SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ZIj heeft Salar 2x in zijn kontgat gegrepenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voor haar was er een grens overschreden? Ik volg niet alles.
Ze staat in de keuken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
Heeft Nawel het door van Nouchine en is haar nu steun aan het geven??
Nee ze staat te eten?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
Die probeert een pin te bemachtigenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
En vergeet Julio ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Misschien is ze wel bezweken onder de psychologische druk van haar BFF....
of ze heeft door dat ze met Nawel op het verkeerde paardje heeft gewed?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij heeft Nouch het er gewoon zwaar mee dat zowel Nawel als Salar aan haar trekken en min of meer dwingen kleur te bekennen.
Of misschien is ze wel verliefd op Salar en zit daarmee in de knoop.
of Nawel en Leroy en Nousquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Nawel moet gewoon zaterdag vertrekken, is ook veel beter voor Nouchine
Aanname.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Nouchine toch ook een stevig gesprek heeft gehad over haar gedrag. Nog geen waarschuwing zoals Leroy, maar wel op gewezen dat wat zij doet ook niet echt in de haak is. En dat ze daar dus zo aangeslagen van is.
Zou ook nog kunnenquote:
gewoon zelf laten opstappenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Hunter het volgende:
Wat betreft de nominaties, is Leroy een dead man walking
moet je weer zo nodig het laatste woord hebben?quote:
Of ze heeft een rol in het badkamergedoe en is op de hoogte gebracht over alle ophef en beseft zich nu dat de beelden gebruikt gaan worden. Ze is al steeds zo bang over de beelden die worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij heeft Nouch het er gewoon zwaar mee dat zowel Nawel als Salar aan haar trekken en min of meer dwingen kleur te bekennen.
Of misschien is ze wel verliefd op Salar en zit daarmee in de knoop.
Goud hoeft niet echt te overleggen, daar staat het al sinds zaterdag vast ... Nawel en Leroy.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me wel af of Leroy er op komt deze week. Ik hoor zijn naam nergens vallen.
misschien een keer naar beter horenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me wel af of Leroy er op komt deze week. Ik hoor zijn naam nergens vallen.
Als hij er niet uitgaat dan weet ik het niet meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Hunter het volgende:
Wat betreft de nominaties, is Leroy een dead man walking
Niet nodigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een keer naar beter horen
Dat of dat ze bang is dat ze ook zo'n gesprek krijgt en dat een psycholoog haar moet vertellen dat het ongepast is een vinger in iemands kont te steken tenzij het een medische handeling is. Ze moet tenslotte wel haar werk kunnen blijven doen in het geval ze iemand een zetpil moet geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Nouchine toch ook een stevig gesprek heeft gehad over haar gedrag. Nog geen waarschuwing zoals Leroy, maar wel op gewezen dat wat zij doet ook niet echt in de haak is. En dat ze daar dus zo aangeslagen van is.
weet het bijna wel zeker, ze gaan echt niet alleen Leroy waarschuwen, terwijl nous ook grensoverschrijdend bezig wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
Omdat dit al voor iedereen duidelijk is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Met 7 man op Nawel en leroy, moeten ze een 3de kiezen zei salar dan ga ik op Julio..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef freaky40 het volgende:
klopt, maar vanuit bb zou het oneerlijk zijn als ze haar niet hebben terecht gewezenquote:
Dan hoop ik wel dat ze dat wat zachtzinniger doet en niet zoals bij Salar, met een aanloopje erin mikkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat of dat ze bang is dat ze ook zo'n gesprek krijgt en dat een psycholoog haar moet vertellen dat het ongepast is een vinger in iemands kont te steken tenzij het een medische handeling is. Ze moet tenslotte wel haar werk kunnen blijven doen in het geval ze iemand een zetpil moet geven.
En de rest op Nouchine.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Met 7 man op Nawel en leroy, moeten ze een 3de kiezen zei salar dan ga ik op Julio..
Inderdaad, volgende keer even de vaseline erbijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
dan
[..]
Dan hoop ik wel dat ze dat wat zachtzinniger doet en niet zoals bij Salar, met een aanloopje erin mikken
ik denk dat ze dat in eerste instantie wel van plan warenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet het bijna wel zeker, ze gaan echt niet alleen Leroy waarschuwen, terwijl nous ook grensoverschrijdend bezig was
Grace zit bij Julioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef zodeju het volgende:
Ik mis Grace, misschien is die wel bij Nouchine.....
Vlgens mij nog in dbkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef zodeju het volgende:
Ik mis Grace, misschien is die wel bij Nouchine.....
Nou, arme oudjes als ze het op zo'n ruwe manier doet zoals bij Salar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat of dat ze bang is dat ze ook zo'n gesprek krijgt en dat een psycholoog haar moet vertellen dat het ongepast is een vinger in iemands kont te steken tenzij het een medische handeling is. Ze moet tenslotte wel haar werk kunnen blijven doen in het geval ze iemand een zetpil moet geven.
He verdarrie.....of misschien is het wel goed voor haar ff alleen. Maar het is sneu dat Nouchine gelijk bij Nawel is als ze ziet dat die het moeilijk heeft, en ook bij Salar.quote:
bij bruchetta hoort het welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Brood hoef je sowieso niet in olie te bakken in de pan.. zonde kan ook prima of maar een heel klein beetje de pan invetten met olie
Ik heb het idee dat hij probeert te redden wat er te redden valt.Steeds die 1 op 1 gesprekjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok
dat hij de bui ook voelt hangen
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij probeert te redden wat er te redden valt.Steeds die 1 op 1 gesprekjes.
Soms is dat idd wel even fijn.. en wie weet hebben Nawel of Salar bij haar gekeken en gevraagd.. dat ze zei ik wil even alleen zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
He verdarrie.....of misschien is het wel goed voor haar ff alleen. Maar het is sneu dat Nouchine gelijk bij Nawel is als ze ziet dat die het moeilijk heeft, en ook bij Salar.
Maar dat is ook maar een beetje, nu drijft in oliequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij bruchetta hoort het wel
maar dan doe je olijfolie en knoflook erover heen en dan grillen in de oven
Olie is eigenlijk beter. Harde vet en bakboter is slechter dan olie. wat vloeibaar is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Brood hoef je sowieso niet in olie te bakken in de pan.. zonde kan ook prima of maar een heel klein beetje de pan invetten met olie
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat is ook maar een beetje, nu drijft in olie
Dat wel, maar niet zoveel als wij zij gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Olie is eigenlijk beter. Harde vet en bakboter is slechter dan olie. wat vloeibaar is.
Werkt ook best laxerend volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en aangezien ze al elke keer dat brood in de olie bakken
dat hequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef Fikkert2 het volgende:
Het brood is vers, dat ga je toch niet elke dag verprutsen met olie in een pan
lekker in combinatie met spruitenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werkt ook best laxerend volgens mij
Hier blijven jijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Mij zien ze hier niet meer, ben er helemaal klaar mee. Walgelijk gewoon hoe mensen oordelen over mensen terwijl ze de personen helemaal niet kennen. Voor de leuke mensen het ga je goed en de idioten die oordelen terwijl ze mij niet kennen, spoel je mond. walgelijke lui.
Een soort Tinder Swindler?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:46 schreef Hunter het volgende:
Grace is bang dat haar vriend een geheim gezin heeft
Zei onverwacht af voor kerstmis
Heeft haar ook niet weggebracht naar BB zoals hij beloofd had
Waren samen naar Barcelona, maar daar verdween hij ook
waar is dat geflirt met Tobi dan goed voor???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef Hunter het volgende:
Wil het nog wat worden, dan moet hij meer aanwezig zijn
tja haar nr 2 veilig stellen bij het publiek? tv momentjes makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is dat geflirt met Tobi dan goed voor???
Op de manier waarop ze daar het brood bakken is het alleen maar lekker als het net afgekoeld is. Zodra het even staat (en ze kunnen het daar ook niet verpakken of in een broodtrommel doen) is het heel snel droog en oudbakken. Dan is inderdaad het opbakken of roosteren nog een idee om het lekker te maken, maar het "frituren" in heel veel olie, zoals ze daar doen, lijkt mij ook niet lekker.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat het brood niet zo lekker is als ons vers brood.
Dat zou kunnen al snap ik niet hoe, nog nooit iemand horen klagen en het ziet er meestal prima uitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat het brood niet zo lekker is als ons vers brood.
Ze gebruiken geen conserveringsmiddelen in het brood, dus heel snel uitgedroogd en oudbakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen al snap ik niet hoe, nog nooit iemand horen klagen en het ziet er meestal prima uit
Genegenheid...dat kan ik me zo voorstellen daar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is dat geflirt met Tobi dan goed voor???
maar vers is versquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gebruiken geen conserveringsmiddelen in het brood, dus heel snel uitgedroogd en oudbakken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Silves het volgende:
Waar blijven toch die clowns , ratten, muizen, ..het is al laatste dag van hellmidweek
Daar lusten de honden geen brood van, Leroy moest al kotsen van het gelach van Hannequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef Silves het volgende:
gisteravond was Hanna het hoofd onderwerp bij de GR.K...Nu zie ik Hanna toch ook weer steeds heen en weer lopen tussen goud en groen..Ze moest eens weten dat ze is afgedaan bij Gr..
Ik denk dat het helemaal geen bekende is....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Die clown is nog steeds een onopgelost mysterie. Maar dat zal ook wel zijn beslag krijgen deze week.
Dat kwam ook wel erg opzichtig in beeld, dus ik denk dat ze mensen proberen aan te te zetten te speculeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal geen bekende is....
Vindt alleen al die sieraden verdacht. Die oorbellen b.v. zo opzichtig aanwezig.
Ik heb ook een tijd mijn eigen brood gebakken, weliswaar met verse gist, Maar ook dat was de volgende dag niet echt lekker meer, stopte ik dan ook in de broodroosterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar vers is vers
en versgebakken blijft echt wel een dag goed
langer inderdaad droog
Ze hadden er wel een heel spektakel van gemaakt in de uitzending, tvquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Die clown is nog steeds een onopgelost mysterie. Maar dat zal ook wel zijn beslag krijgen deze week.
Ja, sowieso met dat hele hell week thema. Terwijl wij daar op streams haast niets van merken. De editors zijn weer flink bezig geweest om de boel op te leuken en om van een mug een olifant te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een heel spektakel van gemaakt in de uitzending, tv
Als de clown nu bij Vera komt zou het kunnen zijn dat het voor haar een bekende is of dat de sieraden van haarzelf zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kwam ook wel erg opzichtig in beeld, dus ik denk dat ze mensen proberen aan te te zetten te speculeren.
De volgende dag snap ik prima jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd mijn eigen brood gebakken, weliswaar met verse gist, Maar ook dat was de volgende dag niet echt lekker meer, stopte ik dan ook in de broodrooster
Ik kan die gast niet meer serieus nemen, die is alleen maar bezig met zieltjes winnen voor de stemmen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:59 schreef Silves het volgende:
Bah Julio hangt weer de interviewer uit...fijn dat de andere wel luchtig zijn.
Zo waar..Ik had niet meer moeten luisteren vannacht, heb zelfs een hekel gekregen aan ze allemaal daar op die groene k..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik kan die gast niet meer serieus nemen, die is alleen maar bezig met zieltjes winnen voor de stemmen.
Lieve help. Maak hem nog dommer dan dat hij al is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
Nawel zegt tegen Leroy als je erop komt te staan moet je het als een compliment beschouwen....![]()
![]()
Terwijl hij toch via de tweets op het scherm heeft kunnen zien waar het aan schort.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Julio die neemt zich echt een rol aan daar in het huis, terwijl we maar weinig van de echte Julio zien. Het lijkt of het meer iemand is die er bij gezet is als een soort pion i.p.v. een echte deelnemer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:03 schreef Ireth het volgende:
Hij heeft een serieuze fan!!![]()
[ afbeelding ]
Niveautje ook weerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:03 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben minimaal weer een uur zitten lullen over mensen en nominaties vannacht, zonder resultaat aangezien ze elkaar niet vertrouwen en teveel meningen hebben.... ondertussen blijven volhouden dat ze niet roddelen over andere mensenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo waar..Ik had niet meer moeten luisteren vannacht, heb zelfs een hekel gekregen aan ze allemaal daar op die groene k..
Je eigen waarheid creëren omdat ze de echte waarheid niet onder ogen durft zien. Hopelijk krijgt ze de kans in haar leven om met de neus op de feiten gedrukt te worden. Dan kan ze er mss nog van leren...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
Nawel zegt tegen Leroy als je erop komt te staan moet je het als een compliment beschouwen....![]()
![]()
Ze is als de dood dat hij voor de stemmingen weg gaat.
Nederland is bekend geraakt met roti door de banden met Suriname en Surinamers die het meebrachten naar Nederland. Hetzelfde geldt voor de Indonesische keuken.quote:
Is ook weer zo.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon klote dat Nawel weer niet gaat vertrekken, mits Leroy zelf op stapt dan zou het nog kunnen maar ik denk dat er dan geen stemming is a.s. zaterdag.
Hoe weet je nou wat "de echte Julio" is? Misschien is hij in real live ook wel zo'n zeverend dominee figuur.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Julio die neemt zich echt een rol aan daar in het huis, terwijl we maar weinig van de echte Julio zien. Het lijkt of het meer iemand is die er bij gezet is als een soort pion i.p.v. een echte deelnemer.
Aha ok logisch danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nederland is bekend geraakt met roti door de banden met Suriname en Surinamers die het meebrachten naar Nederland. Hetzelfde geldt voor de Indonesische keuken.
Stemschema`s maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
Dat wordt dus communiceren op papier.
Gis ik, maar kans ik aanwezig
heeft leroy al eerder gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
Ja, daar vroeg hij geloof ik gisteravond in de douche naar waar zijn pen was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef Ebinas het volgende:
ik bak al jaren mn eigen brood, is gewoon niet lekker de volgende dag, ik doe altijd tosti er van maken of broodrooster, ik bak 3 broden in de week.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd mijn eigen brood gebakken, weliswaar met verse gist, Maar ook dat was de volgende dag niet echt lekker meer, stopte ik dan ook in de broodrooster
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat "de echte Julio" is? Misschien is hij in real live ook wel zo'n zeverend dominee figuur.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is wel een erg harde sanctie voor Nawel.. geen bed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is wel een erg harde sanctie voor Nawel.. geen bed.
Verheug je maar niet te snel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Ebinas het volgende:
zullen ze dan nu dan toch nog hell krijgen
Bak ook al jaren mijn eigen brood. Af laten koelen, daarna snijden, hop de vriezer in. Hele week vers brood.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik bak al jaren mn eigen brood, is gewoon niet lekker de volgende dag, ik doe altijd tosti er van maken of broodrooster, ik bak 3 broden in de week.
ZEKER... nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Schat een 50 min...en het is weer etenstijd..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Schat een 50 min...en het is weer etenstijd..
Goed plan, ik doe meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
Ga maar ffpakken.
Hoewel, zal toch wel sl worden.
Hij is alles behalve zenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:12 schreef JosSmos37 het volgende:
Leroy zen korte broek is pas grensoverschrijdend
goud heeft besloten om Leroy en Nawel te nominerenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef freaky40 het volgende:
misschien realiseert ze zich dat er een groot verschil is tussen het huis en de buitenwereld. Dat ze dus in het huis wel verliefd kan worden op Tobias, maar in de buitenwereld helemaal geen toekomst ziet, omdat ze zo verschillend zijn of omdat hij maar een paar jaar ouder is dan haar zoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan Grace echt niet peilen.
Dan zegt ze dat ze niet verliefd is op die kerel. Dat ze het niet helemaal vertrouwd. Er eigenlijk geen toekomst in ziet.
Vervolgens zegt ze gevoelens te hebben voor Tobias. Moedigt hem steeds aan. Ze is niet duidelijk.
Niet met haar bezig....feelsbadman...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vera: Ik denk wel heel vaak wat Dimi aan het doen is.
Morgen toch pas?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Silves het volgende:
Waar blijven toch die clowns , ratten, muizen, ..het is al laatste dag van hellmidweek
Uitsloverquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:15 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht wel weer een streamlock, ik ga ff doen alsof ik heel druk huishoudelijk bezig ben vandaag
Montage van al het grensoverschrijdend gedragquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen toch pas?
Denk dat ze als afsluiting een griezel film mogen kijken
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Montage van al het grensoverschrijdend gedrag
Ja mss een kleine opdracht, maar woensdag is het nomineren..ze zeggen zelf dat het maar lam is en weer blij zijn dat het woensdag is afgelopen..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen toch pas?
Denk dat ze als afsluiting een griezel film mogen kijken
het is hier 10 gr...niet echt koud.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:16 schreef Hunter het volgende:
Dubbele broeken en truien voor sommigen
Ik hoop op -20 of lager.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:18 schreef Hunter het volgende:
Ze denken dat de slaapkamers koud gemaakt gaan worden
Ze moesten zich warm aankleden van BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
het is hier 10 gr...niet echt koud.
Inclusief dat van Nouchinequote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Montage van al het grensoverschrijdend gedrag
Grace denkt met haar klotsende watervalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan Grace echt niet peilen.
Dan zegt ze dat ze niet verliefd is op die kerel. Dat ze het niet helemaal vertrouwd. Er eigenlijk geen toekomst in ziet.
Vervolgens zegt ze gevoelens te hebben voor Tobias. Moedigt hem steeds aan. Ze is niet duidelijk.
was steeds hetzelfde ohhh krijgen nu een anderequote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
beyond BB wordt amper bekeken dus daarom gooien zie die maar op de SL
Oh, dat vind ik juist het leukste....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:19 schreef angele650 het volgende:
Dat wel/niet gedoe tussen Tobias en Grace begint me wel te vervelen.
Er is wekelijks een nieuwe aflevering van Beyond Big Brother op Instagram.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was steeds hetzelfde ohhh krijgen nu een andere
Dat was met dat bad ook. Hele week opengestaan, en niks mee gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:25 schreef Hunter het volgende:
Stemmen voor helopdracht is nog steeds open
Hell week voor ons i.p.v voor hun.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:34 schreef JDB94 het volgende:
Een grote aanfluiting deze 'Stream Lock' week
Per direct van de buis vind ik wel wat te kort door de bocht in deze hoor. Maar Theo is voor minder vertrokken, dat wel.quote:
Ah die moest ook nog ff zijn plasje er over heen gooienquote:
Dat is vast een Russin. Die schijnen op hem te vallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:03 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.... minder??? Els kon flossen met zijn schaamhaar...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Per direct van de buis vind ik wel wat te kort door de bocht in deze hoor. Maar Theo is voor minder vertrokken, dat wel.
Of een Pool.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is vast een Russin. Die schijnen op hem te vallen.
Het is/wordt vast heel schoon bij jou met al die SL.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah die moest ook nog ff zijn plasje er over heen gooien![]()
Boodschappen gedaan, streamlock....
* Ireth pakt de stofzuiger maar weer een keer...
Opdracht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Was er wat aan de hand dat deze SL zo lang duurt? Kon Leroy toch weer niet van zichzelf afblijven?
Of Salar is naar het ziekenhuis om een Nouchine uit zijn rectum te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Was er wat aan de hand dat deze SL zo lang duurt? Kon Leroy toch weer niet van zichzelf afblijven?
Zal wel een jackpot spel bezig zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:53 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op woensdag en op zondag sta je om 17 uur oog in oog met de bewoners. Jij kan hen uitdagen voor een groepsopdracht, een geheime boodschap sturen of zelfs bepalen wat er die avond op het menu staat.
Fake nieuws.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is trouwens ook een behoorlijke farce gebleken:
[..]
Hoelang hebben ze dit uberhouds volgehouden? Alleen de eerste week?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dit. Ik heb het geluid afgezet. Ze zullen te weinig views hebben voor beyond big brother.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat een irritante SL herhaling keer op keer op keer op keer en nog eens een keer
Dan zou je toch bijna bij de 2e keer bellen zeggen: Laat maar patient overledenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:01 schreef Rhosyn het volgende:
We zijn zo terug. Wat een dooddoener.
Hoe lang is zo? 1 minuut. 5 minuten. Een half uur.
Vroeghar. Op mijn werk belde ik verzorging voor een cliënt. Kreeg ik ook te horen.
"we komen zo" en 15 minuten later belde ik weer. >>> "we komen zo"
Dan ging ik ze halen.
Doe dan beter niets dan dit?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dit. Ik heb het geluid afgezet. Ze zullen te weinig views hebben voor beyond big brother.
Ja, dat is wel een beetje bedrogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo snelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nawel is dus ontploft tegen kristof
OMG nee !!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Nawel moet gewoon zaterdag vertrekken, is ook veel beter voor Nouchine
Goed zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:10 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nawel is dus ontploft tegen kristof
Maar heeft Leroy nu immuniteit?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:16 schreef BB-King het volgende:
Leroy aan het flippen vanwege de foute grap van Peter met de pinnen/wasmuntjes.
waarom ben ik niet verbaasdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:16 schreef Rhosyn het volgende:
De grap van Peter was alleen leuk geweest als niemand er van wist.
Maar Peter hield het alleen geheim voor de personen in de andere slaapkamer.
Ik zou ook pissig zijn.
Dat zijn nogal uitspraken ... maar ja.. ik weet van wie het komt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
Echt die leugenachtige Grace en Vera.
Doen net alsof ze niks er van wisten.
Volgens mij niet toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
Maar Vera en Grace wisten het toch wel??
Volgens mij alleen Kristof en Salarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
Maar Vera en Grace wisten het toch wel??
Lijkt erop. Peter z'n grap is een beetje in z'n eigen gezicht ontploft als dat waar isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft immuniteit??? Oh oh ... BB heeft een GROOOOOOOOT probleem.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hij heeft dus pin of geld gepakt voor 5000 euro of zo
Ja dat was in het begin ja maar volgens mij was het daarna meer uitgelekt. Zeker Vera wist het volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:19 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Kristof en Salar
Peter zijn neppinnen verhaal is bekend.quote:
Dat Leroy blijkbaar iets gedaan heeft wat anderen niet tof vinden. Ik denk pin gepakt voor veel geld?quote:
Die wisten het niet, heb gister de hele avond gekeken. Wel dat vera gokte van is het een geintjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
Nare wijven die Vera en Grace.
Zeggen tegen Nouchine dat zij ook nerveus zijn over die pinnen.
Zegt Nouchine: het zijn geen pinnen maar was muntjes.
Ooh echt zegt Grace... Leugenachtige bitch
Denk het niet, dan had ie dat al 10x gezegd in een minuut...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook, al kan ik er weinig van maken verder
Ooooh, is dat alles?🤣quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat Leroy blijkbaar iets gedaan heeft wat anderen niet tof vinden. Ik denk pin gepakt voor veel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |