens mij bedenk ik me nu dat ik in de hectiek helemaal vergeten ben om een ieder namens haar te bedankenquote:
Toch wel pure hagelslag hè?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:38 schreef heywoodu het volgende:
Nee, mevrouw blieft melkhagelslagquote:
Gewone chocoladerepen wel melkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, mevrouw blieft melkhagelslag
Ik eet natuurlijk wel gewoon puur
Melk hagelslagquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, mevrouw blieft melkhagelslag
Ik eet natuurlijk wel gewoon puur
Gewone repen moeten dan weer puur zijn. Wat zeker terecht is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewone chocoladerepen wel melk![]()
(al zijn de kogels van Lindt in alle smaken genottelijk)
Ik hoop op Finland, maar het zal wel Zweden worden ja.quote:
Het gaat in elk geval zweten wordenquote:
Jazekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |