abonnement Unibet Coolblue
pi_203579602
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
De reeks houden met bredere TT zou voor mij werken.
Hier ben ik ook een voorstander van @SuperHartje . Op deze manier kan zowel de nasleep van de verkiezingen worden besproken als andere politieke aangelegenheden aan de hand van meer alternatieve bronnen en theorieën. Dit is namelijk in POL of NWS niet mogelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203579826
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:19 schreef Kijkertje het volgende:
Mensen die doen alsof ze niet weten wat het verschil is tussen 'geknipte' filmpjes en normale representatieve fragmenten.
Het lijkt er meer op dat jij hier zelf nogal moeite mee hebt, want de mate van representativiteit probeer jij simpelweg langs ideologische lijnen te situeren. Neem bijvoorbeeld de door jou geregeld bewierookte Aaron Rupar, zijn hele twitter bestaat uit korte, geknipte filmpjes waarbij meer dan eens de nodige context mist. Je post er zelf een voorbeeld van:

quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
'Expert' van Karl Marx:
[ twitter ]
Dit betreft een filmpje van zeven seconden uit een toespraak? Waar gaat dit verder over? Wanneer was dit? Alle mogelijke vormen van context ontbreken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203580157
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eigenlijk denk je dus dat Joe Rogan niet achter zijn eigen excuses staat? Dat hij eigenlijk zelf nog steeds een grote behoefte heeft (net als jij?) om het woord Nigger te pas en te onpas te gebruiken? Dat hij ook nog steeds een grote voorkeur heeft (net als jij?) voor de misinformatie die zijn gasten verspreiden? Dat hij niks geleerd heeft (net als jij?) van de terechte kritiek die hij krijgt en dat hij alleen maar excuses maakte om zijn contract te behouden of zo :?
Natuurlijk staat hij niet achter zijn excuses, die excuses zijn totaal niet nodig en werken contraproductief. Een of andere belachelijke compilatie zonder context gebruiken om iemand af te schilderen als een racist om op deze manier excuses af te dwingen is een smerige tactiek.
Jij vind het blijkbaar prima want Joe Rogan, een man waar je nooit een podcast van hebt beluisterd maar zo trouw als je bent aan de msm wel een mening over hebt.
quote:
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een schijthekel zou hebben aan één of andere compilatie? En waar heb ik Rogan voor een racist uitgemaakt? Dat zijn aannames van jouw kant die je blijkbaar wel goed uitkomen en dus niets anders dan je gebruikelijke stropoppen om een argument te maken :{w
[..]
Tja ik had al zo'n gevoel dat jij blijkbaar graag veel misinformatie tot je wil nemen mbt Covid zonder vervelende interrupties van deskundigen die er verstand van hebben. Ik ben daar niet zo'n liefhebber van dus aan mij is het niet besteed. Joe Rogan daarentegen heeft als interviewer met zoveel volgelingen een verantwoordelijkheid (zeker in het geval van een pandemie) tov van zijn publiek ongeacht wat ze graag willen horen en die zijn populariteit bepalen. Er hangen immers mensenlevens vanaf?
[..]
Nee natuurlijk moet Spotify niet vierkant achter Rogan gaan staan als hij de oorzaak is van het verspreiden van misinformatie mbt Covid. Zij zijn in dit geval behalve een platform voor Joe Rogan's gasten ook gewoon de 'publisher' (want exclusief contract) van zijn podcasts en dus verantwoordelijk voor het publiceren van de inhoud van zijn podcasts.

[ twitter ]
[..]

Je snapt nog steeds het concept van zijn podcast niet. Het gaat niet om informatievoorziening, als je dat wilt dan kun je andere dingen kijken. Het gaat om het gesprek en dat mensen de vrijheid krijgen om hun standpunten rustig uiteen te zetten. Rogan zit daar niet om zijn gasten te corrigeren of om aan te sturen, hij stelt in het gesprek hier en daar vragen zodat hij de standpunten van zijn gasten beter begrijpt. Jij vind dat hij constant een bepaald narratief daar moet verdedigen of dat hij zo’n gast constant moet corrigeren zonder kennis van zaken. Als je dat wilt dan is er genoeg aanbod op de reguliere kanalen en krijg je precies de gasten die je zo graag wilt zien.
pi_203580321
Ook dat concept "misinformatie" is altijd zo hilarisch. Het bekent niets meer dan een mening, visie of theorie die niet binnen een bepaald gewenst narratief valt dat wordt gepusht door politici, overheden of bepaalde andere organisaties. En omtrent Covid hebben dergelijke instituten zelf ook constant het narratief veranderd, dan werkte mondkapjes wel, dan weer niet, dan beschermde vaccinaties voor overdracht, dan weer niet, dan was de 'lab leak theory' een complottheorie en dan was het ineens toch weer een reeële mogelijkheid.

Het is sowieso te lachwekkend voor woorden dan doktoren, wetenschappers met een jarenlange staat van dienst zoals bijvoorbeeld Peter McCullough, die te gast was bij Rogan, worden beticht van het verspreiden van "misinformatie". Als je dat echt denkt ben je echt schrikbarend naïef en goedgelovig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203580475
Ik vraag me sowieso af of de mensen die achter het Establishment aanlopen hun vertrouwen in de MSM kunnen rationaliseren zonder het gebruik van drogredenen zoals het beroepen op autoriteit. En ja, dan kom je weer bij de subjectieve aard van misinformatie en confirmation bias.
pi_203580546
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
Ook dat concept "misinformatie" is altijd zo hilarisch. Het bekent niets meer dan een mening, visie of theorie die niet binnen een bepaald gewenst narratief valt dat wordt gepusht door politici, overheden of bepaalde andere organisaties. En omtrent Covid hebben dergelijke instituten zelf ook constant het narratief veranderd, dan werkte mondkapjes wel, dan weer niet, dan beschermde vaccinaties voor overdracht, dan weer niet, dan was de 'lab leak theory' een complottheorie en dan was het ineens toch weer een reeële mogelijkheid.

Het is sowieso te lachwekkend voor woorden dan doktoren, wetenschappers met een jarenlange staat van dienst zoals bijvoorbeeld Peter McCullough, die te gast was bij Rogan, worden beticht van het verspreiden van "misinformatie". Als je dat echt denkt ben je echt schrikbarend naïef en goedgelovig.
Dat is ook precies waar het mis gaat, wat @Kijkertje eigenlijk voor staat is een media die exact het geen propageert wat in haar progressieve wereldbeeld past. Als Joe Rogan zich slechts had beperkt tot gasten die dezelfde standpunten als zij propageren dan had ze waarschijnlijk geen moeite met Joe Rogan en zijn open gesprekken. Maar omdat Rogan gasten heeft van allerlei lagen van de samenleving en vaker wel dan niet niet eens uit de politiek of wetenschap dan is het ineens een probleem.
@Kijkertje en haar progressieve vriendjes hebben allemaal de mogelijkheid om er niet naar te luisteren maar ook dat willen ze niet.
Geheel in de traditie van progressieve controledrift vinden ze maar dat niemand naar zo’n podcast moet luisteren want het is een gevaar voor de progressieve utopie die ze na streven.
Daarom ook de ongefundeerde haat voor Fox News.
pi_203580963
Inderdaad. Je ziet vanuit de MSM, overheden en ook bijvoorbeeld de academische wereld geregeld het beeld gepusht worden dat maar een heel specifiek narratief omtrent bepaalde onderwerp juist is, en al de rest "misinformatie" en "disinformatie". En heel toevallig sluiten de gewenste narratieven vaak precies aan bij een bepaalde politieke agenda. Kortom, de labels "misinformatie" en "disinformatie" gaat niet daadwerkelijk om informatie die niet zou kloppen, het is een poging om te censureren en te demoniseren. En helaas meer dan genoeg mensen, zoals @Kijkertje, vallen voor deze benaderingswijze.

[ Bericht 5% gewijzigd door HowardRoark op 09-02-2022 12:14:43 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203581453
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef HowardRoark het volgende:
Inderdaad. Je ziet vanuit de MSM, overheden en ook bijvoorbeeld de academische wereld geregeld het beeld gepusht worden dat maar een heel specifiek narratief omtrent bepaalde onderwerp juist is, en al de rest "misinformatie" en "disinformatie". En heel toevallig sluiten de gewenste narratieven vaak precies aan bij een bepaalde politieke agenda. Kortom, de labels "misinformatie" en "disinformatie" gaat niet daadwerkelijk om informatie die niet zou kloppen, het is een poging om te censureren en te demoniseren. En helaas meer dan genoeg mensen, zoals @:Kijkertje, vallen voor deze benaderingswijze.
Exact, dan kom je dus gewoon op het punt dat gerespecteerde wetenschappers bijvoorbeeld beticht worden van misinformatie doormiddel van een samenwerking van Fauci en lieden in de pers. En figuren zoals @Kijkertje trappen daar gewoon in en tegelijkertijd noemt ze mensen die haar standpunten niet delen of vraagtekens zetten bij het narratief heel denigrerend domvolk.
Best apart als je er over nadenkt dat mensen die zich zelf zeer intelligent vinden zo makkelijk om de tuin te leiden zijn.
pi_203581612
twitter

Goed advies van Trump, nooit buigen voor de linkse meute die er slechts op uit is om je te slopen.
pi_203581785
Wat een observeerbare emotionele reacties over msm die zogenaamd alleen maar liegen en de fake media die door zelfbenoemde kritische denkers blijkbaar heilig verklaard is en dus ook nooit kunnen liegen of bedriegen. _O-
pi_203581789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Exact, dan kom je dus gewoon op het punt dat gerespecteerde wetenschappers bijvoorbeeld beticht worden van misinformatie doormiddel van een samenwerking van Fauci en lieden in de pers. En figuren zoals @:kijkertje trappen daar gewoon in en tegelijkertijd noemt ze mensen die haar standpunten niet delen of vraagtekens zetten bij het narratief heel denigrerend domvolk.
Best apart als je er over nadenkt dat mensen die zich zelf zeer intelligent vinden zo makkelijk om de tuin te leiden zijn.
Inderdaad. Maar ik kan mij ook goed voorstellen hoe verslavend het is als je altijd maar leest en hoort in de media dat jouw wereldbeeld correct is, feitelijk en moreel juist. Dit terwijl andersdenkenden onjuiste visies omarmen die moreel verwerpelijk zijn. Dat creëert natuurlijk een hele narcistische tendens bij sommigen. 'Ik heb gelijk, anderen omarmen misinformatie'. 'Ik heb gelijk, ben intelligent en anderen zijn dom'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203581923
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar ik kan mij ook goed voorstellen hoe verslavend het is als je altijd maar leest en hoort in de media dat jouw wereldbeeld correct is, feitelijk en moreel juist. Dit terwijl andersdenkenden onjuiste visies omarmen die moreel verwerpelijk zijn. Dat creëert natuurlijk een hele narcistische tendens bij sommigen. 'Ik heb gelijk, anderen omarmen misinformatie'. 'Ik heb gelijk, ben intelligent en anderen zijn dom'.
Dat begrijp ik, maar dan moet je bij jezelf ten rade gaan en onderzoeken waarom de overkant deze standpunten inneemt of waarom andere mensen tot bepaalde conclusies komen.
Het domweg wegzetten als misinformatie of iets dergelijks voegt helemaal niets toe, laat staan dat het mensen overtuigt van je eigen gelijk. Daarom is de show van Rogan ook zo mooi omdat mensen daar de kans krijgen om zonder onderbrekingen rustig hun standpunten uiteen kunnen zetten. Daar leer je veel meer van dan wat @Kijkertje het liefst ziet, repressie en tegenstand.
pi_203581945
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Goed advies van Trump, nooit buigen voor de linkse meute die er slechts op uit is om je te slopen.
Dat advies volg ik ook. Het werkt verrassend goed in het dagelijks leven.

Tevens dit:

De enige remedie tegen totalitair gedachtegoed dat zichzelf veel te serieus neemt.
pi_203582173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Wat een observeerbare emotionele reacties over msm die zogenaamd alleen maar liegen en de fake media die door zelfbenoemde kritische denkers blijkbaar heilig verklaard is en dus ook nooit kunnen liegen of bedriegen. _O-
Dit noemen we nu projectie, er zijn maar een paar users hier die bepaalde media heilig verklaren en die verdedigen diezelfde media met het doorzettingsvermogen van Joe Frazier.
  Overall beste user 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 13:14:30 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203582370
Terecht of niet? Moet het 2A volk RINOs als Ron DeSantis en Mitch McConnell aan het verstand brengen dat Trump in alles gesteund dient te worden en hij de absolute leider is?
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203582509


Hunter Biden: "You know, I am something of an African-American myself."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203582650
De hekse tegen Joe Rogan is niets meer dan een symptoom van de steeds hardere push voor censuur en controle over informatie.

Kijkertje gelooft volhardend en in deze heilige strijd tegen 'misinformatie' dus uiteraard zal ze er geen problemen mee hebben om mensen monddood te maken die zich hier 'schuldig' aan maken.
  Overall beste user 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 13:33:14 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203582766
Waarom heeft Trump dat 500 miljard kostende plan niet door het Congres gelootst toen de GOP daar de meerderheid had?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203583031


President Trump legt wederom de vinger op de zere (Blauwe) plek.
pi_203583303
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Hunter Biden: "You know, I am something of an African-American myself."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat tijdens black history month.
Waarom moeten er trouwens pijpjes uitgedeeld worden? Een junk kan zijn eigen pijp wel fixen van afval.
  Overall beste user 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 14:02:59 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203583428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En dat tijdens black history month.
Waarom moeten er trouwens pijpjes uitgedeeld worden? Een junk kan zijn eigen pijp wel fixen van afval.
Waarom heeft Trump dat 500 miljard kostende plan niet door het Congres gelootst toen de GOP daar de meerderheid had?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203583495
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
Ook dat concept "misinformatie" is altijd zo hilarisch. Het bekent niets meer dan een mening, visie of theorie die niet binnen een bepaald gewenst narratief valt dat wordt gepusht door politici, overheden of bepaalde andere organisaties. En omtrent Covid hebben dergelijke instituten zelf ook constant het narratief veranderd, dan werkte mondkapjes wel, dan weer niet, dan beschermde vaccinaties voor overdracht, dan weer niet, dan was de 'lab leak theory' een complottheorie en dan was het ineens toch weer een reeële mogelijkheid.

Het is sowieso te lachwekkend voor woorden dan doktoren, wetenschappers met een jarenlange staat van dienst zoals bijvoorbeeld Peter McCullough, die te gast was bij Rogan, worden beticht van het verspreiden van "misinformatie". Als je dat echt denkt ben je echt schrikbarend naïef en goedgelovig.
Gister nog op CNN. "The science has changed."

  Overall beste user 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 14:08:38 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203583505
twitter


Hogan for President?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203583749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Ulx het volgende:
Terecht of niet? Moet het 2A volk RINOs als Ron DeSantis en Mitch McConnell aan het verstand brengen dat Trump in alles gesteund dient te worden en hij de absolute leider is?
[ twitter ]
MTG heeft gelijk alleen is die oorlog al gewonnen door de mensen die de visie van Trump hebben omarmt. Tuurlijk zijn er nog een aantal die niets van die visie moeten hebben en daar is ook ruimte voor in de partij alleen zullen die op sommige punten moeten inleveren.
Kijk maar eens naar de meest populaire kandidaten die een gooi naar het presidentschap kunnen doen. Trump en DeSantis zijn de personen die de meeste kans maken om de nominatie te pakken kortom dat is het winnende ticket.
Interessanter is het om te kijken wat er gebeurt bij de Democraten de uiterst linkervleugel is behoorlijk gegroeid en de DNC zit met de handen in het haar, aan de ene kant heb je een heel enthousiaste groep stemmers die extreem links beleid eisen en aan de andere kant heb je de gematigde kiezer die daar helemaal niet warm voor loopt. Het is een hele tour om beide groepen tevreden te houden en dat zien we aan de cijfers van Biden.
  Overall beste user 2022 woensdag 9 februari 2022 @ 14:29:05 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203583882
Trump is een lost cause. Minstens 50% van de GOP stemmers moet hem niet meer. Independents rennen weg. Ga zo maar door.

En om die terug te winnen moet je afstand van Trump nemen. Maar dan krijg je klappen van de deplorables.

Ik denk dat McConnell eieren voor zijn geld kiest en Trump slachtoffert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')