SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ik denk wegdraaien van de stream om Leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met z'n allen paalzitten tot het licht wordt![]()
Oh die moet vannacht nog vertrekken voor strafquote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk wegdraaien van de stream om Leroy
Nou hij ontkent het in alle toon aarde.....quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef Rhosyn het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets. Draaien ze weg.
Gaat dus wel gebeuren als je dit in vertrouwen door verteld aan Nawel.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Heel dom dat leroy dit doet vertellen want denk niet dat ze willen dat het in de groep terecht komt
Maar hij keek wel naar nouchine en lette op de camera en ging op zijn zij liggen om zijn snikkel te wassen zoals hij zegtquote:Op maandag 7 februari 2022 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hij ontkent het in alle toon aarde.....
Zo is hij niet
Op een of andere manier zie ik het voor me dat ze bij Leroy aan de hand van poppen lieten zien wat hij gedaan heeft in de badkamer.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Leroy over BB dat ie tot de orde geroepen is
die gaat er echt uit want die gesprekken over dit soort dingen zijn gewoon geheimquote:Op maandag 7 februari 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy![]()
kan die gozer niet meer zien of horen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik het voor me dat ze bij Leroy aan de hand van poppen lieten zien wat hij gedaan heeft in de badkamer.
Kookquote:Op maandag 7 februari 2022 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy![]()
kan die gozer niet meer zien of horen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef juul. het volgende:
Ik vind het wat, ik zou vertrekken als je zo te boek staat
Nu is het hek helemaal van de dam.......quote:Op maandag 7 februari 2022 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Heel dom dat leroy dit doet vertellen want denk niet dat ze willen dat het in de groep terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |