Als Abi41104371 die mening heeft moeten we het maar serieus nemenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ja laten we willekeurige tweets hier gaan plaatsen.

Of het geeft aan dat er nóg meer next-level debielen op internet hun mening geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat veel fans hem wel zien zitten. (En ik dus geen totale mongool ben.)

Of je laat haar dat helemaal zelf bepalen in plaats van hier te mansplainenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja als Chantal al jaren wist dat Marc graag en veel buiten de deur wipt dan is dat deel van het schandaal iig geen verrassing. Lijkt me sterk dat ze dat deel echt als een verrassing komt, dat kun je toch nauwelijks verbergen.
Ze kan hem eventueel naar anti-dickpic-therapie sturen zodat hij zich een beetje normaal leert gedragen?

quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Abi41104371 die mening heeft moeten we het maar serieus nemen
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Of het geeft aan dat er nóg meer next-level debielen op internet hun mening geven.

Nouja zeg. Er heeft zich nog nooit een vrouw ook maar iets van mijn geouwehoer aangetrokken, wees maar niet bangquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Of je laat haar dat helemaal zelf bepalen in plaats van hier te mansplainen

jij weet niet wat voor schade een zo'n berichtje aan kan doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja zeg. Er heeft zich nog nooit een vrouw ook maar iets van mijn geouwehoer aangetrokken, wees maar niet bang

quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij weet niet wat voor schade een zo'n berichtje aan kan doen

Maar wel z’n contract verlengen?quote:Volgens hen kan het gedrag van Overmars de rest van de clubleiding onmogelijk zijn ontgaan. Algemeen directeur Edwin van der Sar zou ervan op de hoogte zijn geweest dat meerdere vrouwen zich vergeefs beklaagden, al ontkent hij volgens het AD stellig dat hij daarvan wist.

Van Overmars of vd Sar?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:34 schreef tja77 het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)gedrag-overmars.html
[..]
Maar wel z’n contract verlengen?

Van Overmars, als (ik zeg als) deze perikelen bij van der Sar bekend waren, waarom mocht Overmars onlangs dan z’n contract verlengen?quote:

als..... dat is altijd het probleem met dit soort zaken, NRC heeft een scoop, Ajax haalt de angel eruit door Overmars meteen te laten gaan en de rest van de pers stort zich op details waarvan moeilijk te achterhalen valt wat er van waar is. Als vd Sar zegt dat hij het niet wist moeten we dan meteen maar aannemen dat hij liegt?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van Overmars, als (ik zeg als) deze perikelen bij van der Sar bekend waren, waarom mocht Overmars onlangs dan z’n contract verlengen?

Omdat hij goed werk levert.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van Overmars, als (ik zeg als) deze perikelen bij van der Sar bekend waren, waarom mocht Overmars onlangs dan z’n contract verlengen?

Als er meerdere vrouwen aangeven dat ze het kenbaar hebben gemaakt bij van der Sar, moeten we dan maar meteen aannemen dat ze liegen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als..... dat is altijd het probleem met dit soort zaken, NRC heeft een scoop, Ajax haalt de angel eruit door Overmars meteen te laten gaan en de rest van de pers stort zich op details waarvan moeilijk te achterhalen valt wat er van waar is. Als vd Sar zegt dat hij het niet wist moeten we dan meteen maar aannemen dat hij liegt?

quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als er meerdere vrouwen aangeven dat ze het kenbaar hebben gemaakt bij van der Sar, moeten we dan maar meteen aannemen dat ze liegen?

Ik denk dat Jos B. ook een prima babysitter zou zijn. Maar of je iemand die zich schuldig maakt aan wanpraktijken binnen je club, je voor langere tijd aan je club wil binden, is een tweede natuurlijk.quote:

waar lees je dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als er meerdere vrouwen aangeven dat ze het kenbaar hebben gemaakt bij van der Sar, moeten we dan maar meteen aannemen dat ze liegen?

quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jos B. ook een prima babysitter zou zijn. Maar of je iemand die zich schuldig maakt aan wanpraktijken binnen je club, je voor langere tijd aan je club wil binden, is een tweede natuurlijk.

Ah ja, dickpics sturen mag alleen wanneer je je werk goed uitvoert.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dit bedoel ik dus. Als je echt dit soort debiele vergelijkingen gaat maken ben je niet helemaal lekker. Met je tittycrew.

quote:
Of telt dat niet?quote:Volgens hen kan het gedrag van Overmars de rest van de clubleiding onmogelijk zijn ontgaan. Algemeen directeur Edwin van der Sar zou ervan op de hoogte zijn geweest dat meerdere vrouwen zich vergeefs beklaagden, al ontkent hij volgens het AD stellig dat hij daarvan wist.

dat is toch niet hetzelfde, hij zou op de hoogte moeten zijn is heel wat anders dan ik heb het hem verteld maar hij deed nietsquote:

Dat staat er niet. Men beweert dat hij op de hoogte was, niet dat hij dat zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch niet hetzelfde, hij zou op de hoogte moeten zijn is heel wat anders dan ik heb het hem verteld maar hij deed niets

In beide gevallen is er iets niet goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch niet hetzelfde, hij zou op de hoogte moeten zijn is heel wat anders dan ik heb het hem verteld maar hij deed niets

ik zeg toch niet dat het goed is maar het is wel een essentieel verschilquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
In beide gevallen is er iets niet goed natuurlijk.
Als hij op de hoogte zou moeten zijn en hij was het niet dan heerst er een doofpotcultuur binnen Ajax. Dan is met het wieberen van Overmars nog niet het probleem buiten de deur gewerkt.
Als hij op de hoogte was en hij deed er niks mis mee maakt hij daar zelf ook onderdeel van uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |