SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja dit is er één van, ik snap niet hoe je dat niet kan snappenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar er zijn miljoenen dingen waar je meer plezier aan kunt beleven naar mijn bescheiden mening.
Duizenden uren sinds 2013quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dit is er één van, ik snap niet hoe je dat niet kan snappen![]()
Of ik snap het wel als je alles bekijkt vanuit je eigen visie maar dat is een beetje apart want het is niet jouw leven
ik heb een collega gehad en die gaf 250 euro per maand uit aan candy crushquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Kwam ooit eens voor het eerst thuis bij verse schoonouders en die zeiden, hoiiiiii, aangenaam, leuk dat je er bent en toen gingen ze Candy Crush met zijn allen zitten spelen, ben ik maar heel hard en ongevraagd hard gaan praten en zelf het koffiezetapparaat gaan zoeken in de keuken
Spannend! Wanneer is de volgendequote:
Hey, zoals ik zei, ieder z'n ding. Hoeveel besteedde jij ook weer aan eten en zuiperij zei je?quote:
Ja maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag die er zuid amerikaans gangster uit?
Geen ideequote:
Ja zo kun je alles wel relativeren, hij stal geld van omaatjes maar ja dat maakt hem nog niet echt Idi Amin.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad en die gaf 250 euro per maand uit aan candy crush
maar ze rookte niet dus ja kon er niet zoveel van zeggen
Maar leuk dat het leuk wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik al
[..]
Geen idee
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel relativeren, hij stal geld van omaatjes maar ja dat maakt hem nog niet echt Idi Amin.
Qua tijd niet zoveel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, zoals ik zei, ieder z'n ding. Hoeveel besteedde jij ook weer aan eten en zuiperij zei je?
Je hoeft niet te werken om geld te genereren daarvoor nee?quote:
Natuurlijk niet het is US.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te werken om geld te genereren daarvoor nee?
In theorie nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te werken om geld te genereren daarvoor nee?
Roken is erger volgens Balquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Je besteelt er geen oude omaatjes voor hoop ik.
Oh ja, goed punt. Verwend nest is 't natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |