Geen idee. dat merken we vanzelf als iemand zich in dit topic aanbiedt ervoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:06 schreef hemarookworst het volgende:
Wie wil nou weer een gratis kind joh
Druk aan het werk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het slaat gelukkig heel goed aan!Hij heeft nog wel een lange weg te gaan, maar we zijn op de goede weg!
En hoe is het daarzo verder allemaal?
Misschien moet hij een glazen (!) beeldscherm reparerenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doen alsof zeker? Aangezien je hier zit
Zo'n CRT monitor met een bol schermquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien moet hij een glazen (!) beeldscherm repareren
multischerm even snel switchen enzo. moet kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk af en toe even... Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een meeting waar ik vooral luisterend benquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk af en toe even... Moet jij niet werken?
En het valt niet op dat jij tijdens de meeting op je mobieltje zit te klooien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een meeting waar ik vooral luisterend ben
ik zit niet op mobiel. Twee schermen. Eentje meeting eentje fokquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het valt niet op dat jij tijdens de meeting op je mobieltje zit te klooien?
Pas maar op dat je niet in het verkeerde scherm zit te typen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zit niet op mobiel. Twee schermen. Eentje meeting eentje fok
Om te chatten op teams moet ik een extra handeling doen, dus dat komt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in het verkeerde scherm zit te typen...
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Om te chatten op teams moet ik een extra handeling doen, dus dat komt goed
Andersom dingen van werk hier plaatsen zou nog erger zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.
"oeps"....
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Andersom dingen van werk hier plaatsen zou nog erger zijn
Ja, daar moet je niet aan denken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
muten, camera uit, laptop mee en gewoon gaan bouten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook dat je in een (online) meeting zit en dat het nog even duurt terwijl je opeens keihard moet schijten?
Er zijn lieden die dit doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |