abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 februari 2022 @ 22:17:24 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203561669
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is wel grappig, ik had het zaterdag nog met een Ajax supporter over dat het al zo lang goed gaat bij Ajax in de bestuurskamer. Hij zei toen dat dat de reden is van het succes, Sar en Overmars die met hun aanpak rust in de tent hebben gekregen.

Nou. Lekker rustig, Marc.
Uiteindelijk bleek dat dus vooral Van der Sar die zijn vieze maatje lang heeft kunnen beschermen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 februari 2022 @ 22:18:42 #52
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_203561682
Volgens Maijur is het iets Amsterdams.

Geen dickpics in Limburg allen. :M
pi_203561699
als ik een dickpic krijg maak ik meteen melding bij de FA's
pi_203561777
Was het Susan Lenderink?
Zijn CFO waar hij veel deals mee doet.
Love is in the air!
pi_203561791
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:19 schreef KingRoland het volgende:
als ik een dickpic krijg maak ik meteen melding bij de FA's
Ik vermoed dat de kans vrij groot is dat die hem juist sturen @GGMM @Straatcommando.
pi_203561812
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Uiteindelijk bleek dat dus vooral Van der Sar die zijn vieze maatje lang heeft kunnen beschermen.
Ja, ben wel benieuwd hoe diep die put blijkt te zijn.

Lijkt me dat zijn positie ook wel gaat wankelen als er wat meer uitkomt.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:33:01 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203561933
twitter


Het meeste gras was dus al voor hun voeten weggemaaid. Wel nieuwsgierig naar de speler.

En schrijnend dit natuurlijk, al vind ik het helaas niet heel verrassend voor het machocultuurtje.
pi_203562036
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

Het meeste gras was dus al voor hun voeten weggemaaid. Wel nieuwsgierig naar de speler.

En schrijnend dit natuurlijk, al vind ik het helaas niet heel verrassend voor het machocultuurtje.
Eens. Je ziet het in zo'n cultuur eigenlijk aankomen, en toch ramt het je weer in je gezicht.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:42:27 #59
432997 Ven1972
Man met humor
pi_203562089
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat gegeven vind ik niet zo bijzonder. Als hij zn vrouw voor een jongere vrouw had verlaten is dat ook alleen privé en story nieuws en mocht hij met een collega daten is dat imho ook geen nieuws.

Het sturen van ongewenste dickpicks is imho wel een ding.
Ja, dickpicks versturen is wat anders dan verliefd worden op een collega, maar zeker je penis laten fotograferen onder werktijd is onprofessioneel wat een directeur doet, en laten versturen via app naar een vrouwelijke collega is ook fout. Zeker besefte Marc Overmars nog niet wat hij heeft gedaan onder werktijd naar wel 6(!) vrouwelijke collega seksueel getinte app versturen, dus hij heeft misbruik gemaakt van zijn functie. Op gegeven moment is dat voor iedereen niet goed te praten. Privé en werk dienen altijd gescheiden houden als je aan werk bent, zowel professioneel en respectvol moet zijn.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_203562149
quote:
Bij sommige medewerkers was zijn bijnaam ‘geilneef'.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:46:43 #61
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203562172
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

Het meeste gras was dus al voor hun voeten weggemaaid. Wel nieuwsgierig naar de speler.

En schrijnend dit natuurlijk, al vind ik het helaas niet heel verrassend voor het machocultuurtje.
Triest ja, het erge is dat dit waarschijnlijk bij alle clubs zo gaat :')
Oh.
pi_203562180
Wel heel vermoeiend zeg. Ja erg voor de vrouwen maar ook Ajax is de sjaka. Goed communiceren, onderzoek doen, cultuur verbeteren maar ja, we moeten ook een tieiwe directeur hebben om de continuïteit van de club te waarborgen.
pi_203562266
Triest dat dit is gebeurd. Schandelijk dat Overmars en degene die hem hebben beschermd om deze manier misbruik hebben gemaakt van hun positie. Wat de vrouwen die hier slachtoffer van zijn geworden hebben meegemaakt is ontluisterend.

Het is onbegrijpelijk dat iemand als Overmars, die de top heeft bereikt, zwemt in het geld en ook nog eens een knappe vrouw heeft, zich toch nog zo onprofessioneel gedraagt.

Natuurlijk is dit het einde van een tijdperk, de reputatie en naam van de club is door Overmars te grabbel gegooid. Maar dat vind ik nog niet eens het ergste, het ergste vind ik dat de club Ajax totaal geen veilige en nette werkomgeving blijkt te garanderen, zeker niet voor vrouwelijke werknemers.

Er moet grondig schoon schip gemaakt worden, ook als dat betekent dat we kwalitatief goede mensen de laan uit moeten sturen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:54:06 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203562298
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Triest ja, het erge is dat dit waarschijnlijk bij alle clubs zo gaat :')
Ik vrees dat we hier niet uniek in zijn nee, hoewel niet elke TD een dickpic zal sturen en het in deze mate is. En het sowieso natuurlijk niet een tijd is om naar anderen te wijzen. Schoon schip maken, de rotte appels eruit gooien en zorgen voor een normalere werkcultuur en wel zo spoedig mogelijk.
pi_203562378
Tja. Overmars is natuurlijk schandalig, maar een haantjescultuur en een apenrots binnen een voetbalclub, ik hoop niet dat er iemand zo naïef is om te denken dat dit alleen bij Ajax zo is. Of dat dit binnen 10 jaar veranderd kan worden in het voetbal.

En daarbij, met een speler die een medewerkster appt om samen een hokje op te zoeken is natuurlijk an sich heel weinig mis. Ook verder geen sprake van een machtsverhouding.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 7 februari 2022 @ 23:00:31 #66
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203562407
Ja, het is wel verrot daar geweest dan. Goed dat deze beerput eens geopend wordt.
Makkelijk tweede.
  maandag 7 februari 2022 @ 23:04:37 #67
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203562448
quote:
81s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vrees dat we hier niet uniek in zijn nee, hoewel niet elke TD een dickpic zal sturen en het in deze mate is. En het sowieso natuurlijk niet een tijd is om naar anderen te wijzen. Schoon schip maken, de rotte appels eruit gooien en zorgen voor een normalere werkcultuur en wel zo spoedig mogelijk.
Ja, eens. Wel ontzettend kut dat je terwijl het sportief al jaren goed gaat nu eigenlijk compleet moet gaan herstructureren in de bestuurskamer, plus de reputatieschade erbij genomen, na de Voice is Ajax nu de tweede waar het nu grootschalig uitkomt (en de eerste voetbalclub).
Makkelijk tweede.
  maandag 7 februari 2022 @ 23:06:21 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203562462
Ajax is denk ik ook wel de enige club in Nederland waar er zoveel vrouwen werkzaam zijn, dat zie ik in de Kuip niet zo eigenlijk, op de introductie van het vrouwenteam na vorig jaar pas ergens

Feitelijk gaat men dus ten onder aan het eigen woke-isme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 februari 2022 @ 23:08:19 #69
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203562478
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:06 schreef Caland het volgende:
Ajax is denk ik ook wel de enige club in Nederland waar er zoveel vrouwen werkzaam zijn, dat zie ik in de Kuip niet zo eigenlijk, op de introductie van het vrouwenteam na vorig jaar pas ergens

Feitelijk gaat men dus ten onder aan het eigen woke-isme.
Precies, gewoon geen vrouwen meer banen geven bij voetbalclubs, dan heb je dit met die verrotte machtscultuur vanzelf opgelost.
Makkelijk tweede.
pi_203562487
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Veltman de premier League legende _O_ @:adames
Alles is de schuld van mallejan. Anders had deze grootheid in een cl finale gestaan.
pi_203562690
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:51 schreef Shreyas het volgende:
Triest dat dit is gebeurd. Schandelijk dat Overmars en degene die hem hebben beschermd om deze manier misbruik hebben gemaakt van hun positie. Wat de vrouwen die hier slachtoffer van zijn geworden hebben meegemaakt is ontluisterend.

Het is onbegrijpelijk dat iemand als Overmars, die de top heeft bereikt, zwemt in het geld en ook nog eens een knappe vrouw heeft, zich toch nog zo onprofessioneel gedraagt.

Natuurlijk is dit het einde van een tijdperk, de reputatie en naam van de club is door Overmars te grabbel gegooid. Maar dat vind ik nog niet eens het ergste, het ergste vind ik dat de club Ajax totaal geen veilige en nette werkomgeving blijkt te garanderen, zeker niet voor vrouwelijke werknemers.

Er moet grondig schoon schip gemaakt worden, ook als dat betekent dat we kwalitatief goede mensen de laan uit moeten sturen.
Clownact
pi_203562857
Dat verhaal over die speler is precies zo'n voorbeeld wat ik vanmiddag probeerde te illustreren.

Die gasten krijgen aandacht bij de vleet, veel vrouwen doen het wellicht met wederzijds goedvinden, maar als achteraf het contact anders wordt ervaren ben je de sjaak. Of spelers zijn zo op een voetstuk gezet dat ze wel ongewenst opdringerig worden. Ik denk dat heel veel spelers en bestuurders zenuwachtig worden, ook bij andere clubs...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 7 februari 2022 @ 23:53:18 #73
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203562966
quote:
81s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vrees dat we hier niet uniek in zijn nee, hoewel niet elke TD een dickpic zal sturen en het in deze mate is. En het sowieso natuurlijk niet een tijd is om naar anderen te wijzen. Schoon schip maken, de rotte appels eruit gooien en zorgen voor een normalere werkcultuur en wel zo spoedig mogelijk.
Het staat buiten kijf dat het walgelijk is dat Ajax dit niet zelf kon regelen en dat die uitzending van BOOS nodig was om alles tegen het licht te houden :')
Oh.
  maandag 7 februari 2022 @ 23:55:58 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203562994
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:06 schreef Caland het volgende:
Ajax is denk ik ook wel de enige club in Nederland waar er zoveel vrouwen werkzaam zijn, dat zie ik in de Kuip niet zo eigenlijk, op de introductie van het vrouwenteam na vorig jaar pas ergens

Feitelijk gaat men dus ten onder aan het eigen woke-isme.
Zijn daar eigenlijk officiële cijfers van hoeveel vrouwen er bij Feyenoord werken?

Sowieso qua aantallen zullen ze het niet halen bij Ajax die ook gigantisch gegroeid zijn op dat vlak, zeker de marketingafdeling.
Oh.
pi_203563005
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Zijn daar eigenlijk officiële cijfers van hoeveel vrouwen er bij Feyenoord werken?

Sowieso qua aantallen zullen ze het niet halen bij Ajax die ook gigantisch gegroeid zijn op dat vlak, zeker de marketingafdeling.
Officiële cijfers niet maar op kantoorniveau is dat nagenoeg gelijk

e: Uit het laatste jaarverslag van Ajax blijkt dat 26 procent van de 408 voltijdswerknemers vrouw is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')