quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is bang dat als ze een kind krijgt met die persoon en die is niet slank, dat het kind helemaal een walvis wordt.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef Caland het volgende:
Maagverkleining gehad
Valt niet op dikke mannen
Als je “hallo” kunnen zeggen telt, dan gaat het voor veel mensen wel hard natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij beweert serieus dat ie dertien talen spreekt. Vrij onwaarschijnlijk.
Ik trek brokkenpiloten altijd heel slechtquote:
Ik dacht zonet ook heel even dat het een tattoo was iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
lol, zo'n vrouwtje met hoedje
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Zonder alcohol? Aan zijn gezicht te zien weet ie niet dat dat ook mogelijk is.
Ziet eruit als een huidziektequote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
lol, zo'n vrouwtje met hoedje
Toch wel de gele?quote:
Maar hij spreekt wél 13 talenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oostblok en boswachter hebben allebei iets teveel ego
quote:
'je moet mijn maag verkleinen' kwam dan wel ruimschoots te laatquote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Je moet me aankijken
Je moet een compliment geven
Dikke dominante troela
Die naait alle mogelijke variaties.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Houthakkerboy raapt de volle Grindr condooms op allen.
Van de fiets gevallenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef tja77 het volgende:
Deze knakker heeft aids op z’n hoofd?
Wat is dit?
Nee is een vrouwtje, zie mijn pic eerder. Voel me net zo iemand die Jezus heeft gezien in een of ander iets.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef tja77 het volgende:
Wat is dit?
Perestrojkaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef tja77 het volgende:
Wat is dit?
Jeetje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef tja77 het volgende:
Deze aflevering kan wel een tranny gebruiken.
Wtf!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee is een vrouwtje, zie mijn pic eerder. Voel me net zo iemand die Jezus heeft gezien in een of ander iets.
Zelfs als gay best friend niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die muts.
@:pisces29 wat voor jou?
Ben je voor mensen in de randstad te verstaan?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is import. Ik wil NIKS met hem te maken hebben.
Interesseert mij dat nou? Ik kom daar nooit.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je voor mensen in de randstad te verstaan?
Sergio was vanaf moment 1 een eindbaas.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze moet nog even inkomen denk ik. Staat er nog wat stijfjes/ongemakkelijk bij.
Gedraag je niet zo hufterigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou? Ik kom daar nooit.
Oke, sorry.quote:
Fixedquote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Tot de nek ingraven en stenigen bukake
Van de fiets gepleurdquote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat heeft ie op z'n hoofd?
Paar kkklappen gehad?
Fiets boem valquote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Paar kkklappen gehad?
Een vrouwtjequote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Paar kkklappen gehad?
Bij dat hoofdstuk is ze nog nietquote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef DKUp het volgende:
Koran wordt al goed gevolgd met alcohol, ja not
Werkt in de zorg. Veel klappen gehad dusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Paar kkklappen gehad?
2x felle nee zoquote:
Hij vroeg één keer teveel om Sergio.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Paar kkklappen gehad?
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:
Studentenvereniging neemt al zijn tijd in beslag
Haai
Er ging iets mis in het bos of de parkeerplaatsquote:Op maandag 7 februari 2022 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij vroeg één keer teveel om Sergio.
Wat haram van haarquote:Op maandag 7 februari 2022 20:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
koranmeisje valt op foute jongens
Dat geloof moet ook niet in de middeleeuwen blijven hangen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben moslim en geloof is belangrijk maar ik zuip me rot en scharrel bij het leven
Ik wist dit niet van jou, alleen het moslimgedeelte verbaasde me.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben moslim en geloof is belangrijk maar ik zuip me rot en scharrel bij het leven
Dan moet je dat boek wegleggenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat geloof moet ook niet in de middeleeuwen blijven hangen.
Ja, nou, ok, maar dat past ook wel bij haar dus ik ging er van uit dat haar dat niet opviel.quote:
Ik mis Sersjio nu alquote:
Voor de aandacht, op tv komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef Fosive het volgende:
Je vraagt je toch af waarom mensen zich blijven opgeven voor dit programma, gelet op de succesrate
Bavaria zekerquote:Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bier halen en Hunted kijken.
@:gurneyisbestoke @:selmar
Het is geen persoonlijkheid, maar misschien nog onwennig.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:19 schreef Duiveltja het volgende:
Tja een zwarte vrouw is wel lekker woke he.
Als je diversiteit wilt wees dan wat origineler
Dolletjesquote:
Je bent af. Met je hufterige gedrag.quote:
Ik mis zelfs de tegels.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:20 schreef DKUp het volgende:
Nou wat zeggen we dan lieve mensen….
TOT MORGEN
We leren je steeds beter kennenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit grensoverschrijdend. TR gezet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent af. Met je hufterige gedrag.
Dat plus dat het nodige natuurlijk gescript is en ook mensen bij castingbureau's worden ingehuurd.quote:
Dat is wel erg jammer. Ik dacht dat alles echt was behalve de acteurs.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat plus dat het nodige natuurlijk gescript is en ook mensen bij castingbureau's worden ingehuurd.
Bavaria dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
GADVERDAMME, dat vind ik oprecht het smerigste bier op deze aardkloot.
Beter… maar ik drink niet zoveel meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |