SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja dit is er één van, ik snap niet hoe je dat niet kan snappenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar er zijn miljoenen dingen waar je meer plezier aan kunt beleven naar mijn bescheiden mening.
Duizenden uren sinds 2013quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dit is er één van, ik snap niet hoe je dat niet kan snappen![]()
Of ik snap het wel als je alles bekijkt vanuit je eigen visie maar dat is een beetje apart want het is niet jouw leven
ik heb een collega gehad en die gaf 250 euro per maand uit aan candy crushquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Kwam ooit eens voor het eerst thuis bij verse schoonouders en die zeiden, hoiiiiii, aangenaam, leuk dat je er bent en toen gingen ze Candy Crush met zijn allen zitten spelen, ben ik maar heel hard en ongevraagd hard gaan praten en zelf het koffiezetapparaat gaan zoeken in de keuken
Spannend! Wanneer is de volgendequote:
Hey, zoals ik zei, ieder z'n ding. Hoeveel besteedde jij ook weer aan eten en zuiperij zei je?quote:
Ja maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag die er zuid amerikaans gangster uit?
Geen ideequote:
Ja zo kun je alles wel relativeren, hij stal geld van omaatjes maar ja dat maakt hem nog niet echt Idi Amin.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad en die gaf 250 euro per maand uit aan candy crush
maar ze rookte niet dus ja kon er niet zoveel van zeggen
Maar leuk dat het leuk wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik al
[..]
Geen idee
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel relativeren, hij stal geld van omaatjes maar ja dat maakt hem nog niet echt Idi Amin.
Qua tijd niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, zoals ik zei, ieder z'n ding. Hoeveel besteedde jij ook weer aan eten en zuiperij zei je?
Je hoeft niet te werken om geld te genereren daarvoor nee?quote:
Natuurlijk niet het is US.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te werken om geld te genereren daarvoor nee?
In theorie nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te werken om geld te genereren daarvoor nee?
Roken is erger volgens Balquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Je besteelt er geen oude omaatjes voor hoop ik.
Oh ja, goed punt. Verwend nest is 't natuurlijk.quote:
Dingen trekken huehuehuequote:
Oh ja, je kan niet lezen ook.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:34 schreef Ama het volgende:
Er ligt gebak enz in de kantine. Hopelijk ben ik op tijd voor roomvlaai.
Ja dit wel, net zoals in bad zitten niksen, dan laat ik het bad vollopen, kaarsjes aan, hip geurtje in het water, muziekje aan en dan verveel ik me kapot na drie minuten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat ik meer 'onnozele' dingen leuk vond en daar mn energie uit kon halen, lijkt me heerlijk
Ja dat. En prestatiedrang zit ook in de wegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit wel, net zoals in bad zitten niksen, dan laat ik het bad vollopen, kaarsjes aan, hip geurtje in het water, muziekje aan en dan verveel ik me kapot na drie minuten.
Meditatie, dat ayahuasca snap ik ook geen kont van, wel een vriendin gehad die dat deed, zag ze mij rondvliegen als een dwaallichtje en toen besefte ze dat ze me los moest laten want dwaallichtjes horen vrij te zijn en niet in een glazen kooitje te zitten.quote:
Waarom sleur je er in godsnaam geestverruimende middelen bij?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meditatie, dat ayahuasca snap ik ook geen kont van, wel een vriendin gehad die dat deed, zag ze mij rondvliegen als een dwaallichtje en toen besefte ze dat ze me los moest laten want dwaallichtjes horen vrij te zijn en niet in een glazen kooitje te zitten.
Ja, het zou inderdaad wel goed zijn om eens een keer dagenlang of desnoods wekenlang te niksen, op een tropisch hagelwit strand of zo maar na een paar uur staren zinloos staren en liggen ga ik toch op zoek naar beestjes in de bosjes of een onontdekte tempel of ik ga kijken of er aan de bar nog iemand naar me wil luisterenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat. En prestatiedrang zit ook in de weg
Is dat verboden dan, sommige mensen raken nu eenmaal niet in meditatieve toestand zonder.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom sleur je er in godsnaam geestverruimende middelen bij?
Wil je dat ik verantwoording aan je kom afleggen of zo?quote:
Verantwoording heb je alleen aan jezelf af te leggenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je dat ik verantwoording aan je kom afleggen of zo?
Trippen is niet hetzelfde als meditatie he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat verboden dan, sommige mensen raken nu eenmaal niet in meditatieve toestand zonder.
Waarom zou je in godsnaam.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je dat ik verantwoording aan je kom afleggen of zo?
Ga ik even schijten als een beerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo jongens en meisjes, en nu moet ik pissen als een reiger.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trippen is niet hetzelfde als meditatie he.
Ja, kweenie, US lijkt het niet los te kunnen zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |