Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 03-02-2003 10:16]
quote:sneaky!
Op maandag 3 februari 2003 10:15 schreef Chandler het volgende:
poll is wel open, maar doet alsof ie gesloten is...
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:15 schreef FreddyJr het volgende:[..]
sneaky!
quote:Oh nee? Dacht het wel
Op maandag 3 februari 2003 10:16 schreef Stranger het volgende:
Ja, er is bijna niets lekkerders
quote:Ik zei toch bijna?
Op maandag 3 februari 2003 10:17 schreef Lucille het volgende:[..]
Oh nee? Dacht het wel
- Neuken (in heel veel smaken)
quote:Klopt, vooral na de sex
quote:Euhm... is weinig smerigers geloof ik... je moet eens aan de kleren ruiken 's ochtends als je uit geweest bent
quote:Die rook ik dan ook niet op
Op maandag 3 februari 2003 10:19 schreef NoComment het volgende:[..]
Euhm... is weinig smerigers geloof ik... je moet eens aan de kleren ruiken 's ochtends als je uit geweest bent
quote:Daarvoor heb je een wasmachine.
Op maandag 3 februari 2003 10:19 schreef NoComment het volgende:[..]
Euhm... is weinig smerigers geloof ik... je moet eens aan de kleren ruiken 's ochtends als je uit geweest bent
In een woord 'zalig'.
Mis het niet, wel balen dat je d'r, in mijn geval dan, zo van aan komt...
Mazzeltov;
Ralph
quote:Heb wel gehoord dat je na het stoppen, veel minder moe bent etc.
Op maandag 3 februari 2003 10:24 schreef Captain-America het volgende:
Godzijdank na 17 jaar, gemiddeld 2 pakkies North State filter per dag en om de 2 dagen 3/4 Javaanse Jongens met 2 pakjes Rizzla vloei, gerookt. Nu al sedert september 1998 gestopt.In een woord 'zalig'.
Mis het niet, wel balen dat je d'r, in mijn geval dan, zo van aan komt...
Mazzeltov;
Ralph
Maar ik rook niet!!!*)
quote:Zoals in New York dus. Daar mag je straks alleen nog maar in je eigen huis roken.
Op maandag 3 februari 2003 10:25 schreef Harmonius het volgende:
roken is ontzettend ranzig! ik hoop ook dat het verboden word in openbare gelegendheden en cafés
quote:Of gewoon een paar cafés voor mensen die anti-sigaretten zijn, waar ze gezellig aan de bosbessenthee, zonder muziek kunnen zeuren over mensen die wel roken, wel om 10 uur naar huis he?
Op maandag 3 februari 2003 10:25 schreef Harmonius het volgende:
roken is ontzettend ranzig! ik hoop ook dat het verboden word in openbare gelegendheden en cafés
quote:Uhm, nee, gewoon bier, 4 uur naar huis ofzow...maar dat roken is een smerige bezigheid en zou inderdaad net als in New York verboden moeten worden bij publieke gelegenheden.Zoals cafe's, voetbalwedstrijden, concerten.
Op maandag 3 februari 2003 10:30 schreef Stranger het volgende:[..]
Of gewoon een paar cafés voor mensen die anti-sigaretten zijn, waar ze gezellig aan de bosbessenthee, zonder muziek kunnen zeuren over mensen die wel roken, wel om 10 uur naar huis he?
quote:met of zonder filter?
Op maandag 3 februari 2003 10:17 schreef Lucille het volgende:[..]
Oh nee? Dacht het wel
- Neuken (in heel veel smaken)
Ik rook alleen in de auto, op lange ritten... (wel met het raam open)
quote:Ik snap ook wel dat sommige mensen het ranzig vinden, maar het overal verbieden gaat ook wel erg ver.
Op maandag 3 februari 2003 10:32 schreef Dissection het volgende:[..]
Uhm, nee, gewoon bier, 4 uur naar huis ofzow...maar dat roken is een smerige bezigheid en zou inderdaad net als in New York verboden moeten worden bij publieke gelegenheden.Zoals cafe's, voetbalwedstrijden, concerten.
quote:Dus jou plezier wordt dusdanig vergalt door rokende mensen, dat je liever 20%(zoveel mensen roken toch ongeveer?) van de café/voetbalwedstrijd/concert-bezoekers een kuttere avond toewenst?
Uhm, nee, gewoon bier, 4 uur naar huis ofzow...maar dat roken is een smerige bezigheid en zou inderdaad net als in New York verboden moeten worden bij publieke gelegenheden.Zoals cafe's, voetbalwedstrijden, concerten.
Ik moet wel zeggen dat ik er heel sociaal in ben.
Ik zal bijvoorbeeld nooit als eertse een sigarte opsteken als ik bij iemand thuis ben.
Voordat je het weet word je verketterd en het is nu eenmaal zo dat veel mensen (niet-rokers) het niet op prisj stellen als je er eentje binnenshuis opsteekt.
Ook vind ik niet dat je moet roken met (kleine) kinderen in de buurt.
quote:Jij gelegenheidsroker.
Op maandag 3 februari 2003 10:52 schreef Mike het volgende:
Ik rook niet, ook al is er een foto in omloop die het tegendeel beweert.
Ik rook niet trouwens.
quote:*Noteert een 'soms'*
Op maandag 3 februari 2003 10:52 schreef Mike het volgende:
Ik rook niet, ook al is er een foto in omloop die het tegendeel beweert.
quote:Ach zo vies is het nou ook weer niet.
Op maandag 3 februari 2003 10:51 schreef Daaniejelluh het volgende:
Nee, absoluut niet!!
quote:Niet zoveel van gemerkt.
Op maandag 3 februari 2003 10:25 schreef Fillipe het volgende:[..]
Heb wel gehoord dat je na het stoppen, veel minder moe bent etc.
Voegt tevens ff toe en geen gele vingers meer
quote:Yeah right. D'r zijn rookvrije cafés hoor. Daar kun je ook naar toe gaan als het zo belangrijk is.
Het zijn alleen geen bruine kroegen.
En ja, ik paf Parisienne Super of Drum. En in Nederland Chesterfield of Javaanse Jongens.
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:32 schreef populous het volgende:
http://www.key2.nl/timer.htmljaja :-)
quote:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
[etcetera, etcetera...]
en nee, ik rook geen tabak
Ooit begonnen op de HAVO omdat ik tijdens de tussenuren niks te doen had en m'n vrienden ook rookten. Vanaf die tijd ben ik het gaan waarderen en vind ik het leren. Ik rook nog steeds maar krijg de laatste tijd wel steeds vaker het gevoel als of het niet helemaal goed is. Wat ik daar mee ga doen zie ik nog wel... but it's a start.
Goed dat er acties zijn om kinderen voor het roken te behoeden, maar laat wel ff iedereen zijn eigen keuze maken... ga het niet verbieden (waar het op gaat lijken).
ik heb nog nooit een trek(je) van een sigaret ofzo gehad, maar rook wel met enige regelmaat een jointje. Ik heb iig nee gestemd
(of ondermijnd dat de geloofwaardigheid van de uitslag? )
quote:Als je daarmee de overige 80% gelukkig maakt, dan zeker!
Op maandag 3 februari 2003 10:37 schreef Stranger het volgende:[..]
Dus jou plezier wordt dusdanig vergalt door rokende mensen, dat je liever 20%(zoveel mensen roken toch ongeveer?) van de café/voetbalwedstrijd/concert-bezoekers een kuttere avond toewenst?
quote:Toch zitten veel bruine (=bruin van tabaksaanslag) kroegen vaak vol met niet-rokers en rokers door elkaar? Waarom gaan die dan niet naar de niet-rokersgelegenheden als het zo erg is?
Op maandag 3 februari 2003 20:12 schreef Dissection het volgende:[..]
Als je daarmee de overige 80% gelukkig maakt, dan zeker!
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 03-02-2003 22:58]
En voor alle anti-rookfundamentalisten onder ons (of gewoon om te lachen): http://www.nietrokers.nl/
quote:Rokers sterven jonger...
Op maandag 3 februari 2003 10:14 schreef haaahaha het volgende:
5 jaar gerookt, nu een jaar gestopt
-edit- ohw ik zie dat je niet rookt -edit- (Dr_Crouton)
quote:triest jong
Op maandag 3 februari 2003 10:30 schreef Stranger het volgende:[..]
Of gewoon een paar cafés voor mensen die anti-sigaretten zijn, waar ze gezellig aan de bosbessenthee, zonder muziek kunnen zeuren over mensen die wel roken, wel om 10 uur naar huis he?
:X
quote:netjes toch
Op maandag 3 februari 2003 10:27 schreef Fillipe het volgende:[..]
Zoals in New York dus. Daar mag je straks alleen nog maar in je eigen huis roken.
op z'n tijd een jointje..(1 keer in de 2 maanden)
Nu alweer 4,5 jaar rookvrij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |