Inderdaad, maar je vult niet zelf in, echter doet dat de leidinggevende voor je!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De VOG wordt afgegeven op basis voor wat voor functie je gaat uitvoeren.
De leidinggevend kan het verzoek indienen maar je kan het zelf ook indienenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je vult niet zelf in, echter doet dat de leidinggevende voor je!
Ik vind de huidige scheidingen tussen een maatschappelijke discussie omtrent ethisch handelen enerzijds en een overtreding in gradaties of een misdaad anderzijds uiterste wel prima. Privileges worden momenteel al weer een periode met de grond gelijk gemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, maar de VOG is niet relevant meer wat het is gebeurd bij Ajax. Geldt ook voor alle bedrijven en instellingen. Maar een grensoverschrijdend gedrag is iets wat niet door de beugel kan en is ook verschrikkelijk voor iedereen wat ze ook meegemaakt hebben. Niet alleen hoge bazen doen dat, maar ook de leerlingen die naaktfoto's van iemand anders versturen naar anderen, meestal zonder toestemming.
Nee.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De leidinggevend kan het verzoek indienen
Jawelquote:
Ja, dat is ook zo... Misschien hebben de bestuursleden te veel privileges, zodat ook hun gedrag in negatieve zin kan beïnvloeden. Ik denk dat Marc Overmars wel op jongere vrouwen valt dan zijn eigen vrouw, vanwege ook zijn gedrag.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind de huidige scheidingen tussen een maatschappelijke discussie omtrent ethisch handelen enerzijds en een overtreding in gradaties of een misdaad anderzijds uiterste wel prima. Privileges worden momenteel al weer een periode met de grond gelijk gemaakt.
Dat je hem uiteindelijk altijd zelf moet aanvragen, kan de werkgever niet voor jou.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jawel
De werkgever kan de vog voor jouw regelen vervolgens krijg je een email van de uitvoerende instantie en log je in via justis en volg je de procedure
wat bedoel jij met nee?
De aanvraag kan via de werkgever aangemeld worden bij Justis. Die sturen je dan een mailquote:Op maandag 7 februari 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je hem uiteindelijk altijd zelf moet aanvragen, kan de werkgever niet voor jou.
Je kan toch lezen, je moet uiteindelijk altijd zelf de aanvraag doen cq. toestemming verlenen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De aanvraag kan via de werkgever aangemeld worden bij Justis. Die sturen je dan een mail
Dat kan wel kloppen. Maar de werkgever kan het wel voor je regelen met toestemming van jezelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch lezen, je moet uiteindelijk altijd zelf de aanvraag doen cq. toestemming verlenen.
Een werkgever kan dus nooit zonder jouw medeweten een VOG aanvragen.
Is wel een beetje gezocht. Promes kan Ajax verder niet veel aan doen en hebben ze prima afgehandeld vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Een groot deel hiervan had voorkomen kunnen worden door VDS. Telegraafgoden.
Denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Storm moet even overwaaien.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
Einde van een tijdperk jongens. Deze shit al stopt niet en sar zal de volgende zijn die moet wijken.
Dat gegeven vind ik niet zo bijzonder. Als hij zn vrouw voor een jongere vrouw had verlaten is dat ook alleen privé en story nieuws en mocht hij met een collega daten is dat imho ook geen nieuws.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo... Misschien hebben de bestuursleden te veel privileges, zodat ook hun gedrag in negatieve zin kan beïnvloeden. Ik denk dat Marc Overmars wel op jongere vrouwen valt dan zijn eigen vrouw, vanwege ook zijn gedrag.
Uiteindelijk bleek dat dus vooral Van der Sar die zijn vieze maatje lang heeft kunnen beschermen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is wel grappig, ik had het zaterdag nog met een Ajax supporter over dat het al zo lang goed gaat bij Ajax in de bestuurskamer. Hij zei toen dat dat de reden is van het succes, Sar en Overmars die met hun aanpak rust in de tent hebben gekregen.
Nou. Lekker rustig, Marc.
Ik vermoed dat de kans vrij groot is dat die hem juist sturen @GGMM @Straatcommando.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:19 schreef KingRoland het volgende:
als ik een dickpic krijg maak ik meteen melding bij de FA's
Ja, ben wel benieuwd hoe diep die put blijkt te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dat dus vooral Van der Sar die zijn vieze maatje lang heeft kunnen beschermen.
Eens. Je ziet het in zo'n cultuur eigenlijk aankomen, en toch ramt het je weer in je gezicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het meeste gras was dus al voor hun voeten weggemaaid. Wel nieuwsgierig naar de speler.
En schrijnend dit natuurlijk, al vind ik het helaas niet heel verrassend voor het machocultuurtje.
Ja, dickpicks versturen is wat anders dan verliefd worden op een collega, maar zeker je penis laten fotograferen onder werktijd is onprofessioneel wat een directeur doet, en laten versturen via app naar een vrouwelijke collega is ook fout. Zeker besefte Marc Overmars nog niet wat hij heeft gedaan onder werktijd naar wel 6(!) vrouwelijke collega seksueel getinte app versturen, dus hij heeft misbruik gemaakt van zijn functie. Op gegeven moment is dat voor iedereen niet goed te praten. Privé en werk dienen altijd gescheiden houden als je aan werk bent, zowel professioneel en respectvol moet zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat gegeven vind ik niet zo bijzonder. Als hij zn vrouw voor een jongere vrouw had verlaten is dat ook alleen privé en story nieuws en mocht hij met een collega daten is dat imho ook geen nieuws.
Het sturen van ongewenste dickpicks is imho wel een ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |