abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 21:04:13 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203560449
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef Japepk het volgende:

[..]
Disagree. Waarom zou een man geen vrouwen mogen versieren? Het zou nogal een mooie boel worden. Een eerste move kan prima afgewezen worden, en daarna moet een man zijn plek ook kennen. Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Ik ben ook enkele malen aangesproken door vrouwen terwijl ik daar geen zin in had. Sommigen blijven dan doorgaan, aan je lichaam zitten, om je heen hangen etc. In wezen hetzelfde gedrag.
Niet in wezen, dat is hetzelfde gedrag. #metoo
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:04:34 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560454
quote:

[..]
Disagree. Waarom zou een man geen vrouwen mogen versieren? Het zou nogal een mooie boel worden. Een eerste move kan prima afgewezen worden, en daarna moet een man zijn plek ook kennen. Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Ik ben ook enkele malen aangesproken door vrouwen terwijl ik daar geen zin in had. Sommigen blijven dan doorgaan, aan je lichaam zitten, om je heen hangen etc. In wezen hetzelfde gedrag.
tja ik predik gewoon mee met de oplossingen die worden aangedragen... je moet gewoon niet proberen te versieren tenzij de vrouw je wel ziet zitten anders ben je een pedofiele engnek...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 februari 2022 @ 21:05:04 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203560464
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welke opmerking precies?
Het risico niet kunnen nemen? Nee, als de man in kwestie zich niet gedraagt als creep en ik er geen onveilig gevoel van krijg (wat in 99,9 % vd gevallen zo is) dan is er niet meteen een risico en kijk ik het gewoon ff aan. En in 99,9% vd gevallen komt er geen creepgedrag en is er geen risico.
Tja, dit is natuurlijk subjectief, vraag zoiets aan 100 vrouwen en je krijgt 100 verschillende antwoorden. Dat is dus in lijn met het punt dat ik eerder maakte. Zo kan de ene vrouw iets als 'ongewenst' of 'creepgedrag' interpreteren terwijl een andere er geen probleem in zal zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 21:05:09 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203560467
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Bij twijfel niet doen, en als je het zeker weet ook niet doen voor de zekerheid...

Ik doe helemaal niks. Ik trek het in het algemene met genuanceerde voorbeelden. Een man kan niet twijfelen en toch als een creep overkomen bij een vrouw. Denk jij snel en ruw te zijn zit de vrouw al bij de marechaussee.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 7 februari 2022 @ 21:06:53 #205
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203560490
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Das wel vreemd, want ik ken zat vrouwen die niets of nauwelijks wat hebben meegemaakt op dit vlak. Er wordt een beeld geschetst alsof je nauwelijks nog over straat kan. Is gewoon niet zo
Ik kan zo drie vrouwen in mijn directe (familie)omgeving noemen die te maken hebben gehad met seksueel geweld door vreemden. Schokkend, inderdaad. Ik denk dat veel zich aan je waarneming onttrekt omdat het nu eenmaal niet direct een luchtig gespreksonderwerp is.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:07:13 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560503
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik had mijn 1 ste akelige ervaring toen ik een jaar of 16 was en werkte in een klein winkeltje waar het looppad achter de toonbank vrij smal was. Na verloop van tijd greep de baas mij steeds als hij achter mij langs moest om mijn middel beet. Ik hoorde hem dan in mijn nek ademen. Doodeng vond ik dat maar wist niet goed wat te doen. Daarna probeerde hij mij met doorzichtige smoesjes mee naar t magazijn te krijgen. Ik was 16 jaar en in de jaren '60 kon je dan nog best onnozel zijn, maar zó onnozel was ik nu ook weer niet. Dus heb ontslag genomen. Moest 1 maand uitwerken en kreeg na 2 ( lange )weken te horen dat ze geen vervangster voor mij konden vinden en ik dus maar moest blijven tot ze die wel gevonden hadden. Paniek sloeg toe. Toen pas durfde ik thuis aan mijn moeder te vertellen wat er speelde. Die was er meteen klaar mee. Ik mocht er niet meer heen en mijn vader zou ze dat wel even gaan vertellen. Vader was blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest want ik kreeg een oproep van het arbeidsbureau n.a.v. mijn weigering om te komen werken. Daar kreeg ik dus te horen dat ik igg de maand uitwerken moest volmaken. De tranen sprongen mij in de ogen ( ik huil hoogst zelden) toen moest ik wel vertellen waarom ik echt niet terug kon/wilde. Er kwam nog iemand anders bij, ik mocht herhalen dat de baas mij * lastig * viel en toen hoefde ik niet terug. Het arbeidsbureau zou het verder voor mij afhandelen. Ik kreeg de 2 weken + mijn vakantiegeld netjes uitbetaald. Het was trouwens best vernederend om door 2 volwassen kerels medelijdend aangekeken te worden. Ik schaamde me dood.
Hoe het mijn opvolgster vergaan is weet ik niet :@
Ik zag er heel gewoontjes uit, was verlegen en ik droeg ook geen uitdagende kleding. Het kan echt ieder meisje/vrouw overkomen. Mijn zus was wel erg aantrekkelijk en die was vaker de pisang.

Ik begin me af te vragen of mannen echt niet weten waar ze mee bezig zijn :? Lijkt mij dat ze lekker doen wat ze gewend zijn, zal niet meevallen om ze dat af te wennen.
Dat zijn echt zulke nare ervaringen en zoveel meisjes/vrouwen maken ze (meermaals) mee -O-

En victim blaming is ook echt achterlijk, maar ook jij bent er helaas zo aan gewend dat je je "indekt" door aan te geven dat je er gewoontjes uitzag en geen uitdagende kleding droeg. Dat is echt zó verdrietig makend. Dat meisjes/vrouwen het gewoon vinden de schuld te krijgen van iets terwijl zij er part nog deel aan hebben.. 😢

En je zou het je inderdaad bijna gaan afvragen. Gelukkig zijn er heel veel mannen die zulk gedrag niet vertonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-02-2022 21:12:29 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203560514
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:

[..]
LOL dit soort vrouwen zouden geen voorplanting mogen doen ...
dit zijn juist de foute vrouwen
want dat zit in hun hoofd .....
als ik naar buiten loopt om even wat te gaan roken van me werk en een collega gaat op dat moment ook naar buiten en staat mij vuil aan te kijken wat moet je van me ... dan heb je het al verbruikt ...
je hoeft als man niets te doen ..
als het bij een vrouw geen neukbaar object is dan is het een gevaar .. een tussenweg zit er niet meer in
Ik kan je daar nog een heel leuk voorbeeld van geven met een dame zonder dat ze mij eerder had gezien , ook eens mij wegzetten als vieze man .......
ik zei: hoe bedoel je ....... ....... Ja jullie mannen lopen alleen je lul achterna ...
ik zeg pardon ....
ben jij een god of zo ?
zeg ze hoe zo..... alle mannen zijn het zelfde , ik zeg ja maar uit mijn medische dossier blijft dat ik daar helemaal geen gevoelens meer heb ........... Dus heb jij me spontaan laten genezen dan ?

ik heb dat mens nooit meer gezien .. en zo benader ik dus dames die gefrustreerd zijn over mannen .. laten hun maar eens gaan bewijzen dat ik wel zo man ben ...die sex wil

Dan zouden ze toch een keer met me naar bed moeten .. en dan heb ik toch me zin :X
of ga ik nu weer een grens over met mijn humor
Wat is dit voor een incelpost joh? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203560522
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
tja ik predik gewoon mee met de oplossingen die worden aangedragen... je moet gewoon niet proberen te versieren tenzij de vrouw je wel ziet zitten anders ben je een pedofiele engnek...
Dat is te zwart wit. Tegenover alle serieuze verdrietige verhalen, zijn er ook genoeg verhalen te vinden van mensen die intens genieten van een slippertje op de werkvloer en relaties die tussen collega's zijn ontstaan. Bij mijn sportvereniging kreeg een leider een relatie met een jeugdlid. Zij destijds 16, hij 25. Beiden verliefd en inmiddels bijna 10 jaar samen. Niks aan de hand dus.

Nee moet alleen nee zijn. En het moet normaal zijn om die nee uit te spreken. Voor mannen, voor vrouwen, jong, oud, knap, lelijk. In de kroeg, de trein, op straat of op de werkvloer. Als we dat verstaan onder normaal doen, zouden we een stuk verder komen.
't Echte en 't ware!
pi_203560554
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Best slechte voorbeelden.

Beter voorbeeld:

Hoi Vrouwennaam, als jij binnenkomt begint de zon te schijnen.

2010: niks aan de hand
2022: ? Ontslag door grensoverschrijdende opmerking?
wut
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:10:15 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560557
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Het goed inschatten van de situatie. Dat is blijkbaar voor jou moeilijk. Dat is het dus ook voor mannen.
Hoe kom je erbij dat dat moeijk voor me is? Man gedraagt zich als creep = z.s.m. maken dat je ongeschonden weg komt.
Dat dat "zich als creep gedragen" kan komen omdat hij sociaal onhandig is, is niet mijn probleem. Ben hem ook niks verschuldigd. Ben mezelf wél verschuldigd dat ik ongeschonden weg kom.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:10:36 #211
13462 BansheeBoy
pi_203560564
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:08 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat is te zwart wit. Tegenover alle serieuze verdrietige verhalen, zijn er ook genoeg verhalen te vinden van mensen die intens genieten van een slippertje op de werkvloer en relaties die tussen collega's zijn ontstaan. Bij mijn sportvereniging kreeg een leider een relatie met een jeugdlid. Zij destijds 16, hij 25. Beiden verliefd en inmiddels bijna 10 jaar samen. Nee moet alleen nee zijn. En het moet normaal zijn om die nee uit te spreken. Voor mannen, voor vrouwen, jong, oud, knap, lelijk. In de kroeg, de trein, op straat of op de werkvloer. Als we dat verstaan onder normaal doen, zouden we een stuk verder komen.
Ik ben het met je eens hoor. Maar zelfs een nee is SOMS (!!!!!!) onderdeel van het spel. Ik hoef niemand te leren wat hard to get spelen is.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_203560573
Wel een mooi voorbeeld van creepy gedrag waarbij de man niet echt iets verkeerds doet maar het wel als ongemakkelijk wordt ervaren door de vrouw. Die man pikt de signalen niet op, ook al snapt hij wel dat hij geen verdere move moet maken gelukkig.

pi_203560584
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens hoor. Maar zelfs een nee is SOMS (!!!!!!) onderdeel van het spel. Ik hoef niemand te leren wat hard to get spelen is.

In mijn ervaring zijn dat andere 'nees'. Maar daar komt ons grijze gebied weer. Volgens mij merk je wel een verschil tussen een 'nee' omdat iemand zich niet op zijn/haar/hun gemak voelt, dan wanneer die persoon gewoon even geen zin in jou heeft.

Glad ijs dit, maar iemand die hard to get speelt, zegt niet snel letterlijk 'nee' toch? Da's eerder in de trant van; zouden we dat nu wel doen/een volgende keer misschien/ik bel je nog wel. Ik noem me absoluut geen flirtexpert dus correct me if I'm wrong :D
't Echte en 't ware!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:14:04 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560623
Er is in dit geval ook wel een grote onderscheinde factor die speelt een ongelijkheid zo je wil. En dat is dat geen vrouw zit wachten op dickpic althans ik ken ze niet, maar menig man een spannende foto van een vrouw wel leuk vind. En wellicht zijn er mannen die een spannende foto willen reciproceren en denken ehmm ja wat is er spannend aan mij.. wellicht plop dickpic...

Misschien moeten we hier de vrouwen vragen wat is een goede mannelijke variant van een pikant kiekje in bad bv? Ik denk niet dat een bierpens die door laagje schuim piept gewaardeerd wordt ;)
  maandag 7 februari 2022 @ 21:16:07 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560652
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Best slechte voorbeelden.

Beter voorbeeld:

Hoi Vrouwennaam, als jij binnenkomt begint de zon te schijnen.

2010: niks aan de hand
2022: ? Ontslag door grensoverschrijdende opmerking?
Iemand die dat tegen mij zegt terwijl hij een collega is (hiërarchische verhouding maakt niet uit) vind ik geen charmante leuke vent maar een creep. En dat vond ik in 2010 ook al hoor...
pi_203560672
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Iemand die dat tegen mij zegt terwijl hij een collega is (hiërarchische verhouding maakt niet uit) vind ik geen charmante leuke vent maar een creep. En dat vond ik in 2010 ook al hoor...
Zo'n foute ome Hans/tante Bep die ook net te joviaal 3 natte kussen geeft elke keer als hij je ziet
't Echte en 't ware!
  maandag 7 februari 2022 @ 21:17:48 #217
13462 BansheeBoy
pi_203560676
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Blijft lastig hoor. Als Cristiano Ronaldo het tegen je zegt ga je stralen en als Screech het zegt kan je kwaad worden. Meer variabelen dan ons lief is dus.

maandag 7 februari 2022 @ 21:18:26 #218
13462 BansheeBoy
pi_203560686
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef Japepk het volgende:

[..]
Zo'n foute ome Hans/tante Bep die ook net te joviaal 3 natte kussen geeft elke keer als hij je ziet
Ja, die gasten heb je er ook tussen. Die misbruik maken van verjaardagen en feestdagen en zgn. joviaal gaan zitten doen. Getver.

maandag 7 februari 2022 @ 21:18:35 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203560687
quote:

[..]
Dat soort dingen heb ik inderdaad ook wel gezien. Maar als het van de vrouw komt lijkt het toch ineens een stuk meer geaccepteerd. Wat ben ik toch blij dat ik met deze bizarre wereld met een behoorlijke dubbele standaard niets te maken heb als homo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 21:19:02 #220
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203560699
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat zijn echt zulke nare ervaringen en zoveel meisjes/vrouwen maken ze (meermaals) mee -O-

En victim blaming is ook echt achterlijk, maar ook jij bent er helaas zo aan gewend dat je je "indekt" door aan te geven dat je er gewoontjes uitzag en geen uitdagende kleding droeg. Dat is echt zó verdrietig makend. Dat meisjes/vrouwen het gewoon vinden de schuld te krijgen van iets terwijl zij er part nog deel aan hebben.. 😢

En je zou het je inderdaad bijna gaan afvragen. Gelukkig zijn er
LOL zo zie ik dat niet hoor. Ik dek me niet in en voel me totaal niet schuldig. Dat is niks voor mij. :D
Ik verbaas me er over dat zo'n man gewoon alle vrouwspersonen die voorhanden zijn lastig valt.
Zijn vrouw was geen doetje ik hoop dat ze hem goed op zijn nummer heeft gezet nadat het arbeidsbureau hun had laten weten wat er aan de hand was.
Vond het dan wel weer erg sneu voor haar. Dat dan weer wél... Ze hadden 5 kleine kinderen en een zaak om te runnen. Het zal je man maar zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203560700
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is in dit geval ook wel een grote onderscheinde factor die speelt een ongelijkheid zo je wil. En dat is dat geen vrouw zit wachten op dickpic althans ik ken ze niet, maar menig man een spannende foto van een vrouw wel leuk vind. En wellicht zijn er mannen die een spannende foto willen reciproceren en denken ehmm ja wat is er spannend aan mij.. wellicht plop dickpic...

Misschien moeten we hier de vrouwen vragen wat is een goede mannelijke variant van een pikant kiekje in bad bv? Ik denk niet dat een bierpens die door laagje schuim piept gewaardeerd wordt ;)
Misschien ben ik dan één van de weinige vrouwen maar ik kan een pikante foto best waarderen. Maar dan wel van iemand van wie ik het verwacht, en niet out of the blue. Dus bijvoorbeeld als ik met een (potentiële) partner aan sexting doe. Maar niet onverwacht van mijn leidinggevende zonder enige aanleiding.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:19:59 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560715
quote:

[..]
En toch is er ook dan een machts ongelijkheid in het voordeel van de man. Dat speelt ook mee in deze discussie. Vrouwen zijn regelmatig in zulk soort situaties soms doodsbang terwijl mannen het meestal als vervelend ervaren.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:20:25 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560719
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:

De meeste vrouwen vinden een dickpic of andere naaktfoto géén "charmante openingszin". En zitten er sowieso niet op te wachten tenzij het gesprek op natuurlijke wijze "ondeugend" is geworden. En dan nog niet alle vrouwen trouwens, mannen vinden hun gelachtsdeel wel heel interessant maar de meeste vrouwen zien het niet direct als iets lustopwekkends. Tenzij reeds in een amoureuze sessie met de rest van het lijf waar betreffend aanhangsel bij hoort :P
  maandag 7 februari 2022 @ 21:20:27 #224
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560723
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik had mijn 1 ste akelige ervaring toen ik een jaar of 16 was en werkte in een klein winkeltje waar het looppad achter de toonbank vrij smal was. Na verloop van tijd greep de baas mij steeds als hij achter mij langs moest om mijn middel beet. Ik hoorde hem dan in mijn nek ademen. Doodeng vond ik dat maar wist niet goed wat te doen. Daarna probeerde hij mij met doorzichtige smoesjes mee naar t magazijn te krijgen. Ik was 16 jaar en in de jaren '60 kon je dan nog best onnozel zijn, maar zó onnozel was ik nu ook weer niet. Dus heb ontslag genomen. Moest 1 maand uitwerken en kreeg na 2 ( lange )weken te horen dat ze geen vervangster voor mij konden vinden en ik dus maar moest blijven tot ze die wel gevonden hadden. Paniek sloeg toe. Toen pas durfde ik thuis aan mijn moeder te vertellen wat er speelde. Die was er meteen klaar mee. Ik mocht er niet meer heen en mijn vader zou ze dat wel even gaan vertellen. Vader was blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest want ik kreeg een oproep van het arbeidsbureau n.a.v. mijn weigering om te komen werken. Daar kreeg ik dus te horen dat ik igg de maand uitwerken moest volmaken. De tranen sprongen mij in de ogen ( ik huil hoogst zelden) toen moest ik wel vertellen waarom ik echt niet terug kon/wilde. Er kwam nog iemand anders bij, ik mocht herhalen dat de baas mij * lastig * viel en toen hoefde ik niet terug. Het arbeidsbureau zou het verder voor mij afhandelen. Ik kreeg de 2 weken + mijn vakantiegeld netjes uitbetaald. Het was trouwens best vernederend om door 2 volwassen kerels medelijdend aangekeken te worden. Ik schaamde me dood.
Hoe het mijn opvolgster vergaan is weet ik niet :@
Ik zag er heel gewoontjes uit, was verlegen en ik droeg ook geen uitdagende kleding. Het kan echt ieder meisje/vrouw overkomen. Mijn zus was wel erg aantrekkelijk en die was vaker de pisang.

Ik begin me af te vragen of mannen echt niet weten waar ze mee bezig zijn :? Lijkt mij dat ze lekker doen wat ze gewend zijn, zal niet meevallen om ze dat af te wennen.
Hier is dus mijn tweede relatie door uitgegaan , omdat haar familie dacht dat de negatieve spiraal die zijn was in gegaan aan mij lag , en ik zelf ook niet wist wat er aan de hand was ..
verlovingsfeest afgezegd , en de betalingen weer terug moeten halen .... heel gedoe geweest , maar bleek dus achteraf ook haar chef van AH dus de boosdoener die haar seksueel misbruikt had op haar werk ..
diverse keren.
dus mijn start met relaties was dus al niet goed , de eerste was vreemd gegaan

maar ik heb ook nooit begrepen waarom dan gevallen niet even een vrouw bij komt kijken die daar verstand van heb , je heb overal een coach voor ...
maar over echte intiem dingen daar moet je als slachtoffer maar proberen achter te komen hoe of wat waar je terecht moet of kan

zelf ben ik ook zeer beschadigt door toedoen van andere mensen ( PTSS werkgerelateerd (macht misbruik van een PZ maar je word nergens serieus genomen)
dit speel de heden dagen nog steeds
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 7 februari 2022 @ 21:21:18 #225
13462 BansheeBoy
pi_203560738
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
En toch is er ook dan een machts ongelijkheid in het voordeel van de man. Dat speelt ook mee in deze discussie.
Is er niet per definitie sprake van ongelijkheid? Alleen de vraag is welke we willen accepteren. Van 100% gelijkheid is nooit sprake. Iemand is altijd bevoordeeld boven de ander.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')