Ik neem voor dus nooit meer iets meequote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een chocoladeletter naar je hoofd gooien.
volgende keer gewoon een Viva meet veel leukerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Wel een goedequote:
Ik koester je cadeautje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Als jij komt kom ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een Viva meet veel leuker
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....quote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
V
[..]
Volgens mij wil hij dat gewoon.
Sbe is een beetje sub heb ik het idee
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
worden overgeslagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Worden aan het Andreas kruis gehangenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Allemaal oude mensen daarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
Dat was die zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
quote:
Ik kies voor optie 2quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Worden aan het Andreas kruis gehangen
Snotneusquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
Dat lijkt me ook best leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
quote:
Ze is vandaag een beetje recalcitrant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |