SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hij stond zojuist te smoezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij ze gekregen heeft dan bepaald dus bb de stemmingen en dat is natuurlijk ook niet netjes
Mario?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gladjakker weer bij de meiden in de badkamer!
Ja begreep ik wel, want hij deed 1 vinger omhoogquote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij stond zojuist te smoezen.
Zit hij de boel in de zeik te nemen mss?
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja begreep ik wel, want hij deed 1 vinger omhoog
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:32 schreef danilel het volgende:
ik vraag me af of peter de boel niet aan het fucken is en net als of doet over die pinnen.
De groene kamer zal meteen denken dat peter, salar en kristoff vrij zullen zijn en moeten hun plannen om gooien.
Ze moeten Leroy op een geloofwaardige manier lozen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij stond zojuist te smoezen.
Zit hij de boel in de zeik te nemen mss?
100 procent!quote:Op maandag 7 februari 2022 16:38 schreef Was-beer het volgende:
Leroy zal nu wel helemaal gaan janken dat hij steen papier schaar heeft verloren
Effe balen en dan brainstormen over volgende move. Preacher Julio at his best!quote:Op maandag 7 februari 2022 16:39 schreef Tourniquet het volgende:
"Dit gaat niet volgens plan"
[ afbeelding ]
Kan ook nog iddquote:Op maandag 7 februari 2022 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof lag helemaal in een deuk. Kan ook nog zijn dat er geen pin in zit.
Kan ook zijn dat het wat anders is, Salar kreeg het later ook te zien. Dus ik weet niet wat het nu is.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof lag helemaal in een deuk. Kan ook nog zijn dat er geen pin in zit.
en die pas na het nomineren gaan gebruikenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Oh denk wasmuntjes dat die erin zitten
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hey, jij bent wakker.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Snapte ik 😉quote:
Maar dan had bb zich teveel met nomineren gaan moeien lijkt me niet dat het de bedoeling is.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:44 schreef BB-King het volgende:
Goede grap van Peter dus.
Al was de plottwist dat dit 3 nominatiepinnen waren een goed idee geweest. Niet voor niks Hell week.
Goed van hem. Die reactie van Julio was goud!quote:Op maandag 7 februari 2022 16:44 schreef BB-King het volgende:
Goede grap van Peter dus.
Al was de plottwist dat dit 3 nominatiepinnen waren een goed idee geweest. Niet voor niks Hell week.
goeiequote:Op maandag 7 februari 2022 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Geen idee, ja allemaal blikken.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ja allemaal blikken.
Maar door die stomme muntjes heb ik niet geluisterd wat er nu te eten is
Erwtensoep, tomaten, mais, iets van fruit, worteltjes is wat ik onthouden hebquote:Op maandag 7 februari 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ja allemaal blikken.
Maar door die stomme muntjes heb ik niet geluisterd wat er nu te eten is
dunne huidquote:Op maandag 7 februari 2022 16:52 schreef Ptr67 het volgende:
Sommige mensen hebben snel een rood hoofd als ze in warm water terechtkomen (of een sauna)...
Bij Vera kan je dat goed zien; dus vraag me af of dat iets met bloeddruk te maken heeft of niet ?
Het waren niet erg veel blikken, maar iig wel even wat anders dan alleen maar spruiten en appelsquote:Op maandag 7 februari 2022 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erwtensoep, tomaten, mais, iets van fruit, worteltjes is wat ik onthouden heb
Zou het wel zo leuk vinden als de kijkers ook mogen stemmen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof deed het niets maar ze praten toch weer over de stemming van onbetrouwbaarste persoon in het huis
Nouchine vindt alles moeilijk .. die gaat al huilen denk ik als er meer dan 1 smaak ijs is om uit te kiezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nouchine vond het niet leuk toen dat ze die power had
Ja denk dan dat nawel, julio of leroy kans makenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou het wel zo leuk vinden als de kijkers ook mogen stemmen.
Krijg je denk ik een heeeeel andere uitslag.
@DGK_Tegengas, omstreeks 16:36 uur op stream 1quote:Op maandag 7 februari 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Peter : Ik had het gezegd tegen hem [BB], ik wil echt een joke uithalen.
Kristof : Dat is heel goed.
Salar moet hard lachen
Peter : Maar niks zeggen he
Dat doen ze al vanaf de eerste rlsquote:Op maandag 7 februari 2022 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dan had bb zich teveel met nomineren gaan moeien lijkt me niet dat het de bedoeling is.
weet ik ook gelijk waar ik nu terug naar moet scrollenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:56 schreef danilel het volgende:
[..]
@:DGK-Tegengas, omstreeks 16:36 uur op stream 1
ik deed het bijna in mijn broek, ik moest zoooo lachen, heerlijk hoe ze dit spelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet ik ook gelijk waar ik nu terug naar moet scrollen
Zal wel weer zitten janken over steen papier schaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou daar nu graag een vlieg op de muur zijn
Gekke is, beide streams draaien gewoon door.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben het nu door dat Leroy lang in de DBK zit.
Alleen ook dat de groene kamer daardoor anders gaat stemmen en nu dus bv hanne of vera genomineerd kunnen gaan worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Dit vind ik wel een top actie van Peter.
Hij veroorzaakt in ieder geval deining
Nu maar duimen dat hij het vol houdtquote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alleen ook dat de groene kamer daardoor anders gaat stemmen en nu dus bv hanne of vera genomineerd kunnen gaan worden.
Nou ik wil hanne en vera nog niet kwijt, eerst leroy, julio en nawelquote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu maar duimen dat hij het vol houdt
Inderdaad. Dus off camera.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gekke is, beide streams draaien gewoon door.
*hoestbui*quote:Op maandag 7 februari 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
Nouche denkt dat peter hem aan Nawel geeft
Oh ik begrijp het verkeerd dan.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou ik wil hanne en vera nog niet kwijt, eerst leroy, julio en nawel
Misschien is de psycholoog er wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:04 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd wat voor draai ze eraan gaan geven bij Leroy
Vandaag zou rtl nog reageren stond er op een of andere site. Maar hij heeft hier nu echt een gesprek over want zit er al een hele tijd.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien is de psycholoog er wel.
Fingers crossed.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb het idee dat ze zo naar de woo kamer worden geroepen en dat Leroy is geëlimineerd.
Wat hoop ik dit van harte..quote:Op maandag 7 februari 2022 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik heb het idee dat ze zo naar de woo kamer worden geroepen en dat Leroy is geëlimineerd.
Maar dan heb je kans dat er een nieuwe inkomt en daar heb ik geen zin meer in.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dan heb je kans dat er een nieuwe inkomt en daar heb ik geen zin meer in.
Maar die is dan 1e week immuun, dus meer kans op exit Nawelquote:Op maandag 7 februari 2022 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
maar als leroy er niet op zit komt er een ander tegenover en dat kan dan bv vera zijn en dan blijft ze nog langer daarquote:Op maandag 7 februari 2022 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar die is dan 1e week immuun, dus meer kans op exit Nawel
Nee. Toen met Theo mocht René een week blijven. Zoiets zullen ze dan doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat tobias ook steeds zegt wat hij ziet dat er gebeurd. Dan nouchine overschaduwd wordt door nawelquote:Op maandag 7 februari 2022 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een slang die nawel zeg zij mag alles zeggen en ze snoert gewoon de mond van nouch ,ze is gewoon nouch de baas
Die heeft niets meer van doen met dit BB.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:10 schreef Abundance2 het volgende:
john de mol is alweer aan het zweten
Nou dat lijkt me niet nodig. Gewoon een week geen eliminatie. Net als toen Theo ging.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou ik zwak vinden. Vertrutting van de RLS.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ah, okquote:Op maandag 7 februari 2022 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft niets meer van doen met dit BB.
Te doorzichtig. Ik zou gewoon zelf op stappen dan.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou ik zwak vinden. Vertrutting van de RLS.
Als hij deze week is genomineerd dan gaat hij er zaterdag toch wel uit. Probleem opgelost.
Hij heeft ook er ook totaal geen moeite om met drie vrouwen lol te maken onder de douche en laat zich ook niet van de wijs brengen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias is maar met Hanne gaan douchen.
Ze voeren een doucheshow op met allerlei vragen.
Hij heeft toch humor.
'Zo knap ben je ook niet'....quote:Op maandag 7 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Wat wordt hier aan aan haar verteld?
Tobias zei er wel meteen wat van, wat doe je nou en dacht dat je meer klasse hadquote:Op maandag 7 februari 2022 17:21 schreef Silves het volgende:
Staat me Grace nu in de dezelfde houding..te gluren?
Gelukkig zijn duim niet ;-)quote:Op maandag 7 februari 2022 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja begreep ik wel, want hij deed 1 vinger omhoog
Kijk, zo kan het ook." Dacht dat je meer klasse had".....quote:Op maandag 7 februari 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tobias zei er wel meteen wat van, wat doe je nou en dacht dat je meer klasse had
Had ik met Vera en Dimi. Zo zou vera plots de echte vamp worden die stoere dimi overruled. Niet dus.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef Ebinas het volgende:
Op de een of andere manier moet ik bij Hanna heel vaak aan Sandy (Olivia Newton_John) denken. En dan voor haar make-over in Grease
Dat ging zoals ik het begreep over het natsproeien van zijn kleding.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tobias zei er wel meteen wat van, wat doe je nou en dacht dat je meer klasse had
Ook, toen herhaalde hij het nog een paar keerquote:Op maandag 7 februari 2022 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat ging zoals ik het begreep over het natsproeien van zijn kleding.
Dst was erna.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat ging zoals ik het begreep over het natsproeien van zijn kleding.
Kristof en Salar weten het ookquote:Op maandag 7 februari 2022 17:30 schreef Frummelie het volgende:
Kan de psycholoog geen frietjes meer snijden nu hij gehoord heeft dat Peter 3 pinnen te verdelen heeft.... doodziek van ellende... [ link | afbeelding ]
Btw ik weet dat het een joke is..
Voor iemand die al jankt om een spelletje, geloof ik niet dat hij is toegesproken.quote:
Heb het stukje ervoor even gekeken, hij maakt eerst inderdaad een opmerking over het kijken: "wat kom je trouwens kijken joh, [Vera: je wou spiekeeen] wat ga je nou hoog staan. Heb je geen manieren of zo?"quote:Op maandag 7 februari 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook, toen herhaalde hij het nog een paar keer
Ja dat weet ik 😉quote:Op maandag 7 februari 2022 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kristof en Salar weten het ook
Wie stond te spieken dan en over wie zij hij dat die geen klasse hadquote:Op maandag 7 februari 2022 17:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb het stukje ervoor even gekeken, hij maakt eerst inderdaad een opmerking over het kijken: "wat kom je trouwens kijken joh, [Vera: je wou spiekeeen] wat ga je nou hoog staan. Heb je geen manieren of zo?"
Daarna na het natsproeien: "Serieus, over m'n kleren heen? Ik dacht dat je meer klasse had, man. Ik dacht dat je meer klasse had, maar ik heb me vergist. Kan gebeuren.".
Mooiste nog is dat Nawel net zei dat ze beiden nu bij Peter aan het slijmen zijn voor die pinquote:
Zeer kwalijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor iemand die al jankt om een spelletje, geloof ik niet dat hij is toegesproken.
Of het wordt onder het tapijt geveegd.
Hij lijkt niet onder de indruk te zijn van iets.
Gracequote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Wie zi
[..]
Wie stond te spieken dan en over wie zij hij dat die geen klasse had
Grace, die stond ook op het muurtje van het bad, toen Toby onder de douche stondquote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Wie zi
[..]
ook niet netjes of normaalquote:Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace, die stond ook op het muurtje van het bad, toen Toby onder de douche stond
Dit is een leuke twist, dat doet Peter goed ..👍quote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooiste nog is dat Nawel net zei dat ze beiden nu bij Peter aan het slijmen zijn voor die pin
Ja, dat gebeurt constant. Nouchine wil wat vertellen of kwijt bij haar en Nawel reageert dan bijna altijd geïrriteerd. "Ik wil het daar niet over hebben, dat is uw probleem, snaptge?!". Het is dat Nouchine maar aan haar blijft hangen, maar die zou inmiddels ook haar conclusies moeten trekken over haar "vriendin".quote:Op maandag 7 februari 2022 17:34 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vond nawel gister ongevoelig toen nouchine huilde door leroy. Nouchine moest zich niet aanstellen. Nu ook wil nouchine haar hart luchten maar Nawel wil het er niet over hebben. Nawel wil geen drama rondom leroy, ze wil hem erin houden.
Nawel is niet gunstig voor nouchine...
Ik kan het niet goed verstaan, heb het ook nog teruggeluisterd.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Wat bespraken kristof en salar nu net
RTL laat Shownieuws maandag weten, later op de dag met een reactie te komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:35 schreef Poesjuh het volgende:
BB zou binnen 24u op iets reageren las ik net.
Waarop?
Wat een vaag wijf is het toch.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:40 schreef Poesjuh het volgende:
Nawel hypocriet gesprek met nouchine dat ze geen gezeik wil horen over leroy en zo
Opeens wil nawel happy vibes dus ze verwijst nouchine weg naar anderen voor haar gesprekken......
Wauw !!
ja die gesprekken gaan steeds zoquote:Op maandag 7 februari 2022 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een slang die nawel zeg zij mag alles zeggen en ze snoert gewoon de mond van nouch ,ze is gewoon nouch de baas
Grace. Maar het ging wel op een grappende manier hoor. Als je nog kan terugspoelen, 22 minuten geleden op stream 1 net nadat Tobias klaar is met douchen maar nog wel in het douchehokje staat.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Wie zi
[..]
Gister keek hij ook naar nawels kont bij de bank en zoooo hij had duidelijk zijn dag niet. Smerig ventje 😆quote:Op maandag 7 februari 2022 17:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
RTL laat Shownieuws maandag weten, later op de dag met een reactie te komen.
https://www.shownieuws.nl(...)uit-met-die-viespeuk
Ja maar nu duidelijk: niet meer met mij nouchine, ik wil good vibes dus voor die gesprekken moet je voortaan naar anderen gaan.quote:
Dan kunnen we ook direct vies mannetje Peter Van de Veire er mee uitgooien (eindelijk). Heeft ook vieze filmpjes gepost.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gister keek hij ook naar nawels kont bij de bank en zoooo hij had duidelijk zijn dag niet. Smerig ventje 😆
Bechamelsaus hebben ze vanmiddag al gegeten,quote:Op maandag 7 februari 2022 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Ik geloof dat de Bechamel achterwege wordt gelaten.
En pindasaus gemaakt gaat worden
Ai nog een keer opgepikt ( en dit keer van eigen bodem)quote:
RTL Boulevardquote:
OJa das waar ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bechamelsaus hebben ze vanmiddag al gegeten,
Salar heeft geleerd van Peter hoe hij het moet maken, zal wel trots zijn en het weer willen makenquote:Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bechamelsaus hebben ze vanmiddag al gegeten,
Schandaligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 7 februari 2022 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schandalig
Eruit met die viespeukJa hoor die hele hand dwars door Salar z'n broek en short heen, nog ff en het is 'n hele vuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ze in zijn reet stak![]()
![]()
ik dacht al dat ik iets had gemist. gaat het 'gewoon' over die vuist toen hij met kleding op tafel lagquote:Op maandag 7 februari 2022 17:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor die hele hand dwars door Salar z'n broek en short heen, nog ff en het is 'n hele vuist
die ze in zijn reet stak![]()
Meent gij dat nu ???quote:Op maandag 7 februari 2022 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
een keer een serieus gesprek tussen Nawel en Nouchine
Ook toen Grace in het koude bad was. Tobias had het door en sloeg een handdoek om haar heen en ontvermde zich over haar.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gister keek hij ook naar nawels kont bij de bank en zoooo hij had duidelijk zijn dag niet. Smerig ventje 😆
ik luister ook met een kwart oor.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
wat had leroy gedaan?
sorry maar ik heb dat gemist
weet ik wel. Sommige dingen waren serieus.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:59 schreef suzi1 het volgende:
kan voor jouw idee toch best als een serieus gesprek klinken
jij draait altijd binnen een halve minuut bij als je een reactie op zoiets krijgt
iedereen mag zijn eigen gedachten hebben hoor, capu
Hij heeft z'n piemel netjes verborgen in z'n zwembroek gewassen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
wat had leroy gedaan?
daarom. dat was t ook enkele secondes in een uur. dus hoef je je woorden echt niet terug te draaienquote:Op maandag 7 februari 2022 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
weet ik wel. Sommige dingen waren serieus.
Leroyquote:
Krijgt nu te horen dat hij zijn koffer moet pakken, te veel heisa over zijn persoontje in de media/onlinequote:
Ben heel benieuwd...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou ie op z'n donder krijgen van gisteren?
Meerdere keren al, want hij loopt de deur plat vandaag daar.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou ie op z'n donder krijgen van gisteren?
Ik snap dat ook echt niet...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:05 schreef Kinga het volgende:
Ben bijgelezen. Kristof het minst betrouwbaar?! HUH.
Dit is zijn laatste dag.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
hij mist zn dotter en mag bellen enzo
staat tenslotte ook nog steeds een blauw oog in de OP bij hem, van little bro
Ik vind het een moeilijk dingetje maar ik kan me ook niet voorstellen dat je aan je leuter gaat zitten trekken/frutten terwijl er een paar camera's op je gericht staan..quote:Op maandag 7 februari 2022 18:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft z'n piemel netjes verborgen in z'n zwembroek gewassen.
Nieuw top talentje voor Kim Holland...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een moeilijk dingetje maar ik kan me ook niet voorstellen dat je aan je leuter gaat zitten trekken/frutten terwijl er een paar camera's op je gericht staan..[ link | afbeelding ]
Ik kan niet objectief oordelen, aangezien hij bij mij al een redelijk naam had. In negatief opzicht.quote:
Dat missen van zijn dochter is ineens toen hij lag te janken in bed na het verliezen van het shopmomentquote:Op maandag 7 februari 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
hij mist zn dotter en mag bellen enzo
staat tenslotte ook nog steeds een blauw oog in de OP bij hem, van little bro
Hij heeft meegedaan aan Ex On The Beach, daar neukte ze ook allemaal bij draaiende camera'squote:Op maandag 7 februari 2022 18:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een moeilijk dingetje maar ik kan me ook niet voorstellen dat je aan je leuter gaat zitten trekken/frutten terwijl er een paar camera's op je gericht staan..[ link | afbeelding ]
Nawel is een uitgekookt mokkel.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:04 schreef suzi1 het volgende:
raar dat nawel dan ook weer woorden in de mond van nous legt. zo van maar allez ge moogt leroy en julio ook leuk vinden
dat mag gwn allemaal
ik vertrouw peter niet. jij vertrouwd kristoff niet (of vv)
Ik weet ut...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:08 schreef suzi1 het volgende:
dat is het, ik kan me het ook niet voorstellen, frum, maar het leek er echt op
je zag hem duidelijk zoeken naar de cams om te kijken of ie in beeld wasquote:Op maandag 7 februari 2022 18:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
"Lang leve de liefde" toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan Ex On The Beach, daar neukte ze ook allemaal bij draaiende camera's
of iets voor Barbiequote:Op maandag 7 februari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nieuw top talentje voor Kim Holland...
En daardoor ook goed kan met Peter.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het wel echt leuk dat Salar nu zoveel in de keuken is
spanner hadden we laatste jaar nietquote:Op maandag 7 februari 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
dus en zort spanner
op twitter schrijvt jemand dat
hij nach lange tijd geen sex
jeuk heeft
op google ff tikken "Ex On The Beach Leroy"quote:Op maandag 7 februari 2022 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Lang leve de liefde" toch?
(beiden nog nooit gezien)
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op maandag 7 februari 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
wat had leroy gedaan?
Wat hij aan het doen was, weet ik niet, maar wassen doe je volgens mij andersquote:Op maandag 7 februari 2022 18:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Iedereen op de groene kamer is op hem gegaan. Dan heeft hij al 4 stemmen te pakken.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:05 schreef Kinga het volgende:
met iemand anders in bad, zou ik me daarna ook ff willen douchen hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 18:10 schreef Lpracing het volgende:
Wtf, Grace komt pas uit bad, waarom dan de douche in? Manman.
Dat kunnen ze doen, maar ze denken ook niet verder dan hun neus lang is daar hè.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iedereen op de groene kamer is op hem gegaan. Dan heeft hij al 4 stemmen te pakken.
Salar kom naar de dbkquote:Op maandag 7 februari 2022 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Zo leuk om te zien hoe Salar nu Bechamelsaus aan het maken is
Leg dat maar uit aan dat lieve dochtertje.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgt nu te horen dat hij zijn koffer moet pakken, te veel heisa over zijn persoontje in de media/online
Nee aan, Lang leven de liefdequote:Op maandag 7 februari 2022 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan Ex On The Beach, daar neukte ze ook allemaal bij draaiende camera's
Heeft Leroy daar aan meegedaan? Dat geloof ik niet... niet als je een klein kind thuis hebt zitten..quote:Op maandag 7 februari 2022 18:13 schreef Frummelie het volgende:
[[ afbeelding ] Op maandag 7 februari 2022 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op maandag 7 februari 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
nieuwe kamera over de douche
maar is trotzdem niks te zien
Gedaan, eerste hit:quote:
Ik zeg ook niet dat het niet zo is 😉quote:Op maandag 7 februari 2022 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat hij aan het doen was, weet ik niet, maar wassen doe je volgens mij anders
Wat een faalhaas is het toch ookquote:Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef danilel het volgende:
leroy heeft geklaagd in de dbk over peter dat het niet eerlijk ging over steen papier schaar
iedereen behalve leroy en kristoff denken datquote:Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het vanmiddag even gemist maar denken de andere bewoners dat Peter 3 immuniteitspinnen heeft?
Ja, alleen BB, Salar en Kristof weten dat het een grap isquote:Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het vanmiddag even gemist maar denken de andere bewoners dat Peter 3 immuniteitspinnen heeft?
Ja, maar het zijn wasmuntjes ofzoquote:Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef Krambo het volgende:
Volgens de bewoners, het publiek zou wel voor een Leroy kiezenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:05 schreef Kinga het volgende:
Kristof en Salar weten het.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:20 schreef danilel het volgende:
[..]
iedereen behalve leroy en kristoff denken dat
Heb het gelezen maar hij heeft daar niet in mee gedaan wel iemand met dezelfde achternaam maar is niet bekend of dat familie isquote:Op maandag 7 februari 2022 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gedaan, eerste hit:
https://lovereality.nl/tw(...)ex-on-the-beach-zit/
[..]
was al besproken
Ongelovelijk dit.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:19 schreef danilel het volgende:
leroy heeft geklaagd in de dbk over peter dat het niet eerlijk ging over steen papier schaar
Goeie move van Peter, die zal gedacht hebben als BB de zaak niet op scherp zet dan doe ik het zelf welquote:Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef Was-beer het volgende:
Julio heeft zelfs al nagedacht over wat hij gaat zeggen als Peter hem de pin geeft
Wanneer zal peter die grap opbiechten?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:23 schreef cheanny het volgende:
Geweldig die discussie in de groene kamer over die pins
https://de.wikipedia.org/wiki/Schere,_Stein,_Papierquote:Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
is schare steen papier en spel gewezen?
Snapjequote:Op maandag 7 februari 2022 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Die leroy gaat voortaan duidelijker zijn dat hij gaat zeggen van zo wil ik het. En hij blijft maar weer terug komen op vanmorgen.
Jankmietjequote:Op maandag 7 februari 2022 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Die leroy gaat voortaan duidelijker zijn dat hij gaat zeggen van zo wil ik het. En hij blijft maar weer terug komen op vanmorgen.
Zijn die nog echt overtuigd dat dit echt is ??quote:Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef Was-beer het volgende:
Julio heeft zelfs al nagedacht over wat hij gaat zeggen als Peter hem de pin geeft
Gatverdammeeeeeequote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zijn die nog echt overtuigd dat dit echt is ??![]()
Hij heeft juist 2 keer gewonnen!quote:Op maandag 7 februari 2022 18:26 schreef BarryOSeven het volgende:
Volgens mij heeft Leroy verloren met Steen, Papier en Schaar. Ik weet het niet hoor maar ik ving even wat op.
Aansteller, gister nog zei hij dan Hanne dan niet in het huis had moeten gaan als ze haar kind mist. En nog geen dag later jankt hij als een peutertje om zijn kindquote:Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Tamaartje het volgende:
Had je niet in dat huis moeten gaan als je je dochter mist gast...
Is net calimero...jankerdquote:Op maandag 7 februari 2022 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch heerlijk dat ze er helemaal in trappen. Maar denk dat Peter het wel moet bekennen. Leroy vind het zuur dat niemand heeft gezegd dat hij wel al 2xhad gewonnen met dat papier, mes en nog wat. Hij is er zelfs dus naar de dbk voor gegaan. Oh wat erg zeg. Hij heeft al vrijstelling gehad en dan nu zo zielig reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |