SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Je zou idd verwachten met haar karakter dat ze wegloopt van negativiteit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan ook de positiviteit opzoeken en dat negatieve laten voor wat het is
Zou me niks verbazen als ze Nous een schuld gevoel hebben aangepraat dat Leroy een waarschuwing heeft gehad
Is vervangen voor grensoverschrijdend gedrag weekquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Iemand wel eens naar de sokken van de bewoners gekeken ???
Tijd dat er eens een dweil door het huis gehaald word!!
Gaat een beetje moeilijk als ze die niet hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb ze nog niet 1x zien dweilenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Desnoods een handdoek, lijkt me sterk dat ze niet mogen dweilenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als ze die niet hebben
Leuk bericht om de dag mee te beginnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Ze kunnen amper wassen .. laat staan dat ze de handdoeken ook nog ergens anders voor moeten gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Desnoods een handdoek, lijkt me sterk dat ze niet mogen dweilen
Moet het wel ouderwets op de knieën want ze hebben ook geen bezem oid volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Desnoods een handdoek, lijkt me sterk dat ze niet mogen dweilen
Oke, dan maar een smerige vloer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet het wel ouderwets op de knieën want ze hebben ook geen bezem oid volgens mij
Nou ja da's ook best hell voor BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is vervangen voor grensoverschrijdend gedrag week
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja da's ook best hell voor BB
Maar of dat nu de aandacht is die je wilt als productie
zeker niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Maar erg goed gaan ze er ook niet mee om
bb heeft ook veel sponsors, het beste is om met een 24 uurs opdracht de afleiding op te zoeken, dan praten mensen over wat anders.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
zeker niet.
Maar ik denk dat andere bedrijven etc. ook pas met hun rug tegen de muur echte actie ondernemen.
Ook de sponsors idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb heeft ook veel sponsors, het beste is om met een 24 uurs opdracht de afleiding op te zoeken, dan praten mensen over wat anders.
nopequote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo zitten er paar mensen in de slaapkamer van goud,is er iets gaande?
Oke het leek net of er iets was hahaquote:
Toeval.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo zitten er paar mensen in de slaapkamer van goud,is er iets gaande?
Dat is ze alquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:05 schreef Krambo het volgende:
Kristoff; ''Nouch wordt het schoothondje van Nawel''
Denk dat nu pas de bewoners het gaat opvallen....ook dat het geen gelijkwaardige vriendschap is.quote:
En weer zit er een ander eerder in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:13 schreef rinardo het volgende:
Vera vraagt aan Nawel of ze haar badpak mag lenen, die van vera is nog nat van gisteren
Ja zijn eens andere gesprekken dan roddelen over anderenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gesprek op de gouden kamer met Peter, Hanne, Vera, Tobias en Grace.
Eerst over Corona en vaccinaties.
Daarna over zwerfvuil. Tobias kan dat niet begrijpen. Duinen strand helemaal vol met afval.
Vervolgens over de plastic soep.
Ocean Clean Up.
En het blijft een creap. En hij vindt zichzelf zo goed.....maar krijgt de waardering niet nu hij weer voor de groep warmte heeft gezorgd en dat als eerste vandaag.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een zeur er komen geen anderen om te schommelen
vera was nu niet inquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:13 schreef rinardo het volgende:
Vera vraagt aan Nawel of ze haar badpak mag lenen, die van vera is nog nat van gisteren
Lijkt meer wind te staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet hij goed, is wel kouder dan gister lijkt het
nee het was nu en de iptv streamquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef rinardo het volgende:
bij
[..]
bij mij stapt ze er al weer uit je loopt achter
En dat ontkent ze keihard tegen salarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef Frummelie het volgende:
Nouchine is een beetje van het padje af, wordt een beetje geïndoctrineerd door Leroy en Nawel.. zo jammer..🤨
Hoe naïef kan je zijn..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En dat ontkent ze keihard tegen salar
Ik hoop echt dat ze een beetje wakker geschud is..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En straks weer alles aan de prinses vertellen
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een beetje wakker geschud is..
Denk het niet, ze is gewoon anti geel/goudquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een beetje wakker geschud is..
Jammer... dat gaat haar geen winst opleveren...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze is gewoon anti geel/goud
zo zie je maar weer, alles wordt opgelost, we hoeven er niets voor te doenquote:
Belangrijkste voor Salar, als hij bijna wegloopt:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:24 schreef Ebinas het volgende:
Salar: geeft aan dat Leroy veels te veel met haar praat.
Hij zegt als ik alles zeg wat ik weet dan word je helemaal gek.
Volgens Nouche wil hij zijn hart luchten.
Salar vraagt of ze niet alles door gaat vertellen.
BB had eerst 6 blokken hout maar maakte een foutje door dat hij veel sangria voor zich had staan zei diequote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
40 minuten warm water en 8 blokken hout
Ze zeggen zelf ook dat ze het helemaal niet koud hebben enzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:48 schreef Jockari het volgende:
Ik kijk al uit naar de Hell week die ging komen.
De Hell Week is alweer bijna om.. "Weken" zijn in BB van Zondag tot Donderdag namelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:48 schreef Jockari het volgende:
Ik kijk al uit naar de Hell week die ging komen.
hehe.. het ging nu om het warmwater badquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zet er een douchewand naast, en die zit zo in dat bad.
Hanne staat in de andere doucheruimtequote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef rinardo het volgende:
ze zitten zo ruim in warm water dat Salar alleen doucht (helweek)
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hanne staat in de andere doucheruimte
oeps, Hanne zo klein ik zag haar nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef rinardo het volgende:
ze zitten zo ruim in warm water dat Salar alleen doucht (helweek)
Precies, ze heeft alweer gezegd ik heb zo'n buikpijn en hoofdpijn....ze is echt konsekwentquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ik kan gewoon ook niet meer tegen die zalvende stem van Julio. Hij is zo verschillend overdag en dan in de avond in de groene kamer. Dan nog liever Nawel die is altijd een vreemde
Van al die olie zou ik ook buikpijn krijgenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, ze heeft alweer gezegd ik heb zo'n buikpijn en hoofdpijn....ze is echt konsekwentJe kan de klok erop gelijk zetten.
goed toch hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Zeg Videoland? Hoe vind je zelf dat het gaat vandaag....?
Het is iets tussen Videoland en KPN.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Zeg Videoland? Hoe vind je zelf dat het gaat vandaag....?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:00 schreef Silves het volgende:
Hallloootjes..Iemand al gezien dat de GR.K elkaar de seintjes al heeft gegeven? dit is een code die ze gaan gebruiken om elkaar in te lichten..
Oh ja en PP, iets van p... pijpenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:00 schreef Silves het volgende:
Hallloootjes..Iemand al gezien dat de GR.K elkaar de seintjes al heeft gegeven? dit is een code die ze gaan gebruiken om elkaar in te lichten..
Zag wel dat er rond amsterdam en nog ergens storing was bij videoland streams.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is iets tussen Videoland en KPN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar verhaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor seintjes....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens opletten vandaag..
Hier Zwolle en Ziggo. Geen last!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Proberen vol te houden tot na morgenavond..na de nominatie, dan heeft de G.k echt gewonnen zonder echte pinnen...dan breekt de hel los..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het nu over wasmuntjes dat ze er nog maar 1 hebben. Had een mooi moment geweest van peter om te zeggen dat hij geen pins heeft maar wasmuntjes
iets met de letters ppe ofzo, en een groet onder elkaar..ze waren weer volop aan het fluisteren na 12en..quote:
En elkaar gek aan het maken. Ook dat nouchine kant moest kiezen of zo maar dat heb ik niet helemaal goed verstaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:07 schreef Silves het volgende:
[..]
iets met de letters ppe ofzo, en een groet onder elkaar..ze waren weer volop aan het fluisteren na 12en..
Ah, op die manier....ik dacht tekens en dat was me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:07 schreef Silves het volgende:
[..]
iets met de letters ppe ofzo, en een groet onder elkaar..ze waren weer volop aan het fluisteren na 12en..
nee joh, juist niet, laat ze nog maar lekker even zweten en hun spullen met de hand wassenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het nu over wasmuntjes dat ze er nog maar 1 hebben. Had een mooi moment geweest van peter om te zeggen dat hij geen pins heeft maar wasmuntjes
Ik heb nooit last, Ik zit op een ipad..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:00 schreef Ebinas het volgende:
Nou volgens mij is het gebuffer gestopt.
Man3 wat een gezeik met dat Videoland
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zag wel dat er rond amsterdam en nog ergens storing was bij videoland streams.Amsterdam ligt meer recht volgens mijn, Videoland doet het hier in Amsterdam goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Niet iedereen heeft er last van.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nooit last, Ik zit op een ipad..
klopt was een fiks overleg gister, met Julio en Nawel als opperhoofd, julio mocht het overleg sluiten..Nous kreeg geen kans om er iets tussen te krijgen..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En elkaar gek aan het maken. Ook dat nouchine kant moest kiezen of zo maar dat heb ik niet helemaal goed verstaan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Het is ook weer begonnen, ik kap er mee
Geen doen zo.
Laters
Heb ook het idee dat ze iets gaan doen met die ranking van meest betrouwbare.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik verwacht nog wel een opdracht voor Little Brother misschien.
tegen wie zei ze datquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:15 schreef Silves het volgende:
hanne zegt net dat Peter morgen de muntjes af gaat geven..
Ik heb ook KPN maar woon in Friesland (zonder een Friezin te zijn) misschien heeft dat er mee te maken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er last van.
Het is niet helemaal duidelijk, wel hebben degene met KPN last.
Maar ook weer niet allemaal.
Was en vreetdagquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:18 schreef spapaars het volgende:
Het is weer een beetje wassen en vreten.
[ afbeelding ]
oh wist die er ook vanaf dan. Dacht alleen hanne, salar en kristof dat hij het daar tegen had gezegd. Vera kwam er zelf achter in een gesprek met salar en kristof toen die begonnen te lachenquote:
Ja dacht ik ook, maar heb dit niet helemaal meegekregen, dacht dat Peter dit tegen de hele gouden kamer had verteld, bij het spel true or Dare..maar vele sl..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
oh wist die er ook vanaf dan. Dacht alleen hanne, salar en kristof dat hij het daar tegen had gezegd. Vera kwam er zelf achter in een gesprek met salar en kristof toen die begonnen te lachen
Goud weten het allemaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, maar heb dit niet helemaal meegekregen, dacht dat Peter dit tegen de hele gouden kamer had verteld, bij het spel true or Dare..maar vele sl..
Nee, zover ik weet tenminste niet.quote:
Leroooooooyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft Kristof het nu weer met Peter.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Iemand die anderen een slecht gevoel geven. Peter vraagt zich af waarom. Er zijn twee kanten van hem, kristof zegt machogedrag of zo. Denk dus leroy
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Streams werken weer.![]()
Peter stelt gekscherend voor om Nouche een pin te geven en dan te zeggen "gij doet toch de was"
Hij heeft het gezegd, met toestemming van BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Ireth het volgende:
Toen Peter uit de minimall kwam heeft hij toen letterlijk gezegd dat hij 3 pinnen had? Of heeft hij geschud met het doosje en gezegd dat hij er 3 had??
Maw: hebben ze zelf bedacht dat het 3x een pin was? Of heeft ie dat gezegd?
Hij zei ik heb er 3 gehad verder nietsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Ireth het volgende:
Toen Peter uit de minimall kwam heeft hij toen letterlijk gezegd dat hij 3 pinnen had? Of heeft hij geschud met het doosje en gezegd dat hij er 3 had??
Sowieso is team goud veel leuker qua gesprekken. Veel relaxter dan groen. Zelfs Kristof vind ik meer en meer mee gaan vallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Jockari het volgende:
Salar stijgt bij mij zeer hoog in de ranking. Zie en hoor 'm graag bezig.
Dan zou hij nog als arguargument kunnen afvoeren "Ja maar ik heb nooit gezegd dat het immuniteitspinnen waren hé!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei ik heb er 3 gehad verder niets
Hier het filmpje, hij zegt het zelf niet expliciet, maar bevestigt het wel als er naar gevraagd wordt:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Ireth het volgende:
Dat gezicht van Julioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier het filmpje, hij zegt het zelf niet expliciet, maar bevestigt het wel als er naar gevraagd wordt:
https://streamable.com/0rb41y
Mannen zoals jou? Laat ik even beginnen dat jij mij totaal niet kent en alleen uitgaat vanuit een forum. Ik vind dit een walgelijke opmerking en ook totaal misplaatst. Walgelijk en accepteer ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om te zien hoe mannen zoals jij terrein aan het verliezen zijn en hoe ongelooflijk boos ze daarom zijn. Echt genieten
oh niet mee gekregenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef C.A.I het volgende:
Vera aan het vertellen hoe ze aan haar litteken komt op de wang en een goed verhaal en wij weer een STR lock
fotolijstje van kast op haar gevallen rakelings langs haar had met haar broer te maken verhaal kortquote:
Vind het wel grappig dat Leroy en Julio er om heen blijven praten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier het filmpje, hij zegt het zelf niet expliciet, maar bevestigt het wel als er naar gevraagd wordt:
https://streamable.com/0rb41y
Al te vaakquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
Was deze link al langs gekomen? Staat ook stukje in over de reactie van Leroy op de beschuldigingen tijdens het gefluister in groen...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nd-gedrag-verdedigen
Ik had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
Was deze link al langs gekomen? Staat ook stukje in over de reactie van Leroy op de beschuldigingen tijdens het gefluister in groen...
Ik lees verderop "Het programma zit dit jaar vol verrassingen"... Dus we moeten de moed nog niet opgeven?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
Hij hoopt denk ik dat Leroy nog zijn haar wil doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef Jockari het volgende:
Kristof op zoek naar enige vorm van intelligentie bij Leroy ?
[ afbeelding ]
Ik vind het geen uitgemaakte zaak dat hij met 'mongolen' de productie bedoelt, dat is een aanname. Hij kan ook de klagende kijkers op social media ermee bedoelen. Wij weten niet precies wat hem is verteld in de DBK.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien.
Ook even keihard uitgetikt wat hij van de productie vindt
Dat was dus ook wat mij verraste van dit artikel, dat ze dat ook nog ff uit de doeken doen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Batterijwissel maar hij krijgt het klepje niet open...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef Jockari het volgende:
Kristof op zoek naar enige vorm van intelligentie bij Leroy ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Batterijwissel maar hij krijgt het klepje niet open...
Maar dat staat daar niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind het geen uitgemaakte zaak dat hij met 'mongolen' de productie bedoelt, hij kan ook de klagende kijkers op social media ermee bedoelen. Wij weten niet precies wat hem is verteld in de DBK.
Haha .. RTL nieuws gooit BB aardig voor de bus zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en zullen dat allemaal verschillende schijven zijn bij RTL?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was dus ook wat mij verraste van dit artikel, dat ze dat ook nog ff uit de doeken doen...
Maar dat is een aanname van degene die dat stukje geschreven heeft. Dit is het fragment waarin Leroy het zegt:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dat staat daar niet.
Daar staat keihard uitgetikt dat hij productie mongolen noemt.
Hij zegt het echt hoor .. 'fucking mongolen'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat is een aanname van degene die dat stukje geschreven heeft. Dit is het fragment waarin Leroy het zegt:
https://streamable.com/yn89uv (credits wederom @:DGK_Tegengas).
WTF Utoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Mij zien ze hier niet meer, ben er helemaal klaar mee. Walgelijk gewoon hoe mensen oordelen over mensen terwijl ze de personen helemaal niet kennen. Voor de leuke mensen het ga je goed en de idioten die oordelen terwijl ze mij niet kennen, spoel je mond. walgelijke lui.
Maar is dat ook niet een beetje de essentie van COS? Bedoel, over de gordijnen en de bank ben je ook vrij snel uitgepraat qua commentaar, de bewoners zijn ook de lul... en soms is dat heel hard en kan het idd minder, maar vaak is het ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Mij zien ze hier niet meer, ben er helemaal klaar mee. Walgelijk gewoon hoe mensen oordelen over mensen terwijl ze de personen helemaal niet kennen. Voor de leuke mensen het ga je goed en de idioten die oordelen terwijl ze mij niet kennen, spoel je mond. walgelijke lui.
Oh zo ja, ja dat is waar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat is een aanname van degene die dat stukje geschreven heeft. Dit is het fragment waarin Leroy het zegt:
Daardoor laat jij je toch niet uit het veld slaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dikke doei!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb het niet mee gekregen maar wil wel zeggen mensen kennen je niet en jij weet hoe je bent. De mensen die oordelen over je doen er niet toe. Dat is hun probleem. Probeer er boven te staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat het niet duidelijk is over wie hij het daar heeft. De productie, of wellicht de klagers op Twitter? Misschien is hem in de DGB verteld: "Yo Leroy, er gaan een aantal mensen op Twitter helemaal los op jou" en dat hij daarnaar refereert.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zegt het echt hoor .. 'fucking mongolen'
Beidequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat niet duidelijk over wie hij het daar heeft. De productie, of wellicht de klagers op Twitter?
De productie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat niet duidelijk over wie hij het daar heeft. De productie, of wellicht de klagers op Twitter?
Ik denk niet dat ze hem letterlijk hebben gezegd dat er over gesproken wordt, maar meer van "we hebben gezien dat enz..."quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat niet duidelijk over wie hij het daar heeft. De productie, of wellicht de klagers op Twitter? Misschien is hem in de DGB vertelt: "Yo Leroy, er gaan een aantal mensen op Twitter helemaal los op jou"
uto, ik hoop dat je je nog bedenkt. Iedereen en alle meningen moeten hier welkom zijn .. en we zullen het nooit allemaal altijd eens zijn, maar het moet zeker niet op de persoon gespeeld gaan worden. Ik weet niet precies of er nog zaken na gisteravond gebeurd zijn, maar ik vind je bijdrages hier waardevol, vooral ook omdat ze een andere kant laten zien, dan die sommigen/ de meesten hier belichten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeutje.. hoe lang draai je nou al mee man..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
"oordelen over mensen terwijl ze de personen helemaal niet kennen"quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
oordelen over mensen terwijl ze de personen helemaal niet kennen
Kom op man, laat ze lekker. Ik ben het helemaal met je eens maar wil me niet in de discussie mengen aangezien het hier over de streams moet gaan met hier en daar een beetje offtopic, dit is al dag 3 dat het weer over het 'badkamerschandaal' gaat , een beetje over een muurtje gluren en een paar tepels zien, tjongejonge, ik zou het ook niet doen want ook ik vind het niet normaal. Er blijven altijd sneue figuren die het wel doen, zal nooit veranderen. Ik maak me meer druk om mensen die dronken achter het stuur zitten, zoals dimmi, en hoeveel van die figuren die nu woedend zijn over het gedrag van leroy zitten met te veel drank of append achter het stuur?, dat zullen er genoeg zijn..... ik sla weer op hol. Lekker blijven cossen, badkamer discussie.. ik doe niet meer meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij is ook een aanname dat hij de medebewoners op de hoogte had gesteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee.. alleen de andere 3 van groen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ook een aanname dat hij de medebewoners op de hoogte had gesteld.
Of weet inderdaad de andere slaapkamer het ook.?
Precies, het is een aanname. Dus je kunt het niet als feit opschrijven. Dat had wel gekund als hij had gezegd "wat zijn dat voor een stelletje fucking mongolen hier achter bij de productie".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem letterlijk hebben gezegd dat er over gesproken wordt, maar meer van "we hebben gezien dat enz..."
Maar dat is een aanname van mij, ik was er niet bij...
Dat gaat als een lopend vuurtje rond.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ook een aanname dat hij de medebewoners op de hoogte had gesteld.
Of weet inderdaad de andere slaapkamer het ook.?
Voor mij is hij AF ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Maar we kunnen toch wel concluderen dat Leroy AF is. Alleen de trekker moet nog overgehaald worden. Hopelijk nog gewoon voor zaterdag, anders wordt het alleen maar een toneelstukje van wat er gaat gebeuren.
ja geloof ook dat hij die woorden nooit echt in zijn mond heeft gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou hij nog als arguargument kunnen afvoeren "Ja maar ik heb nooit gezegd dat het immuniteitspinnen waren hé!"
Ja, hij kan beter zelf besluiten op te stappen want hij heeft ook nog een zaak te runnen buiten de poort. Geen lekkere reclame voor je toko zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij is hij AF ja.
Dat je als volwassen niet in kan schatten hoe gluren over een muurtje gezien kan worden, evenzo je leuter "wassen" in een bad, terwijl er douchehokjes zijn. En er sws allerlei volk door zo'n badkamer kan wandelen.
Dan kan je beter van het toneel.
hey maat, blok hem dan, je laat toch niet door 1 debiel je forum in de steek, kom op je weet beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
ik wist niet dat users persoonlijke aanvallen mochten plaatsen!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mannen zoals jou? Laat ik even beginnen dat jij mij totaal niet kent en alleen uitgaat vanuit een forum. Ik vind dit een walgelijke opmerking en ook totaal misplaatst. Walgelijk en accepteer ik ook niet.
Dat dus... (geen idee waar dit over gaat, maar zou het jammer vinden als Uto weg blijft...)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
hey maat, blok hem dan, je laat toch niet door 1 debiel je forum in de steek, kom op je weet beter.
Dat!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hij kan beter zelf besluiten op te stappen want hij heeft ook nog een zaak te runnen buiten de poort. Geen lekkere reclame voor je toko zo.
quote:
niet van RTL nieuws wel boulevard maar niet het nieuwsquote:
bb heeft echt niet gezegd tegen Leroy ''de kijkers keuren je gedrag niet goed '' BB heeft gezegd wij keuren je gedrag niet goed , anders zouden ze in hun verhaal naar Leroy wel heel zwak overkomen. dus hij bedoeld wel degelijk de regie. Ik kan niet geloven dat de regie de buitenwereld de schuld heeft gegeven .quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zo ja, ja dat is waar.
Ik doelde echt op de letterlijke tekst.
Maar de werkelijkheid kan anders liggen idd
Lady greys.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist niet dat users persoonlijke aanvallen mochten plaatsen!
ik hoop dat je een TR hebt gezet Uto
want dit slaat nergens op
Ja, dat zou kunnen ...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat het niet duidelijk is over wie hij het daar heeft. De productie, of wellicht de klagers op Twitter? Misschien is hem in de DGB verteld: "Yo Leroy, er gaan een aantal mensen op Twitter helemaal los op jou" en dat hij daarnaar refereert.
Zelfs dat kan hij niet bedenken....ook niet dat zijn naaste er last van hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hij kan beter zelf besluiten op te stappen want hij heeft ook nog een zaak te runnen buiten de poort. Geen lekkere reclame voor je toko zo.
Ja, alsof hij het al wist... dat was ook wel raar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
Julio zei ook nog: "Hier mag je niet over praten."
Toch met lichte dwang om dat besluit maar gewoon te nemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs dat kan hij niet bedenken....ook niet dat zijn naaste er last van hebben.
Alleen hoe goed kan ik me neer zetten als sportief iemand.....en zo BB worden. Valt het hem niet genoeg op dan gaat hij erover praten.
Ze moeten hem daar weghalen....of nomineren.
Dat bedoelde ik dus ook... geloof nooit dat ze de reacties in de media er bij hebben gehaald.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb heeft echt niet gezegd tegen Leroy ''de kijkers keuren je gedrag niet goed '' BB heeft gezegd wij keuren je gedrag niet goed , anders zouden ze in hun verhaal naar Leroy wel heel zwak overkomen. dus hij bedoeld wel degelijk de regie. Ik kan niet geloven dat de regie de buitenwereld de schuld heeft gegeven .
Denk het ook wel, ook dat hij zich altijd verongelukt voelt als hij verliest...hij had moeten winnen. Het was voor hem bestemd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen ...
Hij zegt : 'Ik dacht echt wat zijn dit stelletje voor fucking mongolen'
Het kan op meerdere manieren opgevat worden, maar ..... ik neig er naar dat hij z'n gesprekspartners bedoelt, ofwel iemand van de productie en psych.
Bij de volgende ronde kijkersvragen kunnen we Leroy vragen wie hij precies bedoelde met "ze".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen ...
Hij zegt : 'Ik dacht echt wat zijn dit stelletje voor fucking mongolen'
Het kan op meerdere manieren opgevat worden, maar ..... ik neig er naar dat hij z'n gesprekspartners bedoelt, ofwel iemand van de productie en psych.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij de volgende ronde kijkersvragen kunnen we Leroy vragen wie hij precies bedoelde met "ze".
Eens!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
En BB moet uiteindelijk Leroy tegen zichzelf in bescherming nemen. Hij doet discutableele dingen .. dat wordt wellicht erg opgeblazen door de tijdsgeest (of wellicht niet ... mar geen punt van discussie meer in CoS), maar dan moet de productie zeggen, we moeten hem eruit halen omdat hem te beschermen tegen de heel shitload wat hij over zich heen gaat krijgen als dit blijft voort etteren.
Ze wordt ook zwaar onder druk gezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : 'Nouchine zit weer te wenen, alleen op het toilet.'
Salar : 'Ze is echt een uur in de DBK geweest'
@:freaky40
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
En BB moet uiteindelijk Leroy tegen zichzelf in bescherming nemen. Hij doet discutableele dingen .. dat wordt wellicht erg opgeblazen door de tijdsgeest (of wellicht niet ... mar geen punt van discussie meer in CoS), maar dan moet de productie zeggen, we moeten hem eruit halen omdat hem te beschermen tegen de heel shitload wat hij over zich heen gaat krijgen als dit blijft voort etteren.
zou ze dan ook een waarschuwing hebben gehad?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : 'Nouchine zit weer te wenen, alleen op het toilet.'
Salar : 'Ze is echt een uur in de DBK geweest'
@:freaky40
Ik weet het niet wat ze zeggen. Denk toch dat ze wel kunnen aangegeven iets in de trant van "hoe het over kan komen". Maar we weten het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb heeft echt niet gezegd tegen Leroy ''de kijkers keuren je gedrag niet goed '' BB heeft gezegd wij keuren je gedrag niet goed , anders zouden ze in hun verhaal naar Leroy wel heel zwak overkomen. dus hij bedoeld wel degelijk de regie. Ik kan niet geloven dat de regie de buitenwereld de schuld heeft gegeven .
Voor haar was er een grens overschreden? Ik volg niet alles.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Nouchine zit er dus doorheen en zit in de DBK.
Dat zou wat zijn .. die zie ik echt gelijk opstappen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ze dan ook een waarschuwing hebben gehad?
Kan ook nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef Jockari het volgende:
De eerste die daar in huis een scheve schaats reed was Dimtri.
Trok Vera (toen nog ongevraagd) tegen zich aan, en begon haar te kussen.
ze moet weer naar deDBK?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn .. die zie ik echt gelijk opstappen.
Ze kan niet goed tegen dat kampjes gedoe. En staat in dubio en is daar gevoelig voor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voor haar was er een grens overschreden? Ik volg niet alles.
Oh dat zou ook zo nog kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mag Nawel niet meer lastig vallen met haar problemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
waarom is haar BFF niet haar aan het steunen
koekoekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mag Nawel niet meer lastig vallen met haar problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |