abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:32:59 #26
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203572363
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:32 schreef Whuzz het volgende:

[..]
je schrijft afgetrokken verkeerd :P
Dat klopt want dat zei ik niet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:16:43 #27
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_203574662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 05:30 schreef Haradutas88 het volgende:
Bewoner Leroy heeft een officiele waarschuwing gekregen wegens grensoverschrijdend gedrag omdat hij zichzelf betaste in bad (??????) en omdat hij daarna over de wand van de douches keek naar Nouchine die stond te douchen.

Even een reflectie, BB heeft zelf de wanden tussen de douches zo hoog/laag gemaakt dat een lang iemand daar makkelijk overheen kan kijken. En dan boos worden als iemand dat ook doet???

En dan Nouchine, deze bewoonster heeft tot 2x toen eerst een duim en daarna 4 vingers ongevraagd tussen de billen gestoken van medebwoner Salar. Dat hebben we allemaal gezien op de streams. Als dit was gedaan door een mannelijke bewoner bij een vrouwelijke bewoner waren de rapen gaar geweest. Dan was die mannelijke bewoner op alle media afgemaakt vanwege aanranding. Stel je voor dat een man met vingers tussen de billen van een vrouw had gestoken! Dat was die actie all over het internet waarschijnlijk het schandaal van de dag.
Maar nu was het een meisje die het bij een jongen deed. En nu horen we NIEMAND!!! Hoe kan dit?

We glijden met z'n allen af tot een zeer bedenkelijk dieptepunt en we moeten daar echt iets aan gaan doen!
Het is niet zozeer dat we afglijden, meer het probleem dat er in deze truttige tyfusmaatschappij niets meer kan of mag. Natuurlijk moeten excessen bestreden worden, maar we schieten kilometers door, zoals met alles.
Het lijkt wel of we vandaag de dag leven in een SGP-maatschappij met een links woke sausje. :r :r :r
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:18:04 #28
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_203574690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:42 schreef Mazikeen het volgende:
Big brother heeft die douche wanden zo laag gemaakt dat zelfs Roel van velzen er nog overheen kan kijken :P
In vroegere BB's waren er helemaal geen wanden in de douches en douchte iedereen gewoon in adam/eva-kostuum.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator dinsdag 8 februari 2022 @ 20:32:15 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203574891
wees maar gerust dat de douches volgend jaar als er een BB komt tot het plafond zullen opgetrokken worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203576681
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
In vroegere BB's waren er helemaal geen wanden in de douches en douchte iedereen gewoon in adam/eva-kostuum.
Inderdaad, het is een preutse versie geworden
  woensdag 9 februari 2022 @ 02:50:28 #31
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203577811
Al die viezerikjes hier die de douches open willen hebben. :r Smerig volk babah. Dit is dus ook het probleem, men moet daar maar lekker naakt gaan staan voor deze vieze fok!kers. Gatverdamme zeg, het kots loopt mij in de mond.
  woensdag 9 februari 2022 @ 03:23:53 #32
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203577832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef einzeinz het volgende:
Veel rumoer om niets. Snap zelfs de waarschuwing niet (maar goed, die is er nu wel).
Waarschijnlijk door alles wat er nu gaande is en door het gezwam in shownieuws hadden ze het idee dat ze niet anders meer konden!
  woensdag 9 februari 2022 @ 03:25:12 #33
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203577836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef einzeinz het volgende:
Trouwens, titel 'SEKSISME' is verkeerd gekozen.
Nee hoor, want het is zeer seksitisch dat Leroy meteen een waarschuwing krijgt voor niets eigenlijk en dat Nouchine, die tot 2x toe vingers tussen de billen van Salar steekt, daar niets over hoort.
  woensdag 9 februari 2022 @ 03:29:23 #34
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203577840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 11:18 schreef tiki het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat er nu duidelijk een brede discussie op gang komt over (sexueel) grensoverschreidend gedrag.

Wat kan wel, is nog grappig of alleen wat sullig en wat kan echt niet?

Dat is de grote vraag. Die grens is niet altijd even duidelijk

Persoonlijk denk ik dat we niet moeten doorslaan door alles meteen in het dubieuze of misdadige te trekken.
Ook moeten we oppassen dat mensen ('daders') niet meteen aan de schandpaal worden genageld.

Maar tegelijkertijd moeten we nu ook ophouden met victum shaming of iemand die zich ongemakkelijk voelt over bepaald gedrag bijvoorbeeld belachelijk te maken.
In plaats van serieus te nemen.

In dit geval gaf Nouchine aan het niet prettig te vinden dat Leroy aan het gluren was (en dan had ze zijn gefriemel aan zijn piemel nog niet eens door).
Dan lijkt mij dat de grens hier wel duidelijk overschreden werd.

Leroy had dat gewoon moeten erkennen en beterschap beloven in plaats van BB aan te vallen.
Dan had het daarmee uit de wereld geholpen kunnen worden.

Zijn achterban kan zich hier beter kalm over houden.
Nouchine heeft achteraf aan de big brother redactie aangegeven dat ze NIETS fout vond aan wat er daar in de badkamer gebeurde. Leroy is nu publiekelijk weggezet als een perverseling en wat mij betreft moet hij KEIHARD optreden. Bv eisen dat de douches gescheiden worden, want blijkbaar kun je zomaar iets fouts doen. En wat mij betreft moeten de andere bewoners hem steunen in zijn standpunt. Misschien moeten de mannen maar van de vrouwen gescheiden worden, want anders loop je maar zo het risico op nationale televisie of in de nationale media te worden weggezet als perverseling. Als ik Leroy was dan zou ik echt woest zijn over was hier is gebeurd. om nog maar te zwijgen over hoe dit overkomt op zijn familie. En dat alles ZONDER reden!
Ik hoop echt dat Leroy nog iets gaat doen! Dit kan écht niet. De jongen wordt zomaar zonder geldige reden weggezet als perverseling. Als het mij overkwam, zou het huis echt te klein zijn!
  woensdag 9 februari 2022 @ 03:36:59 #35
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203577846
Ik vind hier echt dat een grens is overschreden... en niet door Leroy, maar door de redactie van Big Brother. Ze hebben een deelnemer in de media weggezet als perverseling (terwijl hij overduidelijk in de badkuip vooroverbuigt om dus niet duidelijk over de muur van de douche te kunnen kijken) en dat is echt zeer schadelijk. Wat mij betreft kan Leroy zelfs een aamklacht indienen vanwege smaad en laster hier. Ik hoop ook dat er een advocaat is die dit heeft gezien en daar actie tegen wil ondernemen. Zijn mannen vogelvrij tegenwoordig? Mag alles maar gezegd en geroepen worden? Ik hoop dat Big brother hier lik op stuk krijgt! Als de familie van Leroy hier meeleest, onderneem stappen want dit ging echt alle perken te buiten!
pi_203577899
Hou er ook rekening mee dat dit niet de eerste keer is dat een 'Big Brother' met grensoverschrijdend gedrag te maken heeft. Leroy was fout punt aan de lijn. Nouchine gaf aan dat ze niet wilde dat hij keek en toch besloot Leroy toch nog eens te kijken en er zelfs bij de zeggen dat hij tepeltjes gezien had.
Het is inderdaad de schuld van Big Brother dat hij eroverheen KON kijken maar ik heb nog geen enkele van de mannen dit jaar of vorig jaar zien gluren. Dat Leroy kijkt is zijn schuld en dan moet hij daar maar de gevolgen van dragen.

Ik wil er ook nog bijzeggen dat punt van Grace dat aangehaald wordt, dat ze tegen Vera zegt "ik zal aan je tietjes likken" Was OVERDUIDELIJK om haar te doen lachen/op te beuren omdat Dimi net weg was en Vera verdrietig was.
Dat is niet te vergelijken met het gedrag van Leroy.

Dit is is trouwens ook niet de eerste keer dat Leroy de grens opzoekt.
Als je aan een programma als Big Brother meedoet weet je vooraf dat je slecht neergezet kan worden maar Leroy doet het volledig zelf, de redactie moet zelfs niets doen om hem slecht neer te zetten want het is gewoon een vieze gast.

Leroy koos er ook bewust voor om samen met de dames zich te wassen wat al vreemd was want hij zou zich samen met Tobias gaan douchen die zich dan maar alleen ging douchen.
pi_203577902
Ik snap niet dat er mensen zijn die dit gedrag goedkeuren/verdedigen.
Zelfs als het niet zo erg was als het lijkt, dan nog was Leroy in de fout en moet daarvoor gestraft worden.
Het feit dat hij daarna ook totaal niet wilde toegeven dat hij in de fout was en het in plaats daarvan maar op de productie afschoof zegt ook genoeg over hem.

Als dit alles nog niet genoeg was om de beslissing van de harde aanpak van BB te snappen:
Ze hebben de luxe niet om zich nog een fout ivm grenschoverschrijdend gedrag te veroorloven, na wat er nog niet zo heel lang geleden in een andere BB is gebeurd.

Leroy en zijn achterban mogen blij zijn dat het bij een waarschuwing is gebleven.
pi_203577923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 03:29 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Nouchine heeft achteraf aan de big brother redactie aangegeven dat ze NIETS fout vond aan wat er daar in de badkamer gebeurde. Leroy is nu publiekelijk weggezet als een perverseling en wat mij betreft moet hij KEIHARD optreden. Bv eisen dat de douches gescheiden worden, want blijkbaar kun je zomaar iets fouts doen. En wat mij betreft moeten de andere bewoners hem steunen in zijn standpunt. Misschien moeten de mannen maar van de vrouwen gescheiden worden, want anders loop je maar zo het risico op nationale televisie of in de nationale media te worden weggezet als perverseling. Als ik Leroy was dan zou ik echt woest zijn over was hier is gebeurd. om nog maar te zwijgen over hoe dit overkomt op zijn familie. En dat alles ZONDER reden!
Ik hoop echt dat Leroy nog iets gaat doen! Dit kan écht niet. De jongen wordt zomaar zonder geldige reden weggezet als perverseling. Als het mij overkwam, zou het huis echt te klein zijn!
Leroy weet niet wat er zich buitenshuis afspeelt, hij kan de ernst dus niet inschatten. Bovendien weten we ook niet wat er precies gezegd is tussen Leroy en Big Brother.
Maar dat van die gescheiden badkamers en toiletten is iets wat op zich zou kunnen, al ga je dan wel hebben dat de WOKE-gemeenschap opstaat en zal zeggen dat er geen verschil mag zijn tussen man/vrouw en dat ze er wel één gemeenschappelijke ruimte van willen maken.

Je zal dus altijd iemand tegen de borst stoten. Mocht ik Leroy zijn dien ik klacht in tegen Big Brother.
Cindy De Vuyst
pi_203577940
Ik had ook begrepen dat er een rukbunker is in het huis. Waarom zou hij in hemelsnaam ook staan friemelen in een bad (voor een handjevol kijkers) terwijl er een ruimte is waar ze naar hartenlust kunnen masturberen (de vrouwen ook trouwens)?
Cindy De Vuyst
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:04:30 #40
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203578336
Het is echt fucking nasty, heb de beelden gezien. Gatverdamme zeg.
pi_203578706
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 05:30 schreef Haradutas88 het volgende:
Bewoner Leroy heeft een officiele waarschuwing gekregen wegens grensoverschrijdend gedrag omdat hij zichzelf betaste in bad (??????) en omdat hij daarna over de wand van de douches keek naar Nouchine die stond te douchen.

Even een reflectie, BB heeft zelf de wanden tussen de douches zo hoog/laag gemaakt dat een lang iemand daar makkelijk overheen kan kijken. En dan boos worden als iemand dat ook doet???

En dan Nouchine, deze bewoonster heeft tot 2x toen eerst een duim en daarna 4 vingers ongevraagd tussen de billen gestoken van medebwoner Salar. Dat hebben we allemaal gezien op de streams. Als dit was gedaan door een mannelijke bewoner bij een vrouwelijke bewoner waren de rapen gaar geweest. Dan was die mannelijke bewoner op alle media afgemaakt vanwege aanranding. Stel je voor dat een man met vingers tussen de billen van een vrouw had gestoken! Dat was die actie all over het internet waarschijnlijk het schandaal van de dag.
Maar nu was het een meisje die het bij een jongen deed. En nu horen we NIEMAND!!! Hoe kan dit?

We glijden met z'n allen af tot een zeer bedenkelijk dieptepunt en we moeten daar echt iets aan gaan doen!
Voor Salar was het een hoogtepunt heb ik begrepen.....
pi_203578774
quote:
4s.gif Op woensdag 9 februari 2022 02:50 schreef Draak31 het volgende:
Al die viezerikjes hier die de douches open willen hebben. :r Smerig volk babah. Dit is dus ook het probleem, men moet daar maar lekker naakt gaan staan voor deze vieze fok!kers. Gatverdamme zeg, het kots loopt mij in de mond.
Gij suet :? .. Toen je geboren was hebben ze ook van u een foto waar je naakt was.
  woensdag 9 februari 2022 @ 09:52:09 #43
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203579488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:47 schreef F.You het volgende:

[..]
Gij suet :? .. Toen je geboren was hebben ze ook van u een foto waar je naakt was.
:r Vuile viezerik.
pi_203580496
Dan is de productie ook 1 groep vetzakken want die zien alles op camera.
Te bedenken dat we in België ooit een seizoen hadden met glazen wanden.
pi_203584730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 06:42 schreef einzeinz het volgende:
Ik had ook begrepen dat er een rukbunker is in het huis. Waarom zou hij in hemelsnaam ook staan friemelen in een bad (voor een handjevol kijkers) terwijl er een ruimte is waar ze naar hartenlust kunnen masturberen (de vrouwen ook trouwens)?
Dat is het eerste wat ik daar van hoor. Vorig jaar was Michel er bv toch open over dat hij al wel eens naar het toilet was geweest om even zijn "kwakje" kwijt te kunnen? Dat zou niet nodig zijn geweest als ze daar effectief nog een aparte privé-ruimte voor zouden hebben.
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:26:31 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_203587035
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 10:53 schreef einzeinz het volgende:
Veel rumoer om niets. Snap zelfs de waarschuwing niet (maar goed, die is er nu wel).
Die waarschuwing is voor de kijkcijfers. Reuring scoort. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_203587786
Wel raar dat Vera wel kon vertellen dat ze heeft liggen vingeren in bed, en dat was geen enkel probleem voor het programma.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:17:18 #48
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_203587936
quote:
4s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:52 schreef Draak31 het volgende:

[..]
:r Vuile viezerik.

:+
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_203590185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef DX11 het volgende:
Wel raar dat Vera wel kon vertellen dat ze heeft liggen vingeren in bed, en dat was geen enkel probleem voor het programma.
Dat is iets totaal anders.
Als Leroy zichzelf zou liggen aftrekken in bed en er dan over zou vertellen zou er ook geen probleem zijn.
Het probleem is dat hij eerst Nouchine stond te begluren en DAN met zijn fluit begon te spelen.
Naast haar. Zonder dat ze het zag.
pi_203590689
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef DX11 het volgende:
Dat heb je toch niet gezien.....dat is toch heel wat anders.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')