SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [Belgiė]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ik wist niks nie van een stemming af niequote:Op maandag 7 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
hij staat laatste
maar ik zou Tobias ook niet 1 zetten
En toch lopen we inmiddels achter ten opzichte van vorig jaar, toen werd deel #357 van de COS geopend op 6 februari om 00:30:22 (grappig genoeg door jou geopend ::P ).quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje wat zijn jullie snel met de topic
was alleen bewonersquote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wist niks nie van een stemming af nie
Was alleen onder de bewoners.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wist niks nie van een stemming af nie
Dat word gewaardeerd, nogmaals sorry voor deze offtopic berichten, normaal zou ik dit soort dingen negeren, maar als je al herstellende bent van een burnout, dan kan je niet veel hebben. Maar wat mij betreft is het onderwerp klaar. Iedereen bedankt voor de de lieve berichten. Fijn dat mijn bijdrages gewaardeerd wordenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben redelijk gekend in KLB en VBL ik zal eens mijn mond opentrekken.
In onze verdediging, toen hadden we ook een exit van 3 bewoners in die week en 5 nieuwe die zich voorstelden.. er gebeurde nogal wat ... wij hebben alleen Leroy met z'n little Leroy.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En toch lopen we inmiddels achter ten opzichte van vorig jaar, toen werd deel #357 van de COS geopend op 6 februari om 00:30:22.
vandaar dat ze de hele dag oefent op de S....Snapte.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef jooba het volgende:
Die tanden van Nawel.
Zijn die nu niet te groot voor haar mond? Ik vind het niet goed gelukt.
Plus dat ze hierdoor een spraakgebrek heeft. Vooral de "ss'en".
Toen zette Jerrel de boel op stelten rond deze tijd.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In onze verdediging, toen hadden we ook een exit van 3 bewoners in die week en 5 nieuwe die zich voorstelden.. er gebeurde nogal wat ... wij hebben alleen Leroy met z'n little Leroy.
Its giving Sarah Jessica Parker ✨quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef jooba het volgende:
Die tanden van Nawel.
Zijn die nu niet te groot voor haar mond? Ik vind het niet goed gelukt.
Plus dat ze hierdoor een spraakgebrek heeft. Vooral de "ss'en".
whaha dat is toevallig, maar het is maar 1 dag hoor hahahaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En toch lopen we inmiddels achter ten opzichte van vorig jaar, toen werd deel #357 van de COS geopend op 6 februari om 00:30:22 (grappig genoeg door jou geopend ::P ).
lees even de SV D.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef D. het volgende:
Hoe zit het trouwens? Ik hoorde dat ze de hele week geen warm water en geen verwarming zouden hebben, maar het lijkt alsof ze de hele dag douchen nu
Ja .. er zijn een M en een E in de HEL Week geslopen...quote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef D. het volgende:
Hoe zit het trouwens? Ik hoorde dat ze de hele week geen warm water en geen verwarming zouden hebben, maar het lijkt alsof ze de hele dag douchen nu
dan nog liever leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toen zette Jerrel de boel op stelten rond deze tijd.
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy aan tafel tegen Peter: Ik zit al een paar dagen niet zo lekker in m'n vel.
Iedere keer dat ik dat doe haal ik daar niet de info die ik zoek, enn iedere keer dat ik hier iets vraag krijg ik die verwijzingquote:
of te wel ik ben zielig en wil een pin van jequote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy aan tafel tegen Peter: Ik zit al een paar dagen niet zo lekker in m'n vel.
Ze moeten het verdienen, maar BB heeft ze weer onderschat, dus ze hebben het nu luxer dan normaal.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik dat doe haal ik daar niet de info die ik zoek, enn iedere keer dat ik hier iets vraag krijg ik die verwijzing
Nou heeft ze het niet van een vreemdequote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ze vragen dan, wat mis je ... ja.... kindje is altijd zo eerlijk, en zo lomp ...
voor deze ene keer danquote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik dat doe haal ik daar niet de info die ik zoek, enn iedere keer dat ik hier iets vraag krijg ik die verwijzing
Ik geloof dat het sentimentele waarde heeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef D. het volgende:
Heeft Nouch geen vest wat haar wel past? Dit vest is duidelijk te groot
alleen der vest, die broek is ok al zo mega...quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef D. het volgende:
Zit er eigenlijk iemand nog zonder koffer?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef D. het volgende:
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar past haar achterwerk wel 'normaal' inquote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef Angelique61 het volgende:
Niet
[..]
alleen der vest, die broek is ok al zo mega...
Nee, iedereen heeft z'n koffer.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk iemand nog zonder koffer?
als je als nederlander de woorden zo inslikt denken ze dat je niet goed bentquote:Op maandag 7 februari 2022 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Vlaams klinkt wel mooi .. 'Heeft iemand van de pindakaas geten?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |