abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203590748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 06:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Leroy weet niet wat er zich buitenshuis afspeelt, hij kan de ernst dus niet inschatten. Bovendien weten we ook niet wat er precies gezegd is tussen Leroy en Big Brother.
Maar dat van die gescheiden badkamers en toiletten is iets wat op zich zou kunnen, al ga je dan wel hebben dat de WOKE-gemeenschap opstaat en zal zeggen dat er geen verschil mag zijn tussen man/vrouw en dat ze er wel één gemeenschappelijke ruimte van willen maken.

Je zal dus altijd iemand tegen de borst stoten. Mocht ik Leroy zijn dien ik klacht in tegen Big Brother.
Waarvoor een klacht tegen Big Brother. Als je bewust in de camera kijkend aan je fluit zit. En Leroy weet drommels goed wat er buiten speelt....de metoo gebeuren is al veel langer aan de gang.
pi_203590844
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:15 schreef zodeju het volgende:

[..]
Dat heb je toch niet gezien.....dat is toch heel wat anders.
Nee dat is niet op de stream geweest maar het is heus wel gefilmd. Wie weet keek Vera ook wel richting iemand die half naakt lag te slapen?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 9 februari 2022 @ 22:08:32 #53
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_203591670
Zo, zijn de deugneusjes en wokewappies weer gerustgesteld? :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_203592551
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:24 schreef DX11 het volgende:

[..]
Nee dat is niet op de stream geweest maar het is heus wel gefilmd. Wie weet keek Vera ook wel richting iemand die half naakt lag te slapen?
Ja hoor......tis goed. Door het dekbed heen. _O-
pi_203592632
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:12 schreef zodeju het volgende:

[..]
Ja hoor......tis goed. Door het dekbed heen. _O-
Leroy had toch ook stof er overheen of had hij zijn slurf er uit hangen?

Of bedoel je kijken naar? De helft slaapt half op de deken.

Doet er ook niet toe, situatie is het zelfde. Als er niet gebeerd mag worden met iemand anders in de kamer, zou niemand, dus ook Vera, dat niet moeten mogen.
pi_203592704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:17 schreef DX11 het volgende:

[..]
Leroy had toch ook stof er overheen of had hij zijn slurf er uit hangen?

Of bedoel je kijken naar? De helft slaapt half op de deken.

Doet er ook niet toe, situatie is het zelfde. Als er niet gebeerd mag worden met iemand anders in de kamer, zou niemand, dus ook Vera, dat niet moeten mogen.
Ze heeft het vertelt zeg je......je hebt helemaal nik gezien geen beweging niks.....van mij mag Leroy zo vaak als hij wil met zichzelf bezig zijn maar het kan ergens anders. Hij heeft heel bewust voor het bad gekozen. En vertellen is toch heel wat anders. Het had hetzelfde geweest als Vera in volle licht naar de mannen kijkt en over haar onderbroekje gaat wrijven.....Had ik precies hetzelfde gereageerd als nu bij Leroy.

Maar klaar ben ik met dit. Het heeft geen zin.

[ Bericht 6% gewijzigd door zodeju op 09-02-2022 23:32:07 ]
pi_203592796
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef zodeju het volgende:
Ze heeft het vertelt zeg je......je hebt helemaal nik gezien geen beweging niks.....
Lol jawel was zelfs gewoon in de tv uitzending hoor. Was inderdaad wel in het donker maar boeit niks, met een boel anderen in de kamer, net zo fout.
pi_203593251
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 06:23 schreef Stargazing het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die dit gedrag goedkeuren/verdedigen.
Zelfs als het niet zo erg was als het lijkt, dan nog was Leroy in de fout en moet daarvoor gestraft worden.
Het feit dat hij daarna ook totaal niet wilde toegeven dat hij in de fout was en het in plaats daarvan maar op de productie afschoof zegt ook genoeg over hem.

Als dit alles nog niet genoeg was om de beslissing van de harde aanpak van BB te snappen:
Ze hebben de luxe niet om zich nog een fout ivm grenschoverschrijdend gedrag te veroorloven, na wat er nog niet zo heel lang geleden in een andere BB is gebeurd.

Leroy en zijn achterban mogen blij zijn dat het bij een waarschuwing is gebleven.
Heb je de uitzending gezien vanavond? Nouchine zegt dus ook dat hij NIETS fout heeft gedaan!
Wat lopen jij en al die andere deugmensen hier dan te zeiken. Er is dus niet eens een slachtoffer!!!!!!!!
Ik denk dat BB ook al spijt heeft van hun acties, want uit de uitzending van vanvond bleek wel dat hij absoluut niets fout heeft gedaan.
pi_203593258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 06:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Mocht ik Leroy zijn dien ik klacht in tegen Big Brother.
Ik ook, want hij wordt heel erg foutief neergezet in het programma en dat is voor hem heel erg schadelijk. Het slachtoffer in deze zou Nouchine zijn en die geeft zelf aan dat Leroy niets fout heeft gedaan. Er is dus geen slachtoffer. Ik vind ook dat de andere bewoners solidair met Leroy moeten zijn en dit niet moeten pikken.

En nogmaals: BB heeft die muurtjes zelf zo laag gemaakt dat je natuurlijk al dan niet perongeluk een keer een glimp van borsten kunt opvangen. Zeker als je met iemand aan het praten bent en die persoon wil aankijken. En ja, Leroy en Nouchine waren aan het praten. Ik meen te hebben gezien dat Leroy ook meteen vooroverbuigt zodra hij doorheeft dat hij meer ziet dan de bedoeling was. Hij buigt voorover omdat hij dan zeer zeker niet meer over de muur kan kijken.
pi_203593261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:41 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Dat is iets totaal anders.
Als Leroy zichzelf zou liggen aftrekken in bed en er dan over zou vertellen zou er ook geen probleem zijn.
Het probleem is dat hij eerst Nouchine stond te begluren en DAN met zijn fluit begon te spelen.
Naast haar. Zonder dat ze het zag.
Wat een bullshit zeg!!!!!!!!!!!! Echt regelrechte smaad wat mij betreft!
pi_203593267
Al die mensen die nu het zogenaamde gluren van Leroy schandalig vinden, zitten wel op een forum met een TIETEN topic waarin alle mannen hun uiterste best doen, dag en nacht, om een blote tiet of kont van de dames te kunnen capturen en daarna te vereeuwigen op internet.

Beetje hypocriet niet?
pi_203593275
Dit land gaat echt kapot aan dit soort gejank om futiliteiten..
pi_203593402
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 01:37 schreef Fugazi_ het volgende:
Dit land gaat echt kapot aan dit soort gejank om futiliteiten..
Zeker weten. De volgende stap is dat mannen niet meer mogen omkijken als een mooie vrouw ons passeert om haar kont te checken. Dat wordt straks ook not done. En de enige stap die daarna kan volgen is dat de vrouw er in het openbaar niet meer lekker mag uitzien. Dus als we zo doorgaan, gaat de boerka ook in de westerse wereld de norm worden.

Mensen mensen mensen, kijk uit!
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:00:04 #64
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_203597479
Zo. Prima. Klaar. Terug naar Facebook. Hop.
pi_203597576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 01:25 schreef Haradutas88 het volgende:
Al die mensen die nu het zogenaamde gluren van Leroy schandalig vinden, zitten wel op een forum met een TIETEN topic waarin alle mannen hun uiterste best doen, dag en nacht, om een blote tiet of kont van de dames te kunnen capturen en daarna te vereeuwigen op internet.

Beetje hypocriet niet?
helemaal mee eens
pi_203602553
Ik denk dat in het licht van dat gebeuren bij The Voice, RTL redelijk in een spagaat zat betreffende deze scene. Als zij het hadden laten passeren liepen zij het risico dat twitter-toetsenbordridders hun beklag zouden doen over het niet aan de kaak stellen van Leroy's viEsPeUkErIj in de uitzending. Anderzijds viel het incident op zich heel erg mee maar het risico dat dit op social media zou escaleren kunnen ze er natuurlijk niet bij hebben. Als er daadwerkelijk iets aan de hand was hadden ze die gozer waarschijnlijk naar huis gestuurd of het programma gestopt. Er was een tijd terug toch ook gezeik om een of ander reality programma waar gasten zich niet netjes hadden gedragen?
pi_203623605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 18:26 schreef rodevlekjes het volgende:
Ik denk dat in het licht van dat gebeuren bij The Voice, RTL redelijk in een spagaat zat betreffende deze scene. Als zij het hadden laten passeren liepen zij het risico dat twitter-toetsenbordridders hun beklag zouden doen over het niet aan de kaak stellen van Leroy's viEsPeUkErIj in de uitzending. Anderzijds viel het incident op zich heel erg mee maar het risico dat dit op social media zou escaleren kunnen ze er natuurlijk niet bij hebben. Als er daadwerkelijk iets aan de hand was hadden ze die gozer waarschijnlijk naar huis gestuurd of het programma gestopt. Er was een tijd terug toch ook gezeik om een of ander reality programma waar gasten zich niet netjes hadden gedragen?
Er was natuurlijk ook niets aan de hand. Dat heeft iedereen met een gezond verstand kunnen zien. Niet voor niets is er ook niemand in dat huis die hem iets kwalijk neemt. Maar op FOK heb je altijd van die deugers. Van die Moraalridders die wel meedoen op een forum met een TIETEN topic over de big brother vrouwen, maar iemand wegzetten als walgelijk en smerig omdat hij - al dan niet perongeluk - de tieten zag van Nouchine aangezien de muurtjes door Big Brother zo laag zijn gemaakt.

Maar zo gaat het altijd al op een forum als FOK. Als ze mensen helemaal kapot kunnen maken om wat voor reden dan ook, dan zullen ze dat met beide handen aangrijpen. Een beetje wat er nu ook gaande is in heel Nederland. Het is te sneu voor woorden!
pi_203624986
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 02:59 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Er was natuurlijk ook niets aan de hand. Dat heeft iedereen met een gezond verstand kunnen zien. Niet voor niets is er ook niemand in dat huis die hem iets kwalijk neemt. Maar op FOK heb je altijd van die deugers. Van die Moraalridders die wel meedoen op een forum met een TIETEN topic over de big brother vrouwen, maar iemand wegzetten als walgelijk en smerig omdat hij - al dan niet perongeluk - de tieten zag van Nouchine aangezien de muurtjes door Big Brother zo laag zijn gemaakt.

Maar zo gaat het altijd al op een forum als FOK. Als ze mensen helemaal kapot kunnen maken om wat voor reden dan ook, dan zullen ze dat met beide handen aangrijpen. Een beetje wat er nu ook gaande is in heel Nederland. Het is te sneu voor woorden!
Denk niet dat hij ons daar voor nodig heeft :+ .....Kijk eens op twitter hoe hij zichzelf promoot (en nog wel op zijn zakelijke account)...Denk nu dat het zijn bedoeling was om zich ook in BB te promoten voor als BB voor hem afgelopen is.
pi_203627187
Wat doe je dan nog op dit forum als je het allemaal zo slecht vind hier.
Je maakt een topic aan om een discussie te starten, maar niemand mag je tegenspreken. Want dan ga je mensen rapporteren en blokken.
Ga op een volwassen manier de discussie aan of, doe jezelf en andere mensen een plezier en verwijderd je account en richt een groepje op met gelijkgestemde op Facebook.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:02:04 #70
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203627287
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 02:59 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]

Ik vind je nogal naïef overkomen. Jou stelling dat de users van FOK iemand kapot maken, slaat natuurlijk kant nog wal. De bewoner in kwestie maakt zichzelf kapot met zijn eigen gedrag.
Even voor jou een vraag en een serieuze, zie jij andere bewoners en laten we het dan gemakshalve even over de mannen hebben, die hetzelfde gedrag(seksueel) vertonen als de bewoner, die jij hier zo sterk verdedigt alsof het je eigen vlees en bloed is?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')