SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Je zou idd verwachten met haar karakter dat ze wegloopt van negativiteit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan ook de positiviteit opzoeken en dat negatieve laten voor wat het is
Zou me niks verbazen als ze Nous een schuld gevoel hebben aangepraat dat Leroy een waarschuwing heeft gehad
Is vervangen voor grensoverschrijdend gedrag weekquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Iemand wel eens naar de sokken van de bewoners gekeken ???
Tijd dat er eens een dweil door het huis gehaald word!!
Gaat een beetje moeilijk als ze die niet hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb ze nog niet 1x zien dweilenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Desnoods een handdoek, lijkt me sterk dat ze niet mogen dweilenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als ze die niet hebben
Leuk bericht om de dag mee te beginnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:52 schreef b_engeltje het volgende:
Ze kunnen amper wassen .. laat staan dat ze de handdoeken ook nog ergens anders voor moeten gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Desnoods een handdoek, lijkt me sterk dat ze niet mogen dweilen
Moet het wel ouderwets op de knieën want ze hebben ook geen bezem oid volgens mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Desnoods een handdoek, lijkt me sterk dat ze niet mogen dweilen
Oke, dan maar een smerige vloer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Moet het wel ouderwets op de knieën want ze hebben ook geen bezem oid volgens mij
Nou ja da's ook best hell voor BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is vervangen voor grensoverschrijdend gedrag week
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja da's ook best hell voor BB
Maar of dat nu de aandacht is die je wilt als productie
zeker niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me niet
Maar erg goed gaan ze er ook niet mee om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |