Het is niet zozeer dat we afglijden, meer het probleem dat er in deze truttige tyfusmaatschappij niets meer kan of mag. Natuurlijk moeten excessen bestreden worden, maar we schieten kilometers door, zoals met alles.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 05:30 schreef Haradutas88 het volgende:
Bewoner Leroy heeft een officiele waarschuwing gekregen wegens grensoverschrijdend gedrag omdat hij zichzelf betaste in bad (??????) en omdat hij daarna over de wand van de douches keek naar Nouchine die stond te douchen.
Even een reflectie, BB heeft zelf de wanden tussen de douches zo hoog/laag gemaakt dat een lang iemand daar makkelijk overheen kan kijken. En dan boos worden als iemand dat ook doet???
En dan Nouchine, deze bewoonster heeft tot 2x toen eerst een duim en daarna 4 vingers ongevraagd tussen de billen gestoken van medebwoner Salar. Dat hebben we allemaal gezien op de streams. Als dit was gedaan door een mannelijke bewoner bij een vrouwelijke bewoner waren de rapen gaar geweest. Dan was die mannelijke bewoner op alle media afgemaakt vanwege aanranding. Stel je voor dat een man met vingers tussen de billen van een vrouw had gestoken! Dat was die actie all over het internet waarschijnlijk het schandaal van de dag.
Maar nu was het een meisje die het bij een jongen deed. En nu horen we NIEMAND!!! Hoe kan dit?
We glijden met z'n allen af tot een zeer bedenkelijk dieptepunt en we moeten daar echt iets aan gaan doen!
In vroegere BB's waren er helemaal geen wanden in de douches en douchte iedereen gewoon in adam/eva-kostuum.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:42 schreef Mazikeen het volgende:
Big brother heeft die douche wanden zo laag gemaakt dat zelfs Roel van velzen er nog overheen kan kijken
Inderdaad, het is een preutse versie gewordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In vroegere BB's waren er helemaal geen wanden in de douches en douchte iedereen gewoon in adam/eva-kostuum.
Waarschijnlijk door alles wat er nu gaande is en door het gezwam in shownieuws hadden ze het idee dat ze niet anders meer konden!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef einzeinz het volgende:
Veel rumoer om niets. Snap zelfs de waarschuwing niet (maar goed, die is er nu wel).
Nee hoor, want het is zeer seksitisch dat Leroy meteen een waarschuwing krijgt voor niets eigenlijk en dat Nouchine, die tot 2x toe vingers tussen de billen van Salar steekt, daar niets over hoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef einzeinz het volgende:
Trouwens, titel 'SEKSISME' is verkeerd gekozen.
Nouchine heeft achteraf aan de big brother redactie aangegeven dat ze NIETS fout vond aan wat er daar in de badkamer gebeurde. Leroy is nu publiekelijk weggezet als een perverseling en wat mij betreft moet hij KEIHARD optreden. Bv eisen dat de douches gescheiden worden, want blijkbaar kun je zomaar iets fouts doen. En wat mij betreft moeten de andere bewoners hem steunen in zijn standpunt. Misschien moeten de mannen maar van de vrouwen gescheiden worden, want anders loop je maar zo het risico op nationale televisie of in de nationale media te worden weggezet als perverseling. Als ik Leroy was dan zou ik echt woest zijn over was hier is gebeurd. om nog maar te zwijgen over hoe dit overkomt op zijn familie. En dat alles ZONDER reden!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:18 schreef tiki het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat er nu duidelijk een brede discussie op gang komt over (sexueel) grensoverschreidend gedrag.
Wat kan wel, is nog grappig of alleen wat sullig en wat kan echt niet?
Dat is de grote vraag. Die grens is niet altijd even duidelijk
Persoonlijk denk ik dat we niet moeten doorslaan door alles meteen in het dubieuze of misdadige te trekken.
Ook moeten we oppassen dat mensen ('daders') niet meteen aan de schandpaal worden genageld.
Maar tegelijkertijd moeten we nu ook ophouden met victum shaming of iemand die zich ongemakkelijk voelt over bepaald gedrag bijvoorbeeld belachelijk te maken.
In plaats van serieus te nemen.
In dit geval gaf Nouchine aan het niet prettig te vinden dat Leroy aan het gluren was (en dan had ze zijn gefriemel aan zijn piemel nog niet eens door).
Dan lijkt mij dat de grens hier wel duidelijk overschreden werd.
Leroy had dat gewoon moeten erkennen en beterschap beloven in plaats van BB aan te vallen.
Dan had het daarmee uit de wereld geholpen kunnen worden.
Zijn achterban kan zich hier beter kalm over houden.
Leroy weet niet wat er zich buitenshuis afspeelt, hij kan de ernst dus niet inschatten. Bovendien weten we ook niet wat er precies gezegd is tussen Leroy en Big Brother.quote:Op woensdag 9 februari 2022 03:29 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Nouchine heeft achteraf aan de big brother redactie aangegeven dat ze NIETS fout vond aan wat er daar in de badkamer gebeurde. Leroy is nu publiekelijk weggezet als een perverseling en wat mij betreft moet hij KEIHARD optreden. Bv eisen dat de douches gescheiden worden, want blijkbaar kun je zomaar iets fouts doen. En wat mij betreft moeten de andere bewoners hem steunen in zijn standpunt. Misschien moeten de mannen maar van de vrouwen gescheiden worden, want anders loop je maar zo het risico op nationale televisie of in de nationale media te worden weggezet als perverseling. Als ik Leroy was dan zou ik echt woest zijn over was hier is gebeurd. om nog maar te zwijgen over hoe dit overkomt op zijn familie. En dat alles ZONDER reden!
Ik hoop echt dat Leroy nog iets gaat doen! Dit kan écht niet. De jongen wordt zomaar zonder geldige reden weggezet als perverseling. Als het mij overkwam, zou het huis echt te klein zijn!
Voor Salar was het een hoogtepunt heb ik begrepen.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 05:30 schreef Haradutas88 het volgende:
Bewoner Leroy heeft een officiele waarschuwing gekregen wegens grensoverschrijdend gedrag omdat hij zichzelf betaste in bad (??????) en omdat hij daarna over de wand van de douches keek naar Nouchine die stond te douchen.
Even een reflectie, BB heeft zelf de wanden tussen de douches zo hoog/laag gemaakt dat een lang iemand daar makkelijk overheen kan kijken. En dan boos worden als iemand dat ook doet???
En dan Nouchine, deze bewoonster heeft tot 2x toen eerst een duim en daarna 4 vingers ongevraagd tussen de billen gestoken van medebwoner Salar. Dat hebben we allemaal gezien op de streams. Als dit was gedaan door een mannelijke bewoner bij een vrouwelijke bewoner waren de rapen gaar geweest. Dan was die mannelijke bewoner op alle media afgemaakt vanwege aanranding. Stel je voor dat een man met vingers tussen de billen van een vrouw had gestoken! Dat was die actie all over het internet waarschijnlijk het schandaal van de dag.
Maar nu was het een meisje die het bij een jongen deed. En nu horen we NIEMAND!!! Hoe kan dit?
We glijden met z'n allen af tot een zeer bedenkelijk dieptepunt en we moeten daar echt iets aan gaan doen!
Gij suetquote:Op woensdag 9 februari 2022 02:50 schreef Draak31 het volgende:
Al die viezerikjes hier die de douches open willen hebben.Smerig volk babah. Dit is dus ook het probleem, men moet daar maar lekker naakt gaan staan voor deze vieze fok!kers. Gatverdamme zeg, het kots loopt mij in de mond.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:47 schreef F.You het volgende:
[..]
Gij suet.. Toen je geboren was hebben ze ook van u een foto waar je naakt was.
Dat is het eerste wat ik daar van hoor. Vorig jaar was Michel er bv toch open over dat hij al wel eens naar het toilet was geweest om even zijn "kwakje" kwijt te kunnen? Dat zou niet nodig zijn geweest als ze daar effectief nog een aparte privé-ruimte voor zouden hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:42 schreef einzeinz het volgende:
Ik had ook begrepen dat er een rukbunker is in het huis. Waarom zou hij in hemelsnaam ook staan friemelen in een bad (voor een handjevol kijkers) terwijl er een ruimte is waar ze naar hartenlust kunnen masturberen (de vrouwen ook trouwens)?
Die waarschuwing is voor de kijkcijfers. Reuring scoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef einzeinz het volgende:
Veel rumoer om niets. Snap zelfs de waarschuwing niet (maar goed, die is er nu wel).
quote:
Dat is iets totaal anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef DX11 het volgende:
Wel raar dat Vera wel kon vertellen dat ze heeft liggen vingeren in bed, en dat was geen enkel probleem voor het programma.
Dat heb je toch niet gezien.....dat is toch heel wat anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef DX11 het volgende:
Wel raar dat Vera wel kon vertellen dat ze heeft liggen vingeren in bed, en dat was geen enkel probleem voor het programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |