Welk vakgebied vertegenwoordigd hij dan? Hij heeft niets meer te zeggen over de IC bezetting, die hebben een nieuwe voorzitter. Dit lijkt me juist een slecht idee waarmee hij zijn opvolger voor de voeten loopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:25 schreef Oliver23 het volgende:
Als het al besproken is, excuses.
Gommes blijft OMT-lid
Diederik Gommers liet eerder weten deze maand te zullen stoppen als OMT-lid, omdat zijn voorzitterschap van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care eindigt, maar de ic-arts meldt nu toch langer aan te blijven. Hij doet dit omdat de coronacrisis zich op een 'kantelpunt' bevindt, zegt hij tegen NU.nl. Welke rol het OMT krijgt in de volgende fase die de crisis ingaat, is nog niet helemaal duidelijk.
De komende OMT-vergaderingen zal Gommers daarom zelf bijwonen, in plaats van zijn beoogd opvolger Iwan van der Horst. Gommers vindt het niet erg om door te gaan als OMT-lid. ,,Je wordt knotsgek van COVID-19 en we worden iedere keer verrast, maar als medicus is die ziekte heel boeiend. Vanuit medisch oogpunt vind ik het heel aantrekkelijk om daarover mee te denken."
het zal ook een beetje een aandachtsprobleempje zijn, het zwarte gat voor ex BNers valt niet meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Lekker nog die laatste euros binnenharken
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, moet je nu als hersteld persoon 3 vaccinaties halen om weer als gevaccineerd te zijn of is 1 prik voldoende?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Oké ik ben om. Kan ik ook 3 doses in 1 prik halen?
@Oliver23 berekent dat. Wacht maar mooi op hem.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
[..]
En de uitstroom is? En wat is het onderscheid door corona of met corona?
210, we kunnen maar beter niet gaan versoepelen want dit escaleert weer volledig uit de hand.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
IC instroom 19
IC bezetting 226
Kliniek instroom 210
Kliniek bezetting 1354
Mijn ouders hebben eind 2020 corona gehad en daarna eerst 1 prik in de vaccinatiecampagne van afgelopen jaar, en nu weer 1 in de boostercampagne. Dus denk dat je dan 1 prik minder hebt in totaal?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, moet je nu als hersteld persoon 3 vaccinaties halen om weer als gevaccineerd te zijn of is 1 prik voldoende?
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, moet je nu als hersteld persoon 3 vaccinaties halen om weer als gevaccineerd te zijn of is 1 prik voldoende?
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zeg je nu ja op 1 prik of ja op drie prikken?
quote:
Ben toe aan mijn Twitterpensioen (alweer)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Alweer. Oliver zit ergens anders met zijn hoofd.
Iets zegt me dat de uitstroom van het weekend nog steeds niet echt in z'n geheel is verwerkt? 135 uitstroom kliniek is een beetje standaard voor 1 dag; niet voor een weekend dag + normale dag lijkt me?quote:
De tijd van het OMT is sowieso in elk geval tijdelijk voorbij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:31 schreef Flurona het volgende:
[..]
De modellen van het OMT horen in de prullenbak thuis.
Daar denkt het OMT, met Diederik Gommers voorop heel anders overquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De tijd van het OMT is sowieso in elk geval tijdelijk voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |