Ik vind het ook allemaal maar wat lafjes nadat het NRC de hele dag hoog van de toren heeft geblazen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgaande op dat artikel in het NRC lijkt het niet in de buurt te komen van The Voice. Met Overmars is de rotte appel ook wel buiten. Denk dat dit verder weinig consequenties gaat hebben voor Ajax.
Jammer he?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar wat lafjes nadat het NRC de hele dag hoog van de toren heeft geblazen eigenlijk.
Dat is echt in geen enkel serieus te nemen bron genoemd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Die arme vrouwen konden geen kant op
Ze waren bang om hun baan kwijt te raken en deden mond eerder niet open
En die directeurtjes dachten dat ze onaantastbaar waren en kochten dat af met salarisverhogingen voor die dames totdat de rel met Borsato begon
Ik vind van der sar mede schuldig
Het is een fucking schande dat hij nog niet afgetreden is🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕
Zeker, toch jammer dat Flappie geen massaverkrachter blijkt te zijn.quote:
Het valt allemaal reuze mee inderdaad. Een speler die heeft gevraagd of een vrouw met hem mee het hokje in wilde. Nounou, schokkend hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar wat lafjes nadat het NRC de hele dag hoog van de toren heeft geblazen eigenlijk.
Dat vond ik sowieso nogal misplaatst in dat artikel. Zou eerder nieuws zijn als ze een club vinden waar zoiets nog nooit is gebeurd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het valt allemaal reuze mee inderdaad. Een speler die heeft gevraagd of een vrouw met hem mee het hokje in wilde. Nounou, schokkend hoor.
alsof dat een uitzondering isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naam en rugnummer van de speler?
Het is nog niet voorbij deze relquote:
Ajax zal vast niet de enige blijken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij deze rel
Er komt meer aan
Nouja dat gaf ik dus aan. Kijk 1 uitzending van VI en je weet dat dit al 50 jaar gebeurd. Dat vinden we met z'n allen heel grappig dus nu heel verontwaardigd doen slaat wat mij betreft dan nergens op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik sowieso nogal misplaatst in dat artikel. Zou eerder nieuws zijn als ze een club vinden waar zoiets nog nooit is gebeurd.
Zo werkt het gewoon in de praktijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is echt in geen enkel serieus te nemen bron genoemd.
Kunnen we jou ook zwijg geld betalen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon in de praktijk
Er wordt gewoon zwijg geld betaalt
Zoveel geld hebben jullie nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we jou ook zwijg geld betalen?
Je zou zeggen dat hij niet veel moeite kan hebben met geluiden opvangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
En verder moet je je maar afvragen of Van der Sar het echt wist natuurlijk.
Heb het zelf ook eens meegemaakt dat een leidinggevende net iets te jofel deed tegen wat jongere vrouwen op de vrijdagmiddagborrel. Die is toen een keer aangesproken door zo'n grietje en werd daarna eigenlijk een beetje het lijdend voorwerp van grappen op de werkvloer. Maar alsnog niemand die daarmee naar het hogere management ging. Zoiets kan hier ook spelen.
Hij schijnt de inspiratie te zijn geweest voor die reuzenfilm.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat hij niet veel moeite kan hebben met geluiden opvangen.
Gezien de snip & snap relatie tussen hem en Overmars lijkt hij me ook niet de eerste persoon waar ik heen zou gaan als ik problemen met Overmars had, maar er zitten nog genoeg andere mensen in het management waar dat wel zou kunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
Heb het zelf ook eens meegemaakt dat een leidinggevende net iets te jofel deed tegen wat jongere vrouwen op de vrijdagmiddagborrel. Die is toen een keer aangesproken door zo'n grietje en werd daarna eigenlijk een beetje het lijdend voorwerp van grappen op de werkvloer. Maar alsnog niemand die daarmee naar het hogere management ging. Zoiets kan hier ook spelen.
Dan lees jij dat NRC stuk echt anders dan ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgaande op dat artikel in het NRC lijkt het niet in de buurt te komen van The Voice. Met Overmars is de rotte appel ook wel buiten. Denk dat dit verder weinig consequenties gaat hebben voor Ajax.
Als je nu ergens kan wedden dat hij aanblijft, kun je rijk worden als je gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Sarretje weg moet hebben jullie wel een klein probleem
Ja dit. En toen kwam de Voice, gingen de dames het nog eens even herevalueren en bedachten ze dat het toch wel allemaal vanuit een machtspositie was gebeurd. Ofzoiets.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je nu ergens kan wedden dat hij aanblijft, kun je rijk worden als je gelijk krijgt.
Dat valt ook wel mee. Denk dat Overmars een grotere klap is dan dat Sar weg zou moeten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Sarretje weg moet hebben jullie wel een klein probleem
Ligt eraan hoe ver de buitenwacht hier in gaat en blijft pushen. Je kan soms nog zo onschuldig zijn als wat, maar als je door de buitenwacht bent veroordeeld heb je in zo'n functie gewoon een probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |