Weten die ook eens hoe het is om een account bij De Giro te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef einzeinz het volgende:
EU stopt toegang van Russische banken tot Europese financiële markten
Haha, al die rijke Russen die dachten munt te slaan staan goed voor schut. Ze kunnen niet verkopen noch aankopen.
Een deel zit wss al in de prijs verwerkt, we zijn natuurlijk al een paar weken aan het dalen vanwege de dreiging van een oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:02 schreef einzeinz het volgende:
AEX -1,48% alsof er niets aan de hand is
GWK?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef einzeinz het volgende:
Iemand die weet hoe je Russische Roebel kunt kopen? Is nu een zeer aantrekkelijk munt!
nee daar heeft niemand baat bijquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een snelle overgave, als dit een langdurende oorlog wordt zitten we echt in de shit.
Ja gelukkig wel, maar ik krijg niet de indruk dat ze een robuust platform hebben. Te vaak, teveel storingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg nu geen melding meer in de app. Er kunnen zo te zien dus weer dips gekocht worden.
Ik kwam net vragen of je Gazprom als lange termijn belegging aanraadt. Vanmorgen nog iets verder gedipt.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:35 schreef ludovico het volgende:
Goed moment voor aandelen Shell?
Gazprom gaat helemaal door het putje omdat Biden graag oorlog wilt met Rusland.
Gasreserves in Europa staan op 5%....
Ben zelf ook benieuwd naar Gazprom. Is een interessante.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik kwam net vragen of je Gazprom als lange termijn belegging aanraadt. Vanmorgen nog iets verder gedipt.
Ik kan het via Interactive Brokers in Moskou zelf kopen. Ik ben alleen een enigszins bang dat (A) de VS Interactive Brokers zal dwingen om zich af te sluiten van de Russische beurs als onderdeel van de sankties. Een alternatief is om de Gazprom notering in Duitsland te kopen. Maar dan loert het risico dat (B) Duitsland deze notering beeindigd als sanktie.
Welk risico zou hoger zijn? A of B ?
Buy When There's Blood in the Streets (Baron Rothschild)
Aanraden, een aandeel? En dan Gazprom? Nooitquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik kwam net vragen of je Gazprom als lange termijn belegging aanraadt. Vanmorgen nog iets verder gedipt.
Ik kan het via Interactive Brokers in Moskou zelf kopen. Ik ben alleen een enigszins bang dat (A) de VS Interactive Brokers zal dwingen om zich af te sluiten van de Russische beurs als onderdeel van de sankties. Een alternatief is om de Gazprom notering in Duitsland te kopen. Maar dan loert het risico dat (B) Duitsland deze notering beeindigd als sanktie.
Welk risico zou hoger zijn? A of B ?
Buy When There's Blood in the Streets (Baron Rothschild)
Ehmmmmm, het grootste risico bij PostNL is dat ze meer moeten gaan betalen denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef recursief het volgende:
Ik begrijp het koersniveau van PostNL niet zo goed, zeker als je kijkt naar de rendementsprognoses en evt inkoop eigen aandelen. Het aandeel lijkt me goedkoop, waarom zou dat niet zo zijn?
Wel even opletten voor exposure in Rusland. Europese banken kunnen nog wel eens last krijgen van het afkoppelen van het Russische betalingsverkeer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn strategie is iig om niet in bedrijven in China of Rusland te investeren.
Er zijn genoeg prima investeringen in EU en USA.
Je kan niet alles uitsluiten, er zijn natuurlijk ook bedrijven (deels) afhankelijk van Rusland als afzetmarkt of vanwege grondstoffen. Al die verbanden heb ik ook niet helder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Wel even opletten voor exposure in Rusland. Europese banken kunnen nog wel eens last krijgen van het afkoppelen van het Russische betalingsverkeer.
Keb net een buyorder ingezet voor 3.8,quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef michaelmoore het volgende:
Ik heb net 200 aandelen Gazprom gekocht
heel bijzonder
edit: en nog 200
en nog een keer 200
Haha jij durft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef michaelmoore het volgende:
Ik heb net 200 aandelen Gazprom gekocht
heel bijzonder
edit: en nog 200
en nog een keer 200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |